Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

...tak je tu jaro a čas pohnout se dál, dětí už nechcou jezdit na pronajatý chalupy a dostali nápad vozit si chalupu sebou, otázka tedy zní: dodělávali jste někdo tažný ? a druhá otázka: táhl někdo za Olll karavan ?...dík za reakce...

Vloženo

Otázka je co myslíš karavanem.... vzhledem k údajům v TP jde spíš o karavánek - bohužel

Já jsem dodélával tažné, ale auto mělo přípravu z výroby.... mám ho na nosič kol...

Karavan utáhne až OIII Scout a to díky přenosu síly na všechna kola a pořádnému motoru...

Vloženo

No ono to není jen o velikosti, ale o hmotnosti, tedy vybaveni karavanu a i když je v Anglii O III vyhlášena jako nejlepší auto pro karavaning, u nás v centrální Evropě je to trochu jiné a jet pak po dálnici přes Rakousko 65 km/h není nic příjemného a hlavně ekonomického....

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

chleidy > 

Mám úplně stejný dotaz

Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy  cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom:

http://www.whattowcar.com/

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

Polsko? Hmmmm... zajímavá alternativa... nejspíš dle Baťova, levné koupené dvakrát koupené...

Nicméně papídové může moje OIII tahat brržděný přívěs do 1 500 kg ...

Vloženo

chleidy > 

Mám úplně stejný dotaz

Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy  cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom:

http://www.whattowcar.com/

Daval som si dodatocne dorabat. Urcite je to lacnejsie, ako "origo". Hlavne je mat elektricke napojenie kompatibilne s O3 tzn, s kompenzatorom, aby jednotka nehlasila "vypalene ziarovky". Cele ma to vyslo na cca. 320€ (8770Czk) - bajonetove tazne + elektrika + montaz.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

řídící jednotky pro tažné se zásuvkou bez montáže! - pro auta s přípravou zde a auta bez přípravy zde - obě 4 006,- Kč a tažné orig. škoda zde 5 714,- Kč (nelze pro variantu GreenLine, lze i pro verzi 4x4 (kromě SCOUT)

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Ak môžem poradiť , aj keď sám proti sebe , tak nič iné by som tam ako originál nedal . Celkové spracovanie ťažného , jeho umiestnenie , kvalita gule a celkove hovoria za origo . Keby už veľmi sockárim tak tam dám neorigo železo ale elektriku vzhľadom na to s čím všetkým to komunikuje by som dal originál . Kto videl tie zázračné neorigo canbusové skrinky napojené na rýchlospojky a kto to montuje vie svoje ... 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo

Je originál tažné z výroby jen "kus oceli a natažené vodiče"?

Já si vzpomínám že na F1 byl k originálu z výroby dodáván větrák chladiče většího průměru.

 

Mám originál a dokonce mi hlásí vadnou žárovku na vozíku.

Pokud to dodělá prodejce sám za stejnou cenu tak na tom vydělá asi jen on.

 

Byla to celkem groteska když při predávání nového O III prodejce nasazoval cca čtvrt hodiny tažné a nějak to nešlo,

Pomohlo až WD40

Vloženo

je to trošku iný systém a kým sa to nevybehá ide to trošku horšie ... stabilizáciu určite nevie žiadna elektrika , len tie úplne najlepšie vedia odpojiť senzory a kontrolu žiaroviek , tam máš cenu okolo 70-100eur za sadu 

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zaplatil jsem ve čtvrtek u Verolda v Benešově za tažné bez přípravy 4544 práce, 4485 tažné a 3144 elektrika, originál a vyjímatelné, pevné prý na OIII zatím není v nabídce. I když komunikace s nimi je taková záhadná. Když s vámi mluví přijímací technik, člověk nabyde pocit, jestli už nějaké auto opravovali..... Ale na autě není nic poznat, že ho museli od kufru až k volantu půlku rozebrat. Prý se elektrika vkládá podél prahu zevnitř.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...