Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak dneska jsem si vyzvedl auto z opravy, projel jsem to po opravě a je to v pořádku. Takže kontrolka žhavení opravdu značila EGR ventil. Výměna komplet 12700. Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ?

Upraveno od freek

Kilometry si Rj určuje nějak divne. 30g do max zaplnění je tak 100 000km. Při normálním stylu a kvalitnější naftě i vic. Já mám 138 000km najeto a nějak do 33g zaplnění takže 100 000 vydrží ale doporučil bych ho ještě před max za plněním nechat vyčistit.

Upraveno od Petrkiller

Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ?

DPF-ko nerieš ..len jazdi

...

Upraveno od freek

K náprave - viem že sa to dá , poznám pár ludí čo to už robili ale väčšinou sa dáva dole

Včera Yeti a bez dem.nápravnice ;) síce je pravda,že som mal dostatočnú časovú rezervu :)

V piatok OII s demontážou nápravnice :-) každý podľa chuti , pozerám že s EGR ešte skoro kľud nebude ...

Asi nie,ale už to nie je také strašné ...Yeti bol MR12

  • 2 týdny později...

V pondelok je na čakačke CAYC 4x4 ...pfuu :(

nešomri , náprava dole , prírubový hriadeľ von s rozvodovky a máš to :D 

Však tá náprava :(:D

ako vravím , u nás ide náprava dole vždy , a je jedno či je dvojkola alebo 4x4 , to len ty si sa rozmaznal :D 

Šetrím zákazníka ;) ...inak:používate pri dem.nápravnice tie vodiace kolíky?

začala nová vlna výmen  :kol-14:  ....behom týždňa

OIIFL 4x4 77kW

VW Polo 55kW

chýba ešte krabica Yeti 77kW

 

ďalšia OIIFL 2,0TDi CR objednaná  :kol-27:

post-62595-0-87099700-1454152463_thumb.j

ide to ako teplé rožky

Zdravím...tak i já jsem mezi postiženými  :kol-26: moje Octavia r.v. 2011, koupená jako ověřené vozidlo po skončeném leasingu u značkového servisu Škoda s ověřenými necelými 104.000 km, se bohužel dočkala závady EGR ventilu před nedožitými 120.000 km. Průběh závady byl rychlý - jeden den zničeho nic při skoro zahřátém motoru nejprve opakovaně blikající kontrolka žhavení a spadnutí do nouzového režimu. 3 x stačilo vypnout motor a znovu nastartovat, pak už se navíc rozsvítila i kontrolka zpětného vedení spalin. Takže cesta do servisu, načtení chyb a samozřejmě jasná prognoza - připrav si peníze, EGR ventil jde do kopru  :kol-44:  vyčistíme ti to, možná to ještě chvíli bude fungovat, ale výměna tě nemine.  :kol-44: Jeden den vše fungovalo O.K., pak zase opakování stejného scénáře - takže hned provedena výměna, neb potřebuji spolehlivě jezdit služebně každý den. Nyní doufám, že nový EGR vydrží více než 120.000 km, které zvládl starý egr  :kol-28: P.S. S novým egrem pociťuji vyšší výkon a lepší projev průběhu točivého momentu,ale to asi nikoho nepřekvapí... Takže moje odpověď na téma: v nouzovém režimu se fakt dlouho jezdit nedá  :kol-33:

Tak jsem to měl taky po cca 10km jízdy nouzový režim. Akorát kontrolka zpětného vedení se mě rozsvítila trouchu dýl a i EGR vydržel dýl necelých 157 000km.  

Tak to jsem zvědavej, kdy to čeká na dvoulitru mě..najeto 175 tkm a je původní :-/ akorát nevim, kde z rodinnýho rozpočtu budu tahat min 10tkč na novej :D

Zrovna máme objednaného dvojlitra tiež na výmenu a div sa svete presne tie isté km,čiže cca 175tkm ...

...nechcel som ťa vystrašiť,sorry :D

Dnes 1,6 CAYC 202000km Octavia 2 , výmena chladiča EGR

Nedávno jsem tu ohledně EGR zakládal vlákno... Vyskočila chyba a najelo to 8000km. Vyskočila znova chyba a kilometrů už bylo asi jen 2000. Teď po 1000km opět. Životnost EGR už je asi na pokraji. Neexistuje nějaká repase nebo možnosti čištění? Má to vůbec smysl? Popřípadě libero, když bych auto po nějaké dohodě dovezl, za jak dlouho bych odjížděl a kolik bych ti tam nechal? :) Jedná se o OII, 2.0 TDI CR CFHC, r.v. 2011, m.r. 2012. Kdyžtak kontakt do zpráv, díky.

z takej dialku kvôli výmene chladiča?  :kol-32:

Sorry, po napsání jsem si všimnul SVK... Škoda. Není tu někdo šikovný, kdo vymění EGR bez demontáže nápravy atd. z Prahy nebo Vysočiny?

Z Prahy Rolbař :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.