Přejít na obsah

Cukání na dvojku


SkodaRapid

Doporučené příspěvky

Stim cukanim sme na to vsichni asi stejne. Me to cuka fest kor po ranu. Jediny kdy sem mel klid od cukani bylo tankovat N98 po druhej plnej nadrzi cukani prestalo a motor po ranu naprosto predl perfektne. Jen pri mejch km mesicne to pak prijde draho tam lejt N98. Ted leju z ona za 28kc - sice cukam ale rozdil na litru 6-7 kc je fakt dost. Takze sem si uz zvykl ale kdo chce mit klid tak lejte lepsi benzin. Nejlip me fungoval z Agipu. Omw traga - benzina jelo to snad jeste hur nez na normal 95.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toz to je cudne, nic takoveho u sebe nezaznamenavam. Pouze pri pustenem climatroniku, studenem motoru a jizde z kopce brzdeni motorem pod 1400 otacek. Jedno z toho pomine cukani prestane. Bylo reklamovano, vlastnost. U zatizeneho motoru studeneho dochazi vlivem bohate smesy k zapalu az do vyfuku ci co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Tak dlouhou dobu byl od cukani pokoj a nedavno 3 dny za sebou zase. Nejzvlastnejsi na tim vsem bylo to, ze kdyz bylo ted rano 10 stupnu, tak to jelo normalne, ale prave, kdyz bylo kolem 18-19 stupnu, tak to na dvojku cukalo. Pridavam normalne plyn a cuka. Prestane cukat, kdyz to vytocim k 3000.

 

Jakoze, kdyz bylo venku vic zima, tak to jelo lip, nez kdyz bylo venku tech cca 19 stupnu.

 

Nekde jsem tady cetl, ze kdyz je venku nad cca 18-19 stupnu, tak si motor prida na volnobeh vyssi otacky (nekde se to tady resilo), tak mozna, ze je to nejaka mezni hodnota a neni to tam nejak ono.

 

 

Edit: Tak jsem to nasel, resilo se to tady. A v tomto pripade (kdyz bylo venku tech cca 18-19 stupnu) mi to ty otacky nezvysilo, takze to cukani se projevilo asi vic... Jinak, kdyz bylo horko, tak se otacky zvysily vzdycky..

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Pôvodne som tento príspevok pridal do zlého vlákna, tak pridávam svoju skúsenosť sem:

 

Auto: Škoda Rapid Spaceback

Motorizácia: 1.2 TSI 63kW

Rok výroby: 2015

Najeto: 25 000 km

Spôsob využitia auta: Dlhé cesty po CZ dialnici a občasné behačky po meste

 

Po zajazdení nového vozu som pozoroval pri štarte toľko-krát popisované: "škubání." Ale automobilka a fóra hovoria a vstrekovaní bohatej zmesi do motora pri studenom štarte kvôli emisiam (len tak do poznámky: neviem si predstaviť, že by som to auto mal predávať a pri jazde by to škublo a vysvetľovať zákazníkovy tento eko-blábol). Každopádne počas posledných dní sa to zhoršilo a škubalo viac (auto garážujem v podzemnej garáži bez okien, v podstate betonová rakva a z nepriedušnou bránou, takže kuna kt by poškodila káble nepripadá do úvahy) a pri poslednom štarte znova, a vyvrcholilo to v momente keď som zošliapol plyn na dvojke na podlahu, lebo som potreboval predbehnúť auto. Auto sa skoro rozsypalo (otrasy ako keď mi odišiel valec na haťapku), zapískala na palubovke kontrolka EPC, Protiskluz a kontrolka motora. Motor asi prepol do nudzového režimu a ledva som sa dotackal do servisu. Je to aj v LOG-u, volali, že niečo je zo vstrekovaním a nešiel valec + spominali dalšie závady. 
Príde mi to ako mrte úlet.

 

Dnes volali znova zo servisu, výsledok: výmena vstrekovania paliva do motora pod zárukou + mi povedali, že niekde pred fatalnym zlihaním ako u mňa na TSI-čkach menia SW RJ, ale ževraj to väčšinou vôbec nepomáha a "škubeme dááál". Snáď to výmena vstrekovania všetko vyrieši, dám potom vedieť ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokiaľ som im dobre rozumel tak všechny, hovoril totiž o výmene vstrekovacej jednotky, čo predpokladám, že sú trysky, ventily a možno i držiak, neviem, dnes to bude hotové a dám vám vedieť čo všetko vymenili a či to finálne pomohlo. Hovorili, že to býva od výroby vadne a potom to škube, aktualizácie SW RJ to asi iba kompenzuje. Ale sú to zatiaľ dohady, odfotím potom spravu o oprave ak mi nejakú dajú :D Hlavne aby už neškubalo, lebo oškubem ten motor ako sliepku :D

Editováno: , autor: Janko4592
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...