Pawouk Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Motor 1.2 TSI Řadový čtyřválec Zdvihový objem 1197 cm3Výkon 66kW/4400-5400 ot./min; točivý moment 160Nm/1400-3500 ot./min Výkon 81 kW/4600-5600 ot.min; točivý moment 175 Nm/1400-4000 ot./min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 (editace) Dnes jsem byl s přítelkyní projet F3 s 1.2TSi 66kw. Oba jsme z ní měli příjemný pocity. Výkon byl dostačující, zrychlení 0-100km/h má za 10,9s, což je o 0,3s rychlejší než moje 1,6FSi 85kw. U 3500 ot/min výkon dost hasl, dále už zrychlovalo velmi líně. Ale překvapilo mě, že nechá jet po městě klidně na 5ku. Běžně se řadí před 2000ot/ min. Spotřeba při rychlosti 95km/h byla 3,7-4,1l/100 km. S 81kw bych si ji dokázal představit mít doma. Editováno: 26. Listopad 2014, autor: Gregy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 U 3500 ot/min výkon dost hasl, dále už zrychlovalo velmi líně. Toto je blbosť. Možno si mal pocit že ťa to už netlačí tak do sedadla, ale výkon od 3500 určite neklesá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Dnes jsem byl s přítelkyní projet F3 s 1.2TSi 66kw. Oba jsme z ní měli příjemný pocity. Výkon byl dostačující, zrychlení 0-100km/h má za 10,9s, což je o 0,3s rychlejší než moje 1,6FSi 85kw. U 3500 ot/min výkon dost hasl, dále už zrychlovalo velmi líně. Ale překvapilo mě, že nechá jet po městě klidně na 5ku. Běžně se řadí před 2000ot/ min. Spotřeba při rychlosti 95km/h byla 3,7-4,1l/100 km. S 81kw bych si ji dokázal představit mít doma. ak sa pozrieš na tú krivku tak je to ozaj tak že pri 3500ot začne klesať točivý moment preto ten pocit že to už nejde ale keď sa pozrieš na tachometer tak to ešte ide slušne. Pri atmosferických motoroch máš ten pocit že to naberá na sile zo stúpajúcimi otáčkami a na turbomotore len vtedy kedy najviac tlačí turbo. Ale pekné porovnanie 66kw turbo vs 85kw atmosféra a slabšie turbo je porovnateľné na zrýchlení zo silnejšou atmosferou. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Gregy: Ja som bol vyskusat 1,2 TSI 81kW. Som zvyknuty na Leon 1,2 TSI 77kW (0-100km/h za 10,2 s). Fabia 1,2 TSI 81kW ( 0-100km/h za 9,4s). Ta 81kW verzia mi prisla uz po prejdeni 20m o nieco zivsia ako Leon a zdanie neklamalo. Tych 81kW ide velmi pekne s tym autom (taka F1 RS).Inak ak porovnam napr. O2 1,6 MPI 75kW a 1,6 FSI 85kW (sice FSI je zivsie), ale myslim, ze uz aj ta 1,2 TSI 66kW ide minimalne podobne (naspodu urcite lepsie) ako FSI. MPI je uz hnilac proti tomu. Verzia TSI 81kW to je uz skoro zavodna verzia proti tym 1,6-kam. Jednoducho je citit na F3, ze s tym auto nema motor az tak vela prace ( aspon u 81kW verzie). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Chtěl jsem původně zkusit 81kw, ale měli jen 66kw. Je vidět, je motory jsou dnes už mnohem dál. Jo to určitě, spodek má díky turbu mnohem lepší, je to příjemnější, nemusí se vytáčet a je díky tomu nižší spotřeba paliva. Samozřejmě se to moc nedá moc srovnávat s O2, protože F3 je cca o 280kg lehčí. Subjektivně mám F3 dobrý pocit a určitě stojí za to, jí zkusit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 rozvody nemajú výmenný interval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 Je alespoň předepsaná nějaká kontrola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 to popravde ešte neviem,ale podľa mňa bude ...doplním časom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2014 Je alespoň předepsaná nějaká kontrola? takže prvá kontrola po 240tkm a potom každých 30tkm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 libero: Ano je to tak kontrola v 204tkm. Bavil som sa na toto tema s prijimacim technikom v Seate. Ja som mu povedal, ze to nebudem radsej komentovat. On mi tiez povedal, ze sa smiali na tom. Ja si myslim, ze iba blazon to necha na tom inetrvale. Jednoducho cerpadlo ani rozvod to nevydrzi, guma starne. Na otazku ked niekto ani za 12 rokov nenajazdi 240tkm a praskne rozvod, kto to bude znasat financne mi povedal, ze to je aj on zvedavy. Chlapci a interval vymeny vzduchoveho je 90tkm alebo 5 rokov - to je ciste sialenstvo............. p.s.: Prvu generaciu ani nevedeli spravit aby rozvod retaz vydrzala 50tkm a zrazu sa chcu ukazat. Remen kontrola po 240tkm. V dobe setrenia na vsetkom, jedine zeby sa spoliahali na to, ze sa majitelia po 100tkm budu toho zbavovat :-) .................. rozum bude kazat po 100tkm vymenit rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 takže prvá kontrola po 240tkm a potom každých 30tkm Má tento motor rozvodový řemen smáčený v olejové lázni? Jako je tomu třeba u Fordu 1.0 EcoBoost? Tam to má být snad také na 240 tkm. Nikde se mi to nepodařilo dohledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 Pawouk: Nema ako 1,0EB, klasika rozvod remenom suchy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Těch 204tkm ten motor nevydrží, proto se přijímací technik smál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Jaroě: malo byt 240tkm trochu som sa upisal. Ja som si myslel, ze sa poucia po vydarenej rozvodovej retazia nebudu si nieco dokazovat, ale vidim ze nie a este to zabiju asi spotrebou oleja pri EA211, ak to tak bude je to posledne auto s koncernu. Dalsiu sancu uz nedostanu odomna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 A sedí, že: 66kW a old 63kW mají točivý moment 160Nm a 81 kW i old 77kW mají také stejný točivý moment 175 Nm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Očekáváš něco jiného? Snad vědí, jaké parametry udávají oficiálně. Najdeš je v manuálu, tentokrát je totiž neuvádějí v prospektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 martt: ano je to tak, len doplnim.............Pre Leon plati: 1,2 TSI EU5 - 77kW (4500-5500ot.) a 175Nm (1400-4000ot.) - 10,2s a 191km/h (6-kvalt) 1,2 TSI EU6 - 81kW (4600-5600ot.) a 175Nm (1400-4000ot.) - 10,2s a 191km/h (6-kvalt) Sam som sa pytal na to, a bolo mi povedane, ze 81kW je o 4 kW silnejsia od 77kW, tak sa pytam, ze je chyba v udajoch, lebo su rovnake pre obe verzie, nato bola odpoved, ze su to udaje od vyrobcu a platia ako je uvedene s tym, ze 77kW je emisna norma EU5 a 81kW je emisna norma (novsia) EU6. Tak chlapci asi aj F3 bude mat este jeden neduch co si zobere s radou EA211. V sekcii Octavia 3 motor 1,2 TSI riesi majitel pri starte studeneho motora zarachotenie na 1-1,5 s po starte. U mna to tiez pocut na Leone. Takze asi nastavovac vackoveho hriadela bude trosku neduch, uvidime co na to servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Pawouku..očekával bych, že při zvýšeném výkonu půjde nahoru o nějaký ten Nm i krouťák..co je na tom divného? Spíš mi to připadá, že v ŘJ zůstaly stejné verze sw jako u old verzí...a Bolka bude jen žehrat na to, že se to vlastě nedá přesně změřit...viz X diskuzí o měření výkonu před chipem a po chipu... A skoro bych si tipl, že to je rarita mezi všemi výrobci automobilů, že ten krouťák při vyšším výkonu u new modelu zůstal stejný... Editováno: 2. leden 2015, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Aha, nicméně stejné verze SW to určitě nebudou, to je nesmysl, jen hodnoty krouťáku jsou stejné. Asi usoudili, že jsou to na ty motory dostačující hodnoty. Ještě nedávno škodovácké motory o kubatuře 1.2 sotva přelezly mrzkých 100 Nm a najednou nestačí 175 a ještě v takovém rozsahu otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 A je to na chlp rovnaký motor? Nechápem prečo a komu ten kw rozdiel prospel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Nějaká politika koncernu? Nevím, ale výkonové rozdíly u stejných motorů jsou u VW normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 martt, Pawouk, akubus:Seat v Leone pouziva 1,2 TSI 81kW a EU6 takmer rok, zatial co Skoda ostala pri 1,2 TSI 77kW EU5 doteraz a prvy model F3 dostalo TSI s EU6. Je to jednoduchy tah koncernu a u Seatu sa to udialo a caka to aj Skodu s O3. Akonahle nasadia TSI s EU6 tak cena trosku stupne povedzme 100-200 eur t.j. cca 5000 kc. Keby ti dali ten isty motor 77kW s EU6, tak nemozu chciet za to viac a zakaznik bude frflat, ze za nic naviac musi vyse platit. Takto pridali 4kW co je prd, na motore ani jazde o tom nevies, dokonca ani podla vysobcu sa dynamika nijako nezlepsila, ale v katalogu mas uz nie 77kW ale mas vykonnejsi motor a to 81kW tak mozu si za to vypytat nieco naviac. Jednoducha politika ako dostat nejake drobne od zakaznika naviac s pocitom zakaznika, ze dostava nieco naviac (aspon ho vzbudit aj ked realne nie) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Pročištěno od OT. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigtoudy Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Zdravím, mám Leona ST s 1.2 tsi 77kw a tam mi dosť vadí softwarove priškrtenie motora pri nižších prevodových stupnoch. Myslím tým napr. že na zaradenú jednotku mi pripadá že turbo prestáva tlačiť už pri cca 2 tis otáčkach, pri druhom stupni pri cca 3 tis. a pri trojke cca 3,5 tis. otáčkach. Typický prejav je že napr. pri rýchlosti 70 km/h začnem obiehať.. hodím tam trojku.. auto najprv vyrazí dopredu ale po chvíli ked mám tých 3,5-4 tis. tak citím že pomalšie zrýchlujem.. po preradení do 4 v momente ma znova trochu "pritlačí" do sedadla. 4-ka až 6-ka to už nerobí. Skoro som mal kvoli tomu na začiatku haváriu, ked v polke predbiehania kamionu na 3. sa mi takto motor zvadol. Robí to aj vo Fabií 81kw? Neviete či neexistuje update softwaru na toto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.