Přejít na obsah

Škubající motor 1.8 T


vacek

Doporučené příspěvky

s tim turbem to musi žrát i trávu u cesty ne ??

no presne tohle se rika o 1,8 bez turba.muzu porovnat prvni octa 1,8 bez a moje druha 1,8 s T a o dost velky rozdil ve spotrebe. tu prvni jsem prave skrze spotrebu prodal bratrovi :smich: on je spokojenej ale pri mem stylu jazdy mi s Tckem zere urcite menej dlouhodoba 8,2 u te prvni jsem pod 9 nesel ani nahodou.

No ale hlavne kdyz to turbo sepne tak to je jine povozeni ;)

Tak jsme to zkusili dát na vagu do základního nastavení a nejde to,nemůže se do toho nabourat,mam to načipovaný od Cimbu,tak prý asi proto,ale tou načipovanou jednotkou to neni,protože jsme ji zkusili dát do jinýho auta a tam šlapala,jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

čtu tady diskuzi nově jsem fórum objevil tak mě nekamenujte pokud je tu někde odpověď, ale já jí nevídím.Mám už docela dlouho 1.8T ( r.v. 98 ) zchipovaný docela dlouhou dobu a škube mi to asi poslední měsíc, ale zhoršuje se to dost. Prakticky při každým větším ( víc jak 1/2 plynu ) sešlápnutí se to po sepnutí turba začne cukat, škubat a jede to jak bez paliva a nebo na 2 válce. Je to hned o 1750 otáček, ale stejně tak ve 2 nebo 3 tisících. Zkoušeli jsme diagnostiku ta nám v jednu chvíli vyhazovala váhu vzduchu, ale tu jsem dal úplně novou na zkoušku a bez efektu, vzduchový filtr je OK, svíčky jsou OK, palivový filtr měněn přes 2 měsíci. Přijde mi, že je nesmysl,

aby to bylo chipem, který fungoval na jedničku téměř 2 roky. A včera finálně na rady odborníků došlo k výměně "tyristoru zapalování", taková placička na vzduchovém filtru - všichni říkají cuká to vyměň to. Samozřejmě je to stejné takže už zoufalost.

Povedlo se ti to nějak dořešit nebo aspoň další díl co zkusit ? Zlé jazyky ještě radí benzínovou pumpu, ale že na těchto motorech neodcházejí, ale proč by ne, že ?

Díky za reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě tohle dělal 2.0, škubání při rychlejším sešplápnutí plynu, obvykle spíš při nižších otážkách (do 3tis), vyměnili jeden kabel ke svíčce (ten nejkratší) a od té doby je to v poho. Musím to zaklepat. Někde doma mám i výpis z vagu, v paměti byly 2 sporadicky se objevující se závady, nepamatuju si jaký, musel bych se mrknout (jedna z nich byl tuším nízký signál od lambdy, druhý teď fakt nevím ...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

čtu tady diskuzi nově jsem fórum objevil tak mě nekamenujte pokud je tu někde odpověď, ale já jí nevídím.Mám už docela dlouho 1.8T ( r.v. 98 ) zchipovaný docela dlouhou dobu a škube mi to asi poslední měsíc, ale zhoršuje se to dost. Prakticky při každým větším ( víc jak 1/2 plynu ) sešlápnutí se to po sepnutí turba začne cukat, škubat a jede to jak bez paliva a nebo na 2 válce. Je to hned o 1750 otáček, ale stejně tak ve 2 nebo 3 tisících. Zkoušeli jsme diagnostiku ta nám v jednu chvíli vyhazovala váhu vzduchu, ale tu jsem dal úplně novou na zkoušku a bez efektu, vzduchový filtr je OK, svíčky jsou OK, palivový filtr měněn přes 2 měsíci. Přijde mi, že je nesmysl,

aby to bylo chipem, který fungoval na jedničku téměř 2 roky. A včera finálně na rady odborníků došlo k výměně "tyristoru zapalování", taková placička na vzduchovém filtru - všichni říkají cuká to vyměň to. Samozřejmě je to stejné takže už zoufalost.

Povedlo se ti to nějak dořešit nebo aspoň další díl co zkusit ? Zlé jazyky ještě radí benzínovou pumpu, ale že na těchto motorech neodcházejí, ale proč by ne, že ?

Díky za reakci

Jo a jen tak by the way lejes tam normalni kvalitni benzin...zadny tankono and unicorn ? moje babicka na takovy benzin reaguje skubanim.-)kdyz se natankuje trochu racingu a zredi se to ..pak je to pohoda...ale to jen tak na okraj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, mam taky AGU ale ve 4 golfu a mam ten samej problem jako tady řešíte, a at jsem udělal co jsem udělal nic se nezměnilo, jen se mi podařilo zjistit na vagu že pokud jde motor do tahu tak jeden valec zaostava ale pak když se tah uklidní tak už jde stejně jako tamty, poznali jsme to podle čidla klepaní ;) jinak mam novy taky sna uplně všechno jen nemam možnost sehnat tu cívku, abych to vyzkoušel:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jo pro úplnost jsem zapomněl říct, že to je motor AGU, který jezdil jako hodinky.

Dokonce byla verze, že jsou podpálený ventily, ale to je podle mne ta nejmíň pravděpodobná. Mám přímo servisní manuál ze škodovky a tam když se podle něj postupuje tak hlavní a zásadní je LAMBDA SONDA zvaná LAMBÁDA a tu teď vidím jako problém. VAG ji vyhazoval jako, že je uplně mrtvá tak jsme proměřili vedení ( kabely ) a napětí to je všechno OK takže to na ní vypadalo jednoznačně tak jsem ji nechal vyměnit, ale bohužel za neoriginál ( byl ihned na skladě ) a to polský WALKER, který by měl být kompatibilní a co se nestalo škube to dál a VAG hlásí opět nulovou odezvu od lambdy takže podle všecho je ještě navíc ten polák vadný. Jedu to příští týden reklamovat a budu chtít originál tak dám vědět jak jsem pochodil, ale jednu věc říct musím - pěkně mě to štve potom všem je to nepoužitelný auto na předjíždění ...

V principu jde u škubání z 99% o palivo a jeho spalování resp. připravenost směsi což právě lamda reguluje, ale stejně tak třeba palivové čerpadlo. No uvidíme každopádně to chci dopadit a doufám, že to aspoň pomůže spřízněným motorářům ...

Editováno: , autor: Jkus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

No tak se taky připojuji :)

mam 1.8T 132kw v leonu, rv2002, najeto cca 108k vse slapalo sqvele, az posledni dobou treba rano kyz auto stálo sem po nastartování a volnobehu uslisel takovi divny klepání od motoru ... po seslapnutí plynu to ustalo a mohlo se jet a vse fungovalo..

no ale ted se mi stalo ze uz to po nastarotani neustalo a na volnobeh to klepe doslova s celim autem... vag hlasil problem se zapalovani smesi v 3tim valci takze doufam ze to bude zap.civka, protoze pred pul rokem byla na 1 valci uz jedna civka menena. tak uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...