Březen 9, 201510 r tak uz sa to blizi no ... ale beztak prd sme sa dozvedeli Upraveno Březen 9, 201510 r od LUKY-007
Březen 9, 201510 r že se tam o tom roomsteru rozepsali. Máš pravdu, já to jen zahlídnul (nebyl zrovna čas to číst celé) a postnul. Ani na aktuálně.cz toho víc není. Alespoň je z toho jasné, že jsem si to nevymyslel.
Březen 30, 201510 r Aktuální informace od L.Vlčka, šéfa ŠA ČR: Dobrý den, prosím Vás, uvažujeme o koupi vozu do rodiny. Prozraďte podrobnosti o modelu Roomster který má přijít na trh? Bude jako Caddy? Nebo touran? Prosím o co nejvíce informaci které můžete "prozradit" DěkujiRoman K. Dobrý den, Romane, nástupce modelu Roomster přijde na trh v průběhu roku 2016 a bude nabízen jak v osobní, tak v užitkové verzi. Bude vyráběn v kooperaci s Volkswagen užitkové vozy.
Duben 8, 201510 r To jsem zas měl jednou "čich" ... Takže mám jednoho z posledních, super, jednou to bude ceněný youngtimer!
Duben 8, 201510 r Asi jsem to špatně pochopil, v konfigurátoru Room již od února není, tak jsem myslel, že výroba byla již ukončena - je to tak, nebo ne? Na ofic. stránkách Škody Room pořád mají...
Duben 8, 201510 r Výroba ukončena asi není protože ten můj se někde fláká Někde jsem četl že konec výroby je 22KT někde ale 18KT. Tak jako tak již na konci ledna šlo objednávat špatně, resp. prodejce který měl předobjednávku mohl hýbat s konfigurací jinak jedině skladovky.
Duben 8, 201510 r Vyrábět v Kvasinách by se měl až do května, pak údajně výroba skončí a linka se má přestavovat - podle všeho na Supa III, případně na "Snowmana" jestli se ještě leto rozjede jeho výroba... ...
Duben 9, 201510 r Výroba ještě neskončila, ale už je celá kapacita "prodaná". V úvozovkách proto, že spoustu Roomsterů objednali prodejci na sklad. Kdo chce dnes Roomstera, musí obvolat autosalony a najít něco co se mu bude vyhovovat. Objednávka auta na přání už není možná.
Duben 21, 201510 r a je to http://ekonomika.idnes.cz/skoda-konci-s-roomsterem-0xk-/ekoakcie.aspx?c=A150421_094549_ekoakcie_fih#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
Duben 21, 201510 r Společnost vždycky plně docení něco nebo někoho, teprve když o něj přijde. Myslím že tento pocit bude brzo pronásledovat hodně lidí co mají nebo měli Rooma, prodali nebo prodají ho - a nebudou si moct koupit následovníka v podobný třídě... Buď budou muset sáhnout po fábuli v kombíku, nebo až do oktávky, v případě potřeby ještě většího a variabilnějšího objemu pak až daleko do segmentu dodávek - po "Káďourovi" ...
Duben 21, 201510 r Koncern tuhle kategorii zanedbává. U konkurence je z čeho vybírat, ale není to za cenu jako byl Roomster. Meriva a spol. stojí tak o padesát tisíc víc.
Duben 21, 201510 r Koncern vůbec sere na vícero věcí jak na placák - a zasluhoval by za to, aby se na něj jeho zákoši vysrali taky...
Duben 21, 201510 r A to já teda jo, plánuji obdarování roomsterem někoho jiného a s koncernem se po 10ti letech rozloučím. Podle mě když je špatnej výrobek (a tím teď nemyslím roomstera) tak prostě se vyplatí si ho nepořizovat a pořídit si lepší i když dražší. Dát najevo, že když to budou ojebávat tak to nikdo nebude kupovat. Vždyť v německu jde VW ke dnu a v Británii a Číně jsou škodovky oblíbenější. Svědčí to o tom že koncernu narostl nosánek a myslel si jak nás ochčije MQB a "renaultizací", ale zdá se že se přepočítal a nejsem v tom sám kdo se odvrací od koncernu. Pár firem které jsem navštívil nedají dopustit třeba na Dáčii Duster, protože jako firemní čtyřkolku do terénu za lepší prachy neseženou a prý je to držák, že nebyl ještě nikdy v servise. Potom Suzuki Grand Vitara, říká se že po 250 tisících končí, ale to auto zvládne mnohem víc než Yetina. Yettyho si firmy půjčují jen z prestiže na "operativní leasing", asi to má nějaký důvod. A spoustu lidí z významných pozic vidím jezdit buď v Kii Ceed na LPG z výroby a nebo Hjundé v kombíku. Kdepak, v koncernu nevidím budoucnost a měl by se nad sebou zamyslet. * dodám opravu na O2 po 2měsících... přední světlomety začli problikávat, moc tenký drátek, oprava nahrazením drátu s větším průřezem, ale jen v porouchané části. * jiná O2, porucha čidla otáčení klikové hřídele, no sakra, rozebrat půlku auta protože pod ten mezichladič nebo co se nedá dostat ani úzkejma klešťama. Nebo sundání sání kvůli AGR. No vzpoměl jsem si na Lakatoše, ani Óčko nenasadíš!!!! * jiná O2, po 250tKm výměna motoru.
Duben 23, 201510 r Ještě jeden článek i když ve výsledku je tam to samé http://www.novinky.cz/auto/367672-skoda-auto-konci-vyrobu-roomsteru.html jinak docela mě udivil ten počet vyrobených kusů, myslel jsem si že toho bylo víc. Tak jako tak jsem rád, že jsem ho ještě stihl sehnat před koncem výroby.
Duben 27, 201510 r Buď budou muset sáhnout po fábuli v kombíku, nebo až do oktávky, v případě potřeby ještě většího a variabilnějšího objemu pak až daleko do segmentu dodávek - po "Káďourovi" ... ono stačí, když prostě sáhnou ke konkurenci ... tam určitě najdou, co hledají.. podobně to dopadlo s Feldou PickUp .. dopadne to i s Roomsterem
Duben 27, 201510 r Nu ono ten novy kadur nie je az taka tragedia , akurat ze z toho proste citit ze je to uzitkac ktory sa v niektorych verziach snazi hrat na osobak a hlavne je citit to ze je to podstatne vacsie auto ...
Duben 27, 201510 r všechny tyto výtky mi nevadí, bude to krásné auto, ale bohužel se do 300t.kč jako současný room nevejde....to ale není chyba auta, ale bohužel mého rozpočtu.
Duben 27, 201510 r Je to chyba v rozpočtu koncernu - ti, co si doteď kupovali za 300 papírů Rooma už na káďoura s nápisem "Room II" na prdeli mít nebudou a utečou jinam...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.