DavidSpanel Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Zdravim Na yetim 2.0 TDI, 81kw 4x4 se me uz podruhe rozblikala kontrolka zhaveni. Precetl jsem to VAGem a ten pise toto: Adresa 01: Motor (J623-CFHA) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 018 BQ HW: 03L 906 018 BR Díl: R4 2,0L EDC H20 5947 Revize: 42H20--- Seriové číslo: Kódování: 00190012042600080000 Dílna #: WSC 27693 260 61867 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BQ 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BQ.rod VCID: 7AFFB94C4C433 závad nalezeno.9120 - Neznámý chybový kód P046C 00 [096] - -4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [096] - preruseni info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Kilometry: 112880 km Datum: 2048.14.24 Čas: 17:39:164892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [096] - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Kilometry: 112880 km Datum: 2048.14.24 Čas: 17:39:16Readiness: 0 0 0 0 0Otazka zni, je to EGR ventil nebo nejakej kabel/ridici jednotka. Protoze kdyz jej necham vymenit za nejakejch 13000Kc, tak je otazka zda je to ono. Diky za odpoved. David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Projevila se Vám závada i jinak než jen rozsvícením kontrolky, třeba na chodu motoru apod.? Jinak předpokládám a doufám, že první, co v servise v podobných případech dělají, je kontrola kabelů, než začnou něco vyměňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSpanel Vloženo 23. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 No zda se me ze to hur startuje, ale ony uz muzou bejt v haji zhavice. V tech hlaskach z VAGu je preruseni a chyba v elektr. obvodu, takze me osobne se nezda. ze to chce hned menit ten ventil. Protoze kdyby to byl ventil, cekal bych trochu jine hlasky. Predpokladam ze ten ventil ma nejakou zpetnou vazbu, takze neco jako neverohodny signal , signal prilis maly a podobne. David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Na tuhle ECU je i aktualnejsi verze softweru.. verze 9971, zaject do skodovky na zjisteni zda je na soft pripis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Mám pocit, že sem měl to stejný - měnila se klapka zpětného vedení plynů a EGR ventil taky, tam mám pocit chcípnul nějakej motorek nebo co . . . proto asi ta chyba v elektr. obvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 Prostudoval jsem aktualizaci a tam nic na tohle neni vyreseno, takze oprava jak pise MYLYS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 Taky zajímavý vlákno: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=19727 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nartinrix007 Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) Měl jsem stejný problém s blikající kontrolkou žhavení a přepnutím do nouzového režimu.EGR ventil vypnut softwarove v řídící jednotce a je klid. Vydržel 106 tis.km Editováno: 19. Duben 2014, autor: nartinrix007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 EGR - zaslepit odpojit vypnout...totální zbytečnost, akorát to zasviňuje sací potrubí...znám 5 lidí co má naftu a všichni to maj odpojený (na Volvu, na MB, na Audi 2x a na Shade) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 Taky mě potkal před dvěma dny (20.4.2014.) problém s ventilem EGR a chladičem výfukových plynů 1)Blikající žhavení a kontrolka chladiče výfukových plynů,nouzový režim motoru 2) Servis 3)Zjištěn problém s ventilem EGR na chladiči výf.plynů-navržena výměna chladiče a ventilu 4) Najeto 82000 km TDI 2.0 103 kw 5)Škodovka uznala kulanci----normální cena cca 12 000 s prací. Po mě chtějí jen 2000- to je 50% ceny práce 6) Zatím to nesehnali ani v MB,ale řeší to 7) Nemůžu nadávat,mohlo to dopadnout hůř 8) Moje první setkání se závadou (3x Octavia 1+2,+Yeti -dohromady se všemi auty najeto cca 682 000 km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 To se nám to rozjíždí . . . EGR - zaslepit odpojit vypnout...totální zbytečnost, akorát to zasviňuje sací potrubí...znám 5 lidí co má naftu a všichni to maj odpojený (na Volvu, na MB, na Audi 2x a na Shade) Co na to pak DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 DPF nic, prostě funguje a až chcípne tak ho odpojíš taky....má to za následek to že auto pak má splodiny někde na úrovni Euro3... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huju3 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 (editace) DavidSpanel mam taky isty problem vag pise presne to iste co tebe. ako si to vyriesil? co ti vymenily? mam 2.0tdi cr 81kw. 36934km nabehane softver uz mam aktualizovany a stale to dava do nudzaku. v skodovke povedaly ze to neni ERG ale nejaky iny ventil vyfukovych plynov a chcu 500eur za opravu. ze musia dat napravu dole vyfuk a pol motora rozobrat aby ho vymenily te ventil nejaky,. tak preto by som chcel vediet ako to david vyriesil ked mne pise vag te iste 3 zavady. dakujem Editováno: 29. Duben 2014, autor: huju3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Ano je to přesně ono. Teď jsem byl na Velikonoce ve Francii a 250km jsem jel v nouzáku. V autorizovaném servisu zjištěna tato závada. Vypadá to jak nerezová kamínka. 2 díry pro výfuk plyny 2 díry pro chlazení. Na jedné straně motůrek u prostřed EGR ventil. Demontovatelné ale musí se vyměnit celá kamínka s motůrkem i EGR ventilem. Mám 4x4 103 kw tak že všechno ven a vyvěsit náprava. Celá operace mne stála 938€ tak že super výlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Svítilo mi to žhavení taky a taky žlutý symbol žhavení po x restartu klíčkem. Max 130 po dálnici a nešlapat na to aby motor nešel do nouzáku. EGR se u CR nedá zaslepit bo odejde DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Pro Michala Petschke Mě dělali výměnu v mém servisu úplně stejně jako tobě,za den se to udělat nedá-cena cca 12 000 a dohodli se Škodovkou kulanci a platil jsem jen 1700 Kč a ještě si odečtu DPH,takže pohoda.Mám servis v rodinné firmě,kde jsem už koupil 3 auta a tak nemám problém se vstřícností -,náhradní auto mi půjčili zdarma,jen za palivo. Jo,jo není servis jako servis. Škodovka to automaticky asi nedá,musí se s ní jednat,ale spíše je šance,že ta kulance dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huju3 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 pre Michal Petschke. Tak mam to hotove. Mal si pravdu vymenili to cele ako si to opisal. 470eur dal zlavu lebo to mesiac nemohly zohnat ze to nebolo v celej EU dostupne. dufam ze to vydrzi viac. toto malo len 37 000km a uz to odislo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Ahoj huju3 a chrudimák. Tak prý už chlapci to co nám dali do aut je lepší než to co jsme tam měli. Je to kvalitnější a vydží to. Mimochodem to starý se mi podařilo rozhýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Ja to na svem CFHC vyresil tak, ze kdyz se ohreje voda na 75st tak se EGR automaticky zavre. Vyresil jsem pripadne protahovani faze ohrevu a snizil jsem vyrazne zasirani EGR, hold chvili se ohriva motor a EGR funguje a spaliny ohrivaji vymenik s vodou a pak je off. A kdyz voda klesne pod 60 tak se opet otevre, ty stupne si mohu nadefinovat jake chcu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Kdy zaslepit na 81kw, 4x4, až se posere, nebo hned po záruce?:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Zdravím, mám SII, motor TDI 2.0 103kw CR CFFB, rok 05/2010. Aktuální stav km 183500. Auto koupeno před dvěma měsíci, mělo 179000km a objevil se mi stejný problém jak píše DavidSpanel. Blikající kontrolka žhavení a nouzový režim. Vag vyhodil chybu číslo 4891 a 4892, viz přiložené foto. Poprvé se mi to stalo zhruba ve 182500km tak 2-3 týdny zpět, pak jsem auto vypnul, zašel na kafe, nastartoval a žádný problém už nebyl ale ted pár dní zpět znovu (183200km). Zkoušel jsem vypnout a hned zapnout a chyba tam stále byla a navíc při třetím pokusu vyskočila kontrolka motoru, tak jsem auto na pár minut nechal "odpočinout", a jak jsem to nakopnul tak kontrolka žhavení už nesvítila, zůstala mi tam viset kontrolka motoru, ale bez nouzového režimu, takže se dalo normálně jet. Na druhý den ráno kontrolka motoru stále svítila, vyjel na vyjíždku a při druhém startu už se nerozsvítila. Ujel jsem cca 300km a zatím nic. Jen pro doplnění, to žhavení mě začalo blikat v obou případech zhruba po půl hodině jízdy, při zahřátém motoru ale nutno podotknout že tempo či zátěž byla vyšší než běžně. V kolikati otáčkách to vypadlo do nouzáku nevím ale průměrně jsem točil 2500 až 3500 o/m. Běžně jezdím 1500 - 2000. Z největší pravděpodobností to bude EGR ventil, tak se by mě zajímali názor jestli to rovnou vyměnit nebo počkat ještě nějakých 1000-2000km, co to bude dál dělat? Je možné že to jen řídící jednotka špatně vyhodnotila v důsledků velkých mrazů? Dvakrát asi nee co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 EGR=KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 No ten EGR to bude stopro,... ale ted je otázkou jestli to řešit nebo počkat až to bude dělat každých 100-200km?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Přejde to do stavu, že to bude dělat bez v kuse přestávky. Já už ho měnil 2x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 a za jak dlouho ti tak přeslo do toho stavu? tedka jsem se na jiném foru náhodně dozvěděl,..že špatně zvolený olej než je předespaná norma,..může mít za následek větší zanesení DPF,..nevím jestli je to objektivní názor ale jestli to může mít za následek zanesení DPF tak i zanesení EGR,... já měnil olej 200km před prvním projevení tohoto problému,...s autem mám najeto 5tis km,..olej se měnil 1500km zpět,..i s motorkami už jsem řešil pár problémů za které mohl nevhodně zvolený olej,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.