Publikováno Srpen 11, 201411 r Ahoj, mam O2 8/2011 motor CR 103kw kod motoru CHFC auto nahodne (vzdy na zahratem motoru ) "skytlo" rozsvitila se kontrolka ridici jednotka motoru + zacala blikat zhaveni motoru > motor padal do nouzoveho rezimu. ( musel jsem vypnout / zapnout motor a byl na chvili pokoj, nahodne ) po diagnostice chyba P403 zpetne vedeni spalin po nejakem cteni na foru jsem se docetl, ze je zaneseny chladic zpetneho vedeni spalin (vse je umistene na silenem miste mezi DPF a motorem ) > Po vycisteni celeho sekundarniho okruhu jiz motor NEPADA do nouzaku, nicmene kontrolka ridici jednotky stale svici . Motor bezi v poradku se svitici kontrolkou jsem jiz najel cca 10tis km a zadny problem nepocituji. Nevite kde by mohl byt problem ? Reseni zaslepit egr neprijimam. Nemusi se po vycisteni EGR ventil znovu nastavit ? Nemuze byt spatny mechanicky podtlakovy ventil ? Poznatky: Po vycisteni EGR ventilu a chladice se na diagnostice zobrazi dokonce DVE chyby P403 a nova P404. Po zavolani do origo servisu kolik stoji novy egr ventil mi bylo receno, ze to nebude egr ventil ze ten ani nepamatuje kdy napodled objednaval, ale ze prave CHLADIC zpetneho vedeni spalin objednava nekolikrat tydne do dilny. prikladam par fotek: celek chladic pred vycistenim chladic po vycisteni podtlakovy ventil po vycisteni
Srpen 14, 201411 r Autor aktualizace: 1) stale sviti kontrola motoru po precteni novych chyb z motoru : 2 Faults Found: 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [175] - Open Circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 180713 km Date: 2035.14.06 Time: 10:31:56 4900 - EGR Sensor 1 P0405 00 [175] - Signal too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 180713 km Date: 2035.14.06 Time: 10:31:54 vypada to jako bych nezapojil nejaky konektor? ale nastaveni egr probehlo v poradku Upraveno Srpen 14, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Srpen 24, 201411 r Autor zadna odpoved ? chyba 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [175] - Open Circuit 4900 - EGR Sensor 1 P0405 00 [175] - Signal too Low pres VCDS jsem provedl zakladni nastaveni egr ventilu uspesne. jak mam presne disagnostikovat egr ventil ?
Srpen 25, 201411 r Autor pokud prectu bloky hodnot vse ohledne egr ventilu : 013 Actuator for high pressure EGR; status 922948096 025 Bypass valve for EGR cooler; status 1 085 EGR cooling function; status 0 086 EGR solenoid valve; actual value 100.00 % 087 EGR specified value 0.0 % 088 EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 100.00 % 106 Exhaust gas jet volume in particle filter 50.8 mł/h 107 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 % 108 Exhaust gas recirculation; shut-off conditions 2047 109 Exhaust gas temperature sensor 1 127.4 °C 117 Exhaust mass flow of EGR 0.2 kg/h 118 Exhaust model temperature 0 168.7 °C muze te nekdo poradit zda li je to ok ? ale chladici funkce =0 a bypass egr ventil =1 poradite ?
Listopad 17, 201410 r Autor VYRESENO - vymenil jsme si komplet EGR ventil i s chladicem cena original okolo 8 tisic Kc. Po vymene za novy EGR ventil je potreba navstivit skoda servis, prehranou SW v RJ motoru ( nevim co presne upravi )
Červen 14, 20169 r měl jsem po výměně pouze ovládacího motorku egru stejnou závadu P040500 před výměnou to závadu nepsalo ale při čištění jsme zjistily že je opotřebené soukolí tak jsem z Polska sehnal pouze motorek za 1500kč(nový originální díl stejná vyrobní čísla stejný výrobce) sice pracoval nedocházelo k omezení výkonu ale hlasil stale chybu demontoval jsem ho znovu a přehodil tišťák co vněm je potom schyba skočila do vyřízených a šla smazat a už se neoběvuje všešlape podle mě je v tom tíšťáku nějaký identyfikátor který pozná jednotka
Leden 12, 20196 r Čau borci auto mě hlásí chybu 4871, viz foto, co to asi znamená, poradí někdo? Díky
Duben 4, 20196 r Ahoj. Mam podobny problem. Autak skoda octavia II fl, 2.0 TDI 81 kw. (170t km) Diagnostika mi hlasi chybu P0403, takže pravdepodobne problem s EGR. Da sa nejako zistit ako zle je na tom samotne EGR, alebo ci je chyba iba niekde v nejakom čidle? Otačky neskaču, chod motora hladky, občas zasvieti kontrolka motora, niekedy sa 2 týždne neukaže. Zopar krat mi spadlo do nudzaku, no po opätovnom naštartovani auto ďalej šlapalo bez chyb. Nejaka rada? Nerad by som menil egr a nakoniec by som prišiel na to že tam bol zly len nejaky konektor. ĎAKUJEM ZA RADY :)
Květen 1, 20205 r V 17. 11. 2014 na 15:28, Jakub Alimov napsal: VYRESENO - vymenil jsme si komplet EGR ventil i s chladicem cena original okolo 8 tisic Kc. Po vymene za novy EGR ventil je potreba navstivit skoda servis, prehranou SW v RJ motoru ( nevim co presne upravi ) Diky za plodné informace. Právě mě začíná zlobit ta ekologická fičura EGR ventil. Na netu stojí origo díl už 10700 káčé. Jsou už náhražky údajně Německá výroba za 7000 tis. Jelikož u naší Yetiny 4x4 je to extrémně náročná práce (demontáž celé př. nápravy) tak to je těžké rozhodování pro kterou verzi dílu se rozhodnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.