Prosinec 28, 201410 r Stim cukanim sme na to vsichni asi stejne. Me to cuka fest kor po ranu. Jediny kdy sem mel klid od cukani bylo tankovat N98 po druhej plnej nadrzi cukani prestalo a motor po ranu naprosto predl perfektne. Jen pri mejch km mesicne to pak prijde draho tam lejt N98. Ted leju z ona za 28kc - sice cukam ale rozdil na litru 6-7 kc je fakt dost. Takze sem si uz zvykl ale kdo chce mit klid tak lejte lepsi benzin. Nejlip me fungoval z Agipu. Omw traga - benzina jelo to snad jeste hur nez na normal 95.
Prosinec 28, 201410 r Tchan tento problem vyresil tez lepsim benzinem ma octu 1.8tsi. Ale vykon to nikde neprida. To je placebo efekt.
Prosinec 28, 201410 r A z které OMV? Já na jejich benzíny jezdím dlouhá léta a žádný problém jsem nikdy neměl.
Prosinec 28, 201410 r Omw ceska trebova. To je u nas nejdrazsi benzinka v okruhu cca 20km tak tam moc lidi netankuje kor ten maxmotion.
Prosinec 28, 201410 r Nerikam ze omw je na prd vsude. Jen u nas je dlouhodobe draha a motor si moc nechrochta [emoji6] Upraveno Prosinec 28, 201410 r od d.novakd
Prosinec 28, 201410 r OK, já jezdím jen na dvě: Blansko (vedle Alberta) a v Praze na Karlovarské. Beru buď obyč. N95, v poslední době Maxxmotion 95. Tady v Praze jsou ještě dražší čerpačky. Jen jestli to nebude tou malou výtočí?
Prosinec 28, 201410 r To bude urco malou vytoci pac na cca na 10km je 5benzinek a ztoho jedna coop ktera drzi 3benzinky zkratka takze rozdil ceny je +- 2kc oproti omw.
Prosinec 28, 201410 r Ono me cuka fest ale za 28kc litr je pro me dulezity. Spotreba stejna jen to cukani nic vic. U nas omw 31.9 - ono o par km dal 27.9 to uz je sakra rozdil. Ale to uz je jinci tema
Prosinec 28, 201410 r Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach.
Prosinec 28, 201410 r Toz to je cudne, nic takoveho u sebe nezaznamenavam. Pouze pri pustenem climatroniku, studenem motoru a jizde z kopce brzdeni motorem pod 1400 otacek. Jedno z toho pomine cukani prestane. Bylo reklamovano, vlastnost. U zatizeneho motoru studeneho dochazi vlivem bohate smesy k zapalu az do vyfuku ci co.
Prosinec 28, 201410 r Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach. Nedíval ses sem, pro inspiraci, co by to mohlo být?
Prosinec 28, 201410 r [emoji2] [emoji2] bylo reklamovano,vlastnost[emoji2] [emoji2] Stim si me dostal, proto uz nic neresim. Dokavad neupadne motor ci neco jineho. Tak vse je vlastnost pane nebo ja nic neslysim, nam se to neprojevilo atd.
Prosinec 28, 201410 r Nedival jeste pac sem to nikdy nijak neresil. Jen ze sem na to narazil zde tak pridavam svoji zkusenost. Ale mrknu na to dik
Leden 1, 201510 r Autor Jak uz jsem psal na zacatku tohoto vlakna, cuka mi to taky. Jen nekdy, pri studenem motoru a v zime. Pri pridani plynu, kolem 2000 otacek. Cukne jednou, maximalne podruhe, ale potom uz to jede normalne. V lete mi to nedela vubec. Climatronic mam pusteny porad.
Září 12, 201510 r Autor Tak dlouhou dobu byl od cukani pokoj a nedavno 3 dny za sebou zase. Nejzvlastnejsi na tim vsem bylo to, ze kdyz bylo ted rano 10 stupnu, tak to jelo normalne, ale prave, kdyz bylo kolem 18-19 stupnu, tak to na dvojku cukalo. Pridavam normalne plyn a cuka. Prestane cukat, kdyz to vytocim k 3000. Jakoze, kdyz bylo venku vic zima, tak to jelo lip, nez kdyz bylo venku tech cca 19 stupnu. Nekde jsem tady cetl, ze kdyz je venku nad cca 18-19 stupnu, tak si motor prida na volnobeh vyssi otacky (nekde se to tady resilo), tak mozna, ze je to nejaka mezni hodnota a neni to tam nejak ono. Edit: Tak jsem to nasel, resilo se to tady. A v tomto pripade (kdyz bylo venku tech cca 18-19 stupnu) mi to ty otacky nezvysilo, takze to cukani se projevilo asi vic... Jinak, kdyz bylo horko, tak se otacky zvysily vzdycky.. Upraveno Září 12, 201510 r od SkodaRapid
Září 14, 201510 r Je to tema otackama. Po startu v teple mi to dela taky, pokud ihned vyjedu a potrebuju se okamzite trochu rychleji rozjet, tak nekdy zacne lehce skytat. Snazim se vetsinou chvili pockat, az se otacky ustali.
Září 14, 201510 r to tady píšu pořád dokola, je potřeba počkat tu minutu po startu než otáčku spadnou dolů. to snad nikoho nezabije a navíc je to lepší i kvůli natlakování oleje.
Květen 26, 20169 r Pôvodne som tento príspevok pridal do zlého vlákna, tak pridávam svoju skúsenosť sem: Auto: Škoda Rapid Spaceback Motorizácia: 1.2 TSI 63kW Rok výroby: 2015 Najeto: 25 000 km Spôsob využitia auta: Dlhé cesty po CZ dialnici a občasné behačky po meste Po zajazdení nového vozu som pozoroval pri štarte toľko-krát popisované: "škubání." Ale automobilka a fóra hovoria a vstrekovaní bohatej zmesi do motora pri studenom štarte kvôli emisiam (len tak do poznámky: neviem si predstaviť, že by som to auto mal predávať a pri jazde by to škublo a vysvetľovať zákazníkovy tento eko-blábol). Každopádne počas posledných dní sa to zhoršilo a škubalo viac (auto garážujem v podzemnej garáži bez okien, v podstate betonová rakva a z nepriedušnou bránou, takže kuna kt by poškodila káble nepripadá do úvahy) a pri poslednom štarte znova, a vyvrcholilo to v momente keď som zošliapol plyn na dvojke na podlahu, lebo som potreboval predbehnúť auto. Auto sa skoro rozsypalo (otrasy ako keď mi odišiel valec na haťapku), zapískala na palubovke kontrolka EPC, Protiskluz a kontrolka motora. Motor asi prepol do nudzového režimu a ledva som sa dotackal do servisu. Je to aj v LOG-u, volali, že niečo je zo vstrekovaním a nešiel valec + spominali dalšie závady. Príde mi to ako mrte úlet. Dnes volali znova zo servisu, výsledok: výmena vstrekovania paliva do motora pod zárukou + mi povedali, že niekde pred fatalnym zlihaním ako u mňa na TSI-čkach menia SW RJ, ale ževraj to väčšinou vôbec nepomáha a "škubeme dááál". Snáď to výmena vstrekovania všetko vyrieši, dám potom vedieť
Květen 27, 20169 r Pokiaľ som im dobre rozumel tak všechny, hovoril totiž o výmene vstrekovacej jednotky, čo predpokladám, že sú trysky, ventily a možno i držiak, neviem, dnes to bude hotové a dám vám vedieť čo všetko vymenili a či to finálne pomohlo. Hovorili, že to býva od výroby vadne a potom to škube, aktualizácie SW RJ to asi iba kompenzuje. Ale sú to zatiaľ dohady, odfotím potom spravu o oprave ak mi nejakú dajú Hlavne aby už neškubalo, lebo oškubem ten motor ako sliepku Upraveno Květen 27, 20169 r od Janko4592
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.