Pavel M Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Bolero zobrazuje půdorys auta a na něm graficky vzdálenosti překážek od jednotlivých senzorů. Jak jsou na tom ostatní rádia nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Je tam obrázek zadku auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) U radia BOLERO to ukazuje takto a k tomu akustické upozornění. Foceno dnes mobilem. Editováno: 21. leden 2015, autor: Hkubes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Bolero zobrazuje půdorys auta a na něm graficky vzdálenosti překážek od jednotlivých senzorů. Jak jsou na tom ostatní rádia nevím. Je to i u Swingu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalV123 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Swing ukazuje i vzdalenost? Jsem myslel,ze je tam jen akustické upozorněni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Podle návodu ke Swingu str. 40 je to i u Swingu. A06_Fabia_Swing_InfotainmentRadio.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 jj, swing ukazuje. Ale nedá se na něj nabastlit couvací kamera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 Tak v porche HK uz mají combika,hnedeho,predek pekny,ale zadek se me moc nelibi kvůli tem malym svetlum,co zmensuji ty ramecky svetel.me to prijde takove detske,ale celkove vypada pekne i hakusy jsou peknejsi nez ma dvojka,ale palubni deska se me pro zmenu vice libi u dvojky,tedy ja mam climatronic tak asi proto,je to takove uhlazenejsi,u trojky to je všechno neladici a i otocne ovladace me prijdou ze mají dost vuli,dvojka je ma jemnejsi,vyhled dopředu ma také dvojka lepsi,ale sedel jsem v ni asi pet minut tak se jedna o první dojmy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 To skoro vypadá, jako by v porsche měly jenom hnědé. V Plzni taky hnědý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgesoft Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Chci v nejbližších dnech koupit Nová Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech.http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/64050962 Je to vozidlo pro manželku do práce, max 10 tis. km ročně. Využiji BONUS 15 tis. za prodej sveho stareho vozu (Opel Vectra 1,6 16V, najeto 213tis, r.v. 1997, STK do 06/2015) Dotaz:1) nějaké postřehy k výbavě? Na co si dát pozor? Nejde něco "levněji" potom pouze přes VAG "zapnout"? Třeba TEMPOMAT jsem si na své OCTAVII II 1.9 TDI dodělával po koupi (páčka + VAG)2) čím "zapůsobit" na prodejce - jaká je reálná možnost slevy u prodejce? Má cenu poptat stejné auto u více prodejců?3) myslíte že je možné apelovat na autosalon s tím, že je to druhé auto za posledních 6 let, co od nich kupuji - a pokusit se chtít větší slevu? Pred 6 lety jsem koupil novou OCTAVII II. 4) motor doporučujete?Díky za veškeré info.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 (editace) Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde..... Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj Editováno: 27. leden 2015, autor: dvorcidlo0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Chci v nejbližších dnech koupit Nová Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech. http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/64050962 Je to vozidlo pro manželku do práce, max 10 tis. km ročně. Využiji BONUS 15 tis. za prodej sveho stareho vozu (Opel Vectra 1,6 16V, najeto 213tis, r.v. 1997, STK do 06/2015) Dotaz: 1) nějaké postřehy k výbavě? Na co si dát pozor? Nejde něco "levněji" potom pouze přes VAG "zapnout"? Třeba TEMPOMAT jsem si na své OCTAVII II 1.9 TDI dodělával po koupi (páčka + VAG) 2) čím "zapůsobit" na prodejce - jaká je reálná možnost slevy u prodejce? Má cenu poptat stejné auto u více prodejců? 3) myslíte že je možné apelovat na autosalon s tím, že je to druhé auto za posledních 6 let, co od nich kupuji - a pokusit se chtít větší slevu? Pred 6 lety jsem koupil novou OCTAVII II. 4) motor doporučujete? Díky za veškeré info.... záleží jakou trasu a kudy jezdí, ale těch 66kW asi bude nejvhodnější... Co se týče výbavy, to je těžký, záleží co chce a pak se dá odrážet. Dokódovat určitě pak půjde asistent rozjezdu do kopce apod. Nevím jak u Fabie, ale u Rapida pak jde levnější varianta dodělání tempomatu, ale člověk musel koupit mlhovky s corner funkcí aby auto mělo vhodnou ŘJ. Poptat auto u více prodejců se vždy vyplatí... To tě něstojí nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde..... Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj Prečo ? Mrkni na novou řadu BMW 1, základní motory jsou tříválce jde to do hajzlu no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 No z toho, že jste tam před šesti lety koupili auto si sednou na zadek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde..... Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj mam test v SM, muzu ti ho naskenovat.. nejsmutnejsi na tom je, ze psana spotreba 3.8L je nerealna, realne jezdili za 4.9L nafty a podle cen z prosince se tato motorizace oproti 1.2 tsi vrati po najeti cca 180t km... pokud je zajem, naskenuju... tady je nejake obecne povidani.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi-co-je-opravdu-dulezite-84267 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 no je to ale složitý... Nevím jak s tím dieselem jezdili, ale 1.2TSI není zrovna 2x šetřílek. Ano, dokáže jezdit i pod 5 litrů - dálku a s opravdu lehkou nohou, ale krátké trasy cca 12km s lehkou nohou kolem 6,5 - 6,8l v tomto počasí. pokud člověk pojede svižněji, jezdí tak za 7,5 - 8l, na delší trase je to samozřejmě méně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 S Rapidom 1,2tsi 77kW som bol pod 6 litrov podľa palubáku, ktorý je optimistický, asi 3 krát.. teraz v sobotu v noci 180km s priemerkou 7,8 l / 100km.. Keď počítaš že s TDI budeš mať spotrebu o liter väčšiu oproti udávanej výrobcom tak pri TSI bude väčšia približne o 1,5 litra... takže si tú návratnosť môžeš spočítať.. nie som zástanca TDI, ak bude Fabia tak bude TSI.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 mam test v SM, muzu ti ho naskenovat.. nejsmutnejsi na tom je, ze psana spotreba 3.8L je nerealna, realne jezdili za 4.9L nafty a podle cen z prosince se tato motorizace oproti 1.2 tsi vrati po najeti cca 180t km... pokud je zajem, naskenuju... tady je nejake obecne povidani.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi-co-je-opravdu-dulezite-84267 já bych ten sken docela uvítal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 ok, zitra to sem hodim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendo Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Konečně se dokopávám k tomu, abych si objednal novou Fabii combi 1.2 TSI 81 kW: výbava Style béžová Cappuccino metalíza easy start s alarmem kola ROCK 16" rezevní kolo ocelové dynamic paket style multimedia plus vyhřívané trysky ostřikovačů DAB mobilita PLUS Cenový rozdíl výbavy Ambition vs. Style jasně hovoří ve prospěch Stylu, příplatek 14.000kč za větší výkon motoru, 6ti kvalt a kotouče se mi zdá jako dobrá investice. Trochu ještě tápu ve výbavě, nevím jestli raději nepřidat tempomat a corner kvůli lepší ŘJ a případnému lepšímu dokódování funkcí. Momentálně se na dálnici moc nedostanu, ale situace se může změnit a nevím jestli pozdější dodělání tempomatu bude možné bez větších investic. Obejít bych se mohl bez dynamic paketu, protože už základní sedačky jsou dobré. Ušetřit bych mohl i na paketu style multimed. plus a vzít jen style plus. Jestli máte nějaké doporučení nebo radu budu jen rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 osobne co mam zkusenost, bych vyhodil treba vyhrivane trysky ostrikovacu,... nevim, jak tobe ale me to prijde zbytecny,... spis tech 800 kc bych priplatil k tomu abych mel blize k systemu KESSY s alarmem treba,... EASY start me prijde uplne mimo,... protoze i tak na ten klicek musis hrabnout a kdyz uz ho budes mit v ruce neni pak slozity ho dat treba do zapalovani takze ja osobne bych dal KESSY s ALARMEM,.. nebo klidne bez alarmu, stejne to moc nepomuze,... protoze lec kdo dokaze prave koncernovy alarm rychleji vyradit nez alarm za par korun odnekud z eshopu Tempomat muzes, sice cena nic moc, ale co se da holt delat,.. cornery jsou podle meho osobniho nazoru a zkusenosti k nicemu, ale co sem cetl, tak uz maji lepsi RJ a sni jde pak dokodovat HHC ( asistent rozjezdu do kopce ) takze to asi vzit. Klasicke sedacky jsou moc pohodlne, maji v zakladu hezke bocni vedeni a sedi se vnich fakt pekne,... v Dynamikach se sedi jeste ale lip,.. ale klasiky fakt staci,.. jsou moc pohodlny Tod asi vse co bych ti poradil .... to KESSY bych ale opravdu zvazil !!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Ohledně KESSY - já jsem ho neobjednával proto, že bude stejně v autě Construct a kvůli němu musím stejně klíčky vytáhnout, tak už mě to jedno zmáčknutí tlačítka nevytrhne ;-) Ale prot toho kdo Construct (nebo jiné mech zabezpečení) neplánuje, tak je KESSY asi dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 (editace) slibovany scan F III Tdi.. dulezita je tabulka vlevo dole ,,navratnost,,.. FABIA TDI.pdf Editováno: 29. leden 2015, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Děkuji. Mě návratnost nezajímá. Jde mi primárně o kultivovanost oproti starší verzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendo Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 to Lukason díky za reakci. S těmi vyhřívanými ostřikovači zkušenost nemám, tak je asi vynechám. o KESSY jsem uvažoval a původně jsem ho tam měl, ale dal jsem si cenovou hranici, kterou jsem nechtěl překročit. Nicméně je velmi příjemné přijít k autu a nehledat po dvaceti kapsách klíče zvlášť když má člověk plné ruce tašek apod. Kessy tedy ještě zvážím. Alarm chci určitě, bastlit to tam později nechci. V plánu je i ten construkt nebo defend, ale hlavně budu mít zde doporučovaný GAP. EASY start bych taky nepotřeboval, ale jak víš tak vynechat nejde. Navíc dle mého názoru je nevhodně umístěn, určitě by byl lepší někde na palubce aby na něj bylo vidět, ale třeba jde jen o zvyk. Ty cornery vím, že mají vliv na ŘJ v Rapidu (původně jsem chtěl Rapida, tak jsem to tady důkladně pročetl), ale u Fabie nevím jestli to nebude třeba z kombinovat i s tím tempomatem. Sedačky v základu jsou opravdu dobré až jsem se musel ujistit, že na předváděčce nesedím v dynamiku, ale ty jsou opravdu lepší. Na druhou stranu dost vozím maminku a mám obavy aby neměla problém s vystupováním a nastupováním do auta. Jěště si nejsem jistý s tím DAB jestli je třeba, ale nechci za pár let zjistit že mi autorádio je k ničemu, protože na něj nic nechytnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.