Přejít na obsah

Kost stabilizátoru


Doporučené příspěvky

Vloženo
Chtel bych se zeptat.mam Octu 1,8T r.v.00 a mam misto techto plastovych kosti,takove kovove tycky(je to tak spravne???).Pri prejezdu nerovnosti se mi zda,ze podvozek netlumi tyto narazy jak by mel.Vim,ze tdi je ladeno komfortneji,ale myslim,ze moje 1,8T by mohla byt o neco komfortnejsi.Gumy na stabilazatoru jsem vymenil.Auto ma najeto 60000km(serviska).Test tlumicu OK.Vsude mi rikaji,ze auto je jak nove.

Poradte pomohla by vymena za plastove kosti???

Diky za odpovedi.

Je to stejné zda plastové nebo kovové . To na bouchání nebo hluk nemá vliv. Pokud ti to bouchá při přejezdu např. přes koleje a nemáš nikde vůli v kuláčích tak je nutné zpravidla vyměnit gumy na stabilizátoru. 1J0 411 314 R. U modelu 2000 budeš muset zřejmě vyměnit i spony 1J0 411 336 D

Vloženo

Jo ty gumy na stabikach jsem menil.Je to asi celkove tvrsim nalazenim podvozku(tlumice,pruziny,atd.)Jen se mi zdalo,ze ten rozdil od Tdi je az moc velky.

Diky za odpovedi.

Vloženo

Hmmmm ja som prednedavnom ziskal octu 1.8T rv.2000 po ocovi a ma najazdene 200tis. ale takym stylom jazdy ze to auto asi ani viac ako 130 v zivote neslo, az teras :D na podvozku nic nebolo menene ani mu nic neni, nebucha, nevrzga proste :palec2: mam to ajtak vymenit? ak hej tak mi please napiste presne veci co sa ma vymenit bo sa nevyznam :(

Vloženo

Mám zhruba ten stejný stav km (185tkm). Podvozek na první pohled nic zvláštního

nenaznačoval. Najednou jak se ochladilo kovové klepání a jedna velmi, velmi nepříjemná věc,

ve vyšší rychlosti při intenzivním brzdění se auto rozhoupalo do stran.

Takže o víkendu jsem provedl generálku předku - silentbloky stabilizátoru, kosti, ramene,

horní uložení vč. tlumičů a čepy. Rozdíl neskutečný :D. Vyplatí se to.

  • o 1 rok později...
Vloženo

MENIL Z VAS NEKDO SILENTBLOKY KOSTI MATE NEJAKE POSTREHY NA CO SI DAT POZOR NEBO MUZETE NEKDO NAPSAT POSTUP(je potreba lis nebo to jde i nejak jinak atd)dekuji za odpovedi

Vloženo

když jsem to dělal tak jsem ty staré gumy ven vyrval kleštěma, pak vše očistit a namazat, aby to šlo pěkně naltačit. novou gumu jsem si postavil na stůl a na ni jsem položil tu kost a tlakem jsem jí tam dostal. Jde to pěkně stačí si s tím pohrát.

  • o 2 roky později...
Vloženo

ahoj, chtěl bych na svojí Octávku nějakej podvozek, mám plno možností podvozků za do prachy, ale žádný nemaj uchycení na stabilizátor (přední tlumiče)

a můj dotaz je, jestli je možný u O1 RS uchytit stabilizár do ramen místo do tlumičů?

díkes

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Mám takovej menší problém. Chci měnit kosti stabilizátoru na oktávce 1.9 tdi 66kw Combi 2002 (facelift) a nejsem si jistej kterej typ kostí tam má být. Průměr stabilizátoru je 23mm. No a na autě mám na pravé straně plastovu kost (obr. č.1), na levé straně kovovou kost (obr. č.2). Původní majitel to tam tak namontoval. Ale podle různých internetových obchodů by tam prý měla být kost co je na obrázku č.3 protože je to na facelift na stabilizátor 23mm. Obr.1 je prý kost na stabilizátor 21mm před face a obr.2 na stabilizátor 23mm před face. Tož nevím co tam koupit a namontovat. Tož co tam má býti. Poradí někdo?

post-73606-0-82127200-1398108536_thumb.j

post-73606-0-78865500-1398108539_thumb.j

post-73606-0-17997400-1398108543_thumb.j

Editováno: , autor: zdeans
Vloženo (editace)

No mě by totiž zajímalo jestli je nějakej rozdíl ve funkčnosti těch kostí? Jestli když to tam bylo třeba 5let, tak jestli se kvůli tomu mohlo podělat něco jinýho? Mě totiž připadne, že ten rozdíl je jenom v materiálu a v tom, že tam ten šroub je přímo nalisovanej a u faceliftu ne.

Editováno: , autor: zdeans
Vloženo

Tam se asi nemá co podělat. Stabík se kroutí až až a a pár odchylek mu neublíží.

Rozdíl ve funkčnosti nebude žádný. Jen by měla být stejná délka na obou stranách.

  • o 2 roky později...
Vloženo
V 18. 11. 2006 at 22:19, Octavka napsal:

Pak nastal cas na gumy stabliku. Hlavne at si neukroutite sroubek - poradne pred odsroub. promazte. Vymena lehka, jak rikam hlavne namazat pri povolovani.

 

Oživím toto staré téma. Přesně toto jsem udělal, ale jeden šroubek se bohužel ukroutil (promazáno povolovačem rzi a šroubů) :o Co teď? Přístup na dvě věci (odvrtání atd. nepřicházelo k úvahu) a vím, že auto půjde brzy do šrotu (léta jsou znát - r.v.1999) Tak se ten držák gumy stabilizátoru přivařil k nápravnici a snad to vydrží. Vím, že je to asi prasárna, ale jiné řešení v danou chvíli nebylo. Předpokládám, že by musela dolů nápravnice. Zeptám se, ukroutil někdo tento šroubek? Jak to poté vyřešil?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...