Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ještě jednou. V ČR jezdí již více jak 25 upravených aut s motorem 2,0 TSI MQB. Zákazníci byli na servisních prohlídkách, řešili reklamace, u jednoho se po okruhovém dovádění rozsvítila chybová hláška "překročeny maximální otáčky, záruka na motor zrušena" a ani jeden z nich, diky APR a servisu, který jsem jim poskytl, nepřišel o záruku, i když vím, že u jednoho byl i technik z Boleslavy.
 
Něco navíc: Za první týden od uvedení chipu pro 2,0 TSI, APR  upravilo po celém světě 2000 vozů. Kolik je to teď si můžeme jen domyslet. Nikdo ze zákazníků APR po celém světě nepřišel o záruku. 

 

Něco navíc 2: Vzhledem k tomu, že APR v ČR bude i přímo v autorizovaných dealerství Škody (na Slovensku již takového dealera mám), tak se tím ještě více minimalizuje to, že by někdo hledal u těchto aut APR úpravu do hloubky. Naopak tato dealerství APR zohlední a o zákazníky se postarají. Pokud se tedy někdo do teď i tak bál o záruku, tak si pak jen vybere pro svoje auto servisování v tom autorizovaném Škoda dealerství, kde dělají APR.
 
Evidentně APR umí něco, co ostatní ne nebo žádnej technik nedokáže používat nástroje na odhalení, o kterých mluvíš. Jak si tu psal něco o tom, že APR přejímá záruku, tak nemáš pravdu. APR nikde záruku nepřejímá. Je tu pouze to, že v servisu úpravu neodhalí.



Stačí také otevřít německá fóra atd. Používají se max převzaté záruky a to jak APR, ABT atd.

Editováno: , autor: Mustafa
Vloženo (editace)

Nikdo ze zákazníků APR po celém světě nepřišel o záruku. Tak tohle je nejlepší hláška.

Stačí otevřít net a je tam toho dost. Já sám jsem jednotku po ztrátě záruky měnil, mám jí na dílně. Pána s tím v německu vyfákli, že se nestačil divit. Můžeš namítnout, že třeba kdyby zatloukal  s dobrým právníkemby se domohl, ale nechat v německu půl roku zaparkované auto a žekat na výsledek je nesmysl..

Klasické marketingové vymývání mozečkú. Jsme nejlepší, nikdy jsme neměli problém. Tak tomu snad může věřit jen někdo mozkově indisponovaný. Problémy jsou proto, aby se řešily, ale jsou vždy. A má je i APR.

A ještě něco, pro plno servisů dělalo i ABC. Tam bych na neprůstřelnost sw věřil. Tam je to dokonalé....

 

 

Editováno: , autor: motorpower
Vloženo

Co je, prosím, ABC a proč a čím je dokonalé? Promiň, já se v tom vůbec nevyznám, jen chci "nasát" co nejvíce info než se rozhodnu. Mohu k tomu dostat nějaké informace? Nějak jsem tady žádné ABC nenašel (ale já jsem asi špatný hledač) a jediné ABC jsem znal před 40-ti lety a to byl "časopis mladých techniků a přírodovědců" jak bylo v podtitulu a auta měla karburátor a když se mi na fichtlu ucpala tryska tak jsem ji čistil drátem z ocelového kartáče a tuning byl jedině to, že na receivru Sony z Tuzexu bylo napsáno vpravo TUNE a když jsem tím kolečkem kroutil a hledal "éeesterajch draj" tak jsem podle návodu dělal tuning....Ne vážně. Co to je či bylo? Firma? 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

To je graf pro 98 octanový benzín, nebo co tam bylo při měření v nádrži?

 

Jinak tohle už vypadá dobře, proti předchozí křivce mnohem lepší... to je předpokládám nějaká nová verze software, pokles výkonu nad 5000ot. je už aceptovatelný :kol-47:   

Vloženo

Tohle je mapa na 98oct. Nic nového to není. Tohle se nabízí už od začátku. Graf předtím byla mapa na 95oct u auta, které je ze serie aut s jistou mechanickou odlišností (měl jsem tu 4 takováto auta z cca 30ti chiplých). Ta odlišnost způsobuje propad výkonu ve vyšších otáčkách. Pro tyto případy a pro lidi, kterým by stačil menší výkon, zde budu mít v dohledné době naladění na nižší výkon, který zlepší průběh výkonu.

Vloženo

Ok, a čím je ta odlišnost způsobena, ....respektive jak poznám, že zrovna já nemám tohle auto, podle nějakého čísla motor apod? Do budoucna mě tato úprava zajímá, ale ten propad by byl k vzteku...

Vloženo

Je potřeba zjistit přes diagnostiku tyto dvě čísla. Pokud to druhé nebude S0007, tak se není čeho bát. I kdyby to bylo, tak i tak není jisté, že by se to projevilo. Má to jen pár aut této serie.

1073_CR170.jpg

Vloženo

Zajímavé, o tomhle jsme ještě neslyšel.... to jsou nějaké první kousky motorů, či co... hmm zvláštní

 

Kolik cca bude mít ta slabší varianta čipu.... např. cca 195kW a 420Nm ?  Já mám totiž DSG a tyhle hodnoty by mě přišly dostačující, mám trochu strach s těch 500Nm a víc.... :kol-140:

Vloženo

Napalm: Pokud budeš chtít, tak bych ti mohl zařídit soft s o 60Nm nižším kroutákem. Jen potřebuju předem číslo tvý jednotky a revizi softwaru.

 

ABC tuning pokud vím, tak normálně upravovali. Problém byl ale v tom, že jeden společník "se trhnul" a dělal úpravy neúpravy. Ofiko ABC ale podfuk nebyl.

Vloženo

Hezká verze, já znám toho co se trhnul, a ten právě upravuje. Je vidět, jak se všechno u nás překroutí. A zřejmě existuje několik verzí na matení zákazníků. Originál neprogramovatelné paměti 27C010 přelepené logem jsem řešil už před 15 lety.

Vloženo (editace)

Mustafa já taky nemyslel tebe. Obecně. A zřejmě nejvíc překrucuje a otáčí tato firma. Jak je to doopravdy , vědí jen oni sami. Reagoval jsem pouze, z důvodů, že dotyčného znám.  Tudíž , že realita je jiná.

Ferda..vím, že jsi ještě chodil do školy, ale už v roce 99 se auta upravovaly a vyráběly. To víš O1,G4, tenkrát neměla GW a vše se nedalo osomrovat po fórech. Paměť se musela vypájet , přečíst / jinde se org nedal sehnat/, nahradit jinou/od jiného výrobce/ a vrátit zpět. No a pokud tam byly paměti původní a přelepené logem , není snad třeba více vysvětlovat.

No a k tématu zde, je toto vše stejně nepodstatné.

Editováno: , autor: motorpower
Vloženo

Napalm: Pokud budeš chtít, tak bych ti mohl zařídit soft s o 60Nm nižším kroutákem. Jen potřebuju předem číslo tvý jednotky a revizi softwaru.

 

To by byla software taky od APR - je někde ke stažení graf? Jinak číslo jednotky a revizi software zjístím kde, respektive když nemám kabel a VCDS ?

Vloženo

Asi jedině přes ten VAG. Přes VIN zjistím jen číslo jednotky, ale nezjistím tu revizi SW. Graf nemám. Informace které mám jsou takové, že výkon má být defakto stejný, jen bude nižší krouťák.

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...