Březen 16, 20169 r Nemal by byť nejaký výrazný rozdiel. Keramické doštičky sú väčšinou mäkšie, preto sa skôr opotrebujú ako klasické. Ale zase nemáš toľko čierného brzdného prachu a sú aj tichšie.
Březen 16, 20169 r e1: čo myslíš tým, že sú tichšie, osobne nemám pocit, že by štandardné, original z výroby alebo značka TRW, ktoré máme doma namontované na autách, žeby pískali alebo boli hlučné pri brzdení.
Březen 17, 20169 r Reálnu skúsenosť nemám, píše sa to o keramických platničkách. Bežné platničky vydávajú nejaký zvuk/hluk ktorý kvôli zvuku od valenia sa kolies asi mocnevnímáme. Predpokladám, že tento laboratórne určite meratelný zvuk je bude pri keramických platničkách tižší. Žiaľ, s týmto ale nemám osobnú skúsenosti, písal som iba to, čo som čítal inde. Každopádne ak tá zmes platničky je mäkšia, má to svoju logiku.
Říjen 31, 20204 r Chcem sa spýtať či má niekto skúsenosť s kotúče+platničky Ferodo.Mal som kotúče Ate po 35 000 km zvlnené,potom TRW,po 42 000 km hlboké ryhy na kotúčoch,platničk vzdy OK. Ak porovnám Ate a Ferodo tak ferodo májú zbrúsené konce platničiek do šikma a Ate má platničku po celej ploche rovnakú.Podľa logiky aj fyziky,čim väčšia styčná plocha tým väčší účinok,neviem prečo Ferodo robia takto tie platničky. Aké máte skúsenosti. obrázky sú iba ilustračné
Květen 10, 20214 r Takže na Roomstera 1.6i (77kw) jsem dal přední kotouče Brembo a desky Textar a po cca 500km se to zdá být v pořádku (při té přiležitosti jsem ještě vymenil i brzdovou kapalinu).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.