Pepa007 Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Chtel bych se zeptat.mam Octu 1,8T r.v.00 a mam misto techto plastovych kosti,takove kovove tycky(je to tak spravne???).Pri prejezdu nerovnosti se mi zda,ze podvozek netlumi tyto narazy jak by mel.Vim,ze tdi je ladeno komfortneji,ale myslim,ze moje 1,8T by mohla byt o neco komfortnejsi.Gumy na stabilazatoru jsem vymenil.Auto ma najeto 60000km(serviska).Test tlumicu OK.Vsude mi rikaji,ze auto je jak nove.Poradte pomohla by vymena za plastove kosti??? Diky za odpovedi. Je to stejné zda plastové nebo kovové . To na bouchání nebo hluk nemá vliv. Pokud ti to bouchá při přejezdu např. přes koleje a nemáš nikde vůli v kuláčích tak je nutné zpravidla vyměnit gumy na stabilizátoru. 1J0 411 314 R. U modelu 2000 budeš muset zřejmě vyměnit i spony 1J0 411 336 D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seky Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Jo ty gumy na stabikach jsem menil.Je to asi celkove tvrsim nalazenim podvozku(tlumice,pruziny,atd.)Jen se mi zdalo,ze ten rozdil od Tdi je az moc velky. Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 Hmmmm ja som prednedavnom ziskal octu 1.8T rv.2000 po ocovi a ma najazdene 200tis. ale takym stylom jazdy ze to auto asi ani viac ako 130 v zivote neslo, az teras na podvozku nic nebolo menene ani mu nic neni, nebucha, nevrzga proste mam to ajtak vymenit? ak hej tak mi please napiste presne veci co sa ma vymenit bo sa nevyznam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 Mám zhruba ten stejný stav km (185tkm). Podvozek na první pohled nic zvláštního nenaznačoval. Najednou jak se ochladilo kovové klepání a jedna velmi, velmi nepříjemná věc, ve vyšší rychlosti při intenzivním brzdění se auto rozhoupalo do stran. Takže o víkendu jsem provedl generálku předku - silentbloky stabilizátoru, kosti, ramene, horní uložení vč. tlumičů a čepy. Rozdíl neskutečný . Vyplatí se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubann Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 MENIL Z VAS NEKDO SILENTBLOKY KOSTI MATE NEJAKE POSTREHY NA CO SI DAT POZOR NEBO MUZETE NEKDO NAPSAT POSTUP(je potreba lis nebo to jde i nejak jinak atd)dekuji za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Lis nepotřebuješ, jde to tam narvat docela v pohodě. Tady jsme to ke konci tématu řešili. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34510&hl= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubann Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Lis nepotřebuješ, jde to tam narvat docela v pohodě. Tady jsme to ke konci tématu řešili. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34510&hl= Ok dekuju!!V org servise to stalo 17kc kus takze na to o vikendu vlitnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 když jsem to dělal tak jsem ty staré gumy ven vyrval kleštěma, pak vše očistit a namazat, aby to šlo pěkně naltačit. novou gumu jsem si postavil na stůl a na ni jsem položil tu kost a tlakem jsem jí tam dostal. Jde to pěkně stačí si s tím pohrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 ahoj, chtěl bych na svojí Octávku nějakej podvozek, mám plno možností podvozků za do prachy, ale žádný nemaj uchycení na stabilizátor (přední tlumiče) a můj dotaz je, jestli je možný u O1 RS uchytit stabilizár do ramen místo do tlumičů? díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 nikdo nemá tucha jestli to pude? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeans Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 (editace) Mám takovej menší problém. Chci měnit kosti stabilizátoru na oktávce 1.9 tdi 66kw Combi 2002 (facelift) a nejsem si jistej kterej typ kostí tam má být. Průměr stabilizátoru je 23mm. No a na autě mám na pravé straně plastovu kost (obr. č.1), na levé straně kovovou kost (obr. č.2). Původní majitel to tam tak namontoval. Ale podle různých internetových obchodů by tam prý měla být kost co je na obrázku č.3 protože je to na facelift na stabilizátor 23mm. Obr.1 je prý kost na stabilizátor 21mm před face a obr.2 na stabilizátor 23mm před face. Tož nevím co tam koupit a namontovat. Tož co tam má býti. Poradí někdo? Editováno: 21. Duben 2014, autor: zdeans Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Já mám 1.8T 2001 a taky 23mm stabík. Na autě kosti z třetího obrázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeans Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 (editace) No mě by totiž zajímalo jestli je nějakej rozdíl ve funkčnosti těch kostí? Jestli když to tam bylo třeba 5let, tak jestli se kvůli tomu mohlo podělat něco jinýho? Mě totiž připadne, že ten rozdíl je jenom v materiálu a v tom, že tam ten šroub je přímo nalisovanej a u faceliftu ne. Editováno: 21. Duben 2014, autor: zdeans Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Tam se asi nemá co podělat. Stabík se kroutí až až a a pár odchylek mu neublíží. Rozdíl ve funkčnosti nebude žádný. Jen by měla být stejná délka na obou stranách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Máchal1 Vloženo 5. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 V 18. 11. 2006 at 22:19, Octavka napsal: Pak nastal cas na gumy stabliku. Hlavne at si neukroutite sroubek - poradne pred odsroub. promazte. Vymena lehka, jak rikam hlavne namazat pri povolovani. Oživím toto staré téma. Přesně toto jsem udělal, ale jeden šroubek se bohužel ukroutil (promazáno povolovačem rzi a šroubů) Co teď? Přístup na dvě věci (odvrtání atd. nepřicházelo k úvahu) a vím, že auto půjde brzy do šrotu (léta jsou znát - r.v.1999) Tak se ten držák gumy stabilizátoru přivařil k nápravnici a snad to vydrží. Vím, že je to asi prasárna, ale jiné řešení v danou chvíli nebylo. Předpokládám, že by musela dolů nápravnice. Zeptám se, ukroutil někdo tento šroubek? Jak to poté vyřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.