Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Proto jezdím jinam, kde je přístup jiný(taky Š-A). Jen s tím, že náhradní auto kdykoliv nemám, ale zase mám právě "opravy" a ne výměny a hlavně se nemusím prosit jako jsem se musel po odchodu mého prodejce, který u všech trablů byl bylo mu zle když viděl, že tam znovu jedu něco opravovat...

Vloženo

Natrefil jsem na automechanika z autorizáku, ktery je prý dobrý, jen s tím rozdílem, že to dělá doma po práci a opravuje-ne mění, takže zkusím své štěstí u něho a uvidíme, jestli není "nakažený" tím systémem z práce :lol::'>....

Vloženo

No on marcador414 nepsal nic o motoru, protože se zařadil  do sekce, která se má touto motorizací zabývat. dával si na to velký pozor, když se tady na to tak dohlíží, aby někdo neseděl ve špatné místnosti :kol-48::t ...jsem rád za každou dobrou radu a i když mi třeba ty uštědřené nepomůžou, tak jsem si aspoň dobře pokecal ;)

Vloženo

OK, není tu až tak pravidlem, že se dotazující "trefí" do správné sekce/vlákna. Rozvody v 1.4 TSI jsou poněkud jiná historie, než v 1.2 TSI. Takže neber v potaz to, co o nich KubinoPv psal.

Vloženo

Vidím, že i ty jsi majitelem tohoto motoru, je to opravdu taková bída, nebo se o těch rozvodech jen hodně namluví?

Já ti nevím, těchto motorů se moc nevyskytuje, ale co sleduji situaci, začínají rachotit zhruba kolem 70 tkm a to nejspíš většina. Ono se to špatně hodnotí, bez přístupu k informacím ze servisu. Takže to beru z toho, co kde najdu. U výkonnějších variant to asi zlobí víc, ale ty nejsou v našich Octaviích. Nebezpečí přeskočení tu je - i tady na foru nějaké najdeš a pokud se nemýlím, tak bez fatálních následků (potkaný motor). Rachtat ještě může i přestavovač vačkové hřídele - sranda za zhruba deset tisíc.

Vloženo

Když budu upřímný, je to mazel a nějakou kačku do něj i pustím, když mu to "zachrání život" :rolleyes: , jen právě nevím kdy a co. je taky pravda, že se o nich moc nepíše a proto jsem tady. je toho tu asi nejvíc(pokud pominu fora zarputilých majitelů frantíků,nebo různých napodobenin aut z východu :) )které nejsou zrovna moc objektivní. přivezl jsem si ji z venku a nějaké ty investice jsem ještě očekával...rozvody nevyjímaje. asi bude opravdu nejrozumější poslechnout Kubína a navštívit nějakého toho mechanika, aby to posoudil. sem jsem zašel pro názor,nebo radu,protože to dělám vždy,když mám problém a dá se říct, že se to vždy vyplatilo...možná jsem taky chtěl slyšet,že zbytečně plaším :D

Vloženo

Podle mě neplašíš a nech to prověřit. Potkaný motor je jaksi drahá sranda. Prostě rozvody u motorů TSI EA111 a EA888 jsou zprasené. EA211 už taky řetěz nemají, pročpak asi?

Vloženo

Konzultoval jsem to s mechanikem, když řetěz přeskočí o zub, tak se ventily nepotkají. Chování motoru s přeskočeným řetězem popisoval canzou na začátku tohoto vlákna. Mně rozvody nepravidelně rachotí po startu už asi 20.000km a jezdím dál, neřešim to.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Sic mám trochu jinou motorizaci, ale ani té se problémy nevyhýbají....

Já to beru tak , že mi všichni s TSI jsme tak trochu hazardéři .

Ani mě v servisu nikdo nepřizná, že by existovali nějaké problémy u těchto motorů....

Proto taky poctivě jezdím na prohlídky do autorizáku.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Sice nemá manželka Octuli ale Golfa 1,4 Tsi,najeto dnes 54000 a tak jsem preventivně vyměnil rozvody-řetěz,vodítka,napínák.Cena  origo dílu 3200,práce v klidečku s kafíčkem a pauzama cca 4 hodinky

post-128-0-26028800-1427454725_thumb.jpg

post-128-0-94942300-1427454733_thumb.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...