Březen 6, 20205 r 1. Odkaz na sadu nevidím. 2. Můžeš to zapravit i metal epoxidem určeným pro vysoké teploty. Není to extra namáhaný spoj.
Březen 6, 20205 r No lepit se mi to moc nechce.ta sada je tahle : https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/souprava-pro-opravu-zavitu-brzdoveho-trmenu?wdph=on&gclid=Cj0KCQiAhojzBRC3ARIsAGtNtHUGTaKhFauIF-4Ziv1HtJcAILeYi2Cmv5I17StrgCuFOIJnaGcXBjQaAlmTEALw_wcB to se mi docela líbí.je to dražší ale vypadá to že by to mohlo být dobre.
Březen 6, 20205 r Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO. Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá. Upraveno Březen 6, 20205 r od Jarda-k
Březen 12, 20205 r Tak já to dneska dělal sadou co jsem tu poslal.a vypadá to super.bylo to jednoduché,držet to bude velice slušně a měl jsem to za 5minut.jen byl problém to tam dostat.ale povedlo se.
Květen 16, 20205 r Cau. Akým vrtákom ste vrtali nový otvor. Mam závitovú vložku, vrtal som 10 mm vrtákom ale tú vložku tam nedám . Vyzerá to tak že tam potrebujem 11 mm vrták , ktorý nemám , takže ostáva auto na zdviháku.
Květen 16, 20205 r Asi to bude ten 10,5 mm vrták , kedže vložka má 10,92 mm vonkajsi priemer a mala by sa zalisovať. Da sa zohnať taký vrták ?
Květen 18, 20205 r Zohnal som vrták dnes , ale až vo štvrtom obchode. Vŕta sa naozaj 10.5 mm vrtákom. Zároveň som kúpil aj novú sadu vodiacich čapov za 5 eur. Na zaver jedna otázka. Z ktorej strany tehlice ste vkladali tú vložku ?
Květen 18, 20205 r V této sadě https://www.atools.cz/?action=detail&id=ID342 mají stupňovitý vrták 8 / 10 mm. Ale těžko říci jak stejné ty sady jsou.
Květen 18, 20205 r Je možné že to označujú ako 10 mm , ale v skutočnosti je to 10.5 mm vrták v tej sade. Nikde som sa ale nedozvedel na stránkach predajcov ,aký otvor je potrebný pre vložku. Pri 10 mm otvore sa mi vložka zdeformovala. Ešte že som objednal viac kusov. Upraveno Květen 18, 20205 r od mino22
Květen 23, 20205 r Pri premazávaní čapov na druhej strane je vydieť tiež bývalý zásah , kedže čapy nemaju rovnaký závit. Pravdepodobne na jednom navarený materiál a nový 10 mm závit
Září 6, 20205 r Opravnou sadu by měli přidávat do sady s destičkama, když vymysleli, takovehje debilní system FS-III. Mám to taky na polu 6r. Nejdřív jsem z 50% zrušil horní závit na jedný straně a potom i přes veškorou pečlivost i na druhý straně, ale tam tak o 90 %. Dotáhnout šly oba, ale ten druhej to nemůže dlouho vydržet. Jestli je to na 1 závitu, tak je to moc. Hlavní příčina je v tom, že rez rožere náběh a trefit to tam rovně přes to gumový pouzdro, který klade odpor a člověk strácí cit je umění. Bez zavitníku M9 na korekci to prostě nemůže dopadnout nikdy dobře. Nejlevnější sada je třeba tahle na bázi helicoilu. https://www.mall.cz/vybaveni-garaze/quatros-sada-pro-opravu-zavitu-m9x1-25-100004916412?gclid=EAIaIQobChMIn73_n7TU6wIVUOh3Ch2x4gzBEAQYBCABEgLEKfD_BwE , ale helicoilu moc nakloněnej nejsem. Sympatičtejší je mi spíš tohle. https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/sada-pro-opravu-zavitu-brzdovych-trmenu-12-ks?wdph=on&gclid=EAIaIQobChMI4eG_lanU6wIVFevtCh1PFAh3EAYYAiABEgIxVPD_BwE. Vrtá se to na M10 a v sadě jsou i M10 nový vodící čepy, který se jinak nedaj sehnat. Největší favoritka je tahle https://www.atools.cz/?action=detail&id=ID342 Má to 2 °vrták a vodící šablony, a jelikož to plánuju dělat na autě a ne ve svěráku, tak je tady nejvyšší šance to udělat kolmo a přesně. Jedinej problém vidim v tom, že jelikož tam bude větší díra, tak vodící čep (12mm) nesedne na těhlici, ale na tu vložku a tim pádem tu vložku nestahne a hrozí vysunutí vložky i s čepem ven. Taky mě trošku zaráží, že všude píšou, že je tam závit M9x1,25, Ale když jsem měřil čep, tak jsem naměřil M9x1. Možná jak jsem byl nasranej, tak blbě spočítal závity pod šuplerou. Zatim budu jezdit a čekat až to začne klepat. Upraveno Září 6, 20205 r od racerator
Září 25, 20204 r Měl jsem stejný problém, více méně se mi uvolnila již montovaná opravná vložka závitu.Vodicí čep neseděl v rovině. Největší pakárna je dostat těhlici z auta, pak už to jde samo. https://www.mojedilna.cz/sada-pro-opravu-zavitu-m9x125-quatros-qs14187n?gclid=Cj0KCQjwqrb7BRDlARIsACwGad6Tjs5l8pSYYM20MgiBbunaGSdS_Aj9MQRumUnnGN-PoUm34WAm69QaAm5FEALw_wcB
Prosinec 24, 20204 r V 6. 3. 2020 na 20:10, Jarda-k napsal: Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO. Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá. Všichni píšete závit M10, ale jaké je stoupání závitu přesně nikdo nepíše. M10*1,25 nebo M10*1,5 .Opravu chci řešit stejně jako vy .Kluz.válečky navařit se závitem 10kou a do těhlice vyříznoiut 10 závit, ale k tomu je třeba znát stoupání závitu původní M9. Nemohu tam přece jen tak vyříznou M10 jiného stoupání.Napište pls někdo jaké tam je stoupání.
Prosinec 24, 20204 r 1) když tam bude dávat nový šroub tak je jedno,jaké stoupání tam budeš mít.Vzhledem k tomu,že moc závitu tam nebude,dal bych 1,25. Jinak existují opravné sady na závity-závitové vložky.V sadě je vše potřebné pro opravu
Prosinec 25, 20204 r alebo otoč za pár korún , tieto cigánske opravy sú aj tak len do výmeny platničiek , potom často vytiahneš celú vložku
Leden 1, 20214 r Olbramak: dělám klasický závit M10. Ten má stoupání 1,5. V těhlici je na něj dost materiálu i při strhnutým původním závitu M9x1,25.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.