Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Stim cukanim sme na to vsichni asi stejne. Me to cuka fest kor po ranu. Jediny kdy sem mel klid od cukani bylo tankovat N98 po druhej plnej nadrzi cukani prestalo a motor po ranu naprosto predl perfektne. Jen pri mejch km mesicne to pak prijde draho tam lejt N98. Ted leju z ona za 28kc - sice cukam ale rozdil na litru 6-7 kc je fakt dost. Takze sem si uz zvykl ale kdo chce mit klid tak lejte lepsi benzin. Nejlip me fungoval z Agipu. Omw traga - benzina jelo to snad jeste hur nez na normal 95.

Vloženo

OK, já jezdím jen na dvě: Blansko (vedle Alberta) a v Praze na Karlovarské. Beru buď obyč. N95, v poslední době Maxxmotion 95. Tady v Praze jsou ještě dražší čerpačky. Jen jestli to nebude tou malou výtočí?

Vloženo

Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach.

Vloženo

Toz to je cudne, nic takoveho u sebe nezaznamenavam. Pouze pri pustenem climatroniku, studenem motoru a jizde z kopce brzdeni motorem pod 1400 otacek. Jedno z toho pomine cukani prestane. Bylo reklamovano, vlastnost. U zatizeneho motoru studeneho dochazi vlivem bohate smesy k zapalu az do vyfuku ci co.

Vloženo

Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach.

 

Nedíval ses sem, pro inspiraci, co by to mohlo být?

Vloženo

[emoji2] [emoji2] bylo reklamovano,vlastnost[emoji2] [emoji2]

Stim si me dostal, proto uz nic neresim. Dokavad neupadne motor ci neco jineho. Tak vse je vlastnost pane nebo ja nic neslysim, nam se to neprojevilo atd.

Vloženo

Jak uz jsem psal na zacatku tohoto vlakna, cuka mi to taky. Jen nekdy, pri studenem motoru a v zime. Pri pridani plynu, kolem 2000 otacek. Cukne jednou, maximalne podruhe, ale potom uz to jede normalne. V lete mi to nedela vubec. Climatronic mam pusteny porad.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Tak dlouhou dobu byl od cukani pokoj a nedavno 3 dny za sebou zase. Nejzvlastnejsi na tim vsem bylo to, ze kdyz bylo ted rano 10 stupnu, tak to jelo normalne, ale prave, kdyz bylo kolem 18-19 stupnu, tak to na dvojku cukalo. Pridavam normalne plyn a cuka. Prestane cukat, kdyz to vytocim k 3000.

 

Jakoze, kdyz bylo venku vic zima, tak to jelo lip, nez kdyz bylo venku tech cca 19 stupnu.

 

Nekde jsem tady cetl, ze kdyz je venku nad cca 18-19 stupnu, tak si motor prida na volnobeh vyssi otacky (nekde se to tady resilo), tak mozna, ze je to nejaka mezni hodnota a neni to tam nejak ono.

 

 

Edit: Tak jsem to nasel, resilo se to tady. A v tomto pripade (kdyz bylo venku tech cca 18-19 stupnu) mi to ty otacky nezvysilo, takze to cukani se projevilo asi vic... Jinak, kdyz bylo horko, tak se otacky zvysily vzdycky..

Editováno: , autor: SkodaRapid
Vloženo

Je to tema otackama. Po startu v teple mi to dela taky, pokud ihned vyjedu a potrebuju se okamzite trochu rychleji rozjet, tak nekdy zacne lehce skytat. Snazim se vetsinou chvili pockat, az se otacky ustali.

Vloženo

to tady píšu pořád dokola, je potřeba počkat tu minutu po startu než otáčku spadnou dolů. to snad nikoho nezabije a navíc je to lepší i kvůli natlakování oleje.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Pôvodne som tento príspevok pridal do zlého vlákna, tak pridávam svoju skúsenosť sem:

 

Auto: Škoda Rapid Spaceback

Motorizácia: 1.2 TSI 63kW

Rok výroby: 2015

Najeto: 25 000 km

Spôsob využitia auta: Dlhé cesty po CZ dialnici a občasné behačky po meste

 

Po zajazdení nového vozu som pozoroval pri štarte toľko-krát popisované: "škubání." Ale automobilka a fóra hovoria a vstrekovaní bohatej zmesi do motora pri studenom štarte kvôli emisiam (len tak do poznámky: neviem si predstaviť, že by som to auto mal predávať a pri jazde by to škublo a vysvetľovať zákazníkovy tento eko-blábol). Každopádne počas posledných dní sa to zhoršilo a škubalo viac (auto garážujem v podzemnej garáži bez okien, v podstate betonová rakva a z nepriedušnou bránou, takže kuna kt by poškodila káble nepripadá do úvahy) a pri poslednom štarte znova, a vyvrcholilo to v momente keď som zošliapol plyn na dvojke na podlahu, lebo som potreboval predbehnúť auto. Auto sa skoro rozsypalo (otrasy ako keď mi odišiel valec na haťapku), zapískala na palubovke kontrolka EPC, Protiskluz a kontrolka motora. Motor asi prepol do nudzového režimu a ledva som sa dotackal do servisu. Je to aj v LOG-u, volali, že niečo je zo vstrekovaním a nešiel valec + spominali dalšie závady. 
Príde mi to ako mrte úlet.

 

Dnes volali znova zo servisu, výsledok: výmena vstrekovania paliva do motora pod zárukou + mi povedali, že niekde pred fatalnym zlihaním ako u mňa na TSI-čkach menia SW RJ, ale ževraj to väčšinou vôbec nepomáha a "škubeme dááál". Snáď to výmena vstrekovania všetko vyrieši, dám potom vedieť ;)

Vloženo (editace)

Pokiaľ som im dobre rozumel tak všechny, hovoril totiž o výmene vstrekovacej jednotky, čo predpokladám, že sú trysky, ventily a možno i držiak, neviem, dnes to bude hotové a dám vám vedieť čo všetko vymenili a či to finálne pomohlo. Hovorili, že to býva od výroby vadne a potom to škube, aktualizácie SW RJ to asi iba kompenzuje. Ale sú to zatiaľ dohady, odfotím potom spravu o oprave ak mi nejakú dajú :D Hlavne aby už neškubalo, lebo oškubem ten motor ako sliepku :D

Editováno: , autor: Janko4592

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...