Armyk Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Ak máš hotovosť.. Potom druhá stránka veci je, či balík peňazí na auto nevieš za 6 rokov zhodnotiť inak a radšej si takmer bezúročne nepozicat od ŠA peniaze na roky dopredu. Samozrejme poistka je potom drahšia, no aj tebou vydané peniaze majú teraz inú hodnotu ako o X rokov. To sú také teoretické úvahy Alarm nie je zlá vec už len preto, lebo inak nemáš safelock, alebo ako sa to volá. Otázkou je, či si zvyknutý si nechávať niečo v aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Díky inflaci hodnota peněz klesá,je otázka,jestli by je dokázal zhodnotit tak,aby mu to pokrylo aspoň rozdíl v pojistce.Podle mě dost těžko.To je přesně ten háček téměř bezúročných úvěrů,prostě ty peníze z tebe nějak dostanou,třeba na pojistce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 (editace) V aute nenechavam nic. Hlavne mi ide o to auto parkujem totiz stale vonku. Ale ako co pozeram dako sa tie fabie nekradnu. Snad to tak aj zostane. A ano .mas pravdu. uvahy su. ale ovela to menej to za 5 rokov asi nebude... Takze ci je auto s alarmom ci bez je to jedno... Editováno: 25. Září 2015, autor: boriso11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Já u operativního mám pojistku bez skel s 1% spoluúčastí asi 13500 ročně. Auto má pořizovací cenu asi 394000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Mě při platbě v hotovosti nabídli komplet pojistku Škoda 5% a skla na 10tis bez zabezpečení i s Gapem za 7880,-( což mi přijde hodně dobré) a Česká na korunu stejně. U leasingu je povinné za korun, tak něco se ušetří. Přepojistit se to má po 3 letech, až skončí GAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 (editace) Skusim sa v tej skode spytat. Tak si teda alarm asi nedam. Ale premyslam este nad tym sporotvym podvozkom. je to cca 15mm nizsie. Nema to dakto z vas? Ziadnu som na nete nenasiel ako to vyzera alebo hlavne ci s tym na nasich cestach nebudem chytat spodok... lebo mam moju OCT znizenu o 20mm cca. a zapieram skoro vsade.... a este jedna vec stersny nosic... na bielu F3 s ciernou strechou. cierny ci strieborny? Editováno: 26. Září 2015, autor: boriso11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 Snížení 20 mm a škrtáš všude? Možná by to chtělo jezdit více po asfaltu[emoji2] Se snížením 40 mm už to bylo trošku horší, ale nic hrozného. Osobně těch 15mm je decentní a pěkný, pokud jsou pěkná kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 No ja sa snazim ale ide hlavne aj o to ze mam na spodu namiesto plastovych kritov motora plech a ten je este o vise 2cm nizsi ako vana... tak to dohromady moze byt tak 5cm celkovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 Jj,snížit podvozek+pořádná kola=komfort nula.No a na černobílé auto samozřejmě černý nosič. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 Snížený podvozek. Hm. Já jsem si naopak nechal dát paket na špatné cesty. 15 mm výš, tvrdší pérování a zakrytovaný spodek. Nemůžu si to vynachválit, jezdím s tím po nezpevněné polní cestě a ještě jsem za nic nechytil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackobtn Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 Ja mam znizeny podvozok a v pohode, este som nikde nechytil nic je to estetickejsie a nijako to neublizi. Ked v zime zapadnes do zaveja tak ta 15mm nijak nezachrani. Ja mam strieborne na bielej,ale nemam ciernu strechu,ale aj tak by som si asi dal strieborne. Pozri si fotky na nete od skody, maju ju bielu s ciernou/panoramatickou strechou a so striebornymi a je to cool Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 (editace) Boris.. Ak chces ciernu strechu, tak potom asi tie strieborne hagusy. Na bielej sa mi viac pacia cierne, ladi to s ciernymi sklami a stlpikmi. Ale to je absolutne vec tvojho vkusu.. tak ako vela ludom sa pacia cierne disky, tak ja ich povazujem za zbytocne, lebo ich proste nevidim. Ine su uz sede, lestene a pod. Taktiez niekomu sa paci znizenie, niekomu nie, atd. Editováno: 26. Září 2015, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 Nikde ale nemozem najst ci ma fabia ESP? Na niektorych obrazkoch je spinac esp v lavo od volantu. ale ked pozeram v konfiguracii style nie je... je tam iba ESC. a nie je ani v doplnkovej vybave. ako to vlastne je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 Mám dojem,že od roku 13 musí být esp povinně součástí zákl.výbavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 Nikde ale nemozem najst ci ma fabia ESP? Na niektorych obrazkoch je spinac esp v lavo od volantu. ale ked pozeram v konfiguracii style nie je... je tam iba ESC. a nie je ani v doplnkovej vybave. ako to vlastne je? ESC = ESP... Každý výrobce to nazývá jinak. Je v základní výbavě už od verze Active (nařízeno zákonem). Nejde vypnout, je jenom možné vypnout protiprokluz. U verze Active a Ambition standardně tlačítkem vedle volantu, jakmile má auto ve výbavě minimálně rádio Swing, už tlačítko není, ale je v menu infotainmentu. To samé nastavení hlídání tlaku v pneumatikách. Bez rádia či s rádiem Blues je tlačítko vedle volantu. Od Swingu jen skrze infotainment, tlačítko už není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido_CZ Vloženo 10. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2015 Ahoj všichni, strávil jsem tady na fóru poslední dva dny (což se nepříznivě podepsalo na mé pracovní produktivitě ), ale ujasnil jsem si spoustu věcí. Pro úplnost: před cca pěti lety jsem dostal coby čerstvě cetiletý od rodičů Fabii I, 1.2 HTP (47kW), r.v. 04, těsně před faceliftem. Byla v rodině od nova, slaboučký motor nevhodný na dálnici mi nevadil, hlavně že to hrálo a jezdilo. Protože údržba takto starého auta něco stála, a já jsem si uvědomil že mít auto není jen o benzínu, začala mě lákat představa nového auta s motorem, který nebude 70% času točit 4 tisíce na dálnici. Zaujala mě nová Fabia, combi, Monte Carlo, 1.2 (81kW) s manuálem. Mám ale pár dotazů: 1. Láká mě představa, že po dobu pětiletého leasingu sice budu auto splácet, ale nebudu do něj vrážet další prachy, takže prodloužená záruka na pět let + servis plus. Co si o tom myslíte, je to dobrý nápad? Samozřejmostí je péče o auto jako mytí, počítám taky s olejem po prvních 1500 - 3000 km atd... 2. Kde koupit? Jsem ze Vsetína, přítelkyně z Třince a momentálně bydlíme v Brně. To jsou tři možné lokace na prodejce a hlavně následný servis (a taky nejčastější trasy které bude auto jezdit, proto silnější motor a šestikvalt). Kde jste kupovali Vy? Doporučíte někoho? Vím jaká je pověst autorizovaných servisů, ale přece nemůžou být všichni nemožní...? Díky moc za každou radu. Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2015 auto na leasing - pokud to nemáš k podnikání, kde si to na sebe vydělá, tak je to ekonomický nesmysl. Trochu lepší je to na úvěr i tak je to ale zcela zbytečné zadlužování. Hlavně za chvíli budeš chtít úplně jiné auto - těch pět let je strašně dlouhá doba - to je tak pro penzistu. Kup si auto, na které máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Ted se muze dostat na minimalni uroceni, tak bych se toho zas tolik nebal. Misto kol nebo predplaceneho servisu "zdarma" si zvoli nizke uroceni a bude. Spis to Monte Carlo je hodne drahe ve srovnani se Style. A ta jde pritom taky ozvlastnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Jsem vyhrabal ceník, když jsem objednával F2 04/2009 Ten vývoj za 6 let, počítal jsem, kolik by tenkrát stála na dnešní úroveň Style za 324.900 Combi 1.6 ( spotřeba 6,9, emise 165g) Elegance - 384.900 + deakt. SRS spolujezdce +1500, kontrola tlaku +1500, signal. nez. pasů +1700, hlavové SRS +7000, ESP+12000, prodl. intervalu +2000, záruka +6000 +mraky věcí chybí Jsem zvědav na ceny, až budu objednávat 4. generaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 (editace) Za mě nesmysl kupovat si auto na leasing, když to není do podnikání. Ale záleží, pokud člověk zarobí tolik, že může dávat hromadu peněz bokem, tak klidně. Ale někdy je lepší se zeptat v rodině na pár tisícovek, bezúročně vracet chvíli zpět do rodiny a nějaký ten rok pošetřit a koupit za hotové, což u mladého člověka obvykle není problém. A s tím MC bych zvážil, style je cenově úplně jinde a přitom výbavově hodně podobně jako MC. Ale doba je jinde, když už si lidé kupují i mobily na splátky Co ti mohu spočítat, tak auto za hotové, roční pojistka s havarijkem na vše + sklo do 7 000,- Kč, první rok používání nulový servis, jediné peníze byly za zimní gumy. Ti šikovnější jako já ještě stihnou trefit srnu, takže teď ještě dám pětku pojišťovně. Pokud bych řešil leasingem, asi bych prodělal kalhoty... Edit: Co se týká motoru, tak 81 kW manuál jasná volba, na dálnici mi to při 140 km/h točilo co si vzpomínám pod 3 000 na 100%, a pokud bys někde chtěl lítat, tak při 200 km/h to točí 4 000 ot/min. Editováno: 23. Listopad 2015, autor: Cubais Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hondatko Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Já osobně beru část auta na úvěr a myslím že se dají vyjednat celkem dobrý podmínky. A další peníze se ušetří při pojistce oproti individuálně sjednané i po slevách to dělá klidně několik tisíc ročně na POV i HAV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Wittmann ukaž mi, kdo si kupuje každý tři roky a nebo pět let nový auto? Myslíš že každý na to má? Ono je někdy lepší to koupit naúvěr, než čekat až ty peníze ušetříš. To potřebuješ koupit to a to a pořád dokola. Prostě někdo má na to, že to zaplatí z ruky, druhý holt na úvěr apod. Ale pokud nejsem podnikatel apod. tak si určitě nebudu kupovat auto jen na tři roky a nebo pět let. Jsou lidi co mají auto na 10 let a jsou spokojeni. Prostě každého věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 ... a zase někomu může vyhovovat, ze na leasing má třeba každý rok/dva nove auto, nemusí se o nic starat, jenom jezdit... při stálých příjmech je to taky řešeni. To, že existují různé druhy financování je výsledek toho, že se najde dost zákazníků, kteří ten daný druh preferují ať už z jakéhokoliv důvodu. Paušálně to posuzovat moc nejde. Když si někdo sjedná krvežíznivou půjčku, tak to není chyba instituce půjčky, ale toho, že se nechal přesvědčit na takové podmínky. Konkrétně auto je stále imho věc zbytná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hondatko Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 tak tak, v mojí bance by mi půjčili za nějakých 10% takže bych jim dal navíc asi 100tis. Teď mám nabídku za necelá 4%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 (editace) Zdar chlapi, tak jsem se zase jednou pobavil při konfiguraci F3. Zjístil jsem, že když dám výbavu Active, tak stojí litá kola R15 Matone 17000kč a když dám výbavu Ambition, stojí tatáž kola 12000kč, jinými slovy, když jsem šetřílek a chci alespoň pěkná kola, tak kurnik přece na tom musíme vydělat :-D Editováno: 31. Prosinec 2015, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.