lada Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 Mam tuto zavadu auto jede normalne jen sviti kontrolka motoru a na dignostice je tato zavada. Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clbControl Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 29106 141 86171 VCID: 73EFC11512AE091 2 Faults Found:009754 - Coolant Pump 2 P261A - 000 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 239672 km Time Indication: 0 Date: 2125.14.06 Time: 22:48:20 Freeze Frame: RPM: 1058 /min Speed: 2.0 km/h Voltage: 13.60 V Lambda: 95.5 % Bin. Bits: 10011111 Bin. Bits: 00000000 Temperature: 38.7°C008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 - 000 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 240532 km Time Indication: 0 Date: 2125.14.14 Time: 04:41:42 Freeze Frame: RPM: 1840 /min Speed: 76.0 km/h Load: 68.6 % Load: 100.0 % Lambda: 98.6 % Mass Air / Rev.: 875.0 mg/str Temperature: 84.6°C To by mělo byt asi toto. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l128063d-klapka-regulatoru-2-0tdi-125kw-de-15066.html Mate nekdo zkusenosti s touto chybou?? Diky Citovat
libero Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 skontroluj poistky v motorovom priestore..niekde tu je istotne o tom tema,len som cez mobil,takze vyhladavanie nic moc.. pisane z mobilu Citovat
edob Vloženo 3. Červenec 2014 Vloženo 3. Červenec 2014 (editace) Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Editováno: 3. Červenec 2014, autor: edob Citovat
chipmann Vloženo 4. Červenec 2014 Vloženo 4. Červenec 2014 Klasická závada nejdou pak ani ventilátory na Saharach Citovat
edob Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) A čo sa s tým dá urobiť tak aby všetko fungovalo? Editováno: 5. Červenec 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
libero Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) ak bude stale vyrazat poistku,tak pomoze len vymena klapky pisane z mobilu Editováno: 5. Červenec 2014, autor: libero Citovat
edob Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci. 1 nalezena chyba:008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchuP2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAPinfo o závadě:Stav závad: 11100000Priorita závad: 2Frekvence závad: 49Počítadlo resetů: 255Kilometry: 139017 kmIndikace času: 0Datum: 2057.14.13Čas: 19:56:19 Editováno: 5. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
libero Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 ale nakoniec to skončí u toho čo som písal o príspevok vyššie Citovat
edob Vloženo 9. Červenec 2014 Vloženo 9. Červenec 2014 Tak som to nakoniec rozobral, klapka bola relativne čistá, bez karbonu, tak som ju otvoril, ale dnu bola čistá ako nová. Akurát mi z nej vypadol kúsok umelej hmoty , má priemer asi 4 mm a výšku asi 1,5 mm. Založil som všetko naspäť a naštartoval. Všetko OK, ale po druhom, alebo treťom štarte sa kontrolka rozsvieti znovu. Vie niekto poradiť, čo s tým? Citovat
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2014 Vloženo 9. Červenec 2014 Co máš tedy za motor, že to samé píšeš i do sekce Fabia I 1.9 TDI? Tam jsem to odstranil, musí ti stačit jedno vlákno. Citovat
edob Vloženo 9. Červenec 2014 Vloženo 9. Červenec 2014 (editace) Ako som písal 2.0 TDI/CR, viac neviem zistiť. Našiel som dve vlákna o tej samej klapke, tak som len využil toho, že tam píšu iní. Síce nie o SBII, ale v principe o tom istom. Editováno: 9. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat
lada Vloženo 9. Červenec 2014 Autor Vloženo 9. Červenec 2014 Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR Citovat
edob Vloženo 16. Červenec 2014 Vloženo 16. Červenec 2014 Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Vie niekto poradiť ako by by vyzerala chybová hláška v prípade, že by sa jednalo o klapky až za EGR? Klapka v sacom potrubí stojí cez 100€ a nerád by som ju kupoval zbytočne ak by to nebol ten problém. Inak ventilátory na saharách idú OK, takže asi to nie je poistka. Citovat
edob Vloženo 24. Červenec 2014 Vloženo 24. Červenec 2014 Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Tak som nakoniec dal novú klapku, ale nepomohlo to. po vymazaní závady je všetko OK. Spravidla po treťom naštartovaní od vymazania chyby sa kontrolka rozsvieti znovu s tou samou chybou. Nevie niekto čo to môže byť za závada? Citovat
waikiki Vloženo 24. Červenec 2014 Vloženo 24. Červenec 2014 Kamarád má to samé na Passatu. Vyměnil klapku a stále stejná závada. Zvykl si na společnost žluté kontrolky... Citovat
prassat Vloženo 24. Červenec 2014 Vloženo 24. Červenec 2014 Nevím, ale nemusí se nová klapka nakodovat (přizpůsobit, nastavit výchozí hodnoty) nebo tak něco? Možná jen smazání chyby nestačí. Citovat
edob Vloženo 25. Červenec 2014 Vloženo 25. Červenec 2014 (editace) Skúsil som aj prispôsobenie podľa odkazu nižšie, ale VCDS mi nahlási chybu "Skupina 098 nie je prístupná". Je ale zaujímavé, že po vymazaní chybovej hlášky sú prvá dva štarty v poriadku, teda žiadna konttrolka nesvieti. Tá sa rousvieti až po treťom naštartovaní. Nie po druhom, nie po štvrtom, alebo neskôr, ale vždy po trťom štarte. Tak som sa ešte pozrel na diagnostiku. Po vymazaní chyby kontrolka zhasne, ale keď sa znovu pripojím s diagnostikou tak mi chybu znova nahlási, ako keby nebola vymazaná, aj keď motor nebol naštartovaný. V zozname nájdených riadiacich jednotiek vôbec nie je klapka nasávaného vzduchu a neviem ako sa k nej dostať. Budem povďačný za každú radu. Odkaz: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html Editováno: 26. Červenec 2014, autor: edob Citovat
edob Vloženo 29. Červenec 2014 Vloženo 29. Červenec 2014 Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci. 1 nalezena chyba: 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 11100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 49 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 139017 km Indikace času: 0 Datum: 2057.14.13 Čas: 19:56:19 Zdravím všetkých, vie niekto poradiť čo presne znamená "Stav závad: 11100000"? Je nejaký kľúč, alebo návod ako toto číslo "dekódovať"? To číslo sa rôzne mení od jednej až po tri jedničky na začiatku. Citovat
wsharan Vloženo 30. Červenec 2014 Vloženo 30. Červenec 2014 nevím,možná to s tím nesouvisí,ale podívej se na toto,je to myslím hodně podobné http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=735028 Citovat
edob Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Takže nakoniec je to úplne ináč. Na ovládaní škrtiacich klapiek v sacom potrubí je ich poloha snímaná pomocou Hallového senzoru a ten sa zrejme poškodil. Snímač je umiestený v umelohmotnom kryte ovládania. Samozrejme, že sa samostatne nedá kúpiť ani ten kryt, ani ovládanie, takže nezostáva nič iného len kúpiť celé sacie potrubie a z neho potom použiť len samotné ovládanie, pokiaľ nechcete celé sanie rozobrať. Po výmene ovládania (3 skrutky) je všetko OK. Citovat
Spidee84001 Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 P2015 - http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm prý častá závada u CR, třeba někomu pomůže Citovat
hummer Vloženo 10. Prosinec 2015 Vloženo 10. Prosinec 2015 Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR tak jak to dopadlo? vyřešil jsi to nějak? Citovat
tomik4321 Vloženo 20. Prosinec 2015 Vloženo 20. Prosinec 2015 Zdravím a prosím o radu , dneska se my po nastartování rozblikalo žhavení, při domácí diagnostice delphy čína napsalo obvod Snímače/spínače A polohy škrtící klapky/ pedálu - nízký vstuní signál neporadíte někdo co stím zítra musím na otočku do Němec a mám strach aby to za těch 2000km neumřelo, moc děkuji za rady Citovat
lada Vloženo 29. Prosinec 2015 Autor Vloženo 29. Prosinec 2015 Vyřešeno!!!! Byl to servomotor ovladani klapek v sacim potrubí.Ted uz jde koupit samostatne a ne jen komplet vcetne sani cena 3500kc. Druha závada přídavne vodni čerpadlo uz vyhazovalo pojistku k ventilatorum tak už byla nutná výměna. Konečně už nesviti kontrolka motoru Citovat
Alka Vloženo 21. leden 2017 Vloženo 21. leden 2017 Mám stejný problém a chci se ale zeptat. Muselo jít sání ven? Mám totiž motor 125kW CEGA a nevím proč, ale šrouby jsou směrem k motoru a ne k chladiči. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.