Publikováno Březen 22, 201411 r ...tak je tu jaro a čas pohnout se dál, dětí už nechcou jezdit na pronajatý chalupy a dostali nápad vozit si chalupu sebou, otázka tedy zní: dodělávali jste někdo tažný ? a druhá otázka: táhl někdo za Olll karavan ?...dík za reakce...
Březen 22, 201411 r Otázka je co myslíš karavanem.... vzhledem k údajům v TP jde spíš o karavánek - bohužel Já jsem dodélával tažné, ale auto mělo přípravu z výroby.... mám ho na nosič kol... Karavan utáhne až OIII Scout a to díky přenosu síly na všechna kola a pořádnému motoru...
Březen 22, 201411 r Autor ...tak jasně, že nepůjdu přes čtyři metry...tak tedy karaváneček pro upřesnění...
Březen 22, 201411 r No ono to není jen o velikosti, ale o hmotnosti, tedy vybaveni karavanu a i když je v Anglii O III vyhlášena jako nejlepší auto pro karavaning, u nás v centrální Evropě je to trochu jiné a jet pak po dálnici přes Rakousko 65 km/h není nic příjemného a hlavně ekonomického....
Duben 9, 201411 r chleidy > Mám úplně stejný dotaz Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom: http://www.whattowcar.com/ Upraveno Duben 9, 201411 r od memory2
Duben 9, 201411 r Znamý si to nechával dodělávat v polsku za cca 8000,- . Tahá za tím všechnomožný a zatím drží.
Duben 9, 201411 r Polsko? Hmmmm... zajímavá alternativa... nejspíš dle Baťova, levné koupené dvakrát koupené... Nicméně papídové může moje OIII tahat brržděný přívěs do 1 500 kg ...
Duben 10, 201411 r chleidy > Mám úplně stejný dotaz Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom: http://www.whattowcar.com/ Daval som si dodatocne dorabat. Urcite je to lacnejsie, ako "origo". Hlavne je mat elektricke napojenie kompatibilne s O3 tzn, s kompenzatorom, aby jednotka nehlasila "vypalene ziarovky". Cele ma to vyslo na cca. 320€ (8770Czk) - bajonetove tazne + elektrika + montaz.
Duben 11, 201411 r 320€ je dobra cena Všechno polské není shit, tady ti tam dají beztak to stejné, jen za české ceny.
Květen 7, 201411 r to memory2: mám konkrétní nabídku na dodělání tažného bez přípravy z autorizáku z Benešova - tažné 4500,-, elektrika 4200,-, práce 4500,-
Květen 8, 201411 r Na O2 bez pripravy mne vyslo tazne ktere nema vyndavaci ten pahyl s kouli za 6500,-
Květen 9, 201411 r dělal jsem na G7 a pouze el. origo vyšla na cca 5500 je to ta samá elektrika Upraveno Květen 9, 201411 r od Milhausek
Květen 9, 201411 r já jsem nechal na O III dělat tažné (a to mělo auto přípravu) a vyšlo to po slevě co u prodejce mám na 11 565,70 Kč vč. DPH
Květen 12, 201411 r řídící jednotky pro tažné se zásuvkou bez montáže! - pro auta s přípravou zde a auta bez přípravy zde - obě 4 006,- Kč a tažné orig. škoda zde 5 714,- Kč (nelze pro variantu GreenLine, lze i pro verzi 4x4 (kromě SCOUT) Upraveno Květen 12, 201411 r od Hravec
Květen 13, 201411 r Ak môžem poradiť , aj keď sám proti sebe , tak nič iné by som tam ako originál nedal . Celkové spracovanie ťažného , jeho umiestnenie , kvalita gule a celkove hovoria za origo . Keby už veľmi sockárim tak tam dám neorigo železo ale elektriku vzhľadom na to s čím všetkým to komunikuje by som dal originál . Kto videl tie zázračné neorigo canbusové skrinky napojené na rýchlospojky a kto to montuje vie svoje ...
Květen 13, 201411 r souhlas... a mimo to orig tažné umí toto, pochybuji, že ty neorig. na tom budou stejně...
Květen 13, 201411 r Je originál tažné z výroby jen "kus oceli a natažené vodiče"? Já si vzpomínám že na F1 byl k originálu z výroby dodáván větrák chladiče většího průměru. Mám originál a dokonce mi hlásí vadnou žárovku na vozíku. Pokud to dodělá prodejce sám za stejnou cenu tak na tom vydělá asi jen on. Byla to celkem groteska když při predávání nového O III prodejce nasazoval cca čtvrt hodiny tažné a nějak to nešlo, Pomohlo až WD40
Květen 13, 201411 r popravdě také jsem s tím novým tažným zápasil, je to ale o cviku, proti O II zcela něco jiného....
Květen 13, 201411 r je to trošku iný systém a kým sa to nevybehá ide to trošku horšie ... stabilizáciu určite nevie žiadna elektrika , len tie úplne najlepšie vedia odpojiť senzory a kontrolu žiaroviek , tam máš cenu okolo 70-100eur za sadu
Červen 16, 201411 r a pak že v Tchibo mají jen kafe http://www.tchibo.cz/nosic-na-jizdni-kola-k-upevneni-na-tazne-zarizeni-p400052757.html?wbdcd=EV50wdmP5k
Červenec 6, 201411 r Zaplatil jsem ve čtvrtek u Verolda v Benešově za tažné bez přípravy 4544 práce, 4485 tažné a 3144 elektrika, originál a vyjímatelné, pevné prý na OIII zatím není v nabídce. I když komunikace s nimi je taková záhadná. Když s vámi mluví přijímací technik, člověk nabyde pocit, jestli už nějaké auto opravovali..... Ale na autě není nic poznat, že ho museli od kufru až k volantu půlku rozebrat. Prý se elektrika vkládá podél prahu zevnitř.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.