Gorol Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 Chlapi díky za informace, dal jsem tam relé, ale asi ho zruším. Troubí to super. Měřil jsem to a odběr je 8 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bylzde Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Co je potřeba k výměně jednotonové houkačky za dvoutonovou?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 pokud máš namysli jednotónová houkačka=plechový klakson a dvoutónová houkačka=černý klakson v plastovém pouzdře, jakoby trumpeta, tak stačí vyměnit. Myslím, že se tam musí koupit i jiné konektory, ale já jsem to upravil a vodotěsnost docílil tím, že jsem to zapájel pájkou s plastovými tyčinkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 (editace) potrebuješ (najlepšie origo) dva konektory s čísom 357 951 772 ako je na obrázku a k tomu tesniace gumky na káble ktoré sú na druhom obrázku a dutinky... potom odstrihneš pôvodný konektor, lebo pochybujem že ke nemu bude protikus a napájkuješ káble na pôvodné a zaizoluješ najlepšie zmršťovacími bužírkami a ešte páskou Editováno: 28. Únor 2007, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 gumka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeff Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Ma dvoutonova houkacka stejne uchyceni jako jednotonova? Neni potreba vrtat nejake dalsi diry? Jeste by me zajimalo, jak se vytahuje pin z konektoru, jde normalne vytahnout klestickama, nebo je potreba nejake specialni naradi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Ak máš originál škodovácku tak by mala ísť zameniť, tá konštrukcia je myslím pripravená na to. Ja som mal problém lebo som mal z iného auta a to som musel napasovať. PIN vyberieš vypichovákom a vytiahneš káblik, predtým odistíš tú fialovú poistku. Skús hladať, náhrada za vypichováky tu už bola riešená na fóre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Ma dvoutonova houkacka stejne uchyceni jako jednotonova? Neni potreba vrtat nejake dalsi diry? Uchyceni ke karoserii se provadi v jednom bode jednim sroubem stejne jako u klaksonu. Jen musis mit pro dvoutonovku i drzak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Zdarec nevíte někdo jestli má fabie houkačku zapojenou přes relátko? Totiž chci montovat dvoutónovku -neoriginál- a je u toho relé přes který by se to mělo připojovat aby se neopalovali kontakty ve spínači. Ale jestli už fabka relé má tak je to zbytečný. Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Je přes relátko, další přidávat nemusíš..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Je přes relátko, další přidávat nemusíš..... Díky, značně se mi ulevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Tak jsem tam namontoval ty klaksony efekt velmi velký. Na klaksony za 275 kč oba přímo SUPR. Jak jsou přidělaný original klaksony? Na ten držák jsem oba nedostal tak jsem dal jeden na výztuhu nárazníku je tam na něco vyvrtaná díralJen by mně zajímalo k čemu je ten třetí kabel z toho kabelovýho svazku co jeden kenektor je mlhovka, jeden klakson a třetí??? nevíte někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pali1818 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Nebude to čidlo vonkajšej teploty? Inak ty máš Comfort a nemáš dvojtónový klaksón? To akože v MR 2002 (ako máš ty) ho tam nedávali? Ja mám 10/2001 (MR 01???) a tam dvojtónový mám, ale tiež som práve kúpil iný dvojtónový (neorigo za 260,- Sk), lebo ten pôvodný sa mi vôbec nepáči... Tiež tam mám pribalemé relé a tiež som nevedel, či ho tam mám dať. Vďaka "Dulovi" viem, že netreba Tehn pôvodný z Fabky idem dať do nového Swifta, lebo tam je klaksón ako keď dieťa hrá na detskej trúbke - skrátka je mi z neho do smiechu Tam ale asi to relátko bude treba dať, nie? (pôvodne je tam jednotónový). Resp. neviete niekto poradiť, ako zistím, či tam relé je alebo nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 (editace) Nebude to čidlo vonkajšej teploty?Inak ty máš Comfort a nemáš dvojtónový klaksón? To akože v MR 2002 (ako máš ty) ho tam nedávali? Ja mám 10/2001 (MR 01???) a tam dvojtónový mám, ale tiež som práve kúpil iný dvojtónový (neorigo za 260,- Sk), lebo ten pôvodný sa mi vôbec nepáči... Tiež tam mám pribalemé relé a tiež som nevedel, či ho tam mám dať. Vďaka "Dulovi" viem, že netreba Tehn pôvodný z Fabky idem dať do nového Swifta, lebo tam je klaksón ako keď dieťa hrá na detskej trúbke - skrátka je mi z neho do smiechu Tam ale asi to relátko bude treba dať, nie? (pôvodne je tam jednotónový). Resp. neviete niekto poradiť, ako zistím, či tam relé je alebo nie? No jo nebyl tam jen takový chrastítko. To čidlo by to mohlo bejt. Dík. U fabky je to relátko, jak jsem zjistil, slyšet když zatroubíš s odpojeným klaksonem. (cvakne) Editováno: 22. Květen 2007, autor: nej.amant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pali1818 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Dík, vyskúšam Nebude to čidlo vonkajšej teploty?Inak ty máš Comfort a nemáš dvojtónový klaksón? To akože v MR 2002 (ako máš ty) ho tam nedávali? Ja mám 10/2001 (MR 01???) a tam dvojtónový mám, ale tiež som práve kúpil iný dvojtónový (neorigo za 260,- Sk), lebo ten pôvodný sa mi vôbec nepáči... Tiež tam mám pribalemé relé a tiež som nevedel, či ho tam mám dať. Vďaka "Dulovi" viem, že netreba Tehn pôvodný z Fabky idem dať do nového Swifta, lebo tam je klaksón ako keď dieťa hrá na detskej trúbke - skrátka je mi z neho do smiechu Tam ale asi to relátko bude treba dať, nie? (pôvodne je tam jednotónový). Resp. neviete niekto poradiť, ako zistím, či tam relé je alebo nie? No jo nebyl tam jen takový chrastítko. To čidlo by to mohlo bejt. Dík. U fabky je to relátko, jak jsem zjistil, slyšet když zatroubíš s odpojeným klaksonem. (cvakne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Relé je skoro všade pretože trúba či už jednotónová alebo dvojtónová má značný odber (dvojtónová som meral cca 12A) a to by ten krúžok pod volant čo je ním pripojený airbag a trúba musel vyzerať dooosť inak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seiger86 Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Mám takový zvláštní problém. Na mojí fabii(rv.2005, výbava elegance) mi zhruba před 2 týdnama začal troubit klakson hrozně hluboko a dneska naopak zase "přitepleně" vysoko oproti tomu, jak to troubilo předtím. Podotýkám, že nemám ten klasický klakson, jako většina fábií, ale jsou tam 2, jeden na vysoký a druhej na nízký tón. Čím to může být? Poraďe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_Fabia Vloženo 3. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2007 Ahoj, mohl by to být buď zoxidovaný kontakt, a nebo vlhkost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 (editace) čau chlapi, chci se zeptat, kde je ukostřený klakson. teď nemyslím ukostření za palubovkou, ale v motorovém prostoru. Dle DP by to mělo být někde na pravé straně Poradíte? Nejlepší by byla fotka... Nikdo neví?.... Editováno: 19. Prosinec 2007, autor: Ice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
provaznik78 Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Ahoj tak by to mělo být buď /12a/ kostřící bod -2-, v motorovém prostoru vlevo, pod akumulátorem (na podélníku) průřez vodiče 1,5 hňedá , a nebo /124/ ukostření , v kabelovém svazku motorového prostoru vpravo průřez vodiče 2,5 hňedá . je to pdle schéma č.66/18 od Července 2001 Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorman Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Dobrý den všem. Měl bych k vám prosbu o radu. před pár týdny jsem boural (nic velkého, jen airbag ven, pásy pryč a nové kola na předku). po bouračce začal troubit klakson. Klakson jsme odpojili (pod baterkou nebo kde). všechno jsme vyměnili, jednotku airbagu nechali vyresetovat, všechno v naprostém pořádku, ale když teď opět zapojím klakson stále a pořád houká. nevíte někdo kde se stala chyba, nebo čím by to mohlo být? Ještě zmíním, že si nejsem jist při té výměně airbagu jestli tam se někde náhodou nestala chyba, protože chlápka co nám to měnil jsem nějak nestihl sledovat. Vím ež ani neodpojil baterku před výměnou a nejsem si jist, zde vyměnil takový ten žlutý propojovací kabel mezi airbagem a volantem. Prosím neměl byste někdo radu, kde se mohla stát chyba a proto klaskon stále houká? Předem děkuji všem za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Spálený (zkratovaný) kroužek pod volantem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 hele vytahni airbag a koukni na káble od klaksonu jak je máš zapojené mně to dělalo jak jsem měnil volant za OII RS apak sem přehodil káble a vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 dávám 80% na kroužek pod volantem, pokud to troubení začalo hned po nehodě, bude to on Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorman Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Tak to jsem moc slyšet nechtěl. Já spíš myslel, že nějakej spalenej kabel, popřipadě něco pod airbagem blbě zapojenýho. A co ten kroužek vlastně je zač a k čemu tam je? A ještě co takovej kroužek stojí??? ještě dodám,že se jedná o fabii v clasik provedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.