Publikováno Květen 25, 201411 r Byl sem s fábkou na servisu...automechanik vyměnil mi pouzdra stabilizátoru a prasklou prachovku na poloose. Říkal že jak v prachovce byla díra tak měla míň maziva už.....od tý doby co to měl automechanik na opravě tak když sešlápnu plyn a auto de do tahu tak mi jakoby to pravý kolo klepe ..ale pouze v tahu...když sešlápnu spojku nebo nepřidávám plyn tak mám klid.......on říkal že jak se povolil středovej šroub tak mohlo odejít ložisko..ale to se projevuje jinak ne? Pak mě napadá že by to mohl dělat ten kloub že už měl málo maziva a jak mazivo doplnil nebo se s tim hnulo tak je zničenej ten kloub..říkal že tam toho už moc nebylo...co myslíte? dělá to opravdu jenom když de motor do záběru a vyloženě pravé kolo......kola sem přehazoval zepředu do zadu a ráfkem nebo pneumatikou to není...on objednal už nový ložisko ...ale bojím se že ho vyměníme a zjistíme že je to jenom ten kloub
Květen 25, 201411 r on říkal že jak se povolil středovej šroub tak mohlo odejít ložisko.. blbosť .... nech radšej skúsi všetko znova podoťahovať,možno na niečo zabudol
Květen 25, 201411 r Ložisko je u fabie slisované s nábojem,utažení poloosy na něj nemá vliv,ta středová matka se ani moc nemá utahovat,samozřejmě nesmí být volná.Ložisko rozhodně neměnit.Spíš by to mohl dělat ten kloub nebo málo utažená matka polooosy,nebo mechoš na něco zapomněl,jsme jen lidi.
Květen 25, 201411 r Autor Vše je podotahované a žádné vůle nikde nejsou..byl sem ještě u dvou mechaniků. Myslím si že to bude ten kloub...ta díra v prachovce byla dost dlouho....že by to bylo ložisko ..tomu taky moc nevěřím..někdo ale tvrdí ložisko...bohužel budu asi muset zkoušet....jak poznat že je ten homokinetickej kloub v háji? Jde taky o to že ložisko po havárii vozu by mělo být asi ve 20 000 km měněný právě na té straně.Teď mám najeto 63 000 km. Proto se mi moc nechce věřit že je to právě ložiskem Upraveno Květen 25, 201411 r od unuc
Květen 27, 201411 r Pokud to klepe jenom v tahu, ložiskem to nebude. Ta prasklá manžeta byla u kloubu u kola? Pokud ano, kloub se musí při výměně manžety sklepnout z hřídele, mohl se při tom poškodit.
Květen 28, 201411 r Autor Ano u kloubu u kola....dneska bude měnit kloub automechanik...tak tomu pevně věřim :-D
Květen 28, 201411 r Jarda K,dneska už jsou neoprénové manžety a spec udělátor,který tu manžetu roztáhne a pak jde přetáhnout přes kloub bez jeho demontáže.Pravda,ne každý servis to má.
Květen 28, 201411 r Na klasický gumový manžety, který koupíš jako náhradní díl, to ale asi nefunguje, co? Pro mě je to nová informace, já jsem kloub vždy sundával když jsem někomu měnil manžetu. Kloub tam navíc drží jen na pérku a snadno se sklepne.
Květen 28, 201411 r Gumovou roztrhneš,na tu to nejde.Většinou sklepnout jde,ale jednou uz jsem musel kloub rozřezat,nešlo to ani venku ve svěráku,pravda,bylo to u passata.Tady máš video. http://m.youtube.com/watch?v=S_c6x2DGS9k
Červen 12, 201411 r Autor Je možný že po výměně toho homokinetického kloubu spadla dolů spotřeba? Sleduju to přesně od dne výměny...cca. o 0,5l/100km dolů
Červen 13, 201411 r To bude skôr tým, že sa posledné obdobie výrazne oteplilo. Motor teraz nepotrebuje odovzdávať časť tepla do interiéru na kúrenie, kvôli vyšším teplotám sa aj o dosť rýchlejšie zohreje a vtedy je nižšia spotreba. Ak jazdíš kratšie vzdialenosti, tak ten rozdiel môže byť priemerne aj pol litra.
Červen 13, 201411 r Autor To nevim, opravdu to sleduju od doby co se vyměnil kloub...a předtim žadny zimy nebyly
Červen 13, 201411 r Autor Jezdim trasu 35 km do prace..jezdil sem to ve třech lidech za 6,5-6,7 litru...teď bez problemu za 5,8 až 6,2 litru..je mi to taky hodně divny
Prosinec 7, 20159 r A jak je to se životností gumových manžet u kloubů poloos? Jde nějak prodloužit? Aby tak popraskaly až za dýl? Prostě aby ta guma tý "harmoniky" nestárla-nekřehla tak rychle? Někdo říká že stříknout silikonovým olejem. Někdo zas glycerinem co se koupí v lékárně.....
Prosinec 7, 20159 r Fabie má manžety poloos z termoplastu. Ten nijak nespuchří ani nepopraská. Po letech ale může prasknout - většinou na malým průměru tedy poblíž hřídele poloosy. Pokud je manžeta gumová, silikonový olej její životnost prodlouží - mám to ověřený na feldě.
Září 11, 20187 r Ahoj. Mám úplně stejný problém. V tahu takové jako dupání. Dělal to ten vnější kloub a nebo ten vnitřní? Díky.
Září 11, 20187 r V 28. 5. 2014 na 19:40, lukino200 napsal: Tak hlásím že je hotovo byl to ten kloub Ahoj. Dělal to ten vnější nebo vnitřní kloub? Diky
Září 20, 20186 r ahojte nechcem zbytocne zakladat novu temu, tak pisem sem. Triasol sa mi volant pri brzdeni, tak som zasiel do servisu a po precitani internetu som im tam rovno natipoval, co vsetko moze byt zle, naboj, loziska, naprava, pokrutene kotuce, silentbloky atd. V servise to pozreli a vymenili mi silentbloky-teraz som si neni isty ci len vzadu. kazdopadne mozno boli aj pokrivene kotuce-to netusim-kedze som mal najazdene len 10 tisic km od vymeny a boli znacky textar tak to by bolo asi zvlatsne.-ale vymenili oboje-kotuce aj silenbloky. Problem je ten ze teda po vymene silentblokov mi auto "duni". Duni vtedy, ked pridam plyn-robi to pri kazdej rychlosti co tak pozorujem. zatial som si neni isty, ci to robi ked akcelerujem pomaly alebo len prudko, ale ked tam dam napr pri 40+km/h trojku a akcelerujem na 52-54 tak to celu dobu duni. potom prestanem akcelerovat a vsetko je OK. Moze byt toto sposobene vymenou silenblokou(resp teda vymenou ulozenie ramena napravy)? Je to podla vas OK? Upraveno Září 20, 20186 r od fsociety19x
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.