Přejít na obsah

řadící páka - opotřebení


memory2

Doporučené příspěvky

Je to daný nařízením Škody o zachování mlčenlivosti o problémech a mají školení jak pracovat s zákazníkem. Já osobně si dělám názor sám, technice rozumím a co je nejlepší tak se prát majitelů Octávek na kvalitu na parkovištích atd. To pak člověk slyší věci že zírá. Zde je vše pod dozorem Škody a kritika nemá moc prostoru. Ale i tak se dá vypozorovat jak je to s současnou kvalitou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pánové, to je přece v každé automobilce, myslíte si, že by se chlubily závadami? Když už se něco proflákne, tak je to už větší a závažnější problém a ututlat to nejde. Když byste šli na jiné forum jiné automobilky, zírali byste také a dozvěděli se závady, o kterých teď ani nevíte....tak to prostě je a je to všude stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde je vše pod dozorem Škody a kritika nemá moc prostoru. Ale i tak se dá vypozorovat jak je to s současnou kvalitou.

To myslíš zde na foru? V tom případě doporučuji navštívít Dr. Chocholouška za účelem hospitalizace z důvodu těžké ataky paranoie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když porovnáte kůži na volantu s kůži na madle ruční brzdy a řadící páce, je rozdíl hned vidět. Na ruční brzdě a řadící páce podle mne není lícová kůže, ale nějaká lakovaná rozemletá a slepená srágora.

 

Na volantu je hladká useň, pravděpodobně s broušeným lícem, ale to si nejsem jist. Useň na řadičce je s lakovou úpravou a vlisem (je do ní "vyražen" vzor). To je hlavní rozdíl! To nám však neříká nic o kvalitě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To myslíš zde na foru? V tom případě doporučuji navštívít Dr. Chocholouška za účelem hospitalizace z důvodu těžké ataky paranoie...

Tak se zeptej Hravce co musel podepsat za papír když mu udělali v garanci Octávku III z šestikvaltu na pětikvalt. ( Nešíření na foru )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jsi opravdu ......,  jedna řadící páka a wolfspitz tu musí tlachat ty svoje blafy...to aspon vypovádá že jsi zaujatej. A pokud to nesmí šířit na foru tak proč to za něj píšeš ty? Ses fakt už pomátl ne? Jinak když budeš argumentovat že to sem psal s tím 6kv-5kv. tak to ani já nevím!!

 

Tebe měli dávno zablokovat a smazat tě z celého netu ale!!

 

Omlouvám se že jsem hrubý, děkuji!

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fantasmagorie páně wolfspitze jsou stejně tak akorát pro smích. Já zde také z různých důvodů nešířím veškeré informace, co se mi podaří sehnat. Ale napsat, že to tady je pod dozorem ŠA, je opravdu na pováženou a zahájení odborné léčby. A jestli Hravec někde podepsal z nějakého důvodu nějakou mlčenlivost, tak je snad každému soudnému člověku jasné, že to tady nevyžvaní. :kol-44:  To samé platí pro to, co jsem psal ve třetí větě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten lak a vlis je tam proto, že to není lícová useň. Bez laku by to bylo chlupaté tak jako rub kůže nebo tzv. štípenka (z plné tloušťky se rozdělí na lícovou dle požadované tloušťky a ten zbytek) Pokud to na řadící páce není ta rozemletá, tak je tahle spodní část. Kdyby tam lak nebyl, pak se nemá co loupat. Čili kvalita rozhodně nižší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě spíš zvedá tlak a to jsem tady na foru chvilku :-D .... ale co už Korejská kvalita je Korejská kvalita :-)

 

K té řadící páce opět mi to nedalo a prolezl jsem 2 služebáky :-) a řadičky jako nové, otec taky má 27tkm a jako nová.

Navíc když se na  jednoho kolegu co O3 má podívám, tak jeho pot už podle vzhledu a chování musí být žíravý :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen poukazuju co je bolest u OIII díky nemístným úsporám. A jsem zvědavej jaké budou reference nad 100 Tkm ujetých km, protože zatím je těchto ujetých km jako šafránu. Je mi jasný že na cizí půdě to nemám lehký, ale když si vzpomenu jak jsem před 15 lety kupoval novou O1 tak takové horory se nikde neuváděly a až na pár drobností to byla bezproblémová auta. Dále mám možnost srovnání s jiným výrobcem a tak vím že i jinde se dělá kvalitně a když se řešila oprava v záruce tak byla enormní vstřícnost a já byl jako Alenka v říši divů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, to my když jsme kdysi měli Škodu MB, tak to byla kvalitka, všechno pěkně z kovu - poctivý bytelný, žádný křehký plasty (až na ten volant teda, ale to je drobnost)....jako dneska, když se na všem šetří.....   :kol-26: ... a ten prodejce... sice si ho už nepomatuju, ale byl samá vstřícnost, to vím jistě... :rolleyes: , ne jako dneska, když musejí prodat a nemají ani čas si popovídat o tom, v čem jsou ty jejich auta špatný....  

 

To tenkrát bylo žihadlo, snad jedinné v ulici...sice člověk občas nedojel do cíle,....ale to nevadilo, autobus nebo vlak jezdil na každé díry...a několikrát denně, né jako dneska, když dopravci se na všem šetří.... achojo... fňuk, fňuk.... :kol-26:

 

P.S. Ještě Vám to tady napíšu asi tak 100x, kdyby jste to náhodou přehlédly... :kol-98:

"Vlkův starší brácha"

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...