Allister Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 (editace) Tak včera nachipováno u firmy Xtuning přímo v Jihlavě na brzdě a pocit ze zaměstnanců, provedení úpravy a výsledku naprosto super. Auto táhne úplně jinak, kolikrát ani není potřeba z 5tky podřazovat a hezky to zrychluje i na ní. Snad si užiji spoustu bezstarostných kilometrů, zatím nemám jediný důvod v to nevěřit a tuto firmu mohu jedině doporučit! Editováno: 15. Červenec 2015, autor: Allister Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada1982 Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 A cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allister Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 viz. můj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 23. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2015 Zdravím. A fakt je to tak poznat? Měl jsem 2.0 tdi 110kW, ale teď jsem nafasoval 1.6 tdi 77kW a to je utrpení, takže nad tím hodně přemýšlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 23. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2015 Jasně, že to jsou rozdílné motory, ale nečekal jsem až takový propad. Vždyť s tou 1.6 Tdi se v obci dá jezdit maxmálně na trojku, jinak se ten motor dusí a akcelerace žádná. Několik let jsem měl dvojkouvou oktávku 1.6mpi, tam stačilo dát v obci pětku a auto jelo zcela bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Díky za info. Celý život jezdím atmosferické benzíny, takže si teď zvykám na diesely. Každopádně to je služebák a jezdím hodně po dálnicích. Proto by mě zajímalo, jestli to má po chipu i lepší zrychlení třeba ze 140 na 160-170kmh. Jezdím hodně po Polsku a pod 150kmh tam nikdo moc nejezdí. S tím, že se to musí více točit je blbá zpráva, protože už i tak je ten motor hodně hlučný. A chceš mi teda říct, že když v obci jedu do 60kmh tachometrových, tak se nemám bát tam hodit pětku nebo jsem to špatně pochopil? Přece jenom ten motor už je pak hodně podtočený a duní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Tak ten "radce" řazeni je uplně na nic,to vymyslel asi nějak deme..Ty jeho rady jsou uplně k ničemu.Nejlepe je se řidit svyma ušima a jednoduše motor nepodtačet a jezdit tak nějak s "citem". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Rádce řazení byl chytrý tah od ŠA, protože kdo se jím bude řídit bude sice jezdit s malou spotřebou, ale několikánosobně víc zaplatí za opravy a ŠA si bude mnout ruce. .......... Proto by mě zajímalo, jestli to má po chipu i lepší zrychlení třeba ze 140 na 160-170kmh....... ...........S tím, že se to musí více točit je blbá zpráva, protože už i tak je ten motor hodně hlučný....... Při chipování ( pokud je profesionálně udělané ) dojde k nárůstu výkonu i točivého momentu. To znamená že zvýšený kroutící moment ti zvýší akceleraci jak z místa tak v průběhu ( 60-100 km/h ). Vozidlo má tudíž více síly a do kopce kdy si dříve jezdil na 5 rychlostní stupeň teď můžeš jet na 6-tý ( vše je závislé na výkonu a kroutícím momentu vozu ). Ty z přechodu z atmosférického motoru se musíš naučit využívat potenciál turba, protože není oproti atmosféře v plném spektru otáček. To je celé. A jak jsem psal víš tak nejezdit na otáčkách pod 1500, protože pak se silně opotřebovávají ložiska na klice, zanáší EGR, vzniká tlak na dvouhmotu a mohl bych pokračovat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Je to myšleno jako ukázkový model nikoliv konkrétní. Jsem si velice dobře vědom v jakém vláknu jsem proto nepotřebuji, aby jsi mě na to upozorňoval! Rádce řazení není výmysl ŠA to máš pravdu, nicméně ŠA upravuje software pro daný model a motorizaci. Nebo my chceš říci, že ukazuje pořád stejně ať přejdu z 1,6TDI třeba do 2,0 TSI z VW do Audi? A co se tvé poslední připomínky týká, tak máš pravdu před korekcí jsem měl v úvodu 45 příspěvku napsanou větu kde to bylo napsáno. Bohužel jsem to vymazal a v dalším psaní to už neopravil. Je to něco podobného jako jsi ty poslední příspěvek opravoval. Možná by to chtělo ubrat na aroganci a zkusit trochu pochopení, každý se může upsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Kluci tak se nehádejte. Každý má svou pravdu, ale s ukazatelem rychlostního stupně je to tak, že je na nic. Jenže jsou lidi co opravdu nepoznají co mají řadit a pro ty je to dobrý. Mám kolegini , který by auto nafackovalo kdyby mohlo, hrůza jedu s ní a pořád ji musi říkat dej tam dvojku apod. Tak jsem ji vysvětlil, že má ukazatel zařazený rychlosti a světe div se ono to funguje. Chip jen doporučuji u 1,6 ky co bracha chipnul G7 tak se s tim dá krásně jezdit a spotřeba roste podle mě tim, že s autem je větší zábava a víc na nej šlapeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 je to tak nějak OT, ale jen jsem chtěl říct, že po přechodu z manuálů na automaty (Scout 6°DSG, G7 7°DSG) bez jakýchkoli úprav a čipů mám pocit, že oba ty motory jezdí podtočené furt a ač je automat "komfort jak sviňa" :-) a já nejsem žádný "ladičspecialistaBroukpytlíkFerdaMravenec" ani 25, tak mi to rve uši a i trochu v G7 srdce, páč u ropy nepoznám "hlukově zvukově " nic, alebrž nemám zkušenosti. Ale jak u benzínu tak u nafty mi přijde obvyklý rozsah otáček 1000-2000, přičemž i z tohoto rozsahu je nejčastější u obou 1000-1500 a to je fakt síla. A "radílka" jsem měl i v O II a furt chtěl "šestku"....nepatří to sem, ale už to nechám, když tak to vyhoď Pawouku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 26. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2015 2) jelikož jsme ve vláknu 1,6 TDI 77 kW tak si nedovedu představit, jak bych do kopce jel na šestku - asi omyl co? - když to auto nikdy šetikvalt nemělo.. Nechci slovíčkařit, ale myslím že 4x4 má 6 kvalt.... ;-) :-D :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 26. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2015 A greenline má taky 6 tikvalt a měl 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Nějak si nejsem jistý (protože to nesleduji) jestli tem rádce řazení opravdu ukazuje i řadit dolu, zdá se mi, že jen nahoru nebo ne... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoRFi Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Aj dolu, napr ked brzdis a nepodradis(bez spojky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Ahojte viete mi poradit ako sa bude spravat automat ked sa nacipuje motor. Mam 1.6 TDI 81kW DSG a rozmyslam o cipe, ale netusim aku firmu vybrat, oslovit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 (editace) Myslim ze se bude spravat uplne normalne, Myslim ze jednotka krom dalsich veci vyhodnocuje otacky a zatizeni motoru, taze mam tuseni ze si to pak auto prechrousta. Problem by mohl byt ze tyto DSG jsou staveny na 250Nm. ale urcite je to cislo pod dimenzovany, Takze nejaky vyssi kroutak to urcite snese. Editováno: 27. Červenec 2015, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Mohu doporučit firmu TDIFUN nebo DIESELPOWER. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 30. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2015 dakujem ze tip, nieco na SVK neviete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2015 http://profituning.sk/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada1982 Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Hurá) Tak už mám 105KW a 300NM :-) TDIFUN :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoRFi Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Lada1982 to si siez l 66kw na 105? Je to bezpecne pre motor alebo prevodovku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada1982 Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Prý ano... Prý je tam vše stejné jak všechny motory 1,6 a jsou prý dost podladěné narozdíl od RS.. A dokonce spotřeba šla trochu dolů..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Tak TDIFUN to je jistota. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Hurá ) Tak už mám 105KW a 300NM :-) TDIFUN :-) Mas manual,alebo dsg?S tym dsg to vraj nieje take easy,skoda Inak hodnota pekna.To musi byt fakt citit.Defakto mas teraz 2 liter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.