15degren Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 1. Odkaz na sadu nevidím. 2. Můžeš to zapravit i metal epoxidem určeným pro vysoké teploty. Není to extra namáhaný spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marenaf Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 No lepit se mi to moc nechce.ta sada je tahle : https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/souprava-pro-opravu-zavitu-brzdoveho-trmenu?wdph=on&gclid=Cj0KCQiAhojzBRC3ARIsAGtNtHUGTaKhFauIF-4Ziv1HtJcAILeYi2Cmv5I17StrgCuFOIJnaGcXBjQaAlmTEALw_wcB to se mi docela líbí.je to dražší ale vypadá to že by to mohlo být dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 (editace) Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO. Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá. Editováno: 6. Březen 2020, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marenaf Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 Tak já to dneska dělal sadou co jsem tu poslal.a vypadá to super.bylo to jednoduché,držet to bude velice slušně a měl jsem to za 5minut.jen byl problém to tam dostat.ale povedlo se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 16. Květen 2020 Sdílet Vloženo 16. Květen 2020 Cau. Akým vrtákom ste vrtali nový otvor. Mam závitovú vložku, vrtal som 10 mm vrtákom ale tú vložku tam nedám . Vyzerá to tak že tam potrebujem 11 mm vrták , ktorý nemám , takže ostáva auto na zdviháku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Květen 2020 Sdílet Vloženo 16. Květen 2020 Pokud vím,tak by jsi měl vrtat 10,5 vrtákem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 16. Květen 2020 Sdílet Vloženo 16. Květen 2020 Asi to bude ten 10,5 mm vrták , kedže vložka má 10,92 mm vonkajsi priemer a mala by sa zalisovať. Da sa zohnať taký vrták ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 17. Květen 2020 Sdílet Vloženo 17. Květen 2020 Skoro bežná veľkosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 Zohnal som vrták dnes , ale až vo štvrtom obchode. Vŕta sa naozaj 10.5 mm vrtákom. Zároveň som kúpil aj novú sadu vodiacich čapov za 5 eur. Na zaver jedna otázka. Z ktorej strany tehlice ste vkladali tú vložku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 V této sadě https://www.atools.cz/?action=detail&id=ID342 mají stupňovitý vrták 8 / 10 mm. Ale těžko říci jak stejné ty sady jsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 (editace) Je možné že to označujú ako 10 mm , ale v skutočnosti je to 10.5 mm vrták v tej sade. Nikde som sa ale nedozvedel na stránkach predajcov ,aký otvor je potrebný pre vložku. Pri 10 mm otvore sa mi vložka zdeformovala. Ešte že som objednal viac kusov. Editováno: 18. Květen 2020, autor: mino22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Pri premazávaní čapov na druhej strane je vydieť tiež bývalý zásah , kedže čapy nemaju rovnaký závit. Pravdepodobne na jednom navarený materiál a nový 10 mm závit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
racerator Vloženo 6. Září 2020 Sdílet Vloženo 6. Září 2020 (editace) Opravnou sadu by měli přidávat do sady s destičkama, když vymysleli, takovehje debilní system FS-III. Mám to taky na polu 6r. Nejdřív jsem z 50% zrušil horní závit na jedný straně a potom i přes veškorou pečlivost i na druhý straně, ale tam tak o 90 %. Dotáhnout šly oba, ale ten druhej to nemůže dlouho vydržet. Jestli je to na 1 závitu, tak je to moc. Hlavní příčina je v tom, že rez rožere náběh a trefit to tam rovně přes to gumový pouzdro, který klade odpor a člověk strácí cit je umění. Bez zavitníku M9 na korekci to prostě nemůže dopadnout nikdy dobře. Nejlevnější sada je třeba tahle na bázi helicoilu. https://www.mall.cz/vybaveni-garaze/quatros-sada-pro-opravu-zavitu-m9x1-25-100004916412?gclid=EAIaIQobChMIn73_n7TU6wIVUOh3Ch2x4gzBEAQYBCABEgLEKfD_BwE , ale helicoilu moc nakloněnej nejsem. Sympatičtejší je mi spíš tohle. https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/sada-pro-opravu-zavitu-brzdovych-trmenu-12-ks?wdph=on&gclid=EAIaIQobChMI4eG_lanU6wIVFevtCh1PFAh3EAYYAiABEgIxVPD_BwE. Vrtá se to na M10 a v sadě jsou i M10 nový vodící čepy, který se jinak nedaj sehnat. Největší favoritka je tahle https://www.atools.cz/?action=detail&id=ID342 Má to 2 °vrták a vodící šablony, a jelikož to plánuju dělat na autě a ne ve svěráku, tak je tady nejvyšší šance to udělat kolmo a přesně. Jedinej problém vidim v tom, že jelikož tam bude větší díra, tak vodící čep (12mm) nesedne na těhlici, ale na tu vložku a tim pádem tu vložku nestahne a hrozí vysunutí vložky i s čepem ven. Taky mě trošku zaráží, že všude píšou, že je tam závit M9x1,25, Ale když jsem měřil čep, tak jsem naměřil M9x1. Možná jak jsem byl nasranej, tak blbě spočítal závity pod šuplerou. Zatim budu jezdit a čekat až to začne klepat. Editováno: 6. Září 2020, autor: racerator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubas Vloženo 25. Září 2020 Sdílet Vloženo 25. Září 2020 Měl jsem stejný problém, více méně se mi uvolnila již montovaná opravná vložka závitu.Vodicí čep neseděl v rovině. Největší pakárna je dostat těhlici z auta, pak už to jde samo. https://www.mojedilna.cz/sada-pro-opravu-zavitu-m9x125-quatros-qs14187n?gclid=Cj0KCQjwqrb7BRDlARIsACwGad6Tjs5l8pSYYM20MgiBbunaGSdS_Aj9MQRumUnnGN-PoUm34WAm69QaAm5FEALw_wcB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olbramak Vloženo 24. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2020 V 6. 3. 2020 na 20:10, Jarda-k napsal: Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO. Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá. Všichni píšete závit M10, ale jaké je stoupání závitu přesně nikdo nepíše. M10*1,25 nebo M10*1,5 .Opravu chci řešit stejně jako vy .Kluz.válečky navařit se závitem 10kou a do těhlice vyříznoiut 10 závit, ale k tomu je třeba znát stoupání závitu původní M9. Nemohu tam přece jen tak vyříznou M10 jiného stoupání.Napište pls někdo jaké tam je stoupání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2020 1) když tam bude dávat nový šroub tak je jedno,jaké stoupání tam budeš mít.Vzhledem k tomu,že moc závitu tam nebude,dal bych 1,25. Jinak existují opravné sady na závity-závitové vložky.V sadě je vše potřebné pro opravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 alebo otoč za pár korún , tieto cigánske opravy sú aj tak len do výmeny platničiek , potom často vytiahneš celú vložku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 1. leden 2021 Sdílet Vloženo 1. leden 2021 Olbramak: dělám klasický závit M10. Ten má stoupání 1,5. V těhlici je na něj dost materiálu i při strhnutým původním závitu M9x1,25. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.