kokta7 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Je taky u vás cejtit benzín v interiéru? Nefoukal ani vítr a smrad hroznej, mam to zkusit reklamovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Určitě bych to reklamoval, mám sice naftu ale nic v autě necítím a Webasto pouštím každý den minimálně jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 a používaš ho pravidelne ? podobne smrdia nafťákové ak sa dlhšie nezapli alebo sú plné úsad , pri benzíne som to ešte nevidel , možno by to stačilo rozkuchať , vyčistiť a pozrieť vyvedenie a tesnosť výfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 já nevím kdo ho jak používá, já v tomhle období furt. pokud auto stojí třeba přes noc cca 12 hodin, tak to ráno nesmrdí. ale jak někam jedete, za hodinu se vrátíte a už vám to topí, tak je cejtit strašně benzín.(nefouká vitr) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Do servisu na kontrolu aby to někde nechytlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Tak tak topim skoro kazde rano i vecer jak jedu domu a nic citit nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
major-jan Vloženo 11. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2017 zdravím, mám dotaz - začalo se ochlazovat a tak jsem chtěl zapnout nezávislé topení. Topení po zmáčknutí ovladače (nebo tlačítka v autě) běží - je slyšet že pracuje a z výfuku u PP kola jdou výpary - větráky v autě běží ale jde z nich chladný vzduch. Diagnostika chybu neukazuje a v měřených hodnotách je teplota média nez. topení cca 85°C. Druhý den jsem naprogramoval v maxidotu a po 20 minutách pořád chladný vzduch (topení bylo slyšet a u auta byly cítit spaliny z výfuku topení) Někdo nápad kde hledat problém? S2 3,6FSI, webasto z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2017 topilo do motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
major-jan Vloženo 11. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2017 pokud vím, tak 3,6 má zvlášť okruh pro nezávislé topení tzn, motor nepředehřívá - navíc když jsem po 20 minutách topení vyjížděl tak motor byl studenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 ano, jako (dnes už bývalý) majitel 3.6 potvrzuji, že nezávislé topení u této motorizace motor nepředehřívá....u mě to vždy fungovalo v závislosti na nastavení teploty na klimatizaci - jinými slovy, když byla klima na 18, tak to chladilo, když byla na 24, tak to topilo (a to v podstatě hned). Možnost ještě je, zda NZ není nastavený jen na větrání (ale možná už sem pletu nové auto, kde toto rozlišení tam už v nastavení NZ je) - prostě mrkni na Maxidotu v menu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
major-jan Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 no ať jsem teplotou točil jak jsem chtěl tak pořád stějně chladilo ... v maxidotu mám zvoleno topení (přes léto tam bylo větrání). Asi budu muset navštívit škodovku jak to tak vidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 (editace) Mne sa to chovalo rovnako (sice ina motorizacia), ale bola chyba v cerpadle na webaste. Webasto nabehlo, ale tym, ze cerpadlo netocilo vodu, ta sa ihned zohriala a plamen zhasol (asi ochrana pred nezelanym zavarenim vody). Vsetko ostatne sa chovalo ako keby webasto bezalo dalej, cize sa tocil ventilator na webaste (vhananie vzduchu) a tiez climatronic bezal, len fukal studeny vzduch... Cerpadlo sa neda sa diagnostikovat, ma len + a -, takze jedine vymontovat a pripojit na +12V a uvidis, ci sa toci ci nie. Ma to v sebe plosak sa ten proste odchadza... Neda sa opravit, iba vymenit. Cena cca 2200 CZK. Inak vymena doma asi 1 hodinu ked clovek vie co kde (nieje to zlozite). V Skodovke ti moc neporadia, zalezi od servisu, ale moc sa im do webasta nechce a skor ti odporucia niekoho, kto sa zaobera nezavyslim kurenim. Editováno: 15. Říjen 2017, autor: Martttin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
major-jan Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 tak jsem zajel do škodovky kde mě odkázali na servis kde montujou webasta tak jsem si říkal dobrý - telefonicky jsem se objednal a druhý den tam zajel. Nechal jsem tam auto s tím že za 3-4 hodiny bude hotovo. Po 4 hodinách jsem tam došel a nestačil jsem se divit. auto stálo tak jak jsem ho tam dal a dle slov mechanika pravděpodobně špatný čerpadlo (nic s tím nedělali a to že je asi špatný čerpadlo mi řekli už ve škodovce) No každopádně když sem se zeptal co to u nich stojí tak mi řekli 3500 čerpadlo + práce (cca 3 hodiny). No tak jsem jim řekl že zavolám a odjel jsem. No teď koukám na net a originály čerpadla opravdu těch cca 2200. Je složité to vyměnit doma bez zvedáku? Nebo nevíte někdo o někom z Vysočiny nebo Brna kdo by to vyměnil a neměl kecy že mám svůj díl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Napisal som to prispevok pred tebou. Ak vies co kde tak za hodinu nemas co robit. Ak nevies tak mozno aj pol dna, ktovie Nemyslim to zle, ale co chces pocut, ze "ano, je to zlozite" alebo "nie, nieje to zlozite"? Ako ma clovek vediet aky si zrucny? Su ludia jak McGaywer ktory zo zapalky spravia bombu a su ludia, ktori tu zapalku ani nevedia zapalit (obrazne) Ano, cerpadlo je cca 2200 lacnejsie v nasich koncinach nezozenies. Ja som to vymenil doma na heveri, prave koleso+plast z podbehu dole, zasvorkovat hadice, poodpajat, vysrobovat, trochu nanic pristup ale da sa... skus uvidis, ak nie tak kazdy priemerny mechanik to musi vymenit bez problemov 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
major-jan Vloženo 26. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2017 po zprávě v servisu, že budu čekat 3 týdny jsem koupil origo čerpadlo a pustil se do toho. Za hodinu jsem neměl co dělat i s vyčištěnými podběhy! stačilo sundat pravé přední kolo, nadkolí a kryt pod motorem a vyndat pravou mlhovku. Vyměněno i s kabelem od webasta. Po vyzkoušení všechno funguje a topí prakticky hned takže pecka problém vyřešen! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbzb Vloženo 16. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2020 to auto je celý divný, ale zase pěkně vrčí a dobře jede mě se zase někdy při nastartování auta samo zapne, někde jsem četl, že se to stává běžně, tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acesky Vloženo 30. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2021 (editace) Zdravím všechny, nedávno jsem měl problém s Webastem z originální výbavy svého vozu Škoda Superb 2, 3.6 Liftback předfacelift (r.v. 2011, najeto 256000 km). Webasto zapínám vždy dálkou a stalo se mi, že po zapnutí bylo slyšet jeho zapnutí, chvíli běželo (asi 1 minutu) a pak se vyplo. Tušil jsem, že by mohl být problém ve vodním čerpadle Webasta, ale jednak jsem si nebyl jistý mou domněnkou a také jsem nevěděl, o jaký typ dílu se jedná. Proto jsem zajel do Škoda servisu a nechal si udělat diagnostiku. Cena diagnostiky byla zhruba 1500,- Kč a po dotazu kolik by stálo nové plus práce mi sdělili, že za oběhové čerpadlo chtějí 4500,- Kč a práci přibližně 1500,- Kč. Požádal jsem je proto, zdali by mi nedali číslo dílu. Sice se tvářili velmi otráveně, ale nakonec mi ho sdělili. Jedná se o: Číslo dílu vodního čerpadla (ŠKODA): 7N0 965 561B EAN kód: 4028977844904 EAN číslo uvádím proto, že prodejce, u kterého jsem tento díl kupoval nemá převodní tabulky kódů Škoda vs. výrobce dílu. Doufám, že se nikdo nebude zlobit, pokud zde uvedu odkaz na díl, který jsem objednal (ceny v době nákupu 10/2021): https://www.nezavisla-topeni.cz/Vodni-cerpadlo-Webasto-TT-V-bez-kabelu-12V-d1551.htm?gclid=EAIaIQobChMIsPXUvrT38wIVWojVCh1TbAA5EAQYAyABEgK1pvD_BwE 1 981,98 Kč s DPH ... a k němu jsem raději objednal i kabel (údajně by mohl být jiný konektor na novém vodním čerpadle), který jsem však nakonec nepoužil, protože konektor byl nakonec totožný jako na starém vodním čerpadle: https://www.nezavisla-topeni.cz/Webasto-kabel-k-vodnimu-cerpadlu-1320273A-d1526.htm EAN kód: 4054037047732 325,49 Kč s DPH Celková cena dílů tedy činila 2307,47 Kč. V porovnání s cenou od autorizovaného servisu Škoda jsem ušetřil zhruba 3700,- Kč. Výměna se dá provést svépomocí, jen upozorňuji, že pokud nechcete vypouštět chladící kapalinu, tak doporučuji pořídit si škrtící kleště na hadice: Celková výměna zabrala zhruba 1 hodinu bez vyndávání celého Webasta. Postup prací: 1) vyheverovat vozidlo v pravé přední části (popř. dát auto na zdviž) 2) sundat pravé pření kolo 3) odšroubovat plast pravého předního podběhu 4) vyndat pravé přední mlhové světlo pro lepší přístup k demontáži 5) škrtícími kleštěmi zaškrtit 2 hadice vedoucí k čerpadlu 6) odpojit 2 hadice od vodního čerpadla (POZOR - při odpojení vyteče část chladicí kapaliny obsažené v čerpadle a nezaškrcené části hadic. Použijte proto min. ochranné brýle.) 6) odpojit kabel k oběhovému čerpadlu 7) demontáž oběhového čerpadla ... následuje montáž v opačném pořadí. Doufám, že vám tento můj delší příspěvek bude ku pomoci při obdobné závadě. PS: aby toho nebylo málo, tak týden po výměně vodního čerpadla Webasta mi Webasto opět přestalo fungovat, ale tentokrát byla na vině stará autobaterie, která v mém vozidle byla ještě původní 11 let stará a Webasto s Climatronikem odpojila řídící jednotka kvůli nízkému napětí :-))) O výměně autobaterie jsem psal zde: https://forum.skodahome.cz/topic/123534-akumulátor/page/15/#comments AceSky Editováno: 30. Listopad 2021, autor: acesky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skokan777 Vloženo 30. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2021 Ahoj, chtěl bych poradit s nezávislým topením firmy Eberspacher teplovodní, které funguje bez problému. Mám k němu i ovladač s digitálním displejem a ten s vozidlem nijak nekomunikuje. Napíše SEND a pak zahlásí chybu, která znamená, že není spárovaný. Nikde v návodu jsem nenašel info jak toto provést. Máte prosím někdo s tím nějaké zkušenosti? Děkuji za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acesky Vloženo 28. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2021 Ahoj, dle obrázku se jedná o Eberspacher EasyStart R+. Pokud ti to již dříve fungovalo, ale nezávislé topení "zapomnělo" přenosnou část, tak níže je výtažek z manuálu k opětovnému naučení: ... snad ti to pomůže. Mám Webasto a také jsem ho musel na pár vteřin odpojit vyndáním pojistky, abych pak mohl zaučit dálkové ovládání. Zdar a sílu :-) Ace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.