Listopad 29, 201410 r Ještě jednou. V ČR jezdí již více jak 25 upravených aut s motorem 2,0 TSI MQB. Zákazníci byli na servisních prohlídkách, řešili reklamace, u jednoho se po okruhovém dovádění rozsvítila chybová hláška "překročeny maximální otáčky, záruka na motor zrušena" a ani jeden z nich, diky APR a servisu, který jsem jim poskytl, nepřišel o záruku, i když vím, že u jednoho byl i technik z Boleslavy. Něco navíc: Za první týden od uvedení chipu pro 2,0 TSI, APR upravilo po celém světě 2000 vozů. Kolik je to teď si můžeme jen domyslet. Nikdo ze zákazníků APR po celém světě nepřišel o záruku. Něco navíc 2: Vzhledem k tomu, že APR v ČR bude i přímo v autorizovaných dealerství Škody (na Slovensku již takového dealera mám), tak se tím ještě více minimalizuje to, že by někdo hledal u těchto aut APR úpravu do hloubky. Naopak tato dealerství APR zohlední a o zákazníky se postarají. Pokud se tedy někdo do teď i tak bál o záruku, tak si pak jen vybere pro svoje auto servisování v tom autorizovaném Škoda dealerství, kde dělají APR. Evidentně APR umí něco, co ostatní ne nebo žádnej technik nedokáže používat nástroje na odhalení, o kterých mluvíš. Jak si tu psal něco o tom, že APR přejímá záruku, tak nemáš pravdu. APR nikde záruku nepřejímá. Je tu pouze to, že v servisu úpravu neodhalí. Stačí také otevřít německá fóra atd. Používají se max převzaté záruky a to jak APR, ABT atd. Upraveno Listopad 29, 201410 r od Mustafa
Listopad 30, 201410 r Nikdo ze zákazníků APR po celém světě nepřišel o záruku. Tak tohle je nejlepší hláška. Stačí otevřít net a je tam toho dost. Já sám jsem jednotku po ztrátě záruky měnil, mám jí na dílně. Pána s tím v německu vyfákli, že se nestačil divit. Můžeš namítnout, že třeba kdyby zatloukal s dobrým právníkemby se domohl, ale nechat v německu půl roku zaparkované auto a žekat na výsledek je nesmysl.. Klasické marketingové vymývání mozečkú. Jsme nejlepší, nikdy jsme neměli problém. Tak tomu snad může věřit jen někdo mozkově indisponovaný. Problémy jsou proto, aby se řešily, ale jsou vždy. A má je i APR. A ještě něco, pro plno servisů dělalo i ABC. Tam bych na neprůstřelnost sw věřil. Tam je to dokonalé.... Upraveno Listopad 30, 201410 r od motorpower
Prosinec 1, 201410 r Co je, prosím, ABC a proč a čím je dokonalé? Promiň, já se v tom vůbec nevyznám, jen chci "nasát" co nejvíce info než se rozhodnu. Mohu k tomu dostat nějaké informace? Nějak jsem tady žádné ABC nenašel (ale já jsem asi špatný hledač) a jediné ABC jsem znal před 40-ti lety a to byl "časopis mladých techniků a přírodovědců" jak bylo v podtitulu a auta měla karburátor a když se mi na fichtlu ucpala tryska tak jsem ji čistil drátem z ocelového kartáče a tuning byl jedině to, že na receivru Sony z Tuzexu bylo napsáno vpravo TUNE a když jsem tím kolečkem kroutil a hledal "éeesterajch draj" tak jsem podle návodu dělal tuning....Ne vážně. Co to je či bylo? Firma?
Prosinec 15, 201410 r 315 koní v 6ti tisících otáčkách. Ve středu bude snad další graf Více o úpravě zde: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
Prosinec 15, 201410 r paráda...i v základu to jede velmi velmi dobře, s upravou to musi byt uz opravdu..letadlo
Prosinec 15, 201410 r To je graf pro 98 octanový benzín, nebo co tam bylo při měření v nádrži? Jinak tohle už vypadá dobře, proti předchozí křivce mnohem lepší... to je předpokládám nějaká nová verze software, pokles výkonu nad 5000ot. je už aceptovatelný
Prosinec 15, 201410 r Tohle je mapa na 98oct. Nic nového to není. Tohle se nabízí už od začátku. Graf předtím byla mapa na 95oct u auta, které je ze serie aut s jistou mechanickou odlišností (měl jsem tu 4 takováto auta z cca 30ti chiplých). Ta odlišnost způsobuje propad výkonu ve vyšších otáčkách. Pro tyto případy a pro lidi, kterým by stačil menší výkon, zde budu mít v dohledné době naladění na nižší výkon, který zlepší průběh výkonu.
Prosinec 15, 201410 r Ok, a čím je ta odlišnost způsobena, ....respektive jak poznám, že zrovna já nemám tohle auto, podle nějakého čísla motor apod? Do budoucna mě tato úprava zajímá, ale ten propad by byl k vzteku...
Prosinec 15, 201410 r Je potřeba zjistit přes diagnostiku tyto dvě čísla. Pokud to druhé nebude S0007, tak se není čeho bát. I kdyby to bylo, tak i tak není jisté, že by se to projevilo. Má to jen pár aut této serie.
Prosinec 16, 201410 r Zajímavé, o tomhle jsme ještě neslyšel.... to jsou nějaké první kousky motorů, či co... hmm zvláštní Kolik cca bude mít ta slabší varianta čipu.... např. cca 195kW a 420Nm ? Já mám totiž DSG a tyhle hodnoty by mě přišly dostačující, mám trochu strach s těch 500Nm a víc....
Prosinec 16, 201410 r A co úpravu ve stylu,,,,kolik budeš chtít. Přeci jen asi nejde o rekordy, ale umocněnou radost z jízdy.
Prosinec 16, 201410 r ABC tuning byl svého času největší podfuk v branži. Kde a jak to skončilo nevím, ale znám sám několik podvedených, kteří na ně mají dodnes pěknou žáhu.
Prosinec 17, 201410 r Napalm: Pokud budeš chtít, tak bych ti mohl zařídit soft s o 60Nm nižším kroutákem. Jen potřebuju předem číslo tvý jednotky a revizi softwaru. ABC tuning pokud vím, tak normálně upravovali. Problém byl ale v tom, že jeden společník "se trhnul" a dělal úpravy neúpravy. Ofiko ABC ale podfuk nebyl.
Prosinec 17, 201410 r Hezká verze, já znám toho co se trhnul, a ten právě upravuje. Je vidět, jak se všechno u nás překroutí. A zřejmě existuje několik verzí na matení zákazníků. Originál neprogramovatelné paměti 27C010 přelepené logem jsem řešil už před 15 lety.
Prosinec 17, 201410 r Já nic nepřekrucuju. Tohle je verze, kterou jsem dostal. Pokud je to jak říkáš ty, tak si to měl říct rovnou.
Prosinec 17, 201410 r Mustafa já taky nemyslel tebe. Obecně. A zřejmě nejvíc překrucuje a otáčí tato firma. Jak je to doopravdy , vědí jen oni sami. Reagoval jsem pouze, z důvodů, že dotyčného znám. Tudíž , že realita je jiná. Ferda..vím, že jsi ještě chodil do školy, ale už v roce 99 se auta upravovaly a vyráběly. To víš O1,G4, tenkrát neměla GW a vše se nedalo osomrovat po fórech. Paměť se musela vypájet , přečíst / jinde se org nedal sehnat/, nahradit jinou/od jiného výrobce/ a vrátit zpět. No a pokud tam byly paměti původní a přelepené logem , není snad třeba více vysvětlovat. No a k tématu zde, je toto vše stejně nepodstatné. Upraveno Prosinec 17, 201410 r od motorpower
Prosinec 17, 201410 r Napalm: Pokud budeš chtít, tak bych ti mohl zařídit soft s o 60Nm nižším kroutákem. Jen potřebuju předem číslo tvý jednotky a revizi softwaru. To by byla software taky od APR - je někde ke stažení graf? Jinak číslo jednotky a revizi software zjístím kde, respektive když nemám kabel a VCDS ?
Prosinec 17, 201410 r Asi jedině přes ten VAG. Přes VIN zjistím jen číslo jednotky, ale nezjistím tu revizi SW. Graf nemám. Informace které mám jsou takové, že výkon má být defakto stejný, jen bude nižší krouťák.
Leden 5, 201510 r Mustafo, to není atak vůči tobě, ale jsi prostě jen asi příliš mladej, aby sis ty počátky s ABC tuning pamatoval.
Leden 5, 201510 r Jeho s věkem neprovokuj, protože naopak on má pocit, že my jsme mladí, ač nám je víc;)
Leden 27, 201510 r Autor Trošku jsem aktualizoval první stránku této sekci "Chip pro 2.0TSI" pro lepší zpřehlednění a doplnění informací jsem využil Mustafu a jeho bohatou nadílku http://forum.skodahome.cz/topic/128486-chip-pro-20tsi/?p=1906125
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.