Srpen 17, 201411 r no to bys ale rozebrat naopak měl velmi detailně, protože platnost záruky je věcí výrobců aut, nikoli tuningový firmy. A když výrobce zjistí, že bylo do ř.j. zasahováno, klidně se ze záruky vyvleče, ať to dělal kdokoliv. Nevím proč by měla být právě APR výjimkou. A jestli to je někde u prodejců aut oficiálně napsáno, rád si to přečtu. Pokud není, pak promiň, ale jsou to stejný blafy, jakých jsem už slyšel spoustu.
Srpen 17, 201411 r Spousta lidí tu nedůvěřuje tomu, že Octavia dokáže přenést ten výkon na kola. Ona Octavia je celkem schopné auto, ale není to jen o ní. APR nově zavádí pro motory TSI gen.1-3 i jejich Torque management strategii, která zásadně mění chování chipu, který se nyní za chodu mění v závislosti na jízdním stylu a okolních podmínkách. Zde menší náhled na video u 2,0 TSI s K04 turbem. To zobrazuje nižší výkon na první dva stupně tak, aby se výkon přenesl, ochranu proti surgování, se kterým mají moji zákazníci, kteří si upravovali auta jinde, dost negativní zkušenosti a další funkce: jirkaK: Zajímat tě to nemusí, jelikož nejsi můj potencionální zákazník a rozhodně tu nic vysvětlovat nebudu. S tím, že se výrobce ze záruky vyvleče a případná závada nemusí mít ani spojitost s chipem, máš pravdu, to neplatí, pokud bude mít člověk soft od APR Upraveno Srpen 17, 201411 r od Mustafa
Srpen 17, 201411 r mno já časem plánuji asi koupit buď G7, leona nebo O3 RS v TFSI, takže se ptám dopředu.... nevím jak to má jirka...
Srpen 17, 201411 r A neaký serióznejší graf z valcovej skúšobne by nebol? Nie taký čo si doma nakreslím....a pre JirkuK..ty nemáš ten motor čo O3RS žiaden passat zatiaľ motory nove EA nemá...(iba nová B8 čo pride bude mať jednak tsi aj tdi novej rady) tvoj motor a všetky motory v passatoch sú tie iste resp podobné ako má O2.....
Srpen 17, 201411 r já samozřejmě vím, co tam mám za motor a o něm tu nepadlo ani slovo už proto, že to je nafta. Důvod, proč mě tohle téma zajímá je ale ten, že měním auta každý 3 roky a tohle mám teď v polovině. A protože už mám těch TDI nějak tak akorát, bude další auto velmi pravděpodobně benzín TSI. Ale pro Mustafu nejsem potenciální zákazník, takže mě to nemusí zajímat a nic mi vysvětlovat nebude. Tomu říkám vrchol amaterismu Školení o prodejních dovednostech by nezaškodilo.
Srpen 17, 201411 r Každému zákazníkovi rád vysvětlím všechny detaily, které budu moci. Ale ty opravdu nejsi potencionální zákazník. Nebo si mám vysvětlit tvoje špinění mě na všech forech, psaní SZ zákazníkům, kteří se již rozhodli pro produkty, které tu nabízím, aby od toho ustoupili, dali si na mě pozor a že tam určitě nebude to, co deklaruji jako něco, čeho bych si měl vážit a ještě ti vyjít vstříc? Moji zákazníci jsou všichni s mými produkty a mým přístupem nad míru spokojení a jsou hlavně loajální, to znamená že by pak třeba neposkytli svou řídící jednotku ze svého vozu k tomu, aby z ní nějakej zoufalej motorzloděj vytáhl APR data, které by mohl případně nějak nabízet dál, protože sám nemá co nabídnout. To je třeba důvod, proč ty asi nikdy nebudeš na mé listině zákazníků Ale se školením nemam problém, rád se neustále vzdělávám kokta7: Pokud se pak rozhodneš pro úpravu od APR a bude to aktuální, tak to rád prodiskutuju a objasním vše potřebné. Momentálně ale za situace, která tu je, zde nebudu zveřejňovat více info. Pokud se zastavíš 30-31. srpna na Prague Car Festivalu, tak o tom můžeme dát řeč Dvorcidlo0: Jen namátkou grafy od různých APR dealerů, kteří mají vlastní brzdu na ověření. Btw, i tady bude snad v řádu pár týdnů možnost změření výkonu před a po, na válcové zkušebně
Srpen 17, 201411 r Mustafa, ty jsi snad navíc ještě paranoidní, jinak to neumím pochopit. Jen pro pořádek, o tvých úpravách se bavíme tady a krátce jsem se zmínil ještě v jednom jediným tématu na VW fóru. NIKDE jinde !!! A opět, s jedním jediným člověkem, kterýmu jsi dělal úpravu jsme si vyměnili SZ, kde jsem ovšem ani slovem nenaznačil, že by měl od něčeho ustupovat. Pouze jsem uvedl dva příklady kolegů z VW, kteří si nechali udělat úpravy od jiných, a taky renomovaných firem s tím, že výsledek byl žalostnej, protože deklarovanej výkon tam ani vzdáleně nebyl. A pravda, pod dojmem těchto historek jsem se zamýšlel nad tím, co vlastně poskytuješ ty, když jsi zatím nic konkrétního z vlastní práce nedoložil. Tak prosim tebe nelži a nestav se do role ublíženýho. O.K. chápu, že to nejde vždycky tak rychle naměřit, když s brzdou nedisponuješ, tak tuhle debatu končím a prostě až něco naměříš, dej to sem. Já se ti tady rád omluvím. A abys dobře pochopil moje pohnutky, tak to nejsou jen špatný zkušenosti mých kolegů, ale hlavně pak moje vlastní, kdy mi v jedný "profesionální " firmě mizerným softem totálně zkurvili motor a ve druhý, bylo sice vše o.k., jenže pouze do chvíle, kdy nastal s autem problém. Takže se mi nemůže nikdo divit, že jsem ve střehu. To není žádný osobní zaujetí, pouze se mi ne vždy úplně líbí to, co píšeš.
Srpen 18, 201411 r GTI tuned vs R serie https://www.youtube.com/watch?v=h_DgkFijk-M#t=44 Upraveno Srpen 18, 201411 r od kokta7
Srpen 24, 201411 r 250kW a pres 500NM to snad nemuzes myslet ani vazne. To se ta hlava roztece a turbo taky nemluve o mazaci soustave to se na 100% zadre. A pojem kompletni pristup me rozesmal. Leda ukrast popis od vyrobce a ten si to dost hlida a celkem casto meni. Zaruku u Abt prebiraj oni. Tady unas se to dela tak ze po sobe tuner zamete stopy. Ted uz jsou sikovnejsi a nahravaji vse primo do jednotky na cip na pres diagnostiku coz zanechava stopy.
Říjen 8, 201410 r Zde jeden graf z českých luhů a hájů (naladění na 95 oktanový benzín) Upraveno Říjen 8, 201410 r od Mustafa
Říjen 10, 201410 r hmmm.tak to je parada no. jak to pak vse drzi pohromade? a manual ci dsg?asi manual, ten kroutak je VYSOKEJ!
Listopad 4, 201410 r Škoda, že ten výkon od 5000ot už tak padá... hlavně v případě DSG, které řadí až v 6500ot.... což asi softwarově upravit na např. 5500ot nepůjde
Listopad 12, 201410 r Přikládám foto od uživatele KindiGTI z fora golfmk7.com včetně textu: text: Found this in the rear muffler while putting the stock exhaust back onJedná se o motor (resp. turbinu turba) 2.0 TSI z Golfa GTI 7. Jestli tomu dobře rozumím, tak našel turbínu turba až v zadním tlumiči výfuku! Proletěla katalyzátorem...... V mé OIII RS je to samé turbodmychadlo IHI 06K1 45702R sice Made in Germany a se značkou AUDI, ale IHI = Ishikawajima Harima Heavy Industries.
Listopad 14, 201410 r no, to je pěkný. Turbína posloužila jako taková kominická štětka. Ale na VW fóru se o tom bavili, že některá série turbín měla problém.
Listopad 20, 201410 r Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end
Listopad 21, 201410 r Po včerejším autosalónu jsem projel web od xtuningu a už taky mají v nabídce chip pro 2,0 TSI, ale není tak brutální jako od APR http://www.xtuning.cz/chip/skoda/octavia-iii-12-2012/2000-tsi-rs-162 Edit : a jak koukam na jiné weby tak to +- mají stejné navýšení http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-octavia-3-20-tsi-220hp/ Upraveno Listopad 21, 201410 r od Weithfisto
Listopad 21, 201410 r Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end slovo do pranice....takže to je nebo neni detekovatelne? stale se mi do apr nechce jen a pouze kvuli pripadny ztrate tovarni zaruky.
Listopad 21, 201410 r Není to za současných podmínek běžně detekovatelné. V X-tuningu si při cucání hodnot z prstu ani neuvědomili, že benzín točí trochu jinak jak diesel, ze kterýho použil tabulku. Cena vypadá na první pohled levně, až ale člověk příjde o záruku nebo se mu tam něco vysype, tak si pak teprv uvědomí, že úprava od APR je oproti tomu o dost levnější Upraveno Listopad 30, 201410 r od Mustafa
Listopad 21, 201410 r Já se obávám, že na tohle jen tak akce nebude. Teď co mělo APR akci v USA, tak nezahrnovala nové produkty jako chipy na nový 2,0 TSI, 4,0 TFSI a ještě na něco... Bych to viděl, že na tohle bude akce tak nejdříve za rok..
Listopad 26, 201410 r Mam dotaz, nevite nekdo, jak moc se od sebe lisi motory tsi, co jsou v RS, GTI a Leonu Cupra? tedy 220, 230 vs 280 koni? je to jen softem nebo i hardware se lisi? diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.