Jump to content

OBDII ELM327B V1.5a


minca
 Share

Recommended Posts

zdravim,

 

kupil som si tuto vecicku na diagnostiku:

 

sku_239487_1_small.jpg

 

- cez Android sa v pohode sparuje s mojim telefonom

- software Torque Lite

- kupene tu

- problem: neviem aky komunikancy protokol pouziva Skoda Octavia 1.9 TDI r. 1999

 

edit: tak ze protokol by mal byt ISO 9141, tato krabicka podporuje ISO 9141-2, je v tom nejaky rozdiel ?

 

Vie mi nekto poradit?

je tam funkcia Autosearch, no prebehne asi vsetky moznosti. Vypise nieco ako ci mam zapnute zapalovanie. Ani za jazdy to nenabehlo...

 

Diky

Edited by minca
Link to comment
Share on other sites

Zdravím pánové....Já mám něco podobného ale mám problém v tom, že to nemůžu spárovat s telefonem. Musím zadat heslo když chci něco spárovat. Píše mi to ať zadám heslo ale bohužel. Na té věcičce to jaksi nejde :kol-32: Jak to tedy spárovat?

Link to comment
Share on other sites

Ahoj s párování je to takový divný. V systému mám napárované zařízení, ale stejně se mě to ptá pokaždé na kód znovu. (1234 u mě)

Pro jistotu to nejdříve zkus spárovat přes systém: Nastavení -> Bluetooth -> spárovaná zařízení

A při příštím spuštění programu se podívej do stavové lišty, jestli se telefon náhodou neptá na párovací kód.

Zkus to a pak se ozvi.

Edited by whoosah
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

taky sem řešil tento problém, krabičku má stejnou s telefonem sem to nebyl schopen ani za boha rozchodit (sice ho jak bloetooth zařízení našel), zkoušel sem ruzne SW, ruzne komunikační protokoly, ruzná nastavení protokolu bluetooth a furt nic...pak sem to zkusil na tabletu a napoprvé vše hned fungovalo...takže bych to viděl u mě na špatný protokol bluetooth (telefon Xperia Active).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Je to tedy zvláštní, pokud je stejný soft na tabletu a mobilu, tak jsou tam i stejné protokoly. Jestli používáš torgue doporučuji nechat všechno v defaultu. ( Protože se budou zkoušet všechny protokoly) A chvilku počkat cca minutu. A uvidíš jestli se chytí i ten mobil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By sk0d@
      Na trhu sa daju kupit cinske klony OBD2 Bluetooth adapterov z roznych zdrojov (Aliexpress, Dealextreme, Aukro atd.)
       
      Problemom je vyskyt "zlych" adapterov. Ich nefukcnost spociva v tom, ze nepodporuju vsetky protokoly potrebne pre fungovanie specifickych aplikacii ako je:
      "Carista" - kodovanie a diagnostika koncernovych aut (podporuje aj dalsie znacky) "Carly for VAG" - kodovanie a diagnostika koncernovych aut "VAG DPF" - diagnostika DPF filtra koncernovych aut "DTC Fault Memory erase for VAG" - diagnostika koncernovych aut  
      Pre spravny chod tychto aplikacii potrebujeme vhodny Bluetooth adapter vo verzii 1.5 (toto varovanie najdete aj na domovskych strankach tychto aplikacii).
       
      Ak uz mame doma adapter, a chceme zistit jeho skutocne moznosti, pripadne dovod jeho nefukcnosti, mozeme pouzit aplikaciu "ELM327 Identifier", spravny adapter by mal ukazovat takyto vysledok.

       
      Najjednoduchsim sposobom, ako minimalizovat riziko kupy zleho kusu, je citanie komentarov na danom e-shope, pripadne cerpanie informacii z tejto temy.
       
      Bohuzial, aj tak nie je 100% istota dobreho nakupu. Na zakladne kladnej skusenosti som po cca pol roku kupil totozny adapter z Aliexpress, a ten novy (s totoznym dizajnom plastoveho obalu, nalepkou) uz mal problemy s pripojenim.
    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


×
×
  • Create New...