Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Ak máš hotovosť..

Potom druhá stránka veci je, či balík peňazí na auto nevieš za 6 rokov zhodnotiť inak a radšej si takmer bezúročne nepozicat od ŠA peniaze na roky dopredu. Samozrejme poistka je potom drahšia, no aj tebou vydané peniaze majú teraz inú hodnotu ako o X rokov. To sú také teoretické úvahy :)

Alarm nie je zlá vec už len preto, lebo inak nemáš safelock, alebo ako sa to volá. Otázkou je, či si zvyknutý si nechávať niečo v aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V aute nenechavam nic. Hlavne mi ide o to auto :) parkujem totiz stale vonku. Ale ako co pozeram dako sa tie fabie nekradnu.

Snad to tak aj zostane. A ano .mas pravdu. uvahy su. ale ovela to menej to za 5 rokov asi nebude... Takze ci je auto s alarmom ci bez je to jedno...

Editováno: , autor: boriso11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě při platbě v hotovosti nabídli komplet pojistku Škoda 5% a skla na 10tis bez zabezpečení i s Gapem za 7880,-( což mi přijde hodně dobré) a Česká na korunu stejně. U leasingu je povinné za korun, tak něco se ušetří. Přepojistit se to má po 3 letech, až skončí GAP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skusim sa v tej skode spytat. Tak si teda alarm asi nedam. Ale premyslam este nad tym sporotvym podvozkom. je to cca 15mm nizsie. Nema to dakto z vas? Ziadnu som na nete nenasiel ako to vyzera alebo hlavne ci  s tym na nasich cestach nebudem chytat spodok... lebo mam moju OCT znizenu o 20mm cca. a zapieram skoro vsade.... a este jedna vec :) stersny nosic... na bielu F3 s ciernou strechou. cierny ci strieborny?

Editováno: , autor: boriso11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam znizeny podvozok a v pohode, este som nikde nechytil nic ;) je to estetickejsie a nijako to neublizi. Ked v zime zapadnes do zaveja tak ta 15mm nijak nezachrani. Ja mam strieborne na bielej,ale nemam ciernu strechu,ale aj tak by som si asi dal strieborne. Pozri si fotky na nete od skody, maju ju bielu s ciernou/panoramatickou strechou a so striebornymi  a je to cool :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boris.. Ak chces ciernu strechu, tak potom asi tie strieborne hagusy. Na bielej sa mi viac pacia cierne, ladi to s ciernymi sklami a stlpikmi. Ale to je absolutne vec tvojho vkusu.. tak ako vela ludom sa pacia cierne disky, tak ja ich povazujem za zbytocne, lebo ich proste nevidim. Ine su uz sede, lestene a pod. Taktiez niekomu sa paci znizenie, niekomu nie, atd.  

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde ale nemozem najst ci ma fabia ESP?  Na niektorych obrazkoch je spinac esp v lavo od volantu. ale ked pozeram v konfiguracii style nie je... je tam iba ESC. a nie je ani v doplnkovej vybave. ako to vlastne je?

 

ESC = ESP... Každý výrobce to nazývá jinak. Je v základní výbavě už od verze Active (nařízeno zákonem). Nejde vypnout, je jenom možné vypnout protiprokluz. U verze Active a Ambition standardně tlačítkem vedle volantu, jakmile má auto ve výbavě minimálně rádio Swing, už tlačítko není, ale je v menu infotainmentu. To samé nastavení hlídání tlaku v pneumatikách. Bez rádia či s rádiem Blues je tlačítko vedle volantu. Od Swingu jen skrze infotainment, tlačítko už není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni,

 

strávil jsem tady na fóru poslední dva dny (což se nepříznivě podepsalo na mé pracovní produktivitě :kol-78: ), ale ujasnil jsem si spoustu věcí.

Pro úplnost: před cca pěti lety jsem dostal coby čerstvě cetiletý od rodičů Fabii I, 1.2 HTP (47kW), r.v. 04, těsně před faceliftem. Byla v rodině od nova, slaboučký motor nevhodný na dálnici mi nevadil, hlavně že to hrálo a jezdilo.

 

Protože údržba takto starého auta něco stála, a já jsem si uvědomil že mít auto není jen o benzínu, začala mě lákat představa nového auta s  motorem, který nebude 70% času točit 4 tisíce na dálnici. Zaujala mě nová Fabia, combi, Monte Carlo, 1.2 (81kW) s manuálem. Mám ale pár dotazů:

 

1. Láká mě představa, že po dobu pětiletého leasingu sice budu auto splácet, ale nebudu do něj vrážet další prachy, takže prodloužená záruka na pět let + servis plus. Co si o tom myslíte, je to dobrý nápad? Samozřejmostí je péče o auto jako mytí, počítám taky s olejem po prvních 1500 - 3000 km atd...

 

2. Kde koupit? Jsem ze Vsetína, přítelkyně z Třince a momentálně bydlíme v Brně. To jsou tři možné lokace na prodejce a hlavně následný servis (a taky nejčastější trasy které bude auto jezdit, proto silnější motor a šestikvalt). Kde jste kupovali Vy? Doporučíte někoho? Vím jaká je pověst autorizovaných servisů, ale přece nemůžou být všichni nemožní...? :kol-64:

 

Díky moc za každou radu.

Fido

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto na leasing - pokud to nemáš k podnikání, kde si to na sebe vydělá, tak je to ekonomický nesmysl. Trochu lepší je to na úvěr i tak je to ale zcela zbytečné zadlužování. Hlavně za chvíli budeš chtít úplně jiné auto - těch pět let je strašně dlouhá doba - to je tak pro penzistu. Kup si auto, na které máš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jsem vyhrabal ceník, když jsem objednával F2 04/2009

Ten vývoj za 6 let, počítal jsem, kolik by tenkrát stála na dnešní úroveň Style za 324.900

Combi 1.6 ( spotřeba 6,9, emise 165g) Elegance - 384.900 + deakt. SRS spolujezdce +1500, kontrola tlaku +1500, signal. nez. pasů +1700, hlavové SRS +7000, ESP+12000, prodl. intervalu +2000, záruka +6000 +mraky věcí chybí :)

Jsem zvědav na ceny, až budu objednávat 4. generaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě nesmysl kupovat si auto na leasing, když to není do podnikání. Ale záleží, pokud člověk zarobí tolik, že může dávat hromadu peněz bokem, tak klidně. Ale někdy je lepší se zeptat v rodině na pár tisícovek, bezúročně vracet chvíli zpět do rodiny a nějaký ten rok pošetřit a koupit za hotové, což u mladého člověka obvykle není problém. A s tím MC bych zvážil, style je cenově úplně jinde a přitom výbavově hodně podobně jako MC.

Ale doba je jinde, když už si lidé kupují i mobily na splátky :kol-44:

Co ti mohu spočítat, tak auto za hotové, roční pojistka s havarijkem na vše + sklo do 7 000,- Kč, první rok používání nulový servis, jediné peníze byly za zimní gumy. Ti šikovnější jako já ještě stihnou trefit srnu, takže teď ještě dám pětku pojišťovně. Pokud bych řešil leasingem, asi bych prodělal kalhoty...

 

Edit: Co se týká motoru, tak 81 kW manuál jasná volba, na dálnici mi to při 140 km/h točilo co si vzpomínám pod 3 000 na 100%, a pokud bys někde chtěl lítat, tak při 200 km/h to točí 4 000 ot/min.

Editováno: , autor: Cubais
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann ukaž mi, kdo si kupuje každý tři roky a nebo pět let nový auto? Myslíš že každý na to má? Ono je někdy lepší to koupit naúvěr, než čekat až ty peníze ušetříš. To potřebuješ koupit to a to a pořád dokola. Prostě někdo má na to, že to zaplatí z ruky, druhý holt na úvěr apod. Ale pokud nejsem podnikatel apod. tak si určitě nebudu kupovat auto jen na tři roky a nebo pět let. Jsou lidi co mají auto na 10 let a jsou spokojeni. Prostě každého věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... a zase někomu může vyhovovat, ze na leasing má třeba každý rok/dva nove auto, nemusí se o nic starat, jenom jezdit... při stálých příjmech je to taky řešeni. To, že existují různé druhy financování je výsledek toho, že se najde dost zákazníků, kteří ten daný druh preferují ať už z jakéhokoliv důvodu. Paušálně to posuzovat moc nejde. Když si někdo sjedná krvežíznivou půjčku, tak to není chyba instituce půjčky, ale toho, že se nechal přesvědčit na takové podmínky. Konkrétně auto je stále imho věc zbytná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar chlapi, tak jsem se zase jednou pobavil při konfiguraci F3. Zjístil jsem, že když dám výbavu Active, tak stojí litá kola R15 Matone  17000kč a když dám výbavu Ambition, stojí tatáž kola 12000kč, jinými slovy, když jsem šetřílek a chci alespoň pěkná kola, tak kurnik přece na tom musíme vydělat :-D

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...