kokta7 Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Je taky u vás cejtit benzín v interiéru? Nefoukal ani vítr a smrad hroznej, mam to zkusit reklamovat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikg Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Určitě bych to reklamoval, mám sice naftu ale nic v autě necítím a Webasto pouštím každý den minimálně jednou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 a používaš ho pravidelne ? podobne smrdia nafťákové ak sa dlhšie nezapli alebo sú plné úsad , pri benzíne som to ešte nevidel , možno by to stačilo rozkuchať , vyčistiť a pozrieť vyvedenie a tesnosť výfuku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 já nevím kdo ho jak používá, já v tomhle období furt. pokud auto stojí třeba přes noc cca 12 hodin, tak to ráno nesmrdí. ale jak někam jedete, za hodinu se vrátíte a už vám to topí, tak je cejtit strašně benzín.(nefouká vitr) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikg Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Do servisu na kontrolu aby to někde nechytlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoblik Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 Tak tak topim skoro kazde rano i vecer jak jedu domu a nic citit nejde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
major-jan Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 zdravím, mám dotaz - začalo se ochlazovat a tak jsem chtěl zapnout nezávislé topení. Topení po zmáčknutí ovladače (nebo tlačítka v autě) běží - je slyšet že pracuje a z výfuku u PP kola jdou výpary - větráky v autě běží ale jde z nich chladný vzduch. Diagnostika chybu neukazuje a v měřených hodnotách je teplota média nez. topení cca 85°C. Druhý den jsem naprogramoval v maxidotu a po 20 minutách pořád chladný vzduch (topení bylo slyšet a u auta byly cítit spaliny z výfuku topení) Někdo nápad kde hledat problém? S2 3,6FSI, webasto z výroby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 topilo do motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
major-jan Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 pokud vím, tak 3,6 má zvlášť okruh pro nezávislé topení tzn, motor nepředehřívá - navíc když jsem po 20 minutách topení vyjížděl tak motor byl studenej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vytlacil Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 ano, jako (dnes už bývalý) majitel 3.6 potvrzuji, že nezávislé topení u této motorizace motor nepředehřívá....u mě to vždy fungovalo v závislosti na nastavení teploty na klimatizaci - jinými slovy, když byla klima na 18, tak to chladilo, když byla na 24, tak to topilo (a to v podstatě hned). Možnost ještě je, zda NZ není nastavený jen na větrání (ale možná už sem pletu nové auto, kde toto rozlišení tam už v nastavení NZ je) - prostě mrkni na Maxidotu v menu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
major-jan Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 no ať jsem teplotou točil jak jsem chtěl tak pořád stějně chladilo ... v maxidotu mám zvoleno topení (přes léto tam bylo větrání). Asi budu muset navštívit škodovku jak to tak vidím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted October 15, 2017 Share Posted October 15, 2017 (edited) Mne sa to chovalo rovnako (sice ina motorizacia), ale bola chyba v cerpadle na webaste. Webasto nabehlo, ale tym, ze cerpadlo netocilo vodu, ta sa ihned zohriala a plamen zhasol (asi ochrana pred nezelanym zavarenim vody). Vsetko ostatne sa chovalo ako keby webasto bezalo dalej, cize sa tocil ventilator na webaste (vhananie vzduchu) a tiez climatronic bezal, len fukal studeny vzduch... Cerpadlo sa neda sa diagnostikovat, ma len + a -, takze jedine vymontovat a pripojit na +12V a uvidis, ci sa toci ci nie. Ma to v sebe plosak sa ten proste odchadza... Neda sa opravit, iba vymenit. Cena cca 2200 CZK. Inak vymena doma asi 1 hodinu ked clovek vie co kde (nieje to zlozite). V Skodovke ti moc neporadia, zalezi od servisu, ale moc sa im do webasta nechce a skor ti odporucia niekoho, kto sa zaobera nezavyslim kurenim. Edited October 15, 2017 by Martttin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
major-jan Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 tak jsem zajel do škodovky kde mě odkázali na servis kde montujou webasta tak jsem si říkal dobrý - telefonicky jsem se objednal a druhý den tam zajel. Nechal jsem tam auto s tím že za 3-4 hodiny bude hotovo. Po 4 hodinách jsem tam došel a nestačil jsem se divit. auto stálo tak jak jsem ho tam dal a dle slov mechanika pravděpodobně špatný čerpadlo (nic s tím nedělali a to že je asi špatný čerpadlo mi řekli už ve škodovce) No každopádně když sem se zeptal co to u nich stojí tak mi řekli 3500 čerpadlo + práce (cca 3 hodiny). No tak jsem jim řekl že zavolám a odjel jsem. No teď koukám na net a originály čerpadla opravdu těch cca 2200. Je složité to vyměnit doma bez zvedáku? Nebo nevíte někdo o někom z Vysočiny nebo Brna kdo by to vyměnil a neměl kecy že mám svůj díl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Napisal som to prispevok pred tebou. Ak vies co kde tak za hodinu nemas co robit. Ak nevies tak mozno aj pol dna, ktovie Nemyslim to zle, ale co chces pocut, ze "ano, je to zlozite" alebo "nie, nieje to zlozite"? Ako ma clovek vediet aky si zrucny? Su ludia jak McGaywer ktory zo zapalky spravia bombu a su ludia, ktori tu zapalku ani nevedia zapalit (obrazne) Ano, cerpadlo je cca 2200 lacnejsie v nasich koncinach nezozenies. Ja som to vymenil doma na heveri, prave koleso+plast z podbehu dole, zasvorkovat hadice, poodpajat, vysrobovat, trochu nanic pristup ale da sa... skus uvidis, ak nie tak kazdy priemerny mechanik to musi vymenit bez problemov 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
major-jan Posted November 26, 2017 Share Posted November 26, 2017 po zprávě v servisu, že budu čekat 3 týdny jsem koupil origo čerpadlo a pustil se do toho. Za hodinu jsem neměl co dělat i s vyčištěnými podběhy! stačilo sundat pravé přední kolo, nadkolí a kryt pod motorem a vyndat pravou mlhovku. Vyměněno i s kabelem od webasta. Po vyzkoušení všechno funguje a topí prakticky hned takže pecka problém vyřešen! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbzb Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 to auto je celý divný, ale zase pěkně vrčí a dobře jede mě se zase někdy při nastartování auta samo zapne, někde jsem četl, že se to stává běžně, tak nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acesky Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 (edited) Zdravím všechny, nedávno jsem měl problém s Webastem z originální výbavy svého vozu Škoda Superb 2, 3.6 Liftback předfacelift (r.v. 2011, najeto 256000 km). Webasto zapínám vždy dálkou a stalo se mi, že po zapnutí bylo slyšet jeho zapnutí, chvíli běželo (asi 1 minutu) a pak se vyplo. Tušil jsem, že by mohl být problém ve vodním čerpadle Webasta, ale jednak jsem si nebyl jistý mou domněnkou a také jsem nevěděl, o jaký typ dílu se jedná. Proto jsem zajel do Škoda servisu a nechal si udělat diagnostiku. Cena diagnostiky byla zhruba 1500,- Kč a po dotazu kolik by stálo nové plus práce mi sdělili, že za oběhové čerpadlo chtějí 4500,- Kč a práci přibližně 1500,- Kč. Požádal jsem je proto, zdali by mi nedali číslo dílu. Sice se tvářili velmi otráveně, ale nakonec mi ho sdělili. Jedná se o: Číslo dílu vodního čerpadla (ŠKODA): 7N0 965 561B EAN kód: 4028977844904 EAN číslo uvádím proto, že prodejce, u kterého jsem tento díl kupoval nemá převodní tabulky kódů Škoda vs. výrobce dílu. Doufám, že se nikdo nebude zlobit, pokud zde uvedu odkaz na díl, který jsem objednal (ceny v době nákupu 10/2021): https://www.nezavisla-topeni.cz/Vodni-cerpadlo-Webasto-TT-V-bez-kabelu-12V-d1551.htm?gclid=EAIaIQobChMIsPXUvrT38wIVWojVCh1TbAA5EAQYAyABEgK1pvD_BwE 1 981,98 Kč s DPH ... a k němu jsem raději objednal i kabel (údajně by mohl být jiný konektor na novém vodním čerpadle), který jsem však nakonec nepoužil, protože konektor byl nakonec totožný jako na starém vodním čerpadle: https://www.nezavisla-topeni.cz/Webasto-kabel-k-vodnimu-cerpadlu-1320273A-d1526.htm EAN kód: 4054037047732 325,49 Kč s DPH Celková cena dílů tedy činila 2307,47 Kč. V porovnání s cenou od autorizovaného servisu Škoda jsem ušetřil zhruba 3700,- Kč. Výměna se dá provést svépomocí, jen upozorňuji, že pokud nechcete vypouštět chladící kapalinu, tak doporučuji pořídit si škrtící kleště na hadice: Celková výměna zabrala zhruba 1 hodinu bez vyndávání celého Webasta. Postup prací: 1) vyheverovat vozidlo v pravé přední části (popř. dát auto na zdviž) 2) sundat pravé pření kolo 3) odšroubovat plast pravého předního podběhu 4) vyndat pravé přední mlhové světlo pro lepší přístup k demontáži 5) škrtícími kleštěmi zaškrtit 2 hadice vedoucí k čerpadlu 6) odpojit 2 hadice od vodního čerpadla (POZOR - při odpojení vyteče část chladicí kapaliny obsažené v čerpadle a nezaškrcené části hadic. Použijte proto min. ochranné brýle.) 6) odpojit kabel k oběhovému čerpadlu 7) demontáž oběhového čerpadla ... následuje montáž v opačném pořadí. Doufám, že vám tento můj delší příspěvek bude ku pomoci při obdobné závadě. PS: aby toho nebylo málo, tak týden po výměně vodního čerpadla Webasta mi Webasto opět přestalo fungovat, ale tentokrát byla na vině stará autobaterie, která v mém vozidle byla ještě původní 11 let stará a Webasto s Climatronikem odpojila řídící jednotka kvůli nízkému napětí :-))) O výměně autobaterie jsem psal zde: https://forum.skodahome.cz/topic/123534-akumulátor/page/15/#comments AceSky Edited November 30, 2021 by acesky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skokan777 Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Ahoj, chtěl bych poradit s nezávislým topením firmy Eberspacher teplovodní, které funguje bez problému. Mám k němu i ovladač s digitálním displejem a ten s vozidlem nijak nekomunikuje. Napíše SEND a pak zahlásí chybu, která znamená, že není spárovaný. Nikde v návodu jsem nenašel info jak toto provést. Máte prosím někdo s tím nějaké zkušenosti? Děkuji za případné rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acesky Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Ahoj, dle obrázku se jedná o Eberspacher EasyStart R+. Pokud ti to již dříve fungovalo, ale nezávislé topení "zapomnělo" přenosnou část, tak níže je výtažek z manuálu k opětovnému naučení: ... snad ti to pomůže. Mám Webasto a také jsem ho musel na pár vteřin odpojit vyndáním pojistky, abych pak mohl zaučit dálkové ovládání. Zdar a sílu :-) Ace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.