Palinkoo Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Chlapi mám taký problém .. najprv mi odišiel Regulátor napätia v alternátore .. a ten som vymenil .. ide všetko v poriadku ale keď sa auto zohreje na 80°C cca. tak začne auto trásť ako keby nemá silu ísť dopredu .. pri 90km/hod. je to Felicia 1.3mpi 50kw 4bodobý vstrek zo zapalovacou lištou .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Svíčky, možná ta lišta - chování motoru by tomu odpovídalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palinkoo Vloženo 26. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 ale nechápem prečo len za tepla .. pokial z studena idem 90km/h. pridám .. tak nič všetko je v poriadku .. plinule sa rozbehne .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Protože izolace - plast, ze kterýho je lišta a další izolátory vn v ní, teplem ztrácí svou (elekrickou) izolační pevnost a když se to vohřeje, začnou přeskoky vn nebo svody na vn vinutí indukčních cívek. Klidně i jen na jedný půlce - to bohatě stačí na nepravidelnej chod. Felina s lištou totiž "pálí" zároveň ve dvou válcích - jeden je na konci kompresního zdvihu, další válec "do páru" je v tom okamžiku na konci výfukovýho zdvihu (je o 1 otáčku "pozadu") - a když začne blbnout jedna půlka lišty, týká se to většinou obou válců příslušnejch k tý poškozený polovině. Půjč si od někoho, kdo má pravidelnej chod motoru, jeho lištu a vyzkoušej to - drží ji 2 inbusový šrouby ze strany na hlavě motoru nasazenou na vršky svíček. Jemu můžeš půjčit tu svoji - když oba ohřejete motory a jemu to začne s tvojí lištou cukat, zatímco ta jeho na tvým motoru bude v klidu, máš závadu nalezenou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palinkoo Vloženo 27. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 (editace) díky moc niečo už vyskúšam EDIT: No teraz som skúšal za tepla či ide na všetky 4 valce .. pomaly som odpájal vstrekovače .. a ide na všetky 4 valce .. Editováno: 27. Duben 2014, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 lambda sonda je OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Jak píše Libero zkontroluj Lambda sondu. Kdysi jsem podobnou závadu na Feldě, že při teplém motoru a pohodové jízdě a následně mírném přidání začala škubat. Trvalo poměrně dlouho něž jsem přišel na to, že to dělá Lambda sonda. Nejjednodušší je odpojit sondu od konektoru a jezdit. Já jsem to takhle zkoušel více jak týden a nic - auto necukalo. Připojil jsem sondu a auto začalo škubat. Po výměně lambda sondy byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 při teplém motoru a pohodové jízdě a následně mírném přidání začala škubat. Trvalo poměrně dlouho něž jsem přišel na to, že to dělá Lambda sonda. presne toto som mal na mysli ....som sa na tejto závad pekne "vycvičil" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.