Únor 8, 20205 r Určitě ano , s komplet sáním, ale ještě jsem to neřešil. Musely by se dohledat další rozdíly, případně i se vstřiky. Ty jsou myslím jiné určitě.
Únor 8, 20205 r Zde moje "nepoužitelná" předokolka s 420hp a 570Nm :) https://www.youtube.com/watch?v=G8M-H6hedEE
Únor 9, 20205 r Nejúžasnější jak předjíždíš toho Trabanta, nebo co to bylo. Famózní....... Ale tvoje RS určitě Marfana nezajímá. Marfan ... pokud ti není líto do toho šahnout, měl bych řešení na cca 330PS. Můžeš zavolat.
Únor 9, 20205 r Aktuálne mám Diesla. Ale uvažoval som, že ako ďalšie auto by som kúpil L&K Octaviu s týmto motorom. A dať si ho trocha vylepšiť na výkon RS prípadne viac.
Únor 9, 20205 r OK, I na SK je spousta kvalitních úpravců, pokud tedy nežiješ někde u nás. V případě zájmu, není problém.
Únor 10, 20205 r V 9. 2. 2020 na 10:35, motorpower napsal: Nejúžasnější jak předjíždíš toho Trabanta, nebo co to bylo. Famózní....... Ale tvoje RS určitě Marfana nezajímá. Nereagoval jsem na Mafrana, ale na to, jak jsi říkal, že to je nepoužitelné :) Jak vidíš, rozjezdy jsou s tím použitelnější jak u tvé základní úpravy a trabanty se s tím dají předjíždět přímo famózně. :-)
Únor 10, 20205 r Abych řekl pravdu, moc jsem z toho nepoznal, toho co řídil taky ne, a nějak jsem ani neviděl ty vracáky. A vzdávám se myšlenky, že by jsi něco pověděl k problematice s jednotkami Siemens. A to už se ptám potření.
Únor 10, 20205 r taky sem přemýšlel o čipu, ale co jsem se ptal majitelů co mají různe STAGE 2 atd a jezdí trošku ostřeji nürburgring nordschleife, což já občas taky, tak mají velký problém s chlazením... i když dají jiné coolery, chladič oleje atd..... třeba tady nějaký Slovák, ani nevím co má za upravu, ve finále to je jedno... https://youtu.be/5_jm24lam5E?t=312 Upraveno Únor 10, 20205 r od kokta7
Únor 10, 20205 r Na smyčce se to hřeje dost každému, ten okruh je poměrně náročný, jak na brzdy, tak na motor. Jezdil jsem tam zatím se šesti auty, a s teplotou měly problém všechny. Zavolej, povím ti k tomu více.
Únor 10, 20205 r Ahoj, vlastním OIII 245 combi v manuálu. Přemýšlím nad menší úpravou, nerad bych se hnal do extrémnějších výkonů. Primární využití auta je - rodinný vůz. Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I... Základní otázka tedy zní, koho upřednostnit a proč? Dále jak je to s životností auta s úpravou (samozřejmě chovám se s k němu slušně :-) )? Má smysl ihned z počátku investovat do tepelného štítu na turbo, sání, spojky a ev. otevřeného blow off ventilu? Nebo se raději zpočátku zaměřit na podvozek - pružiny, stabilizátory, silent bloky? Nebo to se Stage I úpravou neřešit a ponechat základní komponenty? Prosím aby odpovídali jen uživatelé, kteří se opravdu v problematice orientují. Děkuji. :-) Michal
Únor 10, 20205 r před 41 minutami, D3aTH napsal: Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I... APR má jednu velkou výhodu v přenosu výkonu. Na první dva převodové stupně má omezený výkon tak, aby byl vůz vždy na hraně adheze. Výsledkem je to, že auto tolik nehrabe, rozjezdy nejsou problém, auto není díky neustálé tendenci k hrabání ucukané, kousavé a podobně. Výkon je prostě tam, kde je potřeba, tojest na vyšší kvalty a ne tam, kde by dělal problémy. BSR tuto funkci nemá a tak ta úprava nebude tak příjemná. Navíc když už se to na trojku chytne, tak to nepojede tolik, jako jede APR Jestli chceš, tak mohu nabídnout svezení ve své Škodě Octavia 3 RS, která i když má 430hp a 546Nm, tak nemá problém s přenosem výkonu. Zároveň na ní budu moc ukázat, jak funguje lepší spojka a další věci, kterým se člověk nevyhne, pokud do budoucna bude chtít mít víc koní. U BSR mají jen základní úpravu, kterou to i končí. APR má naladění i na další komponenty, když se pak člověk rozhodne jít dál. Na RS245 tu mám výkony od 290hp až po 400hp. SZ jsem neposílal. :) Upraveno Únor 10, 20205 r od Mustafa
Únor 10, 20205 r MPR má také výhodu, i s měřením levněji, a možnost doladění, ne jeden sw. Omezení na 1 a 2 též, , ale i s opravou pana prodavače. Nejedná se o omezení výkonu, nýbrž točivého momentu. Svezení možné se stejnou motorizací, kde vysvětlím co a jak. Nevypínám DTC bloky. Nedělám pokud možno úpravy takové, aby odešla spojka atd. Tj., netahám z vás peníze navíc. S čím naprosto souhlasím, je že BSR ne. Poměr cena -výkon- kvalita není ve správném poměru. Pokud tedy někoho nebaví přelévat sw tam a zpět.
Únor 10, 20205 r Pozrite sem https://www.youtube.com/user/xthilox/videos Tu má týpek upravený Leon, ktorý nemá problém s chladením. Olejový chladič, väčší intercooler, vodný chladič, chladič na DSG olej. Má tam cez 400koní. @Mustafa tieto úpravy máš aj na svojej Octavii, že ? @motorpower to čo spomínaš s tým, že úpravu spravíš tak aby pre autorizák nebola poznať, je fajn pre toho kto má auto v záruke. A ak niekto už vymení spojku, brzdy, IC, tlmiče, tak v podstate záruka je preč. Čiže veľa ľudí to už aj tak nerieši.
Únor 10, 20205 r Bohužel Siemens právě takto neumím . Ostatní jednotky ano. Po výměně všeho je opravdu záruka pryč, a vzhledem k tomu, že dělám hodně nové vozy, tak mám i na toto řešení. I to je důvod proč nikoho do žádných vyšších levelů netlačím. Navíc většina lidí, i když si to nepřipustí nemá řidičský um, aby takové parametry využili. Takže hlavně co nejvyšší parametry na papíře, a prodlužovač ......je hotov.
Únor 10, 20205 r @marfan má uplně stejný problémy.. v té době měl už i oil cooler.... https://youtu.be/pVB7iRM-OI0?t=493 ale pak píše, že odstranil chladič klimatizace a zlepšilo se to.... @motorpower já už mam jiné auto na tohle ježdění, tam se mě nic nepřehřívá ;-) Upraveno Únor 10, 20205 r od kokta7
Únor 10, 20205 r Pokud BMW, tak to je jedna z cest. Nejsem úplně jejich fanda, VW mě vychází ekonomicky lépe, ale už v základu jsou Mkové verze úplně jinde.
Únor 21, 20205 r Pro zájemce o úpravu své RS245. Zde je video s porovnáním zrychlení série vs. APR Stage 2 (úprava řídící jednotky, kompletní výfuk, kompletní sání a intercooler) https://www.youtube.com/watch?v=_QVphtzkPBs Nevíte někdo, jak sem normálně vkládat videa? Upraveno Únor 21, 20205 r od Mustafa
Únor 15, 20223 r Ahoj všem, Zkusím trochu obnovit téma a zeptám se. Je váš tu určitě dost kteří máte zkušenost s chiptuningem jak od motorpowera nebo APR (Mustafy) možná někdo BSR? Podělí se někdo o zkušenosti? Přece jen O3 už je na trhu dlouho a určitě máte už pár km nejeto. Jde mi o jízdní projev a hlavně u manuálu (který mám i já) o životnost spojky, protože některé úpravy jsou víc než "namáhavé" hlavně pro spojku. Přemýšlím také o chipu a co se týče papíru "rozumně" vypadá BSR ale moc recenzí na ně nikde není a když už tak to není žádná sláva.... Budu rád za každý koment. Diky.
Únor 15, 20241 r Ahoj, chtel bych se pooptat a zároveň oprášit toto téma. Mám možnost koupit výhodně OIII RS 2016 s DSG a je tam jednotka od ABT. Hodnoty by měli být nějakých 290PS a cca 440 krouťák @motorpower se o tom tady zmiňoval, tak by mě zajímalo, zda s tím má nějaké zkušenosti. Samozřejmě pokud má někdo nějaké zkušenosti tak budu rád za jakoukoliv poznámku. Zajímalo by mě pár věcí: - jak to snáší DSG - celkově životnost motoru a ostatních součástek - je to vůbec kvalitní úprava od ABT? Nebo bych se při případné koupi měl spíš zamyslet nad změnou, ať už třeba od @motorpower nebo @Mustafa Možná mám blbé dotazy, ale auta jsem neměl do teď za potřebí upravovat, takže jsem v tom velký laik a každá poznámka, či ráda by byla cenná.
Červen 4Čer 4 ahoj Kluci prosim vas nevite nahodou jakou ma spojka u serie 2,0 tsi 162kw rok 2015 vydrz krouticiho momentu snese 400nm? ted tam ma 350nm najeto 156 tisic zatim bez zavad olej menim po necelych 10tisic km Mam moznost chipu na 206kw a 400 nm ale neverim spojce pry to neda jsem se docetl uklidni me tu nekdo kdo ma vice krouticiho momentu na seriove spojce? hlavne lamela Upraveno Červen 4Čer 4 od Yodiak
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.