Přesně tak, je na to záruka, tak co. Jestli se jim to nelíbí, tak je to jejich problém, protože ty na takové reklamace právo máš a pokud se jim to nechce řešit, tak konkurence je veliká a není problém vybrat auto jinde.
Jinak já jsem s mým servisem naprosto spokojen, již jsem tam byl se 4 reklamacemi a ikdyž šlo většinou o drobnosti, tak jsou velmi vstřícní a automaticky mi dávají náhradní auto.
Jinak teď jsem tam byl s tím hrozným klepáním v interiéru. Opravdu jde o palivové hadičky, které jsou z výroby nějak špatně uchycené a někde zhruba pod kaslíkem drnčí o karoserii. Prý nejsem první u koho to řešili.
Každopádně zatím jsem trpělivý právě díky skvělému přístupu mého servisu. Upřímně, kdyby se se mnou jenom trochu chtěli handrkovat, tak už se radím s právníky, protože já si koupil nové auto abych nemusel řešit servis a za 14 měsíců jsem byl v servisu 7x (2x oprava plechů, 1 garančka, 4 reklamace). S uživatelskými vlastnostmi jsem jinak spokojen. Teda kromě hrozného hluku/rezonance od podvozku na kostkách. Mají to "měkčí" (novější) Rapidy taky tak?