Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Treba geniální twindoor který si MB prosadila, bohuzel naposled

 

no je to i o něčem jiném a to (nejde jej o název, který má ŠA chráněno, ale i o celé technické provedení, proto jej nejen proto nemají jiné značky ani konkurence), ŠA na tom chtěla profitovat a nakonec se ukázal systém jako výrobně a technologicky drahý a užitečný víceméně pro daný trh a i proto není O III kufrový sedan ale liftback a Fábie není třídveřová, prostě české, resp. středo a východoevropské pojetí.... možná by potvrdili majitelé jak často používají tuto možnost.... byť S2 FL už má lépe provedenou volbu otevírání...

 

edit.: je zajímavé podívat se sem a zadat si:

 

Upraveno od Hravec

Crew Protect Assist

 

Upraveno od Hravec

Multi Collision Brake

 

Stabilizující systém pro vozy s přívěsem – TSA

 

Zejmena to video s ESP - tedy ESC :) by melo byt povinnou "cetbou" pro vsechny experty co tvrdi, ze oni to nepotrebuji a ze je to k nicemu, bo oni umi udelat volantem a brzdou to same.

Upraveno od mike_k

  • 2 měsíce později...
  • Autor

to jakože to umí vybrat smyk? super :-)

Golf s novým MR dostal sledovanie áut v mŕtvom uhle a s tým spojený monitoring okolia pri cúvaní.

 

Takže otázka pre miestnych odborníkov na kódovanie a dorábky: pôjde to dorobiť do O3 MR2014 ?

  • 3 týdny později...

jelikož u VW je hlídání mrtvého úhlu řešeno pomocí bočních parkovacích čidel, napadlo mě, že při zvýšení rychlosti touto adaptací přes VCDS by to mohlo fungovat i u O III, jen by se to nezobrazovalo v zrcátku ale na rádiu a ještě by to bylo akustické....

  • Autor

Jak vlastně mají velký mrtvý úhel zrcátka u o3? Pasuje tam i nalepit nějaké to přídavné zrcátko -asi by to ale vypadalo blbě, nevím...Díky

To se dá těžko říci, záleží na drobnostech, jak vysoký a jak vysoko má sedadlo řidič, jak moc vpředu nebo vzadu ho má, jak má zrcátka nastavena (podle statistik si až 60 % řidičů neumí správně zrcátka nastavit).... takže mrtvý úhel je vždy, ale také by měl vždy umět řidič otáčet hlavou na krku a o tom to spíš jde... jo, přídavné něco se nenosí a asi by to vypadalo dost blbě....

jelikož u VW je hlídání mrtvého úhlu řešeno pomocí bočních parkovacích čidel, napadlo mě, že při zvýšení rychlosti touto adaptací přes VCDS by to mohlo fungovat i u O III, jen by se to nezobrazovalo v zrcátku ale na rádiu a ještě by to bylo akustické....

 

podla obkecu na nemeckej VW stranke Golf na to vyuziva radarove senzory, nie parkovacie ultrazvukove

máš pravdu, tak to jsem byl mylně informován.... a tvrdil mi to přímo prodejce, když si kamarád kupoval v Hodoníně VW Passat Alltrack, že proto má boční senzory i když nemá robotické parkování...jak to u VW nazvali ...

 

"Za kontrolu priestoru za vozidlom a po bokoch sú zodpovedné dva samostatné radarové snímače integrované do zadného nárazníka. Jednu kompaktnú jednotku pritom tvoria vždy jeden vysielač, tri prijímacie antény a riadiaca jednotka. Radarové signály, ktoré vysiela vysielač sa odrážajú od predmetov nachádzajúcich sa v akčnom rádiuse vozidla. Riadiaca jednotka vyhodnocuje radarové vlny, ktoré sú odrazené od predmetov: vypočítaná je veľkosť, poloha a rýchlosť zameraných objektov. Statické objekty, ako napríklad stojace vozidla systém ignoruje.

Riadiace jednotky si pritom delia prácu: riadiaca jednotka 1, hlavná, nepretržite kontroluje všetky identifikované objekty. Druhá riadiaca jednotka, vedľajšia, vyhodnocuje informácie a kontroluje, či nehrozí kritická situácia. V závislosti od situácie aktivuje druhá jednotka v prípade kolízie výstražné svetlá vo vonkajších spätných zrkadlách. Komunikácia medzi hlavnou a vedľajšou riadiacou jednotkou prebieha prostredníctvom dátovej zbernice.

Aby dokázal systém Side Asisst správne reagovať, potrebuje ďalšie informácie: Dátová zbernica poskytuje údaje o aktuálnej rýchlosti a polomere zákruty (prostredníctvom riadiacej jednotky pre ABS/ESC), ale aj o situácii smerových svetiel (z riadiacej jednotky komfort). Na základe prispôsobenia radarových snímačov funguje systém Side Asisst až do polomeru zákruty minimálne 170 metrov. Na rovinke a pri polomere zákruty viac ako 200 metrov sa systém Side View Assist opäť automaticky aktivuje. Pri použití ťažného zariadenia je systém deaktivovaný. Symbol na displeji palubného počítača informuje vodiča o stave tohto systému.

Výstražný symbol pre asistenta udržania jazdného pruhu je vytvorený zo žltých svetelných diód. Prostredníctvom svetelného snímača automatického zapnutia svetiel sa intenzita osvetlenia symbolov prispôsobuje podľa svetla okolia. Pomocou tejto funkcie je zabezpečené optimálne osvetlenie, aby ste symbol zaregistrovali a zároveň aby vás neoslňoval. Intenzita osvetlenia palubnej dosky sa dá prostredníctvom multifunkčného ukazovateľa Plus manuálne nastaviť podľa vašich osobných potrieb" 

 

Zdroj: vw.sk

Upraveno od Hravec

našel jsem ještě toto, pro kutily kteří by si chtěli hlídání dodělat

  • 1 rok později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.