Přejít na obsah

alarm se safe systémem


jindrous

Doporučené příspěvky

No u toho z výroby podle tlačítka na sloupku u řidiče. V mém bývalém bydlišti parkovaly tři podobné Octavie 2 s xenony, dvě měly alarm a třetí měla třikrát za půl roku ukradená světla. Kradli v noci pod okny, vždy nejdřív rozbili okno u řidiče, otevřeli si kapotu a v klidu odstřihli světla...

 

a máš pocit, že je to tlačítko vidět? (leda přes okno spolujezdce ale hodně špatně, leda tak posvítit na stropní světlo) mimo to je i alarm bez vnitřního hlídání a ten pak tlačítko ani čidla na stropním světle nemá.... tak jak to poznají? to by mě taky zajímalo....

 

mimo to O III to už má dobře udělané, že kapota bez otevřených dveří řidiče nejde otevřít....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím, já auta nikdy nevykrádal, ty předpokládám taky ne, ale dokážu si představit z pohledu zloděje, že si předem zjistí, jestli v autě alarm je. Minimálně tím, že se podívá na ten sloupek, jestli tam to tlačítko je...

Já jsem shodou náhod u Octavie neměl vnitřní hlídání a alarm ano. A tlačítko tam bylo, pro vypínání čidla náklonu...

Ale co já vím, možná prostě jen rozbijí naslepo okno a utečou... když nic nehouká, tak se v klidu vrátí a dokončí to, pokud to houká, tak na to kašlou. Ze zkušenosti prostě vím, že v jedné ulici u aut s alarmem světla zůstala, bez alarmu ne. Nebyl jsem u toho, tak nevím, jak zjišťovali přítomnost alarmu...

 

U OII se sice nemusely otevírat dveře pro otevření kapoty, ale zase tam byl SAFE systém, pokud v O III není, tak není problém otevřít dveře... Takže k tématu – alarm se SAFE systémem se hodí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a máš pocit, že je to tlačítko vidět?

 

Ja to teda normalne vidim. Asi mam lepsi oci. :) Nemluve o tom, ze kdybych chtel neco vykradat, tak bych se proste poradne podival, jestli mi to pod rukama zacne houkat nebo ne. Zlodej profik to bezpochyby pozna, fetakovi je to nejspise jedno.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

právě se mi rozsvítilo toto, přiznám se nezkoumal jsem návod - už jste to někdo zaznamenal?

 

 

průběh: zapnuté zapalování, vypnutý motor, vystoupení z auta, zavření dveří, návrat do auta zavření dveří za sebou a svítí SAFE .... nikdy jsem to tam v tom místě kde bývá trip ještě neviděl... po nastartování zmizlo....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsme to zkoušeli, nic se nestane, normálně to pojede, jen musíš vypnout start stop a můžeš jet jak dlouho budeš chtít, je to jedna z nevýhod kessy, proto se nedoporučuje odcházet od nastartovaného auta, neb s ním může kdokoli odjet.... tuším že je to i návodu.... proto taky nejde nastartované auto s kessy zamknout ani na klice ani dálkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, auto si pořád (v nějakých intervalech) kontroluje přítomnost klíčku ve voze.... bylo by zajímavé, např. při pomalé jízde podat klíček někomu oknem ven a jet dál... nevím co by se stalo... :kol-140:

 

auto si kontroluje přítomnost při startování stejně jako imobilizér, po nastartování už nic, lze ho klidně zahodit ... systém si naopak kontroluje před nastartování, zda se klíč nachází v zóně vně nebo uvnitř vozidla a ještě rozlišuje uvnitř a v kufru....

 

u DSG ještě zda je zařazeno P...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsme to zkoušeli, nic se nestane, normálně to pojede, jen musíš vypnout start stop a můžeš jet jak dlouho budeš chtít, je to jedna z nevýhod kessy, proto se nedoporučuje odcházet od nastartovaného auta, neb s ním může kdokoli odjet.... tuším že je to i návodu.... proto taky nejde nastartované auto s kessy zamknout ani na klice ani dálkou...

 

Takže pokud se ti na první křižovatce vypne motor (přes systém SS), tak už bez klíčku sám nenaskočí ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si nesouhlasit, myslim, ze kontroluje stale.

Obcas se odvezu do prace s manzelkou, vysednu a ona si vleze na misto ridice.

Samozrejme zapomenu klic v kapse.

Motor stale bezi. Auto okamzite hlasi, ze se klic nenachazi v aute.

  

To znamená, že to pozná, což znamená, že by to šlo překódovat tak, aby ten motor vypl, jak klíček nezaznamená v autě ? Ale tohle už asi bude složitější, předpokládám ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, len refresh, keďže som to pôvodne písal do vlákna Kessy, ale skôr to patrí sem (asi)

Mám kessy a dal som si domontovať alarm a mal som falošné poplachy pri aktivácii nezávislého kúrenia:

http://forum.skodahome.cz/topic/125227-kessy-bezklíčkové-odemykání-zamykání-a-startování-vozu/?p=1928998

 

mal som, lebo teraz nemám (čidlá vypnuté permanentne) - sa tomu hovorí že pragmatické riešenie, ale aj tak som rád že vetrám bez poplachu..

 

problémom sú ale naďalej falošné poplachy

- v servise som s tým bol už 2x, nejaký programátor alarmov je na dovolenke, musí to vidieť, lebo mám údajne špeciálnu konfiguráciu (?!?), takže s opravou sa čaká

 

- ale furt uvažujem nad riešením zdanlivo nelogických poplachov, 2x pri umývaní auta, raz v zápche po cca 40 minútach otvorením dverí, a raz, po asi 1min keď som otvoril kufor

 

- prvá vec, stále som bol v tom, že mám kessy bez safe systému (), ale keď vypnem zapalovanie tak hlási že pozor na SAFE

To asi znamená že mam so safe systémom asi však?

Teraz, v SR je v konfigurátore opcia kessy bez / s alarmom, ale v CR sa to volá že kessy bez / so safe systémem

Myslíte že v tom bude nejaký rozdiel?

Ide mi o to, či to neznamená, že tam už mám z výroby alarm a že som dal dorobiť 2.

 

Ďalšia vec, možnože mám nejako kustomizované to kessy.

Totiž keď dám tašku do kufra a mám tam kľúč, tak mi kufor vyskočí, otvorí sa? Je to STD?

 

Safe systém by mohol ináč vysvetľovať, prečo mi piští pri umývaní. Totiž pri umývaní aj samotný tlak vody aktivuje senzor na kľučke, a keď sa zmačkne 2x za sebou, vyraďuje sa Safe z činnosti. Možno práve vtedy mávam tie poplachy. Bohužiaľ sa mi tie poplachy nedarí reprodukovať..

 

Inak na margo toho pohybu bez kľúča, určite tam funguje viac ako 1 zóna (kľúč v aute / mimo). Totiž keď servisáci maturovali s vnútornými senzormi, nikdy sa poplach nespustil, lebo boli s klúčom pri aute resp. blízko. Ale ja keď som odišiel z parkoviska 15 - 20m, spustilo sa to. Myslím si, že by mohla nastať aj nejaká zmena správania sa pri vzdialení sa od auta o tých 20m keď motor beží, ale moc sa mi to skúšať nechce..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To "odskočení" kufru s klíčem vevnitř je normální. Pokud bys měl originální alarm, tak auto ještě houkne, bez alarmu jen odskočí kufr.

 

Jak to tak čtu, tak jim děláš zcela zdarma beta testera. To je nevděčná role.

 

1. reklamuj (a vyžádej si zápis o provedené opravě) - tím už sis snad prošel,

2. reklamuj (a vyžádej si zápis o provedené opravě) - to už máš asi taky za sebou,

3. víš co máš dělat...

4. omlať jim tu krabičku, která není schopna fungovat s moderním autem o hlavu a nepřestávej, dokud Ti nevrátí peníze!!!!!!!

 

To nezávislé topení chápu, to je prostě fyzika a taková čidla do tohoto auta vůbec nepatří. Všechno ostatní znamená, že si tvůj alarm nerozumí s ŘJ v autě. Zřejmě zejména s jejím přechodem do úsporného režimu při otevřených dveřích.

 

A stavět se do role, že na tvém autě bude zdarma dělat vývojář nějaké úpravy tak, aby naučili své alarmy rozumět autům s Kessy, tak to Tě bude stát hromadu času, benzínu, prohoukaných večerů a nervů se závěrem "podívejte jak jsme šikovní, že jsme Vám to nastavili". :ble

 

P.S.: Sem to taky nepatří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si nesouhlasit, myslim, ze kontroluje stale.

Obcas se odvezu do prace s manzelkou, vysednu a ona si vleze na misto ridice.

Samozrejme zapomenu klic v kapse.

Motor stale bezi. Auto okamzite hlasi, ze se klic nenachazi v aute.

 

ano to máš pravdu, ale na nic to nemá vliv, jen to upozorní, ale auto jede dál.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To znamená, že to pozná, což znamená, že by to šlo překódovat tak, aby ten motor vypl, jak klíček nezaznamená v autě ? Ale tohle už asi bude složitější, předpokládám ? 

 

teoreticky, ano, ale bylo by to asi dost složité a otázkou je zda je to vůbec legislativně možné.... aby se autu za jízdy vyplnul motor bez vědomí řidiče a případně zablokovalo i řízení.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

problémom sú ale naďalej falošné poplachy

 

 

vše souhlas jak píše Petrik a ani bych se nedivil, když ti to auto bude pravidelně v noci dělat rušičku spánku pracujícího lidu, že ti někdo hodí na střechu auta dlažební kostku, na té kostce bude lakem na nehty napsáno TICHO LÉČÍ, jak se to stalo známému v Bohunicích, je k nevíře, že se někomu chtělo s tou kostkou tahat domů na balkón, popisovat ji a mít tu odvahu, že ho třeba někdo uvidí.... jinak trefit se chce nejspíš také dost kumštu....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To nezávislé topení chápu, to je prostě fyzika a taková čidla do tohoto auta vůbec nepatří. Všechno ostatní znamená, že si tvůj alarm nerozumí s ŘJ v autě. Zřejmě zejména s jejím přechodem do úsporného režimu při otevřených dveřích.

 

A stavět se do role, že na tvém autě bude zdarma dělat vývojář nějaké úpravy tak, aby naučili své alarmy rozumět autům s Kessy, tak to Tě bude stát hromadu času, benzínu, prohoukaných večerů a nervů se závěrem "podívejte jak jsme šikovní, že jsme Vám to nastavili". :ble

 

P.S.: Sem to taky nepatří.

 

NJ, ale na krabici alarmu je napísané že Octavia 2013, bol som v autorizovanom Škoda servise, aj vraj toto je ŠA schválený alarm, tak neviem..

Reklamovať budem, ale začína mi to liezť na nervy, lebo času mám dosť málo, aby som ho trávil v autoservise.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...