Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám 2.5 tdi 120kw, tiptronic, naj. 172000km,  rozvody měněny při 166593km komplet vše, dále filtry atd atd, tankováno jen verva, olej castrol long life ale interval 15000km. To bylo v listopadu. Zhruba týden při akceleraci od 2000 otáček zvuk, jako když pustíte ventilaci na plno (ale je vypnutá), pak jak když utne to přestane. Táhne furt hezky, spotřeba stejná, nic nikde nesvítí. Na volnoběh to neslyším, ani když protočím motor ke 4000 otáčkám. Za jízdy když stáhnu okno nic zvláštního slyšet není. Volnoběh drží, nekolísá, neklepe nic. Zvuk přišel najednou nic postupného.

 

Je možné, že je někde v hadici díra? Nebo se něco povolilo, upadlo nebo rezonuje(dekl pod motorem nemám) či kuna: :D. Týden před tím, než to začalo sem trefil celkem velkou díru. 

 

Dík.

 

 

ps: zvuk jako téma o několik řádků dole to není.

Upraveno od Anry0350

Těch možností je hafo! Může to být prasklý vlnovec, či jiná součást výfuku, ale i hadice k turbu. Těch možností je skutečně nepřeberně. Chce to  zvednout, nastartovat a koumat, resp.prohlížet a hledat! Jinak, když tady pořádně pohledáš, určitě najdeš na toto thema moře příspěvků.

  • Autor

Tak změna, než to překoná tu novou zvukovou kulisu je to línější. Pak už to jede zase dobře, bez hluku jak má.

to vypadá na podobnej příznak, co mám teď já, u mě je to vlnovec, v úterý jdu na výměnu, ale jak píše akire, může to bejt mraky věcí, když mě to minulej tejden začalo, tak mě napadlo asi 10 věcí, co to mohou způsobovat, ale pak se mi stim projel mechanik a asi to odhalil, dělá mi to pouze ve velkém zátahu kolem těch 2000 tis a pak to přejde a zkoukli jsme vlnovec a je očouzenej, takže tam je asi někde dírka, zkoukni ho jak je na tom

  • Autor

to vypadá na podobnej příznak, co mám teď já, u mě je to vlnovec, v úterý jdu na výměnu, ale jak píše akire, může to bejt mraky věcí, když mě to minulej tejden začalo, tak mě napadlo asi 10 věcí, co to mohou způsobovat, ale pak se mi stim projel mechanik a asi to odhalil, dělá mi to pouze ve velkém zátahu kolem těch 2000 tis a pak to přejde a zkoukli jsme vlnovec a je očouzenej, takže tam je asi někde dírka, zkoukni ho jak je na tom

Děkuji ti moc, je to přesně jak říkáš, snad to bude ono :)

Vlnovec u V6 tdi?? velmi vzacný ukaz.....

  • Autor

Vlnovec u V6 tdi?? velmi vzacný ukaz.....

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/vlnovec.html

 

 

jinak turbo je v tom zvuku slyšet tak jak vždy tudíž tam žádná změna, všiml jsem si že pod turbem jak je taková kovová hadice potažená nějakou síťovinou tak je potrhaná ta síťovina a hezky vlaje, ale to je asi od ventilátoru.

Upraveno od Anry0350

Satas- tak pokud myslíš něco jiného, tak to napiš ne

  • Autor

Zítra jedu do servisu tak uvidím, sám jsem nic nenašel. 

 

Ještě dotaz, je normální když přiložím ucho k egr ventilu tak je slyšet ze vnitř syčení?

  • Autor

Takze vyrok servisu praskla kovova trubka co je pod turbem. 1850 kc nova prace 4000k turbo a vse musi dolu, cena pokud se nezjisti nic jineho hmmm a co jako.... pekny.

tak snad to bude ono, vypadá to na to, pokud si ty viděl, že je tam ta síťovina prodřená, tak je velká pravděpodobnost, že to pod tim je prasklí, jen mi nesedí, že by kovová roura měla ještě tu  síťovinu

  • Autor

tak snad to bude ono, vypadá to na to, pokud si ty viděl, že je tam ta síťovina prodřená, tak je velká pravděpodobnost, že to pod tim je prasklí, jen mi nesedí, že by kovová roura měla ještě tu  síťovinu

no hele taky mi to prijde jako zbytecnost zase diky tomu bylo videt ze tam vlaje.
  • 5 let později...

Ahojte Superbaci na mem motoru 2.5 v6 114kw chybelo na jednom ventilu vahadlo (5 valec 2 saci ventil) ktere se zlomylo zrejme kvuli opotrebeni vacek po demontazi vacek jsem vyzkousel jestly ventily jsou ve stejne urovni, zdali se hybou a zdali ma motor stejne tlaky coz vse dopadlo ok. Po vymene novych vacek a vsech hydrostelu vahadel a podlozek se po ozivovani motoru( spadla nafta atd )zacal ozivat z motoru zvuk jako kdyby startoval stabilak takove foukani vzduchu do prazdna motor po chvilce naskocil takze jsem nemel moznost zjistit odkut to slo a po opetovnem zdechnuti a odpojeni nafty to motor uz neudelal avsak ted kdyz motor bezi ma to na 4 a 5 valci divny zvuk takove susteni zkoumano podle stetoskopu. podle nekterych nazoru zakarbonovanej ventil podle nekterejch podpalenej ventil ale nic z toho se me moc nezda napada nekoho ze znalejch co jeste zkouknout a jake testy lze jeste provest? 

  • 3 týdny později...

takze zvuky jsou pryc podle vseho tento ventil nejel hodne dlouho  a byl silne zakarbonovany. sundal jsem sani a do kazde saci komory jsem strikal cistic karburatoru a pote jej vzduchem a nasledne protocenim motoru vycistil takhle porad dokola asi tak 50krat a svete div se kanaly sani jak ze skatulky nablejskane a zvuk nikde. najeto 2 tisice km a vse zatim ok tak snad to vydrzi.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.