Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no to bys ale rozebrat naopak měl velmi detailně, protože platnost záruky je věcí výrobců aut, nikoli tuningový firmy. A když výrobce zjistí, že bylo do ř.j. zasahováno, klidně se ze záruky vyvleče, ať to dělal kdokoliv. Nevím proč by měla být právě APR výjimkou. A jestli to je někde u prodejců aut oficiálně napsáno, rád si to přečtu. Pokud není, pak promiň, ale jsou to stejný blafy, jakých jsem už slyšel spoustu.

Spousta lidí tu nedůvěřuje tomu, že Octavia dokáže přenést ten výkon na kola. Ona Octavia je celkem schopné auto, ale není to jen o ní. APR nově zavádí pro motory TSI gen.1-3 i jejich Torque management strategii, která zásadně mění chování chipu, který se nyní za chodu mění v závislosti na jízdním stylu a okolních podmínkách. Zde menší náhled na video u 2,0 TSI s K04 turbem. To zobrazuje nižší výkon na první dva stupně tak, aby se výkon přenesl, ochranu proti surgování, se kterým mají moji zákazníci, kteří si upravovali auta jinde, dost negativní zkušenosti a další funkce:

 

jirkaK: Zajímat tě to nemusí, jelikož nejsi můj potencionální zákazník a rozhodně tu nic vysvětlovat nebudu. S tím, že se výrobce ze záruky vyvleče a případná závada nemusí mít ani spojitost s chipem, máš pravdu, to neplatí, pokud bude mít člověk soft od APR :)

Upraveno od Mustafa

tak tos napsal opravdu moc hezky :smich:

mno já časem plánuji asi koupit buď G7, leona nebo O3 RS v TFSI, takže se ptám dopředu.... nevím jak to má jirka...

A neaký serióznejší graf z valcovej skúšobne by nebol? Nie taký čo si doma nakreslím....a pre JirkuK..ty nemáš ten motor čo O3RS žiaden passat zatiaľ motory nove EA nemá...(iba nová B8 čo pride bude mať jednak tsi aj tdi novej rady) tvoj motor a všetky motory v passatoch sú tie iste resp podobné ako má O2.....

Beriem spať dopátral som sa ku grafu............ 520NM? :kol-29: :kol-29: :kol-29:

já samozřejmě vím, co tam mám za motor a o něm tu nepadlo ani slovo už proto, že to je nafta.

Důvod, proč mě tohle téma zajímá je ale ten, že měním auta každý 3 roky a tohle mám teď v polovině. A protože už mám těch TDI nějak tak akorát, bude další auto velmi pravděpodobně benzín TSI. Ale pro Mustafu nejsem potenciální zákazník, takže mě to nemusí zajímat a nic mi vysvětlovat nebude. Tomu říkám vrchol amaterismu :kol-46:  Školení o prodejních dovednostech by nezaškodilo.         

Každému zákazníkovi rád vysvětlím všechny detaily, které budu moci. Ale ty opravdu nejsi potencionální zákazník. Nebo si mám vysvětlit tvoje špinění mě na všech forech, psaní SZ zákazníkům, kteří se již rozhodli pro produkty, které tu nabízím, aby od toho ustoupili, dali si na mě pozor a že tam určitě nebude to, co deklaruji jako něco, čeho bych si měl vážit a ještě ti vyjít vstříc? Moji zákazníci jsou všichni s mými produkty a mým přístupem nad míru spokojení a jsou hlavně loajální, to znamená že by pak třeba neposkytli svou řídící jednotku ze svého vozu k tomu, aby z ní nějakej zoufalej motorzloděj vytáhl APR data, které by mohl případně nějak nabízet dál, protože sám nemá co nabídnout. To je třeba důvod, proč ty asi nikdy nebudeš na mé listině zákazníků :) Ale se školením nemam problém, rád se neustále vzdělávám :)

 

kokta7: Pokud se pak rozhodneš pro úpravu od APR a bude to aktuální, tak to rád prodiskutuju a objasním vše potřebné. Momentálně ale za situace, která tu je, zde nebudu zveřejňovat více info. Pokud se zastavíš 30-31. srpna na Prague Car Festivalu, tak o tom můžeme dát řeč ;)

 

Dvorcidlo0:

Jen namátkou grafy od různých APR dealerů, kteří mají vlastní brzdu na ověření. Btw, i tady bude snad v řádu pár týdnů možnost změření výkonu před a po, na válcové zkušebně :)

post-2276-0-74379000-1408294816_thumb.pnpost-2276-0-66992100-1408294823_thumb.jppost-2276-0-61738900-1408294829_thumb.pnpost-2276-0-41783000-1408294835_thumb.jppost-2276-0-58064700-1408294839_thumb.jp

Mustafa, ty jsi snad navíc ještě paranoidní, jinak to neumím pochopit. Jen pro pořádek, o tvých úpravách se bavíme tady a krátce jsem se zmínil ještě v jednom jediným tématu na VW fóru. NIKDE jinde !!! A opět, s jedním jediným člověkem, kterýmu jsi dělal úpravu jsme si vyměnili SZ, kde jsem ovšem ani slovem nenaznačil, že by měl od něčeho ustupovat. Pouze jsem uvedl dva příklady kolegů z VW, kteří si nechali udělat úpravy od jiných, a taky renomovaných firem s tím, že výsledek byl žalostnej, protože deklarovanej výkon tam ani vzdáleně nebyl. A pravda, pod dojmem těchto historek jsem se zamýšlel nad tím, co vlastně poskytuješ ty, když jsi zatím nic konkrétního z vlastní práce nedoložil. Tak prosim tebe nelži a nestav se do role ublíženýho.  O.K. chápu, že to nejde vždycky tak rychle naměřit, když s brzdou nedisponuješ, tak tuhle debatu končím a prostě až něco naměříš, dej to sem. Já se ti tady rád omluvím.  A abys dobře pochopil moje pohnutky, tak to nejsou jen špatný zkušenosti mých kolegů, ale hlavně pak moje vlastní, kdy mi v jedný "profesionální " firmě mizerným softem totálně zkurvili motor a ve druhý, bylo sice vše o.k., jenže pouze do chvíle, kdy nastal s autem problém. Takže se mi nemůže nikdo divit, že jsem ve střehu. To není žádný osobní zaujetí, pouze se mi ne vždy úplně líbí to, co píšeš.           

250kW a pres 500NM to snad nemuzes myslet ani vazne. To se ta hlava roztece a turbo taky :D nemluve o mazaci soustave to se na 100% zadre. A pojem kompletni pristup me rozesmal. Leda ukrast popis od vyrobce a ten si to dost hlida a celkem casto meni. Zaruku u Abt prebiraj oni. Tady unas se to dela tak ze po sobe tuner zamete stopy. Ted uz jsou sikovnejsi a nahravaji vse primo do jednotky na cip na pres diagnostiku coz zanechava stopy.

  • 1 měsíc později...

Zde jeden graf z českých luhů a hájů :) (naladění na 95 oktanový benzín)

10258773_873953029289254_733130117179444

Upraveno od Mustafa

hmmm.tak to je parada no. jak to pak vse drzi pohromade? a manual ci dsg?asi manual, ten kroutak je VYSOKEJ!

  • 4 týdny později...

Škoda, že ten výkon od 5000ot už tak padá...  hlavně v případě DSG, které řadí až v 6500ot.... což asi softwarově upravit na např. 5500ot nepůjde :kol-32:

To je prave ten problem, ale udajne se to resi, takze snad to bude casem lepsi.

Přikládám foto od uživatele KindiGTI z fora golfmk7.com včetně textu:

text: Found this in the rear muffler while putting the stock exhaust back on
Jedná se o motor (resp. turbinu turba) 2.0 TSI z Golfa GTI 7.

 

Jestli tomu dobře rozumím, tak našel turbínu turba až v zadním tlumiči výfuku! Proletěla katalyzátorem...... :kol-32:

 V mé OIII RS je to samé turbodmychadlo IHI 06K1 45702R sice Made in Germany a se značkou AUDI, ale IHI = Ishikawajima Harima Heavy Industries.

 

post-86553-0-63199800-1415783521_thumb.j

no, to je pěkný. Turbína posloužila jako taková kominická štětka. Ale na VW fóru se o tom bavili, že některá série turbín měla problém. 

Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end :)

Ale průběh stejně "tragický", jako APR :-(

Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end :)

slovo do pranice....takže to je nebo neni detekovatelne? stale se mi do apr nechce jen a pouze kvuli pripadny ztrate tovarni zaruky.

Není to za současných podmínek běžně detekovatelné. :)

 

V X-tuningu si při cucání hodnot z prstu ani neuvědomili, že benzín točí trochu jinak jak diesel, ze kterýho použil tabulku. Cena vypadá na první pohled levně, až ale člověk příjde o záruku nebo se mu tam něco vysype, tak si pak teprv uvědomí, že úprava od APR je oproti tomu o dost levnější :)

Upraveno od Mustafa

Az bude mit apr vanocni akci tak druhy den jsem tam :))

Já se obávám, že na tohle jen tak akce nebude. Teď co mělo APR akci v USA, tak nezahrnovala nové produkty jako chipy na nový 2,0 TSI, 4,0 TFSI a ještě na něco... Bych to viděl, že na tohle bude akce tak nejdříve za rok..

Mam dotaz, nevite nekdo, jak moc se od sebe lisi motory tsi, co jsou v RS, GTI a Leonu Cupra? tedy 220, 230 vs 280 koni? je to jen softem nebo i hardware se lisi? diky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.