Publikováno Říjen 31, 201410 r cca při 18.000 km mi vyskočilo varování o nízké hladině chladící kapaliny, při kontrole opravdu byla v nádržce hladina cca 3cm pod minimem. Vím, že se šetří a z výroby tam dolévají tak na risku minima, ale překvapilo mě kolik jí zmizelo za cca 10 měsíců provozu. Stalo se někomu něco podobného? Mám podezření, že někde něco netěsní jak by mělo ...
Říjen 31, 201410 r Mám teda 2.0TDI, ale ve 13000 si auto píplo, že chce dolít kapalinu. Bylo jí tam asi tak ty tři centimetry pod minimem jak píšeš ty. Když si projdeš forum, tak je tu těch případů víc i u jiných modelů aut. Takže je to snad to šetření a ne nějaká netěsnost.
Říjen 31, 201410 r Hned po tom co jsem motor zajel (cca 1500 km) dostal motor za usi a prakticky hned hlasil nizky stav. Kapalinu jsem doplnil a od te doby klid, ale jeste mrknu, jestli nenastala zmena
Říjen 31, 201410 r A díval se vůbec někdo, kolik tam bylo chladící kapaliny u nového vozu? Nebo jsou to jen dohady, že se i na tomto šetří?
Říjen 31, 201410 r vím že to je 2.0 TDI, ale bylo to přesně v polovině i olej.... Upraveno Říjen 31, 201410 r od kokta7
Říjen 31, 201410 r Autor upřímně jsem to na novém autě nekontroloval, ale selský rozum a přístup ŠA k šetření nákladů mě vede k této domněnce Napsal jsem to předtím špatně, nic tedy nevím, jen předpokládám ... Každopádně díky za vaše zkušenosti!
Říjen 31, 201410 r Koukal jsem hned po prevzeti a uz tehdy tam bylo mirne pod ryskou Upraveno Říjen 31, 201410 r od XJOHNNYX
Říjen 31, 201410 r mě chladící tekla přes termostat. Doporučuji do servisu na výměnu termostatu..už je nás víc a to mě těší :-)))
Říjen 31, 201410 r Jen pozor - pokud motor dostavá za uši, tak kapalina zmizí - nevím teda kam, zřejmě se to pak nestíhá oběhem vracet zpět do vyrovnávací nádobky ... Stalo se mě, že to začlo za jízdy ječet, že mám zkontrolovat hladinu kapaliny (červený trojúhelník na příštojovce), tak jsem zastavil a kapalina tak 2-3cm pod minimem... po uvolnění víčka nádobky (samozejmě opatrně) to "pšouklo" a hladina se vrátila zpět cca k rysce minimu (zažil jsem to jednou už i u 2.0 TDI). To se vám nestalo ? Tak jsem raději dolil na max (lehce pod svár nádobky), aby tam byla rezerva... dle mě ale jinak kapalina nemizí, respketive trochu jí ubývá u každého motoru... budu to pozorovat...
Říjen 31, 201410 r Pokud to myslis tak, ze s rostouci zatezi mizi a pak pri vychladnuti se vrati souhlasim. Voda je natlakovana v hadicich a tak... Proto je dulezity dolevat kapalinu u studeneho motoru. Jinak kdyz si novy motor seda, muze nejaka kapalina zmizet. Jak rikam, doleval jsem pred dvema tydny a od te doby je klid. Nicmene zajdu se podivat az auto vychladne, pokud na to nezapomenu
Listopad 3, 201410 r Mně se auto ozvalo ráno, takže studený motor. Je to už 5000 km co jsem to dolil tak to schválně taky zkouknu až pojedu odpoledne z práce, jak na tom je.
Srpen 18, 201510 r Dnes se mě stalo to samé, mám najeto cca 37000km a to jsem jel na normální mód a po městě. Doléváte destilkou nebo kapalinu? Díky za radu.
Srpen 25, 201510 r Mimochodem, únik chladící kapaliny je známý problém, stalo se mi to opakovaně a v servisu na to už znali a opravili (nevím přesně co, bylo mi to celkem jedno). Taky se mi to projevilo když jsem dával motoru pokouřit na Autobahnu :-D
Září 21, 20168 r Mne sa dnes stalo nasledovne, isiel som po dialnicii a zrazu cerveny trojuholnik a info skontrroluj kvapalinu, tak som zastal a naozaj asi cm pod min. Otvoril som nadrzku a bola natlakovana az tlacilo ju von, / dokonca aj bublala /po chvili ju opat zacalo vtahovat dnu. Co to moze byt? auto ma 10 000 km 2l rs230 tka. Skuste poradit.
Leden 10, 20187 r mne autto piplo pri jazde do mesta cca pri 15000 km, ze treba doliat chladiacu, nastastie som s tym pocital a jednu som si hned od nova kupil a hodil do kufra... hned som zastal a dolial, bolo naozaj asi 3cm pod minimom... radostna skusenost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.