Přejít na obsah

Ztráta výkonu motoru 3,6 FSI


Vendys

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,nesetkal jste se někdo se ztrátou výkonu u motoru 3,6FSI,auto jsem chtěl dát načipovat a na brzdě před čipem to ukázalo 167KW,takže bylo po čipu a řeším co s tím,byl jsem to odbrzdit ještě jinde a naměřily to samé +-3KW.Momentálně jsem vyměnil svíčky, lamda sondy a vzduchovej filtr.Diagnostika hlásí vynechávání válců 2,3,4,5,6.chvíly to jede a pak zase ne.Nevíte co s tím,nebo nevíte o servisu kde 3,6tkám rozumí.Měnit díly pokus omyl se mi nechce to by vyšlo hodně draho a výsledek nejistý.Auto má najeto 190000km.Předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K hodnotám brzdy sa vyjadriť neviem . U 3,6 jediný taký problém čo bol  : poškodený elektromagnetický ventil prestavovania vačiek - motor v núdzáku /nie vždy / citelne slabší výkon , teoreticky mi to sedí aj k tomu vynechaniu valcov ... Na takéto veci treba podrobnú diagnostiku : zmerať kompresné tlaky , zmerať tlak paliva - nízky , vysoký , podrobná VAS diagnostika a vozenie sa + testovanie , prísť sa na to musí ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje chyba,ale nemám,vím to jen ústně.Volal mi pán kdýž to měli napíchlí a testovali to a potom jsme to řešily při předání auta,nebylo to ve škodovce,ale asi budu muset zajet na origo diagnostiku jestli to rozklíčujou lépe,ale nevím kam,tady na Havlíčkobrodsku jsou samí paka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis ti neporadím ale určite niečo kde sa tie autá točia , 3,6 súkromne moc nie je , len firmy a MV , takže niečo väčšie ... Na takéto veci je VASka zo všetkými jej testami dobrá , pretože niekto kto vie prečítať pamäť závad na to isto nepríde . Chce sa to voziť v režimoch keď to má naj problémy , pozerať bloky hodnôt a všetky vedenia podľa DP . Na 3,6 toho zase nejak extra veľa nie je  . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Mám ten samý problém, auto sice pocitově jede pěkně, ale na brzdě 165 KW. (plyn 160 KW). Najeto 150 000 km.
 
Dle http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=332605
článku to způsobuje karbon z nekvalitního paliva. Prý se musí vyčistit sání (to samotné nestačí), ale i sundat hlava a speciálním přípravkem odmočit včetně vstřikovačů.
 
Už jste to někdo úspěšně vyřešili?

Editováno: , autor: pulux
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najdi si na google vw vortex carbon build up je tam primo vyjadreni vw pro USA ohledně FSI motorů že pokud auto nejezdi dlouhe cesty po dalnicich a jezdi v lenivem tempu otacek doporucuji z duvody usazovani karbonu vzit auto na dalnici a dele jak 20 minut jet na 4500 otacek. Mam za sebou cestu do brna a zpet na 4000 otacek a auto ozilo neskutecnym zpusobem je tam i video proc se to tak usazuje a spousta veci okolo toho.

Editováno: , autor: LadaT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drsný, koukal jsem na videa a pročetl fóra. Dle vysvětlení už to chápu.

Asi se ani nemusím ptát, proč VW nemá protiopatření - cena + vyšší složitost motoru.

Takže kvalitní benzín, aditivovat (VIF), při výměně oleje proplachovat a hlavně tomu nakládat :kol-28:

 

Moc děkuju za příspěvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáš zač alespoň že to pomohlo. Prostě to pořádně projet ve vysokejch. Teda alespoň mě to pomohlo ale jel jsem takhle 400km takže se to mohlo vypálit :D jinak máte taky tak diesel zvuk u tý 3.6? Mě příjde jak kdyby byl pod kapotou v6 diesel a ne v6 benzin ale divny ze jsem byl v salonu a to stejny uplne nova 3.6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sestivalec od BMW je radovy sestivalec coz neni klasicke vecko. A klasicke vecko je zas jine nez vecko co mas pod kapotou, rozdil je malem uhlu rozevreni valcu jen 15 stupnu co ma za nasledek specificky zvuk.

Ale nevim jak ty ale ja motor po nastartovani v kabine neslysim. Az vypnu vetraky a vsecko tak pak slysim seveleni. Kdyz mi fuci vetrak na dvojku tak motor neslysim vetrak duje hlasiteji.

Nechces trosku moc po stare vrane coz ma nejlepsi roky za sebou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli VR6 u S2 zní jako dieslovej motor, tak to potřebuješ jít Lado na vyšetření sluchu. Při nastartování neslyším taky v kabině nijak motor, rozhodně R4 TDI dělá větší bordel a nejde ani srovnat. To samé na dálnici když jedeš  160-180km/h...

Ono srovnávat BMW se Superbem taky není moc ideální, mají tam jiné odhlučnění a co já vím co dál...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

hoši, tan motor stojí za hovno, protože pokles výkonu naměříte asi na každým kusu. Čím to je nevím, možná zakarbonování vlivem nekvalitního paliva, ale je to prostě tak. Za velký peníze si kupujete xindl s velkou spotřebou, kterej nejede. Včera se měřil na brzdě jeden Passat R36, s nájezdem 100 000 km a výsledek byl 266 koní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) u BMW, audi, mergu s podobnými atmosférami je to normální jev, že motor má menší vykon. dané i 4X4, vykon bude menší na brzdě.

2) někde bude asi problémek, špatné palivo tankované, filtry. Jak jezdí s tím majitel, jezdí pianko? já třeba mám zkušenost, že když k tomu autu přijdu po měsící, tak ho chvíli zatížím a jezdím na plnej kotel a to auto se pak opravdu více rozjede.

3) velká spotřeba? mě teda spotřeba do 13 litru nepřijde hodně na tohle auto, turbo motory o moc v zátěži taky nežerou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A myslis ze nam to nekomu vadi ze to jezdi za 13 litru a pada nam vykon?

Myslis ze kdybychom chtel setrit a jezdit za polovic ze bychom nesli do tdi?

Opravdu nechapu tydle tve vypady:-(

to nejsou výpady, ale konstatování faktu. A myslím, že to asi někomu vadit bude. Mě by to aspoň sakra vadilo.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestliže mu šlapu v kopci na prdel a jezdím přitom za polovic, tak mi to jako velká spotřeba přijde

 

porovnavas svoju predokolu so 4x4? 4x4 tdi dsg nechodi  po chipe ani zdaleka  tak ako 3.6. rozdiel v spotrebe medzi 4x4 dsg je 2-2.5l, ziadna polovica sa nekona...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...