Jump to content
txx

odlučovač oleje 1.2 TSI

Recommended Posts

Kapky oleje zezadu  motoru  nad vanou, jakoby z odlučovače oleje, setkal se s tím někdo ?  

Edited by txx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

 

já měl potečený motor ze zadu od oleje a ten stékal přímo do zásuvky nějakého čidla. V rámci záruky vyměnili odlučovač oleje, od té doby vše v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

ještě v záruce mi měnili jakýsi plastový kryt (údajně odlučovač oleje), protože olej prosakoval, stíkal po elektroinstalaci na vanu. Teď po čtyřech letech opět, ale kašlu na to. Není to tak hrozné, ale člověka to dosela s... Řekl bych, že se jim na tom motoru nepovedlo víc věcí.

T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak koli tomu som nepresiel cez STK. Prasknuty kryt odlucovaca oleja. V servise museli umyť celý spodok motora a iba ho zasilikonovali, som zvedavý ako dlho to vydrží sa brutálnu cenu 80€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já ho měl povolený,mě šrouby dotáhly.ale musím pod auto vlézt jestli je to v pořádku,je to půl roku,ale od té doby jsem to nekontroloval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar chlapi, mám Rapidku 1,2TSI, menil som spodný kryt motora, lebo auto som nekúpil nové,ale na inzerát, najazdené 24000 km. Pri výmene krytu motora som zistil presne tú istú vadu, ako píšete. presakovanie oleja zo zadu olejovej vane na čidlo olejovej vane po kábliku. Dá sa ten kryt odlučovača oleja dotiahnuť aj na jame,alebo treba ísť do servisu, či je prasknutý,alebo nie? Neviem,ani kde je:) Nevedel som čo je za problém, tak som olej utrel a bolo. Až teraz som sa tu dočítal o probléme. Auto je v záruke ešte 2,5 roka. Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Tak dnes jsem byl na jámě, dívám se, jestli je na spodku všechno v pořádku a bohužel, mám ten samý problém, prosakuje mi olej kolem víka odlučovače oleje. Kapalo to i na to čidlo co je pod tím, tak to bylo blbý, zatím jsem to otřel, co je to za čidlo nevím. Zkusím dotáhnout šrouby od víka, snad to pomůže, blbě se tam může a ten odlučovač není levný, snad nebude špatný. Vypadá to ale jen na netěsnost toho krytu, prasklý asi není. VW Golf 1.2 tsi 63kw

odlučovač oleje1.jpgWP_20170903_16_05_05_Pro.jpg

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Jak se pozná, že je odlučovač oleje špatný? Někdy prý jenom netěsní to plastové víko pro odlučovač. Nemá s tím někdo zkušenost? Po 3 týdnech jsem se na to znovu kouknul a furt to netěsní a mám olej všude okolo. Rozebrat to musím, to je jisté, ale jestli mám utěsnit jen to víko nebo koupit přímo odlučovač nový..

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som mal ten isty problem ako ty, ten plast odlucovaca bude na 99% v poriadku. Problem bude v tmele, ktorý časom zvetral a olej presakuje cezen. Takže odstrojit plastovu časť, pozor pri demontazi, aby si to nezlomil, malo by to drzat este na nejakých sroboch, ocistit od stareho tmelu, odmastnit, znova  na to naniest tmeltmelznova nahodiť. Inak je tam k tomu zly prístup. Veľa šťastia :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekuji za tip, v sobotu to budu menit na jámě. Opravdu hodne blbe se k tomu muze, ale nechce se mi rozebirat nic ostatniho okolo. Objednal jsem odlucovac novy, abych mel jistotu a i nove tesneni v tubě. Je jine nez na spodni olejovou vanu, ktere taky mam, ale nepatri tam, tak jsem musel koupit primo na ten odlucovac. Vyslo to oboje na necele 2000,- primo ve Skode(VW). Jsem zvedav, jak to pujde vymenit. Ty srouby od odlucovace maji presny postup, jak a ktery se ma vysroubovat jako prvni a posledni a i zasroubovat stejne dle navodu automobilky. To naneseni tesneni na plast.viko odlucovace ma byt jen 1,5mm siroke, aby nenateklo nikam okolo, proto ma ta tuba od  tesneni uzke hrdlo do spicky. Drzte mi palce, aby to slo dobre vymenit, budu peclivy. Diky.

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim. Tak pisi poznatky z vymeny odlucovace za novy. Ocistil jsem to na motoru jak to slo. A nove tesneni (tmel) implementoval na novy odlucovac. Blbe se k tomu mohlo, ale zvladl jsem to. Chce to hodne svetla a na sroubky na horni strane pomohlo zrcatko.

 

 

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim. Tak po dvou mesicich mi zase zacal protykat odlucovac oleje. Nechapu to, odlucovac i tmel jsem koupil original, presne ho nanesl do drazek odlucovace a opet to tece. Necham to byt, ochranim necim cidlo, otru to a uvidime. Nez pojedu na STK, radne to ocistim, nic nepoznaji, na chod motoru to nema vliv. Nebo snad ano?

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to se mi do toho chce ještě míň. Mám ten stejnej problém, zatim jsem se k tomu nedostal, nevěděl sem kterej tmel a nemam garáž, jenom díru venku tak se mi do toho teď v zimě už vůbec nechce. Olej mi uniká už skoro dva roky..něco kolem 40t km ale v pohodě vystačí mezi výměnama průběžně litr na dolití. Že uniká přes odlučovač jsem zjistil až letos před prázdninama na tip tady podhrjana, co ti taky napsal. Do tý doby mi v servisu řikali, že taková spotřeba oleje je v pořádku.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono to tsi moc olej navic nezere, jen je blby, ze to steka vsude kolem a i na to cidlo co je pod tim odlucovacem. Taky mi to znovu tece, musim znovu to viko sundat a namazat tesnenim a uvidim jake to bude. stve me to, ale kvuli tomu vyhazuji z stk, coz chapu. Ja pockam taky do jara, pak to udelam u svagra na díře v garazi.

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to mě zrovna asi žere..žere sice po troškách, ale na mnoha místech..teď při poslední výměně svíček sem zjistil, že olej je i ve válcích..

 

každopádně v létě budu muset na STK, takže se na to taky budu muset vrhnout ať chci nebo nechci..je tam kapka na tom čidle kdykoliv se na to podívam, takže by to asi neprošlo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mam taky v plánu koupit nějakej tmel na motory, a ještě by mě zajimalo, jak to jde sundat dolu..ten původní tmel co tam je..je na to něco speciálního potřeba? 

Případně jsou ještě nějaký další překážky, který by mohli při výměně nastat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 13 hodinami, Kick077 napsal:

to mam taky v plánu koupit nějakej tmel na motory, a ještě by mě zajimalo, jak to jde sundat dolu..ten původní tmel co tam je..je na to něco speciálního potřeba? 

Případně jsou ještě nějaký další překážky, který by mohli při výměně nastat?

Dost blbe se k tomu muze, chce to na jamu, hodne svetla a na zadni srouby jsem pouzil zrcatko. Blbe se to viko cisti a i ta cast na motoru po sundani vika. Mel jsem po ruce co slo, techn.benzin, spachtli a jine veci, ocistil jsem to jak to slo co nejvic. Jinak tmel nanaset 2mm a nechat 10min zatvrdnout, pak prilozit a decentne utahovat od stredu. Ja to poprve asi udelal jinak a ted to tece. Preji pohodovou praci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, taky přeju ať to jde dobře a poreferuju tu až to udělam

 

EDIT: ještě sem si vzpomněl, že sem viděl ten motor ve škole minulej rok a odlučovač sem si fotil, abych věděl, jak sou tam šroubky daný a když na to teď koukam..po odšroubování těch šroubků okolo, sundaj se z toho i nějak jednoduše ty hadice, aby to šlo vytáhnout ven z motoru?

IMG_3101.JPG

IMG_3102.JPG

Edited by Kick077

Share this post


Link to post
Share on other sites
V ‎27‎.‎02‎.‎2018 na 23:56, Kick077 napsal:

Díky, taky přeju ať to jde dobře a poreferuju tu až to udělam

 

EDIT: ještě sem si vzpomněl, že sem viděl ten motor ve škole minulej rok a odlučovač sem si fotil, abych věděl, jak sou tam šroubky daný a když na to teď koukam..po odšroubování těch šroubků okolo, sundaj se z toho i nějak jednoduše ty hadice, aby to šlo vytáhnout ven z motoru?

IMG_3101.JPG

IMG_3102.JPG

Ja jsem povolil jen ten drzak co ty hadice drzi a dal je pak na stranu. Mam to tam trochu jinak, ale je to podobny. Chce to si s tim pohrat, neni to slozite.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem opet sundal viko odlucovace, ponevadz byl zase olej okolo. Ocistil vsechno, nanesl lepidlo pro vyssi teploty, pridelal zpet, chvili jezdil a uz to tece zase. Nekde se stala chyba. Nevim co s tim. :-(

Edited by jaroslavii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamosko, ono by trebalo pokiaľ nanesies nový tmel, min. 24 h. nejazdit a nechať tmel zatvrdnut!!! A nie hneď po výmene s tým jazdiť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...