galaher Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 Co to stoji ty kosti a ty stabiky? Budu menit kotouce a tohle by asi bylo zahodno vzit s tim co? tak mě to stálo takto: Citovat
cosby Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 Ta moje si taky stěžovala,že něco moc vrže,tak jsem měnil kompl.uložení stabíku,jak gumy tak kosti a je klid.Jinak kost opravdu nejde nadoraz k rameni,jke tam kovová vložka,jak psal MilanII. Citovat
Milan II Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 kost Pěkné a názorné foto!! Mám najeto 143 tkm a kromě silentbloků na př. ramenech, které jsem si měnil, m podvozek OK. Samozřejmě nevím, jestli se kosti už neměnili za 1 majitele. Podle toho co tady čtu, už asi měněný jsou! Citovat
cosby Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 Kosti na Octávce vydrží i 200.000.To není Fábie,kde se poslední nula odečítá Citovat
dolešo Vloženo 17. Září 2006 Vloženo 17. Září 2006 Je nějaký rozdíl mezi těmihle kostmi a těmi svařovanými? (Oko - tyčka - oko). Dík Citovat
Píst Vloženo 23. Září 2006 Vloženo 23. Září 2006 Zdařec chlapy, chtěl bych se zeptat na to "gumové uložení" předního stabilizátoru, jak pěkně Cosby nafotil. Čeká mě výměna - je posmrti. Jdou vyměnit aniž bych musel pouštět nápravnici dolů a demontovat kosti? Kamarád mi tvrdil, že to měnil na Golfu IV a musel nápravu spouštět cca o 5cm aby se na to uložení dostal. Vadila mu nápravnice a tyčka řízení. Podle toho, co je vidět, tak by to mohlo jít bez větších problemů. Zatím jsem se na to nedostal, tak se chci předem trochu připravit jak na to. Citovat
cosby Vloženo 23. Září 2006 Vloženo 23. Září 2006 Zdařec chlapy, chtěl bych se zeptat na to "gumové uložení" předního stabilizátoru, jak pěkně Cosby nafotil. Čeká mě výměna - je posmrti. Jdou vyměnit aniž bych musel pouštět nápravnici dolů a demontovat kosti? Kamarád mi tvrdil, že to měnil na Golfu IV a musel nápravu spouštět cca o 5cm aby se na to uložení dostal. Vadila mu nápravnice a tyčka řízení. Podle toho, co je vidět, tak by to mohlo jít bez větších problemů. Zatím jsem se na to nedostal, tak se chci předem trochu připravit jak na to. Tak takového mechanika bych vrátil do mateřské školky.Dělal jsme to doma před barákem na obyč.zvedáku.Je potřeba mít alecelý předek zvedlý,jinak to napružuje jednu stranu Citovat
MartinRS Vloženo 25. Září 2006 Vloženo 25. Září 2006 nevim ale sam jsem šetrný a neutrácim za blbosti ale tady se šetřit nemá.....asi to neni origo.....nerad bych se pletl....... Citovat
Návštěvník Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 Potrebuju poradit. Kost stabliku na Octavku - foto :1 Chci vymenit pouze gumy, ne tahlo - pujde to snadno? Nalisovat myslim Dalsi fota gumy Citovat
Návštěvník Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 Dily jsem nasel na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/octa...edej=silentblok je to origo Skoda dil Citovat
Návštěvník Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 a jeste 1 vec- Mam Octu - 1998 - 74Kw a tyc stab. ma prumer podle merky 20mm. Jaky prumer silentbloku stabilizátoru mam teda koupit - bude to tento kousek? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/sil...5fdf27002d9f003 Citovat
krysarr Vloženo 5. Listopad 2006 Vloženo 5. Listopad 2006 a jeste 1 vec- Mam Octu - 1998 - 74Kw a tyc stab. ma prumer podle merky 20mm.Jaky prumer silentbloku stabilizátoru mam teda koupit - bude to tento kousek? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/sil...5fdf27002d9f003 Ja mel na Octu MR98 a taky 74kW tusim ze 23mm, pry se to lisi spis od kusu, nez od neceho vetsiho Citovat
Návštěvník Vloženo 18. Listopad 2006 Vloženo 18. Listopad 2006 (editace) Tak gumy vemeneny. Jak na rameni tak i na stabliku a na tycce. Na tycce jsme vylis. ty stare a nove nalis. nove pres mydlo. Pak nastal cas na gumy stabliku. Hlavne at si neukroutite sroubek - poradne pred odsroub. promazte. Vymena lehka, jak rikam hlavne namazat pri povolovani. Dale ramena dolu. vytlaceni cepu oky. Povoleni sroubu toho zad. silen. oky. Ale ten predni na rameni - pri povolovani uvnitr v naprave - vam vsem praskne matka, ktera je privarena bohuzel od vyroby jen jednim bodem a pri povolovani vam praskne, takze sroub se vam bude protacet. A co ted. Matka je uvnitr. Musite vzit flexu a zespoda odriznout ramecek na uvolneni mista pro svar na CO. Matka privarena a mohlo se dale povolovat. No maji to peknou vyrobni chybu. Asi se nepocitalo, ze se to bude povolovat a tak se uvnitr ta matka jen nabodne - na dotahnuti postaci. Pokud by nekdo sund. ramena a stalo se mu toto, at napise, poradim. Ja jsem uz mel takto jednu stranu na aute udelanou od servisu. Urcite nemenit celou napravnici!!!!!!! jinak nalisovat na rameno gumy taky oky. Jen hlavne rovne a spravnou polohu tech gum. Pomocnikem - vykuchane lozisko - ten obal se pouzil na stlaceni silenbloku. Na dilne je desitky techto vykuch. lozisek na vytlacovani urcitych komponentu. Uvnitr obalu loziska mensi svar po obvode - na vystuzeni obalu. Dosti bylo kousku jinych rozmeru a trefa presne na rozmer silentbloku. Jinak urcite namazat prosim vas pouze jen grafit. vazelinou - ty gumy na stabilizatoru at vam nevrzou - casto vrze po namazani vazelinou ci na sucho. Nemusite kostice ahoj Editováno: 18. Listopad 2006, autor: Návštěvník Citovat
Host Mara53 Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 zeptám se jako úplná laik - a co Powerflexy? Jsou sice dražší, ale někde jsem tady čet, že se s origo nemůžou rovnat.... sem pasujou taky? Začíná mi taky při bždění lehce kopat pedál, auto má 140tis. a budu radši postupně měnit vše důležitý, protože bylo SAKRA bez servisky Citovat
krysarr Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 zeptám se jako úplná laik - a co Powerflexy? Jsou sice dražší, ale někde jsem tady čet, že se s origo nemůžou rovnat.... sem pasujou taky? Začíná mi taky při bždění lehce kopat pedál, auto má 140tis. a budu radši postupně měnit vše důležitý, protože bylo SAKRA bez servisky Jasne, pasujou a chystam se na ne na jare, je to poradnej matros, ne ta zvejkacka, co tam je origo http://www.powerflex.co.uk Ale cena je ponekud vyssi, asi 8-10x Citovat
Fido Vloženo 26. Listopad 2006 Vloženo 26. Listopad 2006 (editace) Když mi při brzdění při rychlostech vyšších, než cca 80 km/h vibruje volant a na brzdovém pedálu je klid, dá se předpokládat problém v kostech stabilizátoru? Editováno: 26. Listopad 2006, autor: Fido Citovat
Seky Vloženo 11. Prosinec 2006 Vloženo 11. Prosinec 2006 Chtel bych se zeptat.mam Octu 1,8T r.v.00 a mam misto techto plastovych kosti,takove kovove tycky(je to tak spravne???).Pri prejezdu nerovnosti se mi zda,ze podvozek netlumi tyto narazy jak by mel.Vim,ze tdi je ladeno komfortneji,ale myslim,ze moje 1,8T by mohla byt o neco komfortnejsi.Gumy na stabilazatoru jsem vymenil.Auto ma najeto 60000km(serviska).Test tlumicu OK.Vsude mi rikaji,ze auto je jak nove. Poradte pomohla by vymena za plastove kosti??? Diky za odpovedi. Citovat
michal9 Vloženo 13. Prosinec 2006 Vloženo 13. Prosinec 2006 Můj názor je že ty kovový víc vydrží. Prej na combikách jsou taky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.