Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, resim u CNG verze spatne razeni zpatecky po nastartovani. Po nastartovani tam velmi casto nejde zaradit, musi se povolit spojka a pak uz to jde, ale je pak citit jakoby zarazeni pres zuby.

Nikdy jsem to v zadnem jinem aute nezazil v takoveto mire.

Jak jste na tom ostatni?

já mám sice benzín, ale občas mi tam zpátečka taky nechce zapadnout, buď pomůže znovu šlápnout spojku, zakvedlat a znovu zařadit, nebo (jako u spousty škodovek) zařadit za 1 a pak zpátečku, asi se tam ty zuby nějak líp srovnaj. Zpátečka tuším není obdařena synchronizací, takže ty zuby se občas nesrovnaj ideálně. Ale to co říkám se mi stává tak 2x za týden. Pokud to je u tebe opravdu velmi často, tak bych se zkusil poptat v servisu, třeba se to dá seštelovat.

Zkus sešlápnout spojku, malinkou chvilinku počkat a pak to zařadit, někdy to u zpátečky pomáhá ;)

  • Autor

Podrzet seslaplou spojku urcite nepomuze. Jedina pomoc je ji naopak pustit a znovu seslapnout, pak uz zaradiot jde (jen to pak mirne jde jakoby pres zuby).

 

Jen pro jistotu popis co delam:

- auto je zaparkovane (na rovine), zarazena jednicka, bez rucni brzdy

- prijdu, seslapnu spojku, nastartuji

- chci zaradit z 1 na zpatecku a nejde to

No tak jak říkáš, pustit a znovu sešlápnout spojku, na Fábce to někdy tak taky musím udělat.

  • 4 měsíce později...
  • Autor

Tak me to delalo i u druheho Citigo CNG i kdyz trochu mene. Ale uz jsem prisel na to, aby to nedelalo.

Ja jsem vzdy sedl do auta, zarazena byla jednicka, seslapl jsem spojku, otocil klickem pro start (delku behu starteru si to se start-stop ridi samo), ihned jak naskocil motor tak jsem vyradil jednicku a zaroven hned radil zpatecku.

 

Je potreba chvilku po startu motoru pockat (staci opravdu chvilicka) nez klesnou otacky na volnobeh a pak teprve radit.

Asi se projevilo to, ze clovek jenom brnkne o klicek a dal se nestara o startovani a uz mu ruka jde na saltrpaku a chce rychle radit.

zpátečka není synchronizovaná, a proto pokud není auto v klidu nebo pokud má zvýšený volnoběh (studený start), tak se stane že půjde přes zuby.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.