Leden 6, 20169 r Tak dneska jsem si vyzvedl auto z opravy, projel jsem to po opravě a je to v pořádku. Takže kontrolka žhavení opravdu značila EGR ventil. Výměna komplet 12700. Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ? Upraveno Leden 6, 20169 r od freek
Leden 6, 20169 r Kilometry si Rj určuje nějak divne. 30g do max zaplnění je tak 100 000km. Při normálním stylu a kvalitnější naftě i vic. Já mám 138 000km najeto a nějak do 33g zaplnění takže 100 000 vydrží ale doporučil bych ho ještě před max za plněním nechat vyčistit. Upraveno Leden 6, 20169 r od Petrkiller
Leden 6, 20169 r Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ? DPF-ko nerieš ..len jazdi
Leden 9, 20169 r K náprave - viem že sa to dá , poznám pár ludí čo to už robili ale väčšinou sa dáva dole Včera Yeti a bez dem.nápravnice síce je pravda,že som mal dostatočnú časovú rezervu
Leden 10, 20169 r V piatok OII s demontážou nápravnice :-) každý podľa chuti , pozerám že s EGR ešte skoro kľud nebude ...
Leden 23, 20169 r ako vravím , u nás ide náprava dole vždy , a je jedno či je dvojkola alebo 4x4 , to len ty si sa rozmaznal
Leden 30, 20169 r začala nová vlna výmen ....behom týždňa OIIFL 4x4 77kW VW Polo 55kW chýba ešte krabica Yeti 77kW ďalšia OIIFL 2,0TDi CR objednaná
Leden 31, 20169 r Zdravím...tak i já jsem mezi postiženými moje Octavia r.v. 2011, koupená jako ověřené vozidlo po skončeném leasingu u značkového servisu Škoda s ověřenými necelými 104.000 km, se bohužel dočkala závady EGR ventilu před nedožitými 120.000 km. Průběh závady byl rychlý - jeden den zničeho nic při skoro zahřátém motoru nejprve opakovaně blikající kontrolka žhavení a spadnutí do nouzového režimu. 3 x stačilo vypnout motor a znovu nastartovat, pak už se navíc rozsvítila i kontrolka zpětného vedení spalin. Takže cesta do servisu, načtení chyb a samozřejmě jasná prognoza - připrav si peníze, EGR ventil jde do kopru vyčistíme ti to, možná to ještě chvíli bude fungovat, ale výměna tě nemine. Jeden den vše fungovalo O.K., pak zase opakování stejného scénáře - takže hned provedena výměna, neb potřebuji spolehlivě jezdit služebně každý den. Nyní doufám, že nový EGR vydrží více než 120.000 km, které zvládl starý egr P.S. S novým egrem pociťuji vyšší výkon a lepší projev průběhu točivého momentu,ale to asi nikoho nepřekvapí... Takže moje odpověď na téma: v nouzovém režimu se fakt dlouho jezdit nedá
Únor 1, 20169 r Tak jsem to měl taky po cca 10km jízdy nouzový režim. Akorát kontrolka zpětného vedení se mě rozsvítila trouchu dýl a i EGR vydržel dýl necelých 157 000km.
Únor 1, 20169 r Tak to jsem zvědavej, kdy to čeká na dvoulitru mě..najeto 175 tkm a je původní :-/ akorát nevim, kde z rodinnýho rozpočtu budu tahat min 10tkč na novej
Únor 1, 20169 r Zrovna máme objednaného dvojlitra tiež na výmenu a div sa svete presne tie isté km,čiže cca 175tkm ... ...nechcel som ťa vystrašiť,sorry
Únor 11, 20169 r Nedávno jsem tu ohledně EGR zakládal vlákno... Vyskočila chyba a najelo to 8000km. Vyskočila znova chyba a kilometrů už bylo asi jen 2000. Teď po 1000km opět. Životnost EGR už je asi na pokraji. Neexistuje nějaká repase nebo možnosti čištění? Má to vůbec smysl? Popřípadě libero, když bych auto po nějaké dohodě dovezl, za jak dlouho bych odjížděl a kolik bych ti tam nechal? Jedná se o OII, 2.0 TDI CR CFHC, r.v. 2011, m.r. 2012. Kdyžtak kontakt do zpráv, díky.
Únor 11, 20169 r Sorry, po napsání jsem si všimnul SVK... Škoda. Není tu někdo šikovný, kdo vymění EGR bez demontáže nápravy atd. z Prahy nebo Vysočiny?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.