Duben 26, 201411 r Pokud by byl brzdový spínač tak nepadne do nouzáku Odpoví ti jen diagnostika A pokud i ta ne tak jízda se zapnutým VAGem a logování a následně vyhodnocení. Ještě snad rada projdi pečlivě podtlakové hadičky hlavně v držácích jestli třeba někde není nějaká prošoupaná , může mít slabou stěnu a může se scucnout a tím je neprůchozí.
Červen 7, 201411 r Mal som ten istý problém MR 2012 . Stávalo sa mi to pri vyšších rýchlostiach , 120 - 140 km/h . diagnostiku treba urobiť pri blikajúcej kontrolke - nevypínať motor . Mne to ukazovalo problém s dopravou paliva . Nakoniec po preskúmaní palivového vedenia bola prihnutá trubka v nádrži ,čiže pri vačšej potrebe paliva auto hádzalo do núdzového režimu a blikala kontrolka žhavenia.
Prosinec 9, 201410 r Mě to dělá jen občas cca 1x měsíčně. Při nastartování resp. po otočení klíčku kdy kontrolka žhavení zhasne se hned rozbliká. Nepomůže vypnutí klíčku a znovu zapnutí. Musím nastartovat kde mi maxík hlásí "motor do dílny". Po zhasnutí motoru a znovu nastartování vše OK.
Prosinec 10, 201410 r Ahoj lidi, Potřeboval bych radu, mám Škoda Octavia RS, rok výroby 2008, diesel. Stavá se mi, když jedu, že se mi z ničeho nic začne blikat kontrolka žhavení a auto to hodí do nouzového režimu. Když zastavim a nastartuju tak je to zase v pořádku. Stává se mi to, tak 3x do měsíce, ale dneska se mi to stalo dvakrát. Občas mi díky tomu blbne tempomat. Dočetl jsem se, že by to mohl být brzdový spínač, když se to rozsvítilo tak jsem zastavil a kontroloval to ale brzdy normálně svítili. Na diagnostice nikdy nic nenašly.. Prosim vás o radu Děkuji asi to bude Egr
Říjen 28, 20159 r Ahojte. Rozblikala sa mi kontrolka žhavenia. Po opätovnom naštartovaní motora, prestala blikať. VAG pri diagnostika vypísal nasledovné: 7335 - prutok vzduchu pri regeneraci príliš velký P145F 00 [101] - - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 96506 km Datum: 2070.14.31 Čas: 09:13:43 Vie niekto poradiť o čo tu vlastne ide? Ďakujem. PS: brzdové svetla svietia. Upraveno Říjen 28, 20159 r od Octavius
Říjen 28, 20159 r Myslel som si či náhodou nebude niečo v tom smere len som si nebol istý. Budem musieť investovať a vymeniť. Inak ďakujem.
Listopad 20, 20159 r Ahojte mam problem.Pocas jazdy mi zacala blikat kontrolka zhavenia a auto ztratilo vykon.Ked som podradil auto vykon znovu malo ale kontrolka blikala dalej.VAG ukazal ze je chybny snimac vacky alebo krutoveho hriadela.Po premerani sa zistilo ze snimace su OK.Prehodili sme plynovy zevraj to mohla byt chyba.Chyba bola odstranena.Po par dnoch jazdy sme dali naspet plynovy pedal stary aby sme sa uistili ze to bolo v pedali ale chyba za ziadna neobjavyla a auto zatial jazdy bez problemov.Nestretli ste sa s takymto problemom?
Prosinec 29, 20159 r No presiel zhruba mesiac bez problemov a znovu mi zacala blikat kontrolka zhavenia.Može to mat nejaky suvis s DPF filtrom?Niekde som sa docital ze by to mohlo mat suvis.Filter na VAGu ukazuje uz take pokrocilejsie stadium zanesenia :-(
Leden 25, 20169 r Tak mozno chyba odstranena bol to chybny snimac skrtiacej klapky.Takze vymena klapky a dufam ze bude pokoj.
Leden 28, 20169 r Když začne blikat žhavení při jízdě, tak když to má DPF, tak neproběhla regenerace.
Leden 28, 20169 r Mě to dělá jen občas cca 1x měsíčně. Při nastartování resp. po otočení klíčku kdy kontrolka žhavení zhasne se hned rozbliká. Nepomůže vypnutí klíčku a znovu zapnutí. Musím nastartovat kde mi maxík hlásí "motor do dílny". Po zhasnutí motoru a znovu nastartování vše OK. Mám opraveno.. byla to banalita.. zaoxidovaná kostra pod předním levým světlem.. nebyly žádné známky rzi, ale po vyčištění už sedm měsíců OK VAG mi hlásil: 005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h 0.00 % Voltage: 11.75 V Pressure: 937.2 mbar Pressure: 1363.2 mbar
Leden 28, 20169 r Když začne blikat žhavení při jízdě, tak když to má DPF, tak neproběhla regenerace..Nemusim to byt len DPF ma to vela pricin ked blika zhavenie
Leden 28, 20169 r Presne ako pises vzdy musi byt chyba zapisana.Ja pevne dufam ze som sa stymto problemom uz vyrovnal.
Únor 18, 20169 r Presne ako pises vzdy musi byt chyba zapisana.Ja pevne dufam ze som sa stymto problemom uz vyrovnal. Ako si dopadol? už ti to nerobí? Ja mám predFL 2.0 TDI 103kw motor BMM s DPF a mal som velmi podobné problémy. dokonca sme vymenili plynový pedál lebo písalo chybu polohy plynového pedála a nebolo to ono lebo cítim že sem tam je inak citlivý ako by mal byť ale aspon už nič nebliká a nehádže do nudzového. Predtým sme riešili lambda sondu, ktorá asi odpálila riadiacu jednotku ktorú opravili a lambda sondu vymenili za novú. Tak neviem či to má suvis s tým či nie. na diagnostike nepíše vôbec nič.
Únor 18, 20169 r Zatial som dopadol tak ze po dôkladnej kontrole kablov sme nasli zvezok kablov ktory ide popod kryt kde su stierace ktory bol velmi neodborne pospajany rychlospojkami a to malo za dosledok ze mi odpalilo skrtiacu klapku nakolko nejak zatieklo do tych rychlospojok a viacej uz nebolo treba.Takze sme to vsetko priletovali tak ako to ma byt a vymenili skrtiacu klapku a zatial jazdim bez klikania zhavenia.Dam foto ako to bolo pospajane.
Únor 18, 20169 r Neviem na kolko krat to robil ale bolo to na figu.Do priestoru kde je vlhkost dat rychlospojky to je teda rozum.No dufam ze ma necaka ziadne ine prekvapenie ;-)
Květen 18, 20169 r Dobrý den, prosím o radu s podobným problémom. V poslednej dobe sa mi stáva, že sa za jazdy rozbliká kontrolka žhavenia. Blíká kým nezastavím a znovu nenaštartujem. Výkon motora neklesá, ani žiadny iný problém som nezaregistroval. Brzdové svetlá svietia. Zaťial sa to stalo tri krát, a vždy to bolo pri zapnutej klíme (nemyslím že to s tým súvisí). Som v Nemecku a auto denne potrebujem, nemožem ho v servise nechať. Urobiť diagnostiku na počkanie mi odmietli, tak s tým zatiaľ jazdím, kým sa do servisu nedostanem (cca 2 mesiace). Predpokladám, že ak nie je omezený výkon motora tak by sa nič za tie 2 mesiace poondiať nemalo. Čo myslíte? Jedná sa o O2 FL 2010, 1,6TDI, má 120000km Upraveno Květen 18, 20169 r od janci82
Květen 18, 20169 r myslím, že udělání diagnostiky a obětování pár Euro za náhradní vůz by ušetřilo možná mnohem větší výdaje....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.