Přejít na obsah

Chipování motorů OIII - obecná diskuse


kokta7

Doporučené příspěvky

V 1. 6. 2022 na 21:12, Sudetak napsal:

No nevím zda Octa na CNG je dobrý kandidát na chip, má převodovku DQ200 a ta tedy

nemá žádnou velkou rezervu. Ale rád si přečtu tvé zkušenosti pi chipu :-)

Zdarec, hele mam manual, tedy (i dle ujistovaciho tel do ofiko servisu Skoda) je v tom MQ200. Dle ChipTuning PowerTEC, Motorpower jde manual v poho chipovat; dulezity aby bylo male zvyseni vykonu na zacatku, ve vysokych otackach uz nejsou vyssi Nm problem. 

Pro me sokujici poznani-ptal jsem se, kolik stoji nova prevodovka v te skodovce, ve skladu mu to ukazalo pres 200 klacku. Sileny :-D 

Problem ale spise muze nastat ve spojce casem a ta neni tak prasacky draha, takze do toho pujdu. 

 

Zajimava byla informace od p. Sixty, ktery k memu prekvapeni, ptze jsem to nikde doposud nenacetl, tvrdil, ze po chipovani mi prestane fungovat tempomat a ze to mi nikde v tech chip firmach predem nereknou. Kdyby to byla pravda, na chip bych se vykaslal. Tempomat, i ten svuj jednoduchej, mam rad a vyuzivam porad :-)

PowerTec mi na to sdelil, ze tj blbost, ze tempomat normalne dal fungovat bude. Motorpower si stal za tim samym s tim, ze takovy problem byl jen docasny v nejakem obdobi u DSGcka a to jeste pouze u adaptivniho tempomatu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 6. 2022 na 17:54, Martingeff napsal:

Čau kolego, hele já jsem nechával chipovat sup 3 140kW u motorpower v Praze změna výkonu na 166kW a jsem spokojený. Upravil mně i DSG takže pohoda a jede to hodně dobře. Můžu ho doporučit...😉👍

 

diky za tip, neznal jsem... dovolal se, prodiskutoval par otazek, viz predchozi koment... objednany jsem uz do PowerTec, tak to rusit ve finale nebudu (uz jsem byl hodne na vazkach a rozhozenej z ruznych protichudnych informaci)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny,

 

měl bych dotaz na čip mé RS, 4x4, 135kW, automat, trojková Octavia po faceliftu. Nikdy jsem nebyl zastáncem této řekněme ´praktiky´, ale něco jsem četl, plus se bavil se známým a že bych nemusel mít takový strach, hlavně s automatem. Co ostatní části motoru? Převodovka, vstřiky, dostává to o dost více zabrat? Díval jsem se na chiptuning.cz, zaujaly mě dvě ze tří možností čipování, vím ale, že rozhodující je poté skutečná realita na místě. Ale k věci, tento motor by měl mít rezervu a úprava o cca 20-25kW, respektive o 50-70Nm by měla dávat smysl, že? Jak to je se spotřebou? U nižší úpravy jsem kolikrát koukal, že se sníží, u vyšší, ale s možností zapsání do TP (což bych chtěl, raději ať to mám černé na bílém, tedy zeleném), maximálně tedy o 20% by měla zůstat stejná. Plus jsem zahlédl možnou výhodnější cenu i změny řazení u DSG. Mohu poprosit, zda toto vše má cenu či význam a zda byste doporučili či nikoli?

 

Děkuji předem, asi vím, že někdo bude zastánce této firmy či naopak, ale upřímně o této firmě z historického hlediska vím, cenu mají nyní též přívětivou a zápis do TP také není problém. Ale samozřejmě si nechám rád poradit.

Editováno: , autor: 007jarda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Před cca rokem a půl jsem si nechal udělat chip na 2,0 TDI 110kw 6°DSG bez ad blue. Chip dělala firma PowerTec v Tuchlovicích u Kladna tehdy v akci tuším za 6000 Kč za verzi 132kw. Celá úprava proběhla za cca 3 hodiny. v tu dobu najeto lehce přes 150T km. Dnes najeto 260T takže s chipem 110T km. Za celou dobu ani jedna závada, ani jeden nouzák, auto letí jak utržený z řetězu. Spotřeba oleje cca 1 litr na 30T km. Spotřeba pořád stejná. Za mě, při dalším autě jdu k nim zas. Jediný co je k ničemu je "zálohové CD" na kterém má být původní soft. No na CD není nic :-) Je mi to ale fuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 10. 2022 na 9:58, dettektorr napsal:

Před cca rokem a půl jsem si nechal udělat chip na 2,0 TDI 110kw 6°DSG bez ad blue. Chip dělala firma PowerTec v Tuchlovicích u Kladna tehdy v akci tuším za 6000 Kč za verzi 132kw. Celá úprava proběhla za cca 3 hodiny. v tu dobu najeto lehce přes 150T km. Dnes najeto 260T takže s chipem 110T km. Za celou dobu ani jedna závada, ani jeden nouzák, auto letí jak utržený z řetězu. Spotřeba oleje cca 1 litr na 30T km. Spotřeba pořád stejná. Za mě, při dalším autě jdu k nim zas. Jediný co je k ničemu je "zálohové CD" na kterém má být původní soft. No na CD není nic 🙂 Je mi to ale fuk.

S firmou a chipem, je to trochu jako s tím CD.😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
před 6 hodinami, pavel1974 napsal:

Zdravim. Ma nekdo zkusenosti s chipovanim 1.4TSi 110kw? r.v. 2017 ... "

Sice to není OIII (ale YETI), motor je 1.4 TSi, 110 kW, 2017, CZDA. 

 A proč to cpeš sem a ne do odpovídající sekce ? 

Úvodní stránka - Škoda SUV - Yeti, Kodiaq, Karoq, Kamiq a Enyaq 𝗶V ŠKODA - Yeti - Motor -  1.4 TSi - Chiptuning

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 10. 2022 na 10:53, Jojo91 napsal:

Zdravim. Ma nekdo zkusenosti s chipovanim 1.4TSi 110kw? r.v. 2017 ... 

Ano mám chip od SGS Motorpower auto jede výborně ale spotřeba lehce stoupla. No já dal i větší kola, takže jedno k druhému...  Ale jízdní vlastnosti jsou fakt lepší. Ničeho se neboj a pokud se má něco pokazit, tak se tak stane i bez chipu... To se stává a stávat bude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...