LukášCBR Vloženo 14. leden 2020 Sdílet Vloženo 14. leden 2020 @Clint Tady to máš nafocené rozpojené. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. leden 2020 Sdílet Vloženo 14. leden 2020 Bral jsem za to a nic. [emoji6] K čemu je ten horní otvor nad těmi dráty, do toho se něco má strčit? Tvl to jsou tedy konektory, kdo tohle vymyslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 14. leden 2020 Sdílet Vloženo 14. leden 2020 To je ta poistka, zatlac smerom dole a tahaj k sebe konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 Už se podařilo, ona je tam na konektoru zezadu malá neviditelná pacička a ta se musí nehtem pohnout a odjistit. Kdybych tam zazadu nešáhnul, tak bych ji vůbec nenašel. Ale funguje to, SS konečně pryč a podle mechanika autorizáku to tak fakt konečně nabíjí baterii normálním způsobem. Skvělé. Podle mě to horší startování s tou baterií souvisí. Nové auto problém nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holmmi Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 (editace) Taky sem odpojil , SS fakt nejde a nikde to zadnou chybu nepise.. uvidime jak startovani az se otepli? Editováno: 3. Únor 2020, autor: Holmmi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mareckus Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 Čaute, reagujem na to inteligentné dobíjanie. Moja RS 135KW CUPA 2014 DSG KESSY rozhodne inteligentné dobíjanie nemá. Robil som jednoduchý test. Meral som napätie v 12V zásuvke niekoľko jázd (boli aj dlhé aj krátke) a vždy po naštartovaní až do zhasnutia motora udržiavalo 14,2V takže zlé štarty v mojom prípade dobíjanie nespôsobuje. Zlé štarty sa prejavujú hocikedy a za rôznych okolností a stále neviem prečo. Niekedy stojí auto dlho, inokedy behám po meste, inokedy robím veľké nájazdy km a zlé štarty sa nevyskytnú. Zatiaľ som za celú zimu zaznamenal 3 zlé štarty: 1. Po 50 km jazde, auto stálo 8h vonku bolo -1 a točilo cca 5 sekúnd ( štartér točil ako divý) 2. Auto stálo týždeň, teplota 3 stupne a točilo cca 3 sek (stálo aj týždeň a pol a naskočilo na brnk) 3. Auto stálo dva dni, teplota okolo 0 a točilo cca 3 sekundy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 A baterku mas v akom stave? No a pod 5 stupnov celzia tusim inteligentne dobijanie nefunguje a dobija to presne ako popisujes... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 CUPA je tuším Euro 5... Už aj tam boli také vychytávky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 (editace) No aj CFKC (110kW) je Euro 5, pokial dobre viem a ten to ma. Editováno: 13. Únor 2020, autor: misor1994 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 Ja mám CUNA tá je eu5 a predpokladám že to má aj tá Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 CUNA je Euro 6. Kdesi ktosi spomínal, že má Euro 5, a že tam tie ekoblbiny nie sú (SS, rekuperácia,...). Tak len aby sme sa zbytočne neplietli skrze rozdielne normy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 Ano, mas pravdu, CUNA je EU6, pomylil som si to s inym autom co mam. A jasné ze vsetky tie eko vychytávky ako SD tam sú Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mareckus Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 před 19 hodinami, misor1994 napsal: A baterku mas v akom stave? No a pod 5 stupnov celzia tusim inteligentne dobijanie nefunguje a dobija to presne ako popisujes... Batériu mám vo vynikajúcom stave keďže som ju menil dátum 2.10.2018 pri 45683 kilometroch a teraz mám cca 65000. No a ak náhodou mám inteligentné dobíjanie čo pochybujem a nefunguje od 5 stupňov tak to dvojnásobne nemá dobíjanie nič s mojím štartom lebo som mal jazdu keď bolo -1 a bez problému som naštartoval a prešiel 50km. Po tej jazde auto stálo 8 hodín teplota bola stále -1 sadli sme do auta štartujem a točilo 5 sekúnd ale štartér točil ako besný čiže aj baterka a aj štartér sú 100% v poriadku dokonca ani napätie nesťahovalo v aute. Tak vôbec nechápem kde je problém už som skúšal všetky rady od prvej strany na tomto fóre a stále nič mám aj SW viac krát prehratý v originál servise, baterku vymenenú v originál servise, rozvody menené v originál servise, baterka aj štartér točia ako divý, variabilné časovanie ventilov nemám a tak som stále na mŕtvom bode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 Inteligentné dobíjanie podľa mňa máš. Mám ho aj ja. Keďže baterku vidím nabitú málokedy na viac ako 70%. Mne to teraz štartuje bez najmenšieho problému, či už ráno alebo poobede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mareckus Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 před 19 hodinami, marfan napsal: Inteligentné dobíjanie podľa mňa máš. Mám ho aj ja. Keďže baterku vidím nabitú málokedy na viac ako 70%. Mne to teraz štartuje bez najmenšieho problému, či už ráno alebo poobede. A ako si zistil, že máš inteligentné dobíjanie alebo ako to zistiť ? Lebo ja som to meral na základe napätia v 12V zásuvke. Včera som mal možnosť spraviť test. Auto stálo nejaké 3 dni išiel som štartovať vonku bolo 8 stupňov a chytilo na prvý brnk. Potom som mal zástavky po 13 km, 18 km, 40km(tu stálo auto hodinu) a 33km. Každý jeden štart bol bezproblémový dokonca som meral aj napätie a stále bolo 14,2 čo by vylučovalo aj teóriu že inteligentné dobíjanie funguje od 5 stupňov takže teraz opäť neviem kde začať :D Vďaka za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 Koukni na mínus pól baterky. Pokud k němu vede ještě slabší konektor, tak ID máš - viz obrázek výše od Lukáše. Taky je možný, že ho máš odpojenej a tím je ID OFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mareckus Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 Konektor som nakoniec odpojil tak som zvedavý či to štartom pomôže. Minimálne to vyriešilo otravný štart-stop systém ktorý je deaktivovaný :) Prikladám aj foto ako to vypadá na maxidote pri zastavení a akú hlášku vyhadzuje v infotaimente ( pardon za kvalitu mám poškodenú optiku na fotoaparáte :) ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 Pokud má auto start/stop, tak má inteligentní dobíjení vždy. A některý auta ho mají i bez start/stopu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holmmi Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Tak odpojeni nepomohlo, porad sem tam spatne starty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Mne to dnes startovalo po dlhom case o otacku dlhsie. Aj kamarodovi na passate b8 to startuje dlhsie. Podla mna ak to nerobi stale ale len obcas tak kaslat na to. Ak to robi vela tak bude nieco s dodavkou paliva nic ine ma nenapada. Mna napr zarazilo pri vymene palivoveho filtra ze nebol naplneny uplne povrch. Pri vymene som dal povrch nafftu a nejaky ten tyzden tie starty boli ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Ja som menil predvcerom palivovy filter a teda nafta bola az po vrch, ked tam bol filter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2020 Sdílet Vloženo 28. Únor 2020 Také mi to stále sem tam startuje pár sekund. No asi to nemá smysl řešit. Holt vlastnost. Hlavně, že to jezdí a že se nikomu nic nestalo [emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 Je to zajímavé, já jsem před měsícem vyměnil KO baterii a rovnou odpojil konektor a žádné dlouhé starty jsem od té doby nezaznamenal, startuje to parádně, tak uvidím. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Já už mám baterku šest let a už právě taky není nejlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mareckus Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Zdravím vás, chcem vám oznámiť, že po dvoch mesiacoch jazdenia v rôznych časoch, teplotách a vzdialenosti s odpojeným konektorom start/stop-u mi dlhé štartovanie úplne zmizlo :) (nechcem to zarieknuť :D no inokedy nastali problémy po pár dňoch.) Postup riešenia problému: - prehratie najnovšieho softwaru - výmena batérie - výmena rozvodov (výrobná vada keďže som mal 50 000, po výmene bolo menej zlých štartov a len pri určitých teplotách) - klasické štartovanie so systémom kessy t.j nie okamžité ale ale zopnutie budíkov, vypnutie start/stop-u tlačítkom a následný štart - odpojenie konektoru start/stop-u, problém vyriešený až teraz t.j. po odpojení konektoru. Chcem sa všetkým veľmi pekne poďakovať za rady :) :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.