freek Vloženo 6. leden 2016 Vloženo 6. leden 2016 (editace) Tak dneska jsem si vyzvedl auto z opravy, projel jsem to po opravě a je to v pořádku. Takže kontrolka žhavení opravdu značila EGR ventil. Výměna komplet 12700. Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ? Editováno: 6. leden 2016, autor: freek Citovat
Petrkiller Vloženo 6. leden 2016 Vloženo 6. leden 2016 (editace) Kilometry si Rj určuje nějak divne. 30g do max zaplnění je tak 100 000km. Při normálním stylu a kvalitnější naftě i vic. Já mám 138 000km najeto a nějak do 33g zaplnění takže 100 000 vydrží ale doporučil bych ho ještě před max za plněním nechat vyčistit. Editováno: 6. leden 2016, autor: Petrkiller Citovat
libero Vloženo 6. leden 2016 Vloženo 6. leden 2016 Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ? DPF-ko nerieš ..len jazdi Citovat
freek Vloženo 7. leden 2016 Vloženo 7. leden 2016 (editace) ... Editováno: 11. leden 2016, autor: freek Citovat
libero Vloženo 9. leden 2016 Vloženo 9. leden 2016 K náprave - viem že sa to dá , poznám pár ludí čo to už robili ale väčšinou sa dáva dole Včera Yeti a bez dem.nápravnice síce je pravda,že som mal dostatočnú časovú rezervu Citovat
suri. Vloženo 10. leden 2016 Vloženo 10. leden 2016 V piatok OII s demontážou nápravnice :-) každý podľa chuti , pozerám že s EGR ešte skoro kľud nebude ... Citovat
libero Vloženo 10. leden 2016 Vloženo 10. leden 2016 Asi nie,ale už to nie je také strašné ...Yeti bol MR12 Citovat
libero Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 V pondelok je na čakačke CAYC 4x4 ...pfuu Citovat
suri. Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 nešomri , náprava dole , prírubový hriadeľ von s rozvodovky a máš to Citovat
suri. Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 ako vravím , u nás ide náprava dole vždy , a je jedno či je dvojkola alebo 4x4 , to len ty si sa rozmaznal Citovat
libero Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 Šetrím zákazníka ...inak:používate pri dem.nápravnice tie vodiace kolíky? Citovat
libero Vloženo 30. leden 2016 Vloženo 30. leden 2016 začala nová vlna výmen ....behom týždňa OIIFL 4x4 77kW VW Polo 55kW chýba ešte krabica Yeti 77kW ďalšia OIIFL 2,0TDi CR objednaná Citovat
poldíček Vloženo 31. leden 2016 Vloženo 31. leden 2016 Zdravím...tak i já jsem mezi postiženými moje Octavia r.v. 2011, koupená jako ověřené vozidlo po skončeném leasingu u značkového servisu Škoda s ověřenými necelými 104.000 km, se bohužel dočkala závady EGR ventilu před nedožitými 120.000 km. Průběh závady byl rychlý - jeden den zničeho nic při skoro zahřátém motoru nejprve opakovaně blikající kontrolka žhavení a spadnutí do nouzového režimu. 3 x stačilo vypnout motor a znovu nastartovat, pak už se navíc rozsvítila i kontrolka zpětného vedení spalin. Takže cesta do servisu, načtení chyb a samozřejmě jasná prognoza - připrav si peníze, EGR ventil jde do kopru vyčistíme ti to, možná to ještě chvíli bude fungovat, ale výměna tě nemine. Jeden den vše fungovalo O.K., pak zase opakování stejného scénáře - takže hned provedena výměna, neb potřebuji spolehlivě jezdit služebně každý den. Nyní doufám, že nový EGR vydrží více než 120.000 km, které zvládl starý egr P.S. S novým egrem pociťuji vyšší výkon a lepší projev průběhu točivého momentu,ale to asi nikoho nepřekvapí... Takže moje odpověď na téma: v nouzovém režimu se fakt dlouho jezdit nedá Citovat
Ovce Vloženo 1. Únor 2016 Vloženo 1. Únor 2016 Tak jsem to měl taky po cca 10km jízdy nouzový režim. Akorát kontrolka zpětného vedení se mě rozsvítila trouchu dýl a i EGR vydržel dýl necelých 157 000km. Citovat
pjdefort Vloženo 1. Únor 2016 Vloženo 1. Únor 2016 Tak to jsem zvědavej, kdy to čeká na dvoulitru mě..najeto 175 tkm a je původní :-/ akorát nevim, kde z rodinnýho rozpočtu budu tahat min 10tkč na novej Citovat
libero Vloženo 1. Únor 2016 Vloženo 1. Únor 2016 Zrovna máme objednaného dvojlitra tiež na výmenu a div sa svete presne tie isté km,čiže cca 175tkm ... ...nechcel som ťa vystrašiť,sorry Citovat
suri. Vloženo 9. Únor 2016 Vloženo 9. Únor 2016 Dnes 1,6 CAYC 202000km Octavia 2 , výmena chladiča EGR Citovat
tokyc Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Nedávno jsem tu ohledně EGR zakládal vlákno... Vyskočila chyba a najelo to 8000km. Vyskočila znova chyba a kilometrů už bylo asi jen 2000. Teď po 1000km opět. Životnost EGR už je asi na pokraji. Neexistuje nějaká repase nebo možnosti čištění? Má to vůbec smysl? Popřípadě libero, když bych auto po nějaké dohodě dovezl, za jak dlouho bych odjížděl a kolik bych ti tam nechal? Jedná se o OII, 2.0 TDI CR CFHC, r.v. 2011, m.r. 2012. Kdyžtak kontakt do zpráv, díky. Citovat
tokyc Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Sorry, po napsání jsem si všimnul SVK... Škoda. Není tu někdo šikovný, kdo vymění EGR bez demontáže nápravy atd. z Prahy nebo Vysočiny? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.