Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Netlakuje se ti palivo? Vypadá to na čerpadlo paliva. Je to standart.

Některý auta to maj už při otevření dveří řidiče a jiný po otočení klíčku do polohy 1.

Vloženo

Tak nech někoho ať ti otočí klíčkem a ty se ponoř pod kapotu a zkus vysledovat odkud to jde. Dnes to u moderních aut v motorovém prostoru různě píská, vrčí, bzučí atd. Cvičí tam škrtící klapka a kdoví co ještě.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

zdravím, mám takový dotaz...nevím kam přesně s ním, nechci zakládat nové vlákno tak to zkusím tady...mám 1.4 tsi, 5/2015, najeto asi 8000, ted msem si všiml že když svižněji akceleruji ze zatočenými koly, tak  se zepředu ozve takový hrčivý zvuk, přirovnal bych to k přeskakování zubů nevím jak to posat blíže. Nevím jestli to můžou dělat nějaké asistenční systémy...nebo něco tak strašně zavrže...poprvé jsem si to všiml když jsem se  svižněji rozjel z křižovatky a odbočoval doprava...zajímavé je, že když se auto zahřeje tak to přestane...prostě do dělá jenom chladné..Jsem z toho jelen..nevíte co by to mohlo být..

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Možná už mě znáte kvůli mé kritice Octavie III. Mám 1.2 TSI a slýchávám zvuky, které tu popisujete. Ten jakoby kousnutý startér se mi projevuje bez ohledu na provozní teplotu motoru, já navíc nemám nad procesem startování žádnou moc, protože mám KESSY. Hrčivý zvuk do zatáčky se projevuje též, opět nepravidelně - měl jsem podezření na homokineťák, ale ten to není. Motor mi občas na volnoběh vydává zvuk, jako když někdo v dáli řeže flexou - vychází to z okolí alternátoru. Dále mi hlučí klimakompresor, přirovnal bych to k odcházejícímu ložisku - opět ne vždy. Dále mi cvakají/bouchají brzdy a občas zavrže jedna z náprav. A to se nebavíme o interiéru. Na to, že mám najeto 75 000 km, hlavně po kvalitní D8, tak je to vskutku výborné skóre pro věčně zapírající ansámbl Škoda.

Vloženo

Hello,

For those who are interested:

 

"Technical product information

Transaction No.: 2037299/3

 

 

Service info, engine: howling noises at engine start from front end/engine compartment after a stationary period

 

Release date: 17-Sep-2015

 

Customer statement / workshop findings

 

Customer statement:

Howling noises at engine start from front end/engine compartment after stationary period.

 

Workshop findings:

The customer statement can be reproduced.

 

Technical background

 

Flowing noises in the engine oil pump. The flowing noises occur at the oil pressure is built up during the engine start. The flowing noises are particularly pronounced after a long stationary period of the vehicle.

 

For the clear assignment of the noises use the attached audio file.

https://youtu.be/aGW25kKc0Z0

 

The noises are construction-related and normal. There is no parts damage.

Production change

Measure

 

Customer information

 

The flowing noises occur at the oil pressure is built up during the engine start and are particularly pronounced after a long stationary period of the vehicle. The noises are construction-related and normal. There is no parts damage."

 

So we have to live with the noise. Have a nice day.

Vloženo

A taky jenom pri prvnim studenem startu?

 

Ano vždy ráno, když v garáži startuju auto. Ze začátku mě to pěkně děsilo, ale když je to pumpa tak asi OK.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím a prosím o zkušenosti majitele O III s motorem 1,4 TSI 110 kW. Zatím mám Octavii II FL 2013 1,4 TSI 90 kW a chci ji obměnit. Byl bych rád za vaše zkušenosti z provozu O III - má motor po studeném startu někdy zvýšené otáčky a nepravidelný kuckavý chod po dobu cca 15 sekund? U O II FL to tak dělá - prý více paliva kvůli rychlejšímu zahřátí katalyzátoru. Přetrvává tento jev i u O III nebo ne??? Děkuji moc za vaše zkušenosti.

Vloženo

Dík za zkušenost. Mimochodem dost blbý... Měl jsem zato, ze je to už vychytaný. Dost mi to totiž vadí a odrazuje od koupě O III. Jestli fakt není lepsi koupit Toyotu nebo Mazdu s atmosférou a je klid.... 

Vloženo
před 12 hodinami, pava napsal:

Měl jsem O II FL 1.4 TSi 90 kW, teď mám OIII 1.4 TSi 103 kW a je to stejné. Stejný projev, spouštění za stejných podmínek.

Holt emise mají přednost před kulturou chodu motoru. Nehledejte v tom závadu - žádná není.

Vloženo

110kW žádný nepravidelný chod po startu nemá, jen někdy mírně zvýšené otáčky ale naprosto čisté bez nějakých zakopávání a max. do 1 minuty (spíš méně) běžný volnoběh...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...