Leden 21, 20187 r imho nezdá se u rs245. Jestli ta to tedy nemá jinak. Upraveno Leden 21, 20187 r od Jak011
Červenec 18, 20187 r Ahoj. Vlastním Octuli RS 245 do které jsem od začátku provozu dával olej Millers Oils EE Longlife 5W40.. dal bych tam klidně i ten z řady Nanodrive ale ten je bez normy takže jediná možnost je ten longlife který splňuje VW 502 normu.. Mám tam momentálně zatím z výroby nastavený promněnlivý interval tedy 30tis km.. První výměna oleje po zajetí proběhla při nájezdu 5tis km, další při 15tis km a teď se blížím k 30tis km tedy další výměna oleje a garančka. Otázka zní: Je těch 15tis km nájezd v pohodě při použití tohoto oleje? Nebo raději měnit po 10tis km? Řeším to jen kvůli záruky, jinak bych měnil normálně po 10tis km a sám doma s jistotou, že tam je to co chci. Díky
Říjen 27, 20186 r Vlastním RS245 a blíží se mi prvni výměna oleje, rozhodl jsem se, že vyměním 0w20 za něco hustějšího, začal jsem zjišťovat jak se k tomu staví škodovka, bohužel jsem se ani v českém servisním manuálu nedozvěděl co se tam může lít, až v anglickém, který je oproti českému aktualizovaný i pro nové motory jsem našel a tady to je, pro ty kdo taky hledají
Říjen 29, 20186 r Mě řekli že když si nechám nastavit pevný interval tak bez problému můžu použít normu 502.
Listopad 15, 20186 r V 19.1.2018 na 15:00, rayx napsal: Zajímavý postřeh, jestlipak to taky mění v autorizáku ... i 1.8 GenIII to má stejně. 06L115678C je nahrazeno 06L115678Q. A není součástí filtru 06L115562, takže asi vím, jak ty výměny probíhají ... Ve srovnání s tím je GenII jako chudej příbuznej, no ale za mě vím, že je to dobře 06J115679E Tak mám za sebou výměnu oleje a to dle postupu v DP, tedy s výměnou vložky filtru a hrdla (06L115678Q, cena 250 Kč). S výměnou hrdla je spojena i výměna tělesa filtru s označením 06L115401J (dodáváno společně s filtrační vložkou za 760 Kč, těleso filtru se mění z důvodu změny uchycení nového typu hrdla). Důvod přechodu z původní varianty hrdla 06L115678C na hrdlo nové s označením 06L115678Q mi nebyl vysvětlen...Každopádně mezi nimi je značný rozdíl, viz. foto. P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak...
Prosinec 15, 20186 r Pánové vložka olejového filtru u těchto motorů (1,8 -- 2,0l) byla změněna z HU 6002 z na HU 6013 z (oba MANN)-- rozměry jsou stejné ale papír je nyní bílý dříve u staré vložky HU 6002 z byl žlutý nevíte jaké důvody vedly k této náhradě? Nebo nějaké info o vlastnostech - porovnání??
Leden 15, 20196 r V 15. 11. 2018 na 14:25, Malawi napsal: P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak... Tak to je smutný. Půjde jistě o problematiku tlaku mazání u těhle potvor, kde je povolená minimální hodnota tlaku mazání jen 0,85bar na volnoběh. Gen2 má 1,2bar ... Upraveno Leden 15, 20196 r od rayx
Leden 15, 20196 r Co jsem se docetl,tak do 4500ot/min je tlak 1,2-2,1 bar, nad 4500 ot/min by mel byt tlak 3,5-4 bary
Leden 15, 20196 r přičemž spínací tlak kontrolního čidla nízkého tlaku oleje je 0,55 - 0,85bar, to je tedy stejné jak u Gen2 Upraveno Leden 15, 20196 r od rayx
Leden 15, 20196 r Ja čerpal z Dilenske ucebni pomucky, motor rady EA888...z toho, co jsi prilozil, je celkem pozitivni,ze pri zabehu motoru jede cerpadlo na plny vykon
Leden 15, 20196 r To SSP99 znám, no samotný změření tlaku by bylo asi nejpřesnější i ve srovnání s info z DP. Ten záběh, tedy vypnutí ventilu N428, je nastaven na cca 1000km (to samé platí pro motory EA211 a myslím i EA288), poté ECU začne ten ventil aktivovat, když jsou podmínky pro redukovaný tlak. Asi nejen u EA888 se to ale nechá na těch 1000km přes diag znovu aktivovat, kdyby někdo řešil problémy s tlakem
Únor 21, 20196 r Páni,vase odporucenie aky olej do 2.0 TSI CHHB po 90tkm?Doteraz v autorizaku Shell 0w-30.Teraz po zaruke uvazujem nad Millers 5w-30 so speci 504.00 s vymenou kazdych 10-12tkm Upraveno Únor 21, 20196 r od ritch
Březen 1, 20196 r Myslím, že mezi 0W30 a 5W30 budou minimální rozdíly, je jedno, který dáš, interval výměn bych držel jako byl dosud. A ještě info, hlavně pro ty s motorem ze začátku výroby (podle ETKA do 9.3.2014), dostala se ke mě zajímavá zkušenost s nemazající 1.8 GenIII CJSA, což je v tomhle stejný jak tyto 2.0 CHHA. Motor na volnoběh mazal 0 bar, a přestože v systému byla zapsaná sporadická chyba olejového čidla 3 (pro ostřikové trysky pod písty), tak se EPC nerozsvítilo a zahlásil se až nízký tlak oleje červenou olejničkou a stopkou ... Po identifikaci, že za to může mechanický přepínací ventil seklý v otevřené poloze, který má na starosti přívod oleje ke tryskám, a je umístěn v držáku příslušenství a olejového filtru, tak po jeho vyhledání v katalogu je tu zajímavá informace o zákazu používání revize 06K103208B, která byla od 10.3.2014 nahrazena verzí 06K103208D ... Tak kdyby někdo někdy hledal, proč mu GenIII 1.8 a 2.0 TSI nemaže a kazí ložiskovou stěnu, hřídele s hlavou a další, tak tenhle ventil stojí za to prověřit také, stejně jako trn a a víko olejového filtru, které také měly x revizí ... Upraveno Březen 1, 20196 r od rayx
Březen 4, 20196 r @ritch V případě takových intervalů bych knidně šel do 0/5W40ky s pevným intervalem. 5W30 v normě bude o dost dražší (a bude se připlácet za nevyužitou věc - aditiva a stab. viskozity) a bude to overkill.
Březen 4, 20196 r Poprosim administratora o vymaz mojich dvoch poslednych prispevkov...dakujem Upraveno Březen 4, 20196 r od ritch
Březen 5, 20196 r Tak s ohledem na to, žes tu psal o barevné rozdílnosti různých šarží toho "všude" opěvovaného MO a podložil to jak fotkou, tak "cancem" od importéra o rozdílné aditivici s vlivem na barevnost oleje dané šarže, a nyní jsi to smázl, tak mi to jen potvrzuje to, co si o celým MO myslím ...
Březen 5, 20196 r Dobrý deň. Podľa informácií technika Millers Oils Ltd. , pôjde určite iba o dve rôzne výrobné šarže. Na zadnej strane bandasiek je Batch Nr. kde prvé tri čísla značia deň v roku a ďalšie dvoj-číslie je rok. Napr. 25417 ..... značí 254 deň v roku 2017. Ďalšie čísla sú šarža. Pokiaľ ide o rôzne šarže a iný deň roku tak tam môže byť takáto výrazná zmena. Rozdiel môže nastať hlavne novými aditivačnými balíkmi, alebo zmenou dodávky základového oleja. Práve vtedy nastáva často takáto zmena odtieňu. V žiadnom prípade to ale podľa informácií nemá vplyv na kvalitu alebo použitie oleja a daný olej spĺňa rovnaké požiadavky a kvalitu aj v prípade rozdielu odtieňa. Ide vraj naozaj iba o vizuálny rozdiel ktorý nastáva hlavne pri situáciách ktoré som popísal. Rysho Dakujem za rychlu odpoved.Takze kludne to moze moj mechanik naliat do auta a nemusim si robit tazku hlavu,ze to bude mat negativny vplyv na chod motora? Rysho Myslim tym ci sa mozu zmiesat dve rozne sarze a teda ci mozem dolievat ten tmavsi olej pri nejakej tej spotrebe 8:10 Dobrý deň ... Áno môžete byť bez obáv, aj pri dvoch rozdielnych výrobných šaržiach ide o ten istý olej, čo kvalitou a normou. Ide skutočne iba o vizuálny rozdiel spôsobený nejakou novou dodávkou základových olejov alebo aditív. Kvalita a zloženie každej várky sa testuje a skúma v labákoch u výrobcu skôr ako olej opustí fabriku, takže naozaj môžete v kľude miešať alebo dolievať.
Červenec 18, 20196 r V 15. 11. 2018 na 14:25, Malawi napsal: Tak mám za sebou výměnu oleje a to dle postupu v DP, tedy s výměnou vložky filtru a hrdla (06L115678Q, cena 250 Kč). S výměnou hrdla je spojena i výměna tělesa filtru s označením 06L115401J (dodáváno společně s filtrační vložkou za 760 Kč, těleso filtru se mění z důvodu změny uchycení nového typu hrdla). Důvod přechodu z původní varianty hrdla 06L115678C na hrdlo nové s označením 06L115678Q mi nebyl vysvětlen...Každopádně mezi nimi je značný rozdíl, viz. foto. P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak... Ahoj. Víte někdo kdy přesně došlo k té změně hrdla? Díky
Listopad 14, 20195 r Zdravím, po roce jdu na olej+filtr ale mám takové dilema. Už mi nechtěj vzít olej 5+1 vlastní. Když to nechám vyměnit "na ulici" změní se počet dní 149 sám na rádiu? Abych nešel za 5měs znovu... Najeto: 8tis První výměna oleje: 2tis(škodovka) Děkuju Upraveno Listopad 14, 20195 r od Hurikan88
Listopad 14, 20195 r Ne, pro reser intervalu je třeba udělat reset diagnostikou. Nebo tlačítkem pod budíky (tím se přepne na interval 15tis/rok). Lze takto resetovat interval oleje i servisu zvlášť (ale proměnlivý vždy jen přes diagnostiku, přes tlačítko pod budíky se to vždy samo přepne na pevný, aspoň myslím).
Listopad 14, 20195 r @Martab s tým resetom to nieje pravda. Minule som chcel spraviť reset intervalu po 30tkm olej a aj prehliadka cez budíky. Výsledok bol taký, že sa mi zresetoval len interval prehliadky. A znova na 30tkm. Po tomto zistení som to nastavil cez diagnostiku na 15tkm/1 rok a hotovo. Tam sa dá nastaviť hocičo kľudne aj 5tkm/100dni.
Listopad 14, 20195 r @marfan Aha, mě se to povedlo na OIII jen jednou, omylem když jsme mazal stav km a přeplo se to na 15tis/rok. Potom prostě vyzkoušet co to udělá, pokud mění olej po 15tis. Tak obě možné varianty budou OK :)
Srpen 11, 20205 r ahoj koupil jsem olej Castrol edge Turbo diesel 5w-40 nápln 5,7 l je i pro naftové motory i Benzinové vw502 00 neudělal jsem blbost? mam Octavia RS TSI 162kw plus výměna fitru najeto cca 1200km na tom téma jsem přečetl cele a ted jsem trochu rozhozen no prostě nevím :-( Upraveno Srpen 11, 20205 r od Yodiak
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.