Přejít na obsah

alarm se safe systémem


jindrous

Doporučené příspěvky

tak jsem našel ještě jednu věc....

 

ochrana pro odcizení se týká řídících jednotek verze: BOSCH MED 17.5.21 - motory EA211 (1,2 a 1,4 TSI) motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI) - SIMOS 18 = optimalizovaná SIMOS 12

=  konektory shodné = schéma zapojení shodné - bez ochrany!
 
jakou ŘJ motoru mají naftové motory EA288 jsem nenašel, ale každopádně je to Bosch - možná EDC 15P+ nebo 15V+.... nebo úplně jiná - ale jsou varianty bez a s ochranou
 
edit 1: expert na vše mimo češtin kokta7 to tedy rozsekl, naftové motory EA288  mají ŘJ Bosch EDC 17 - nicméně to nic nemění na tom, že jsou varianty bez a s ochranou
 
edit 2: takže náš superexpert na motory a kudrdlinky neměl až tak pravdu, motory řady EA288 mají ŘJ Bosch EDC17C64  
Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podívej se na cenu ECU a o ECU je zájem jako o xenony apod...

protože když hodně pršelo, tak ti mohla například u O2 lehnout.... dle mého to má tenhle důvod...

 

nemyslím si že je to myšleno primárně jakožto ochrana proti odcizení ŘJ, nýbrž celého vozidla....  lupiči když potřebovali vozili se svoji ŘJ s sebou a bylo vymalováno... proto ji měla O II ale i jiná auta schovanou ... v době napojení se přes systémový konektor je takto jen jistá komplikace  a zdržení, jako každé "zabezpečení"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

tak jsem našel ještě jednu věc....

 

motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI)  - bez ochrany !

 

Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla...  :kol-133:

 

To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... :kol-28:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla...  :kol-133:

 

To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... :kol-28:

Ta 1.8 TSI je konkrétně tato.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D najdi si co udává výrobce v servisní příručce pro tdi pak někoho poucuj.

Opravdu si nepoucitelny, už více lidi se ti to snažilo vysvětlit, hold když je někdo svůj a musí mít vždy pravdu a honit se za příspěvky.

Komu není radno...

Vyhánět uživatele z o3 sekce ti de na jedničku.

Howgh

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tuto informaci jsem dostal od ŠA - tedy si nepotřebuji nic v servisní příručce hledat, mimo to nejsem expert na motory (ani haldex, ani chip) abych ji měl k dispozici - a je dokonce tento typ uveden - teď jsem se díval, v tom článku co jsi dnes dával o chipování 1,6 TDI

 

já jsem teď na rozdíl od tebe nepoučoval a tvůj názor ti nikdo nebere...  a od tebe se určitě poučovat nemíním nechat, tedy ano jsem nepoučitelný!

 

mimochodem, za příspěvky se honíš ty, např. místo tlačítka v příspěvku jen smajlík - ale neboj,  nebudu se s tebou přetahovat

 

nikoho nevyháním a nikdy jsem to nedělal... doporučuji si jít zase postěžovat do Clintova klubu jako to děláš obvykle (např. včera), rozeslat SZ i cizí - určitě se ti uleví...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to toto auto MR2015 - pravda, SK konfigurece, což může mít také vliv....

 

Na to auto jsem koukal, je zajímavé, že např. nemá elektrický pohon zadního kufru ... což je v ČR u RS ve standartu... takže opravdu může být (a očividně je) SK konfigurace jiná....

 

Je to Export do zahraničí, a tam vždycky šli lepší ŠA auta ne ... :kol-47:

 

Jinak do servisu s tím hned nepoletím, to pro mě není zase tak zásadní, ale při první garanční prohlídce se na to zeptám, kde je ten kryt, a zda tam má být... :kol-73:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některá auta ten plech proti zlodějům mají a některá ne...to platí i u O2. Klíč není znám a pokud si ho tam někdo chce dodat tak může. Pokud Koktovi7 drží jednotka tak, že stačí vyndat jen gumu tak je vidět, že tam je něco špatně(jednotka je v držáku a nesmí se z něj nechat vyndat - držák drží přichycený na 2 matkách ke karosérii, tj. sundat stěrače, plasty, povolit ten plech od motoru na jedné straně a pak se teprve dá vyndat.)...stejně jako když se dá Kokta7 jen velké kotouče na předek....atd.. MK60EC1 má typy kotoučů dané v kódování a podle toho i brzdí v určitých situacích. Pokud někdo vymění jen přední kotouče a nechá zadní staré tak je to jen další ukázka neznalosti věci a tuzingu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...