Petrrr Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Zdar hosi. Mam Rapida 2013 92tis a dnes jsem to zjistil tez. Tuto lahudku a diky Pawoukovi nasel toto vlakno. Jak jste dopadli vy co jste s tim bojovali? Uz to mate ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 (editace) Že by ten odlučovač začal kromě stárnutí těsnícího tmelu i plastu týct třeba i díky tomu, že v motoru pod písty není správný podtlak, protože nefunguje ten oblíbený lámající se zpětný ventil odvětrání klikovky i zpod víka? Bez toho ventilu odlučovač oleje nikdy nebude fungovat správně ... Otázka je, kde má 1.2 schovaný regulační PCV ventil ... Odpověď je "nikde", místo regulačního PCV ventilu je tam podle značení VAGu další zpětný ventil před turbem, 03F103175A ... Editováno: 8. Srpen 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 8. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 Tenhle ventil je z čela víka ventilového rozvodu jakoby v ose vačky. Je to taková černá věc pod kanálem sání od turba ke škrtící klapce těsně vedle toho lamajícího se ventilu odvzdušnění, který je na rozdíl od tohoto jen jednosměrný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 8. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 (editace) Koukám na to, je součástí systému odvětrání benzínových par. Takže z hlavy bere blow-by který míchá s benzínovýma párama přivedených slabým vedením aby si toto na výstupu z ventilu nasálo turbo před kolem. Zajímalo by mě tedy, jaký je udržován podtlak v klikovce a spol, když tam jsou jen zpětné ale žádný regulační ventil za odlučovačem ... Princip všude stejný, jak na HTP, tak na 1,8/2,0 TSI a dalších Při závadě ventilu regulace tlaku (např. protržené membráně) odpovídá vnitřní tlak ve skříni klikového hřídele podtlaku v sacím potrubí. Přes odvětrávání skříně klikového hřídele je tak nasáváno příliš mnoho oleje ze skříně klikového hřídele, což může vést k poškození motoru. Editováno: 8. Srpen 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.a.r.d.a Vloženo Neděle v 07:51 Sdílet Vloženo Neděle v 07:51 (editace) Ahoj, asi mě taky čeká výměna odlučovače oleje u CBZA. Musí se před odmontováním toho odlučovače vypustit olej v motoru? Nebo to je jen nějakej přepad za chodu a normálně tam olej není? A ten PCV ventil už někdo měnil? Teď koukám, že někde píšou, že by se měl odlučovač měnit po 60 000km. Auto má najeto 200k a ještě na to nikdo nikdy nesáhnul a to ani ve značkovém servisu se nikdo nikdy nezmínil, dokud tam auto chodilo. Díky Editováno: Neděle v 08:43, autor: J.a.r.d.a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.