d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Stim cukanim sme na to vsichni asi stejne. Me to cuka fest kor po ranu. Jediny kdy sem mel klid od cukani bylo tankovat N98 po druhej plnej nadrzi cukani prestalo a motor po ranu naprosto predl perfektne. Jen pri mejch km mesicne to pak prijde draho tam lejt N98. Ted leju z ona za 28kc - sice cukam ale rozdil na litru 6-7 kc je fakt dost. Takze sem si uz zvykl ale kdo chce mit klid tak lejte lepsi benzin. Nejlip me fungoval z Agipu. Omw traga - benzina jelo to snad jeste hur nez na normal 95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Tchan tento problem vyresil tez lepsim benzinem ma octu 1.8tsi. Ale vykon to nikde neprida. To je placebo efekt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 A z které OMV? Já na jejich benzíny jezdím dlouhá léta a žádný problém jsem nikdy neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Omw ceska trebova. To je u nas nejdrazsi benzinka v okruhu cca 20km tak tam moc lidi netankuje kor ten maxmotion. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 (editace) Nerikam ze omw je na prd vsude. Jen u nas je dlouhodobe draha a motor si moc nechrochta [emoji6] Editováno: 28. Prosinec 2014, autor: d.novakd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 OK, já jezdím jen na dvě: Blansko (vedle Alberta) a v Praze na Karlovarské. Beru buď obyč. N95, v poslední době Maxxmotion 95. Tady v Praze jsou ještě dražší čerpačky. Jen jestli to nebude tou malou výtočí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 To vis ze je lepsi tankovat, kde se to točí, takže i vzhledem k cene ONO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 To bude urco malou vytoci pac na cca na 10km je 5benzinek a ztoho jedna coop ktera drzi 3benzinky zkratka takze rozdil ceny je +- 2kc oproti omw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Ono me cuka fest ale za 28kc litr je pro me dulezity. Spotreba stejna jen to cukani nic vic. U nas omw 31.9 - ono o par km dal 27.9 to uz je sakra rozdil. Ale to uz je jinci tema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Cuká to jen studené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Mam najeto 34tis km tak novotou uz to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Toz to je cudne, nic takoveho u sebe nezaznamenavam. Pouze pri pustenem climatroniku, studenem motoru a jizde z kopce brzdeni motorem pod 1400 otacek. Jedno z toho pomine cukani prestane. Bylo reklamovano, vlastnost. U zatizeneho motoru studeneho dochazi vlivem bohate smesy k zapalu az do vyfuku ci co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Studeny fest a teply to obcas pri lazoplazo jizde krapet jakoby to vynecha na jeden zapal bo jak to rici. Nebo kdyz jedu z kopce na 5 a brzdi to motorem tak to ma jakoby samozapaly. Klido i pri 2000 otackach. Nedíval ses sem, pro inspiraci, co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 [emoji2] [emoji2] bylo reklamovano,vlastnost[emoji2] [emoji2] Stim si me dostal, proto uz nic neresim. Dokavad neupadne motor ci neco jineho. Tak vse je vlastnost pane nebo ja nic neslysim, nam se to neprojevilo atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Nedival jeste pac sem to nikdy nijak neresil. Jen ze sem na to narazil zde tak pridavam svoji zkusenost. Ale mrknu na to dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 1. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Jak uz jsem psal na zacatku tohoto vlakna, cuka mi to taky. Jen nekdy, pri studenem motoru a v zime. Pri pridani plynu, kolem 2000 otacek. Cukne jednou, maximalne podruhe, ale potom uz to jede normalne. V lete mi to nedela vubec. Climatronic mam pusteny porad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 12. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) Tak dlouhou dobu byl od cukani pokoj a nedavno 3 dny za sebou zase. Nejzvlastnejsi na tim vsem bylo to, ze kdyz bylo ted rano 10 stupnu, tak to jelo normalne, ale prave, kdyz bylo kolem 18-19 stupnu, tak to na dvojku cukalo. Pridavam normalne plyn a cuka. Prestane cukat, kdyz to vytocim k 3000. Jakoze, kdyz bylo venku vic zima, tak to jelo lip, nez kdyz bylo venku tech cca 19 stupnu. Nekde jsem tady cetl, ze kdyz je venku nad cca 18-19 stupnu, tak si motor prida na volnobeh vyssi otacky (nekde se to tady resilo), tak mozna, ze je to nejaka mezni hodnota a neni to tam nejak ono. Edit: Tak jsem to nasel, resilo se to tady. A v tomto pripade (kdyz bylo venku tech cca 18-19 stupnu) mi to ty otacky nezvysilo, takze to cukani se projevilo asi vic... Jinak, kdyz bylo horko, tak se otacky zvysily vzdycky.. Editováno: 12. Září 2015, autor: SkodaRapid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hootchi Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Je to tema otackama. Po startu v teple mi to dela taky, pokud ihned vyjedu a potrebuju se okamzite trochu rychleji rozjet, tak nekdy zacne lehce skytat. Snazim se vetsinou chvili pockat, az se otacky ustali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 tak tak, je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 to tady píšu pořád dokola, je potřeba počkat tu minutu po startu než otáčku spadnou dolů. to snad nikoho nezabije a navíc je to lepší i kvůli natlakování oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 tak tak, je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4592 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Pôvodne som tento príspevok pridal do zlého vlákna, tak pridávam svoju skúsenosť sem: Auto: Škoda Rapid Spaceback Motorizácia: 1.2 TSI 63kW Rok výroby: 2015 Najeto: 25 000 km Spôsob využitia auta: Dlhé cesty po CZ dialnici a občasné behačky po meste Po zajazdení nového vozu som pozoroval pri štarte toľko-krát popisované: "škubání." Ale automobilka a fóra hovoria a vstrekovaní bohatej zmesi do motora pri studenom štarte kvôli emisiam (len tak do poznámky: neviem si predstaviť, že by som to auto mal predávať a pri jazde by to škublo a vysvetľovať zákazníkovy tento eko-blábol). Každopádne počas posledných dní sa to zhoršilo a škubalo viac (auto garážujem v podzemnej garáži bez okien, v podstate betonová rakva a z nepriedušnou bránou, takže kuna kt by poškodila káble nepripadá do úvahy) a pri poslednom štarte znova, a vyvrcholilo to v momente keď som zošliapol plyn na dvojke na podlahu, lebo som potreboval predbehnúť auto. Auto sa skoro rozsypalo (otrasy ako keď mi odišiel valec na haťapku), zapískala na palubovke kontrolka EPC, Protiskluz a kontrolka motora. Motor asi prepol do nudzového režimu a ledva som sa dotackal do servisu. Je to aj v LOG-u, volali, že niečo je zo vstrekovaním a nešiel valec + spominali dalšie závady. Príde mi to ako mrte úlet. Dnes volali znova zo servisu, výsledok: výmena vstrekovania paliva do motora pod zárukou + mi povedali, že niekde pred fatalnym zlihaním ako u mňa na TSI-čkach menia SW RJ, ale ževraj to väčšinou vôbec nepomáha a "škubeme dááál". Snáď to výmena vstrekovania všetko vyrieši, dám potom vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 výmena vstrekovania paliva do motora Jeden vstřikovací ventil? Nebo všechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4592 Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 (editace) Pokiaľ som im dobre rozumel tak všechny, hovoril totiž o výmene vstrekovacej jednotky, čo predpokladám, že sú trysky, ventily a možno i držiak, neviem, dnes to bude hotové a dám vám vedieť čo všetko vymenili a či to finálne pomohlo. Hovorili, že to býva od výroby vadne a potom to škube, aktualizácie SW RJ to asi iba kompenzuje. Ale sú to zatiaľ dohady, odfotím potom spravu o oprave ak mi nejakú dajú Hlavne aby už neškubalo, lebo oškubem ten motor ako sliepku Editováno: 27. Květen 2016, autor: Janko4592 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.