Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Je taky u vás cejtit benzín v interiéru? Nefoukal ani vítr a smrad hroznej, mam to zkusit reklamovat?

Určitě bych to reklamoval, mám sice naftu ale nic v autě necítím a Webasto pouštím každý den minimálně jednou.

a používaš ho pravidelne ? podobne smrdia nafťákové ak sa dlhšie nezapli alebo sú plné úsad  , pri benzíne som to ešte nevidel , možno by to stačilo rozkuchať , vyčistiť a pozrieť vyvedenie a tesnosť výfuku 

  • Autor

já nevím kdo ho jak používá, já v tomhle období furt. pokud auto stojí třeba přes noc cca 12 hodin, tak to ráno nesmrdí. ale jak někam jedete, za hodinu se vrátíte a už vám to topí, tak je cejtit strašně benzín.(nefouká vitr)

Do servisu na kontrolu aby to někde nechytlo. :kol-24:

Tak tak topim skoro kazde rano i vecer jak jedu domu a nic citit nejde

  • 2 roky později...

zdravím, mám dotaz - začalo se ochlazovat a tak jsem chtěl zapnout nezávislé topení. Topení po zmáčknutí ovladače (nebo tlačítka v autě) běží - je slyšet že pracuje a z výfuku u PP kola jdou výpary - větráky v autě běží ale jde z nich chladný vzduch. Diagnostika chybu neukazuje a v měřených hodnotách je teplota média nez. topení cca 85°C. Druhý den jsem naprogramoval v maxidotu a po 20 minutách pořád chladný vzduch (topení bylo slyšet a u auta byly cítit spaliny z výfuku topení) Někdo nápad kde hledat problém? S2 3,6FSI, webasto z výroby.

topilo do motoru

pokud vím, tak 3,6 má zvlášť okruh pro nezávislé topení tzn, motor nepředehřívá - navíc když jsem po 20 minutách topení vyjížděl tak motor byl studenej :)

ano, jako (dnes už bývalý) majitel 3.6 potvrzuji, že nezávislé topení u této motorizace motor nepředehřívá....u mě to vždy fungovalo v závislosti na nastavení teploty na klimatizaci - jinými slovy, když byla klima na 18, tak to chladilo, když byla na 24, tak to topilo (a to v podstatě hned). Možnost ještě je, zda NZ není nastavený jen na větrání (ale možná už sem pletu nové auto, kde toto rozlišení tam už v nastavení NZ je) - prostě mrkni na Maxidotu v menu...    

no ať jsem teplotou točil jak jsem chtěl tak pořád stějně chladilo ... v maxidotu mám zvoleno topení (přes léto tam bylo větrání). Asi budu muset navštívit škodovku jak to tak vidím

Mne sa to chovalo rovnako (sice ina motorizacia), ale bola chyba v cerpadle na webaste. Webasto nabehlo, ale tym, ze cerpadlo netocilo vodu, ta sa ihned zohriala a plamen zhasol (asi ochrana pred nezelanym zavarenim vody). Vsetko ostatne sa chovalo ako keby webasto bezalo dalej, cize sa tocil ventilator na webaste (vhananie vzduchu) a tiez climatronic bezal, len fukal studeny vzduch... Cerpadlo sa neda sa diagnostikovat, ma len + a -, takze jedine vymontovat a pripojit na +12V a uvidis, ci sa toci ci nie. Ma to v sebe plosak sa ten proste odchadza... Neda sa opravit, iba vymenit. Cena cca 2200 CZK.

 

Inak vymena doma asi 1 hodinu ked clovek vie co kde (nieje to zlozite). V Skodovke ti moc neporadia, zalezi od servisu, ale moc sa im do webasta nechce a skor ti odporucia niekoho, kto sa zaobera nezavyslim kurenim.

Upraveno od Martttin

  • 1 měsíc později...

tak jsem zajel do škodovky kde mě odkázali na servis kde montujou webasta :D tak jsem si říkal dobrý - telefonicky jsem se objednal a druhý den tam zajel. Nechal jsem tam auto s tím že za 3-4 hodiny bude hotovo. Po 4 hodinách jsem tam došel a nestačil jsem se divit. auto stálo tak jak jsem ho tam dal a dle slov mechanika pravděpodobně špatný čerpadlo (nic s tím nedělali a to že je asi špatný čerpadlo mi řekli už ve škodovce) No každopádně když sem se zeptal co to u nich stojí tak mi řekli 3500 čerpadlo + práce (cca 3 hodiny). No tak jsem jim řekl že zavolám a odjel jsem. No teď koukám na net a originály čerpadla opravdu těch cca 2200. Je složité to vyměnit doma bez zvedáku? Nebo nevíte někdo o někom z Vysočiny nebo Brna kdo by to vyměnil a neměl kecy že mám svůj díl?

Napisal som to prispevok pred tebou. Ak vies co kde tak za hodinu nemas co robit. Ak nevies tak mozno aj pol dna, ktovie :) Nemyslim to zle, ale co chces pocut, ze "ano, je to zlozite" alebo "nie, nieje to zlozite"? :) Ako ma clovek vediet aky si zrucny? Su ludia jak McGaywer ktory zo zapalky spravia bombu a su ludia, ktori tu zapalku ani nevedia zapalit (obrazne) :) Ano, cerpadlo je cca 2200 lacnejsie v nasich koncinach nezozenies.

Ja som to vymenil doma na heveri, prave koleso+plast z podbehu dole, zasvorkovat hadice, poodpajat, vysrobovat, trochu nanic pristup ale da sa... skus uvidis, ak nie tak kazdy priemerny mechanik to musi vymenit bez problemov :)

  • 2 týdny později...

po zprávě v servisu, že budu čekat 3 týdny jsem koupil origo čerpadlo a pustil se do toho. Za hodinu jsem neměl co dělat i s vyčištěnými podběhy! stačilo sundat pravé přední kolo, nadkolí a kryt pod motorem a vyndat pravou mlhovku. Vyměněno i s kabelem od webasta. Po vyzkoušení všechno funguje a topí prakticky hned :D takže pecka :D problém vyřešen!

  • 3 roky později...

to auto je celý divný, ale zase pěkně vrčí a dobře jede

mě se zase někdy při nastartování auta samo zapne, někde jsem četl, že se to stává běžně, tak nevím

 

  • 11 měsíců později...

Zdravím všechny,

nedávno jsem měl problém s Webastem z originální výbavy svého vozu Škoda Superb 2, 3.6 Liftback předfacelift (r.v. 2011, najeto 256000 km). Webasto zapínám vždy dálkou a stalo se mi, že po zapnutí bylo slyšet jeho zapnutí, chvíli běželo (asi 1 minutu) a pak se vyplo.

Tušil jsem, že by mohl být problém ve vodním čerpadle Webasta, ale jednak jsem si nebyl jistý mou domněnkou a také jsem nevěděl, o jaký typ dílu se jedná. Proto jsem zajel do Škoda servisu a nechal si udělat diagnostiku. Cena diagnostiky byla zhruba 1500,- Kč a po dotazu kolik by stálo nové plus práce mi sdělili, že za oběhové čerpadlo chtějí 4500,- Kč a práci přibližně 1500,- Kč. Požádal jsem je proto, zdali by mi nedali číslo dílu. Sice se tvářili velmi otráveně, ale nakonec mi ho sdělili.

Jedná se o:

Číslo dílu vodního čerpadla (ŠKODA): 7N0 965 561B

EAN kód: 4028977844904

EAN číslo uvádím proto, že prodejce, u kterého jsem tento díl kupoval nemá převodní tabulky kódů Škoda vs. výrobce dílu.

 

Doufám, že se nikdo nebude zlobit, pokud zde uvedu odkaz na díl, který jsem objednal (ceny v době nákupu 10/2021):

https://www.nezavisla-topeni.cz/Vodni-cerpadlo-Webasto-TT-V-bez-kabelu-12V-d1551.htm?gclid=EAIaIQobChMIsPXUvrT38wIVWojVCh1TbAA5EAQYAyABEgK1pvD_BwE

image.thumb.png.1009b53256194cb9c1a1cbff69bba52a.png

1 981,98 Kč s DPH

 

... a k němu jsem raději objednal i kabel (údajně by mohl být jiný konektor na novém vodním čerpadle), který jsem však nakonec nepoužil, protože konektor byl nakonec totožný jako na starém vodním čerpadle:

https://www.nezavisla-topeni.cz/Webasto-kabel-k-vodnimu-cerpadlu-1320273A-d1526.htm

EAN kód: 4054037047732

325,49 Kč s DPH

 

Celková cena dílů tedy činila 2307,47 Kč.

 

V porovnání s cenou od autorizovaného servisu Škoda jsem ušetřil zhruba 3700,- Kč.

 

Výměna se dá provést svépomocí, jen upozorňuji, že pokud nechcete vypouštět chladící kapalinu, tak doporučuji pořídit si škrtící kleště na hadice:

 

Škrtící kleště na hadice (svorky), sada 3 ks - C110025

 

Celková výměna zabrala zhruba 1 hodinu bez vyndávání celého Webasta.

 

Postup prací:

1) vyheverovat vozidlo v pravé přední části (popř. dát auto na zdviž)

2) sundat pravé pření kolo

3) odšroubovat plast pravého předního podběhu

4) vyndat pravé přední mlhové světlo pro lepší přístup k demontáži

5) škrtícími kleštěmi zaškrtit 2 hadice vedoucí k čerpadlu

6) odpojit 2 hadice od vodního čerpadla (POZOR - při odpojení vyteče část chladicí kapaliny obsažené v čerpadle a nezaškrcené části hadic. Použijte proto min. ochranné brýle.)

6) odpojit kabel k oběhovému čerpadlu

7) demontáž oběhového čerpadla

 

... následuje montáž v opačném pořadí.

 

Doufám, že vám tento můj delší příspěvek bude ku pomoci při obdobné závadě.

 

PS: aby toho nebylo málo, tak týden po výměně vodního čerpadla Webasta mi Webasto opět přestalo fungovat, ale tentokrát byla na vině stará autobaterie, která v mém vozidle byla ještě původní 11 let stará a Webasto s Climatronikem odpojila řídící jednotka kvůli nízkému napětí :-)))

 

 

O výměně autobaterie jsem psal zde:

https://forum.skodahome.cz/topic/123534-akumulátor/page/15/#comments

 

AceSky

 

Upraveno od acesky

Ahoj, chtěl bych poradit s nezávislým topením firmy Eberspacher teplovodní, které funguje bez problému. Mám k němu i ovladač s digitálním displejem a ten s vozidlem nijak nekomunikuje. Napíše SEND a pak zahlásí chybu, která znamená, že není spárovaný. Nikde v návodu jsem nenašel info jak toto provést. Máte prosím někdo s tím nějaké zkušenosti? 

Děkuji za případné rady1309.jpg

  • 4 týdny později...

Ahoj,

 

dle obrázku se jedná o Eberspacher EasyStart R+.

Pokud ti to již dříve fungovalo, ale nezávislé topení "zapomnělo" přenosnou část, tak níže je výtažek z manuálu k opětovnému naučení:

 

442268589_EberspacherEasyStartRZauenpenosnsti-01.thumb.jpg.3cb900d4cf08c6aab0f171c15add88d1.jpg

 

 

24812486_EberspacherEasyStartRZauenpenosnsti-02.thumb.jpg.b147a3cd8044c1e8c3893c82f5076a9d.jpg

 

... snad ti to pomůže.

Mám Webasto a také jsem ho musel na pár vteřin odpojit vyndáním pojistky, abych pak mohl zaučit dálkové ovládání.

Zdar a sílu :-)

 

Ace

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.