jirkaK Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 no to bys ale rozebrat naopak měl velmi detailně, protože platnost záruky je věcí výrobců aut, nikoli tuningový firmy. A když výrobce zjistí, že bylo do ř.j. zasahováno, klidně se ze záruky vyvleče, ať to dělal kdokoliv. Nevím proč by měla být právě APR výjimkou. A jestli to je někde u prodejců aut oficiálně napsáno, rád si to přečtu. Pokud není, pak promiň, ale jsou to stejný blafy, jakých jsem už slyšel spoustu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 (editace) Spousta lidí tu nedůvěřuje tomu, že Octavia dokáže přenést ten výkon na kola. Ona Octavia je celkem schopné auto, ale není to jen o ní. APR nově zavádí pro motory TSI gen.1-3 i jejich Torque management strategii, která zásadně mění chování chipu, který se nyní za chodu mění v závislosti na jízdním stylu a okolních podmínkách. Zde menší náhled na video u 2,0 TSI s K04 turbem. To zobrazuje nižší výkon na první dva stupně tak, aby se výkon přenesl, ochranu proti surgování, se kterým mají moji zákazníci, kteří si upravovali auta jinde, dost negativní zkušenosti a další funkce: jirkaK: Zajímat tě to nemusí, jelikož nejsi můj potencionální zákazník a rozhodně tu nic vysvětlovat nebudu. S tím, že se výrobce ze záruky vyvleče a případná závada nemusí mít ani spojitost s chipem, máš pravdu, to neplatí, pokud bude mít člověk soft od APR Editováno: 17. Srpen 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 tak tos napsal opravdu moc hezky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 mno já časem plánuji asi koupit buď G7, leona nebo O3 RS v TFSI, takže se ptám dopředu.... nevím jak to má jirka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 A neaký serióznejší graf z valcovej skúšobne by nebol? Nie taký čo si doma nakreslím....a pre JirkuK..ty nemáš ten motor čo O3RS žiaden passat zatiaľ motory nove EA nemá...(iba nová B8 čo pride bude mať jednak tsi aj tdi novej rady) tvoj motor a všetky motory v passatoch sú tie iste resp podobné ako má O2..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Beriem spať dopátral som sa ku grafu............ 520NM? :kol-29: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 já samozřejmě vím, co tam mám za motor a o něm tu nepadlo ani slovo už proto, že to je nafta. Důvod, proč mě tohle téma zajímá je ale ten, že měním auta každý 3 roky a tohle mám teď v polovině. A protože už mám těch TDI nějak tak akorát, bude další auto velmi pravděpodobně benzín TSI. Ale pro Mustafu nejsem potenciální zákazník, takže mě to nemusí zajímat a nic mi vysvětlovat nebude. Tomu říkám vrchol amaterismu Školení o prodejních dovednostech by nezaškodilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Každému zákazníkovi rád vysvětlím všechny detaily, které budu moci. Ale ty opravdu nejsi potencionální zákazník. Nebo si mám vysvětlit tvoje špinění mě na všech forech, psaní SZ zákazníkům, kteří se již rozhodli pro produkty, které tu nabízím, aby od toho ustoupili, dali si na mě pozor a že tam určitě nebude to, co deklaruji jako něco, čeho bych si měl vážit a ještě ti vyjít vstříc? Moji zákazníci jsou všichni s mými produkty a mým přístupem nad míru spokojení a jsou hlavně loajální, to znamená že by pak třeba neposkytli svou řídící jednotku ze svého vozu k tomu, aby z ní nějakej zoufalej motorzloděj vytáhl APR data, které by mohl případně nějak nabízet dál, protože sám nemá co nabídnout. To je třeba důvod, proč ty asi nikdy nebudeš na mé listině zákazníků Ale se školením nemam problém, rád se neustále vzdělávám kokta7: Pokud se pak rozhodneš pro úpravu od APR a bude to aktuální, tak to rád prodiskutuju a objasním vše potřebné. Momentálně ale za situace, která tu je, zde nebudu zveřejňovat více info. Pokud se zastavíš 30-31. srpna na Prague Car Festivalu, tak o tom můžeme dát řeč Dvorcidlo0: Jen namátkou grafy od různých APR dealerů, kteří mají vlastní brzdu na ověření. Btw, i tady bude snad v řádu pár týdnů možnost změření výkonu před a po, na válcové zkušebně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Mustafa, ty jsi snad navíc ještě paranoidní, jinak to neumím pochopit. Jen pro pořádek, o tvých úpravách se bavíme tady a krátce jsem se zmínil ještě v jednom jediným tématu na VW fóru. NIKDE jinde !!! A opět, s jedním jediným člověkem, kterýmu jsi dělal úpravu jsme si vyměnili SZ, kde jsem ovšem ani slovem nenaznačil, že by měl od něčeho ustupovat. Pouze jsem uvedl dva příklady kolegů z VW, kteří si nechali udělat úpravy od jiných, a taky renomovaných firem s tím, že výsledek byl žalostnej, protože deklarovanej výkon tam ani vzdáleně nebyl. A pravda, pod dojmem těchto historek jsem se zamýšlel nad tím, co vlastně poskytuješ ty, když jsi zatím nic konkrétního z vlastní práce nedoložil. Tak prosim tebe nelži a nestav se do role ublíženýho. O.K. chápu, že to nejde vždycky tak rychle naměřit, když s brzdou nedisponuješ, tak tuhle debatu končím a prostě až něco naměříš, dej to sem. Já se ti tady rád omluvím. A abys dobře pochopil moje pohnutky, tak to nejsou jen špatný zkušenosti mých kolegů, ale hlavně pak moje vlastní, kdy mi v jedný "profesionální " firmě mizerným softem totálně zkurvili motor a ve druhý, bylo sice vše o.k., jenže pouze do chvíle, kdy nastal s autem problém. Takže se mi nemůže nikdo divit, že jsem ve střehu. To není žádný osobní zaujetí, pouze se mi ne vždy úplně líbí to, co píšeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 (editace) GTI tuned vs R serie https://www.youtube.com/watch?v=h_DgkFijk-M#t=44 Editováno: 18. Srpen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 250kW a pres 500NM to snad nemuzes myslet ani vazne. To se ta hlava roztece a turbo taky nemluve o mazaci soustave to se na 100% zadre. A pojem kompletni pristup me rozesmal. Leda ukrast popis od vyrobce a ten si to dost hlida a celkem casto meni. Zaruku u Abt prebiraj oni. Tady unas se to dela tak ze po sobe tuner zamete stopy. Ted uz jsou sikovnejsi a nahravaji vse primo do jednotky na cip na pres diagnostiku coz zanechava stopy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 (editace) Zde jeden graf z českých luhů a hájů (naladění na 95 oktanový benzín) Editováno: 8. Říjen 2014, autor: Mustafa 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 hmmm.tak to je parada no. jak to pak vse drzi pohromade? a manual ci dsg?asi manual, ten kroutak je VYSOKEJ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Škoda, že ten výkon od 5000ot už tak padá... hlavně v případě DSG, které řadí až v 6500ot.... což asi softwarově upravit na např. 5500ot nepůjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 To je prave ten problem, ale udajne se to resi, takze snad to bude casem lepsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Přikládám foto od uživatele KindiGTI z fora golfmk7.com včetně textu: text: Found this in the rear muffler while putting the stock exhaust back onJedná se o motor (resp. turbinu turba) 2.0 TSI z Golfa GTI 7. Jestli tomu dobře rozumím, tak našel turbínu turba až v zadním tlumiči výfuku! Proletěla katalyzátorem...... V mé OIII RS je to samé turbodmychadlo IHI 06K1 45702R sice Made in Germany a se značkou AUDI, ale IHI = Ishikawajima Harima Heavy Industries. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 no, to je pěkný. Turbína posloužila jako taková kominická štětka. Ale na VW fóru se o tom bavili, že některá série turbín měla problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 (editace) Po včerejším autosalónu jsem projel web od xtuningu a už taky mají v nabídce chip pro 2,0 TSI, ale není tak brutální jako od APR http://www.xtuning.cz/chip/skoda/octavia-iii-12-2012/2000-tsi-rs-162 Edit : a jak koukam na jiné weby tak to +- mají stejné navýšení http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-octavia-3-20-tsi-220hp/ Editováno: 21. Listopad 2014, autor: Weithfisto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Ale průběh stejně "tragický", jako APR :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Již jsem tu měl zákazníka s chipem, kterému časem odešlo právě toto vadné turbo. I když bylo auto chiplé od APR na 300+ koní, tak mu to na záruku vyměnili (po chipu nenašli ani zmínku) a dostal nejnovější (již pátou) revizi turba, která tímhle už netrpí a vesele zas jezdí s 300+hp Octou RS dál. Za mě happy end slovo do pranice....takže to je nebo neni detekovatelne? stale se mi do apr nechce jen a pouze kvuli pripadny ztrate tovarni zaruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 (editace) Není to za současných podmínek běžně detekovatelné. V X-tuningu si při cucání hodnot z prstu ani neuvědomili, že benzín točí trochu jinak jak diesel, ze kterýho použil tabulku. Cena vypadá na první pohled levně, až ale člověk příjde o záruku nebo se mu tam něco vysype, tak si pak teprv uvědomí, že úprava od APR je oproti tomu o dost levnější Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Az bude mit apr vanocni akci tak druhy den jsem tam ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Já se obávám, že na tohle jen tak akce nebude. Teď co mělo APR akci v USA, tak nezahrnovala nové produkty jako chipy na nový 2,0 TSI, 4,0 TFSI a ještě na něco... Bych to viděl, že na tohle bude akce tak nejdříve za rok.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Mam dotaz, nevite nekdo, jak moc se od sebe lisi motory tsi, co jsou v RS, GTI a Leonu Cupra? tedy 220, 230 vs 280 koni? je to jen softem nebo i hardware se lisi? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.