Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Style PLUS lze, Style Multimedia PLUS nelze (bylo mi vysvětleno, že je to kvůli tomu "Multimedia"). Obdobně předpokládám že nepůjde Ambition Multimedia PLUS. To ale IMHO není to nejhorší, protože nelze Mobilita PLUS, takže je potřeba objednat jinou prodlouženou záruku, která je podstatně dražší a taky nemá ty asistenční služby. Navíc je to smlouva podle obchodního zákoníku což implikuje, že kupující nemá taková práva jako když je to na RČ a tudíž podle občanského zákoníku. Takže si myslím, že spekulovat s IČ kvůli nějaké slevě se moc nevyplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Současné auto bylo na IČ (skladovka) a během dvouleté záruky stejně nebyl se servisem při záručních opravách problém. S tou nemožností Mobility Plus jsi mne překvapil, docela jsem s tím už počítal, protože jsem někde četl, že mobilita plus je podmínkou pro financování od Škofinu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, samozřejmě že je lepší počkat na novej MR, ale osobně to nevidím jako nic kritickýho, protože Fabii se nic extrémního nevytýká (co by se mělo s novým MR měnit). A ano, tři čtvrtě roku považuju za dost dlouhou dobu na to, aby se výroba zaběhla a aby se ustálila kvalita. Apropo, jaké věci jsou na Fabii špatně, že by se mělo čekat na to až je vychytají? Jmenujte...

 

 

Tak ono nejde jen o zjevné úlety, které by se vytýkaly už od počátku (třeba absence ovládání zadních okýnek řidičem), ale i o skryté věci, které se pořeší třeba během prvního roku a během toho prvního, prvního a půl roku je vyřeší ... třeba u rapidů to byla "akvárka" ve dveřích, silentbloky uchycení převodovek a podobně...

 

ale je mi jasný, že takhle by člověk nikdy nový auto nekoupil .. protože po tom roce a půl čekání už bude za dveřmi další MR, kde bude nějaká super novinka... a tak podobně .)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong: Dík, no asi bych každopádně počkal přinejmenším na červen nebo červenec, kdy je už nový MR nebo pak ještě další rok, uvidím, taky jsem se ještě rozhodoval pro VW Polo, tak to musím promyslet. Jinak se chci ještě tedy zeptat na tu slevu dealera. Myslíš, že těch 12% je opravdu reálných u neakčního modelu? Takže pokud bych měl fabii za 265 tis.dejme tomu podle konfigurátoru, tak by mi ji klidně mohl bez problému za 240 tis.prodat? Plus tam je ještě 15 tis., když dáš na protiúčet auto, tak to by pak ta cena vyšla docela slušná. U těch akčních je to pak asi do těch 5%?

jak už tu bylo napsáno, sleva bude taková, jak drahé auto koupíš. Na 10 - 12% by neměl být problém u těch dražších verzí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad sleva - objednával jsem cca před třemi týdny a na ceně jsem si dal opravdu záležet. Pokud se za tu dobu nic nezměnilo, tak těch 12% co údajně někdo dostal musí být kombinace ceny na IČO (kde slevu dává přímo Škoda, ovšem nelze některé pakety PLUS a hlavně nelze paket Mobilita PLUS) a ještě těch 15 000 Kč za vůz na protiúčet. Jeden prodejce mi dokonce ukázal papír, kde byly marže na všechny modely a Fabia ji měla s přehledem nejnižší (jestli se nepletu, tak další vyšší marže byla minimálně dvojnásobná, některé víc než čtyřnásobné). Samozřejmě, že tu je ještě zpětně vyplácenej bonus, takže vám prodejce může nabídnout (a taky většinou nabídne) i víc než je marže, ale to taky není žádná hitparáda. Škofin, dle mých informací, nemá vliv.

 

Záměrně nepíšu čísla, protože za prve to není fér k těm co mi tyhle informace poskytli a za druhé, je tu určitě několik dalších lidí co má naprosto přesné informace a tak ze sebe nebudu dělat vola, co kdyby náhodou ;).

 

A ještě jedna drobná poznámka k diskusi na téma "Za jak dlouho od startu výroby objednat auto". Dost často tu padá srovnání s Rapidem, jenže u Rapida byly všechny nemoci známé v podstatě od prvích recenzí, na Fabii jsem žádnou kritiku neslyšel. Rapidu se vytýkal podvozek, plastová palubka, zakrytí kolejniček, dojezdy a všechny tyhle věci má Fabia OK. Jasně že by bylo lepší počkat třeba na novej MR, o tom žádná, nicméně si uvědomte, že ten kdo objedná auto teď tak bude vyráběno přibližně tři čtvrtě roku od startu výroby, což mi připadá jako dostatečně dlouhá doba na to, aby se vychytaly vyložené vady. Nejvíc mě ovšem baví ti diskutující, co si chtějí "raději" počkat dva roky a víc, protože bude určitě spousta změn a úprav. Na to se dá říct snad jenom to, aby si počkali na F4, tam bude určitě změn mnohem víc a bude určitě ještě lepší...

 

Ježiši kriste, co má tvrdá palubka, odkryté lyžiny apod. společného s dětskou nemocí auta ?

 

Dětské nemoci u Rapida jsou např. bouchající 5 dveře. vadný silentblok převodovky, vrzající těsnění dveří, vrzající výplně dveří, usazující se voda ve dveřích apod.

 

To co ty jsi vyjmenoval, je jenom "vyladění" modelu podle stížností zákazníku na jeho vlastnosti...

 

PS: palubku z tvrdých plastů a dojezdy nemá F3 ani omylem OK, je na tom stejně jak Rapid...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicongu, co se týče slevy, tak si myslím, že vaříš z vody na základě nějaké své předchozí zkušenosti, která se ale na aktuální F3 nedá aplikovat. Nemyslím si, že bys teď někdy, narozdíl odemně, rozkrýval cenou politiku okolo F3, tak se mnou prosím nesnaž polemizovat. To co tu píšeš platí na jiné modely, na akutální F3 ne. Pokud mě nějaký skutečný insider přesvědčí o jiném stavu věcí, než jaký jsem zjistil, budu se kát jaký jsem to tupec že jsem nikde nedostal 12% slevu.

 

A co se týče Rapidu, musím říct, že ta hromada plamenných příspěvků obhajujících Rapid, je poněkud trapná. Já sám jsem po Rapidu SB toužil od prvního okmažiku, nemám proti tomu autu absolutně nic, ale nákup se musel odložit. Potom přišla F3C a hned bylo jasné, že to prostě je lepší auto (pokud nepotřebuješ hodně místa vzadu a nebo hodně nutně nepotřebuješ navigaci). Nechce se mi absolutně hrát tvoji stupidní hru chytání za slovíčko a rosližovat co je "dětská nemoc" a nebo co jsou "stížnosti zákazníků na jeho vlastnosti", tak snad jen podotknu, že tou "plastovou palubkou" jsem myslel to, že tam nebyla žádná dekorační lišta (=>celá z plastu => vypadala plastově) a u dojezdů jsem myslel, že první Rapidy neměly dojezd nikde (Fabia má u řidiče).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád ty stesky na dojezdy oken a tvrdou palubku nechápu.  :kol-32: Děláte, jako by FII měla palubku měkčenou. Ten úzký pás nahoře a na kapličce přístrojů stejně dojem nezachrání. Naopak dojem z interiéru FIII je výrazně lepší - např. chromované kličky dveří + jsou na správném místě, atd. K dojezdům - když nad tím přemýšlím, tak já okna téměř nestahuju (vzadu mám navíc švihadla), takže mi dojezd u spolujezdce chybět rozhodně nebude. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicongu, co se týče slevy, tak si myslím, že vaříš z vody na základě nějaké své předchozí zkušenosti, která se ale na aktuální F3 nedá aplikovat. Nemyslím si, že bys teď někdy, narozdíl odemně, rozkrýval cenou politiku okolo F3, tak se mnou prosím nesnaž polemizovat. To co tu píšeš platí na jiné modely, na akutální F3 ne. Pokud mě nějaký skutečný insider přesvědčí o jiném stavu věcí, než jaký jsem zjistil, budu se kát jaký jsem to tupec že jsem nikde nedostal 12% slevu.

 

A co se týče Rapidu, musím říct, že ta hromada plamenných příspěvků obhajujících Rapid, je poněkud trapná. Já sám jsem po Rapidu SB toužil od prvního okmažiku, nemám proti tomu autu absolutně nic, ale nákup se musel odložit. Potom přišla F3C a hned bylo jasné, že to prostě je lepší auto (pokud nepotřebuješ hodně místa vzadu a nebo hodně nutně nepotřebuješ navigaci). Nechce se mi absolutně hrát tvoji stupidní hru chytání za slovíčko a rosližovat co je "dětská nemoc" a nebo co jsou "stížnosti zákazníků na jeho vlastnosti", tak snad jen podotknu, že tou "plastovou palubkou" jsem myslel to, že tam nebyla žádná dekorační lišta (=>celá z plastu => vypadala plastově) a u dojezdů jsem myslel, že první Rapidy neměly dojezd nikde (Fabia má u řidiče).

Jako sorry, ale z mé strany to není chytání za slovíčko a už vůbec to není stupidní hra.  Někdo se tu zeptá jestli je dobré objednat F3 hned nebo počkat, já mu napíšu ať počká viz Rapid který měl na začátku plno dětských nemocí, ty na to reaguješ ( na dětské nemoci ), ale bohužel reaguješ na úplně něco jiného. Mícháš hrušky s jablkama. 

 

Jinak nechci se moc hádat, ale dojezd u řidiče měl Rapid od začátku ( neměl a nemá pouze při jízdě nahoru ), nepleteš si to náhodou s ovládáním okének vzadu z místa řidiče ?

 

OK, palubkou jsi myslel něco jiného, ale i tak to nechápu, jaký je zásadní rozdíl mezi palubkou v Rapidu MR2013 ( nebo nyní soc. verzí ) a O3 ? jsou téměř totožné - designově :)

 

Co se týče ceny, ano máš pravdu. 

 

Edit: nevím jaké plamenné příspěvky obhajující Rapid myslíš a od koho. Já pouze nesouhlasil s názorem, že kam se hrabe Rapid na F3 a že podvozek je katastrofa. Ani jsem nikde netvrdil, že Rapid je lepší. V celkovém kontextu je F3 o něco lepší, ale né v řádu tříd, jak tu někteří píšou. To je nesmysl, protože každé auto je jinak určené ( tím se i mění pro koho je co lepší ), obě to jsou ve své podstatě auta dělané na cenu a ničím výjmečná...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čech z podstaty musí nadávat , a speciálně na to, co je české a/nebo úspěšné... takže nějaká záminka se najít musela. U Rapidu tvrdé plasty na přístrojovce. ačkoliv na pohled to není vidět, čistí se to líp, a na palubku člověk šmatlá jednou za půl roku.

 

Tak prave ze u Rapidu to opravdu je videt uz na prvni pohled, dokonce i z dalky a dokonce i z fotky :) U Fabie treba az tak ne, alespon z meho pohledu. I setrit se musi umet a u Rapidu se to proste moc nepovedlo. U Fabie je to prece jen trosku lepsi. A ze se to cisti lip je uplna ptakovina. Nevim z ceho by to lepsi cisteni melo vychazet? Jako ze kdyz se pod tim hadrem palubka prohne, tak se to hure umeje nebo jak? A ja treba kolenem na palubku smatlam neustale pri kazde jizde, takze jsem fakt vdecny, ze v mem aute je ten plast jeste mekky.

 

Nechci se tu nijak vracet k debate o tvrdych a mekkych plastech. Uz jsem se i nejak vnitrne smiril, ze v zadnem novem Skodovackem aute uz v podstate nebudou ci jen v naprosto minimalni mire. Moc v tomto ohledu necekam ani od S3. Ale prece jen snazit se tvrdit, ze je to vlastne lepsi, to uz mi prijde radne mimo.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prave ze u Rapidu to opravdu je videt uz na prvni pohled, dokonce i z dalky a dokonce i z fotky :) U Fabie treba az tak ne, alespon z meho pohledu. I setrit se musi umet a u Rapidu se to proste moc nepovedlo. U Fabie je to prece jen trosku lepsi. A ze se to cisti lip je uplna ptakovina. Nevim z ceho by to lepsi cisteni melo vychazet? Jako ze kdyz se pod tim hadrem palubka prohne, tak se to hure umeje nebo jak? A ja treba kolenem na palubku smatlam neustale pri kazde jizde, takze jsem fakt vdecny, ze v mem aute je ten plast jeste mekky.

 

Nechci se tu nijak vracet k debate o tvrdych a mekkych plastech. Uz jsem se i nejak vnitrne smiril, ze v zadnem novem Skodovackem aute uz v podstate nebudou ci jen v naprosto minimalni mire. Moc necekam ani od S3. Ale prece jen snazit se tvrdit, ze je to vlastne lepsi, to uz mi prijde radne mimo.

 

pokud by jsi to nevěděl a někdo by před tebe dal O3 a Rapida a ze 2 metrů by jsi se měl kouknout na palubku, tak bych ti osobně pogratuloval pokud by jsi poznal která je měkčená :)

 

a co se týče čistění, já teda nevím, mě je to osobně jedno tvrdé/měkké, hlavně když to nevrže, ale co se týče čištění musím dát za pravdu, že tvrdá se čistí lépe. Papírový ubrousek se o měkčenou drolí, vlhčený ubrousek se o tvrdou lépe roztírá a to samé hadr. Zkus na měkčenou nastříkat čistič palubky a rozetřít ho, poté to zkus na tvrdou... Ale asi máme každý jiné oči :)

 

Edit: když jsem si byl u Jary7 pro elektrony ( měl Rapida co mu shořel ), tak jsem si prohlédl i O3 RS co si místo toho koupil a musel jsem si šáhnout, protože ty přistrojovky jsou naprosto identické a fakt to nepoznáš. btw. víc mi přišlo smutný jak je ošizené auto za 700tis, než jak je ošizený Rapid nebo F3...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prave ze u Rapidu to opravdu je videt uz na prvni pohled, dokonce i z dalky a dokonce i z fotky :) U Fabie treba az tak ne, alespon z meho pohledu. I setrit se musi umet a u Rapidu se to proste moc nepovedlo. U Fabie je to prece jen trosku lepsi. A ze se to cisti lip je uplna ptakovina. Nevim z ceho by to lepsi cisteni melo vychazet? Jako ze kdyz se pod tim hadrem palubka prohne, tak se to hure umeje nebo jak? A ja treba kolenem na palubku smatlam neustale pri kazde jizde, takze jsem fakt vdecny, ze v mem aute je ten plast jeste mekky.

 

Nic ve zlým (sice to bude vypadat, že si Rapida obhajuju, protože ho mám) ... nicméně .. Ne, na rapidu to fakt vidět není. Když nevíš, že je to tvrdý plast, tak to nepoznáš. 

 

a mimochodem,  kdyby to vidět bylo, tak u F3 to je vidět úplně stejně. Materiál přístrojovky je tam úplně stejný. Ale naprosto.

 

A co se toho čištění týká ... prostě se mi z toho prach hadrou čistí líp, jak z měkého plastu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi nechci se hadat, protoze palubku cistim tak zhruba jednou za dva roky a nikdy jsem neporovnaval jak ta hadra jezdi po mekkem a tvrdem plastu, ale zkuste se nad tim zamyslet a vysvetlit mi proc by ta hadra mela ten tvrdy sudlat lepe. :) Podle me zalezi jen na tom, zda je plast plochy nebo je v nem nejaky relief, ktery pochopitelne cisteni znesnadnuje. Oboji se vyskytuje jak u tvrdych tak mekkych plastu. Napriklad horni dil palubky na Fabii 1 byl sice mekky ale cistil se diky drsnemu povrchu opravdu blbe, naopak O2 ma plasty takove rovnejsi a cisti se paradne at uz ma nekdo tvrdou social verzi nebo mekkou normalni verzi. :) Jednoduchost cisteni nema podle me zadnou souvislost s tvrdosti plastu ale ciste s tvarem jeho povrchu. A druha vec, normalni clovek cisti palubku jeste mene casto nez na ni saha. :) Alespon ja jako znamy lenoch urcite. Ale to uz jsme opravdu dost off topic a Pawouk nas za chvili vyrazi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boleslavák: Škoda že jsi nenapsal co přesně vídáš, protože takhle si o tom můžu myslet jednu z těchto tří věcí:

 

  1. Nick Boleslavák nutně neznamená, že ve fabrice pracuje a když už, tak jako údržbář nebo něco takovýho a o výrobě aut ví prd
  2. Podílí se nějakým způsobem na výrobě a některé věci, které jsou ve skutečnosti běžné, vidí příliš černě
  3. Podílí se nějakým způsobem na výrobě a doopravdy se tam dějí psí kusy, na všechno je potřeba použít kladivo, jinak to auto nejde dát dohromady

A protože nevím, která z těchto možností platí, tak je to jako by jsi nic nenapsal. Stále trvám na tom, že nikdo neuvedl (dle rypicongova dělení :D) jak žádnou zásadnější dětskou nemoc tak ani žádnou zásadnější špatnou vlastnost.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...