Přejít na obsah

poloha volantu


xx30

Doporučené příspěvky

Jestli to mas pootocene jen trochu, tak to urcite nepujde vyresit presazenim volantu. Navic pohybuju, ze by ho tam nasadili spatne.. Reklamovat ano, ale bude se to resit pravdepodobne serizenim geometrie. Otazka je, jestli ti nereknou, ze jsi projel nejakou dirou a je to tva vina. Prinejhorsim zaplatis serizeni geometrie ze sveho..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

volant se rozhodne nepresazuje kvuli krouzky na AIRBAG, musi udelat znovu celou geo... U noveho auta pujde vsechno hezky, otazka par minut

 

prosím o překlad té věty.... nicméně se dá přesadit... né že nedá... souhlasím s tím co psal LucasCZE že by se to ve výrobě nemělo stát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že se dá přesadit, ale ten tisícihran není tak jemný a efekt bude naklonění příčky na druhou stranu, aby se to takto srovnalo to by musel mít volant nakřivo nakloněný sakra víc než nepatrně a v tom případě by to svědčilo o nutnosti udělat geo takže tudy cesta nevede. U nového auta reklamovat a požadovat narovnání pomocí geometrie a u starého klidně např. o 1/4 pootočit na tyčkách řízení na obou stranách stejně aby se geo nerozhodila a výsledek bude 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XJOHNNYX to myslel asi tak, ze je na volantove tyci snimac uhlu natoceni volantu (to ale s airbagem nema myslim nic spolecneho, tak nevim). Takze pokud by se to dalo vyresit presazenim volantu (ze by to nahodou vyslo presne o jeden zub na tisicihranu, ale to je temer vyloucene), stejne by se to takto urcite delat nemelo. Protoze RJ potom dostava signal, ze je volant natoceny, i kdyz jede auto rovne. Proste jedine udelat geometrii, idealne na reklamaci a nic neplatit...

 

EDIT: Mozna by slo spolecne s presazenim volantu presadit i snimac uhlu natoceni volantu, ale takto to resit je proste nesmysl...

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pootočení je takové, že na jedné straně je vidět o cca 1/2 cm páčky blinkrů méně když se dívám ze středové polohy než na straně druhé u páčky stěračů ( tedy v nulové poloze )

Editováno: , autor: xx30
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, proste je to jen minimalne. Toto se presazenim volantu vyresit neda. Mel bys to potom pootocene na druhou stranu a to velmi pravdepodobne jeste vice... Taky jsem to tak chvili mel a to pote, co mi spatne seridili prave geometrii. Normalne jsem to reklamoval a seridili mi ji zdarma znovu. To uz se jim to povedlo presne.  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otázka je ještě zda jsi to tak měl od nova nebo až nyní... to tu zatím nebylo napsáno.... další věc je zda náhodou někdo s volantem něco nedělal...

 

tedy je potřeba si uvědomit alespoň domnělou příčinu.... mimo to opravdové pootočení volantu je nejlépe viditelné (když není zobrazení na rádiu) jen za jízdy nikoli na místě...

 

já jsem napsal to co jsem nahoře napsal proto, že mi v servisu měnili volant čtyř za tříramínko, a i když si technik označil polohu volantu, když jej nasadil byl pootočený a také si toho na dílně nevšim, já jsem si toho všiml až v autě podle tohoto 

 

 

tedy že když po vyjetí auta z dílny, volant rovně a na Columbovi viditelné pootočení volantem.... tedy to šli přesadit ten volant...

 

je třeba si také ujasnit dvě věci... přesazení jak už bylo psáno nesouvisí nijak s airbagem, ten je tam jen nacvaknutý a stejně tak ani se snímačem polohy volantu, který není ve volantu! nýbrž na tyči řízení!

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto mám zatím cca měsíc a zatím jsem si užíval nadšení z jízdy a jízdních vlastností nového auta, takže asi tyhle věci jsem přehlédnul. Všimnul jsem si toho až cca před týdnem za jízdy, když jsem jel na rovné cestě a měl jsem pocit, že auto jakoby vyrovnávám za jízdy. Když jsem dal z mého pohledu volant zcela rovně aby byly vidět stejně páčky v nulové poloze, auto mírně vybočovalo z přímého směru. Asi jsem si toho nevšimnul dříve, protože to bylo jen málo a říkám zatím převládaly jen pozitivní vlastnosti. Jinak do žádné díry jsem nevletěl a s volantem ( tříramínko s ovládáním ) nikdo nic nedělal. Ještě jsem si všimnul a to se zde již někde psalo, že posez není jakoby přímo uprostřed, ale mírně mimo osu ( možná i tohle hrálo nebo hraje roli ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to rozdíl do 5°tak přesazovat volant nic neřeší(zoubek je víc), ale musí se seštelovat geometrie.

 

Posunutí o zoubek rozhodně nezpůsobí přetržení podvolantového kroužku. 

 

Řeším jen když jedu rovně a volant mám nakřivo, PDC ani PLA nemá cenu brát na zřetel(ten obrázek jasně svědčí o tom jak si to poznamenali(prostě ani volant nejsou schopní někteří dát).

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl taky volant na křivo od novoty, přenastavení nemohlo.

Byl jsem to reklamovat a přejímací technik docela nepříjemně remcal, že to budou zimní kola, že 5% je norma atd. ale reklamaci vzali a uznali.

Servisák co mi auto potom předával mi řekl, že neví jak ve fabrice tu geometrii dělají, že během týdne jsem už třetí OIII co to má z výroby špatně a všichni na stejnou stranu. Takže se nebát a reklamovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...