Petr Šlauer Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 Dobrý den, mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení Celkem širokej pojem... nějaká značka, aby byl jasnej poměr tvrdosti kotoučů a obložení. Hodně velkej vliv na následný zvlnění kotoučů má jejich samotná montáž (usazení na náboj), samozřejmě taky zajetí atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 jak se můžou nové kotouče několikrát po sobě zvlnit? jedině, že by ti to (nebo ty by jsi) neustále brzdil (o), Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Šlauer Vloženo 18. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Mám tam kotouče Ate power disk a destičky Ate. Usazení na náboji bez kozoze či nečistot. No a řekl bych, že auto velice dobře obržďuje a nejezdím s brzdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Já bych v tom nehledal žádný háček nebo vadu, prostě brzdíš na krev a potom se divíš. Ono taky na relativně těžké TDI FSII brzdy jsou poddimenzované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 a začalo to hned po výměně koučů a desek anebo až najetí 3000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Já bych v tom nehledal žádný háček nebo vadu, prostě brzdíš na krev a potom se divíš. Ono taky na relativně těžké TDI FSII brzdy jsou poddimenzované. TDI má FSIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Šlauer Vloženo 23. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 Po výměně kotoučů se zklidní a vibrace se projeví opět tak po cca 2000 km a neřekl bych, že nějak zvlášť namáhám brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 Mě se jednou zvlnily potom co jsem je pěkně zahřál a projel kaluží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 Podívej se taky na uložení ramen.Řekl bych ,že je budeš mít uvolněné a v případě brzdění se to na ně přenese.docela častý problém,který je už dávno vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topolíno Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Dobrý den,mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné. Ahoj, odpověď na Tvou otázku bohužel nemám, ale věř, že bych to taky velice rád rozluštil ... mám totiž stejné autí a dokonce stejný problém - viz. moje téma na fóru: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31832 Na zadní nápravě máš kotouče nebo bubny ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara-v Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Dobrý den,mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné. To samé jsem řešil u OCTA Combi 1,9 TDI 81 kW (230000km), v souvislosti s hlučnými ložisky v těhlicích. Po výměně ložisek velmi podstatné zlepšení, nyní se chystám na výměnu kotoučů a destiček. Nevím kolik máš najeto, ale asi to chce perfektní geometrii, dobrá stav ložisek, kotoučů i destiček. Hodně štěstí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Zdravim, už si vážně nevím rady, vybroval mi volant při brždění a měl jsem vakl ve dvou čepech, rozhodl jsem se pro menší GO nápravy. Vyměnil jsem spodní čepy, řídící čepy i s tyčema a manžetama, nové kotouče ATE power disc+ desky ATE, vyčistil a natřel hamerlitem brzdiče, promazal vodící čepy, důkladně očistil dosedací plochu náboje, z indikoval náboj jak házivost (do 0,05mm) tak i vůli. Z měření jsem usoudil že ložiska a i náboje sou v pohodě.Namotoval jsem tedy vše dohromady a jezdil. Asi 500km bylo vše v pořádku, žádné vybrace do volantu. Jenže pak se to začalo pomalu zase vracet a tet je to zas v hajzlu. Podotýkám že zkroucení kotouců vylučuji, nikde jsem nebrzdil prudce, kazdou chvíly jsem kontroloval teplotu kotoučů a ani zádnou louží sem neprojel s teplíma brzdama, ačkoliv věřím že na tohle vše by měly být ty brzdy dimenzované. Jo a silentbloky sou měněny asi před 5000km a to všechny, ty jsou dobrý. Jedná se o F1 comby 1.9 TDI ATD. Děkuji za každou radu, věřím že nejsem první kdo to kdy řešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Loziska.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.