Přejít na obsah

upozornění v zrcátkách na mrtvý úhel + obecná rozprava o elektronických asistentech


jindrous

Doporučené příspěvky

Treba geniální twindoor který si MB prosadila, bohuzel naposled

 

no je to i o něčem jiném a to (nejde jej o název, který má ŠA chráněno, ale i o celé technické provedení, proto jej nejen proto nemají jiné značky ani konkurence), ŠA na tom chtěla profitovat a nakonec se ukázal systém jako výrobně a technologicky drahý a užitečný víceméně pro daný trh a i proto není O III kufrový sedan ale liftback a Fábie není třídveřová, prostě české, resp. středo a východoevropské pojetí.... možná by potvrdili majitelé jak často používají tuto možnost.... byť S2 FL už má lépe provedenou volbu otevírání...

 

edit.: je zajímavé podívat se sem a zadat si:

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

To se dá těžko říci, záleží na drobnostech, jak vysoký a jak vysoko má sedadlo řidič, jak moc vpředu nebo vzadu ho má, jak má zrcátka nastavena (podle statistik si až 60 % řidičů neumí správně zrcátka nastavit).... takže mrtvý úhel je vždy, ale také by měl vždy umět řidič otáčet hlavou na krku a o tom to spíš jde... jo, přídavné něco se nenosí a asi by to vypadalo dost blbě....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jelikož u VW je hlídání mrtvého úhlu řešeno pomocí bočních parkovacích čidel, napadlo mě, že při zvýšení rychlosti touto adaptací přes VCDS by to mohlo fungovat i u O III, jen by se to nezobrazovalo v zrcátku ale na rádiu a ještě by to bylo akustické....

 

podla obkecu na nemeckej VW stranke Golf na to vyuziva radarove senzory, nie parkovacie ultrazvukove

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš pravdu, tak to jsem byl mylně informován.... a tvrdil mi to přímo prodejce, když si kamarád kupoval v Hodoníně VW Passat Alltrack, že proto má boční senzory i když nemá robotické parkování...jak to u VW nazvali ...

 

"Za kontrolu priestoru za vozidlom a po bokoch sú zodpovedné dva samostatné radarové snímače integrované do zadného nárazníka. Jednu kompaktnú jednotku pritom tvoria vždy jeden vysielač, tri prijímacie antény a riadiaca jednotka. Radarové signály, ktoré vysiela vysielač sa odrážajú od predmetov nachádzajúcich sa v akčnom rádiuse vozidla. Riadiaca jednotka vyhodnocuje radarové vlny, ktoré sú odrazené od predmetov: vypočítaná je veľkosť, poloha a rýchlosť zameraných objektov. Statické objekty, ako napríklad stojace vozidla systém ignoruje.

Riadiace jednotky si pritom delia prácu: riadiaca jednotka 1, hlavná, nepretržite kontroluje všetky identifikované objekty. Druhá riadiaca jednotka, vedľajšia, vyhodnocuje informácie a kontroluje, či nehrozí kritická situácia. V závislosti od situácie aktivuje druhá jednotka v prípade kolízie výstražné svetlá vo vonkajších spätných zrkadlách. Komunikácia medzi hlavnou a vedľajšou riadiacou jednotkou prebieha prostredníctvom dátovej zbernice.

Aby dokázal systém Side Asisst správne reagovať, potrebuje ďalšie informácie: Dátová zbernica poskytuje údaje o aktuálnej rýchlosti a polomere zákruty (prostredníctvom riadiacej jednotky pre ABS/ESC), ale aj o situácii smerových svetiel (z riadiacej jednotky komfort). Na základe prispôsobenia radarových snímačov funguje systém Side Asisst až do polomeru zákruty minimálne 170 metrov. Na rovinke a pri polomere zákruty viac ako 200 metrov sa systém Side View Assist opäť automaticky aktivuje. Pri použití ťažného zariadenia je systém deaktivovaný. Symbol na displeji palubného počítača informuje vodiča o stave tohto systému.

Výstražný symbol pre asistenta udržania jazdného pruhu je vytvorený zo žltých svetelných diód. Prostredníctvom svetelného snímača automatického zapnutia svetiel sa intenzita osvetlenia symbolov prispôsobuje podľa svetla okolia. Pomocou tejto funkcie je zabezpečené optimálne osvetlenie, aby ste symbol zaregistrovali a zároveň aby vás neoslňoval. Intenzita osvetlenia palubnej dosky sa dá prostredníctvom multifunkčného ukazovateľa Plus manuálne nastaviť podľa vašich osobných potrieb" 

 

Zdroj: vw.sk

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...