Přejít na obsah

Rapid MR 2016


Dix1

Doporučené příspěvky

Jo za mě to stálo 2500 myslím. Mám to? Nemám a žiju? Žiju. Tlak v pneu kontroluji ob jednu nádrž tak jako tak, tedy cca 1x za měsíc nebo před delší cestou. Ale špatná věc to asi není, vzhledem k tomu že polovina lidí jezdí na podhuštěných pneu dle nějakých statistik, tak opodstatnění to asi má (bezpečnost, spotřeba apod.) Ty lepší s ukazatelem tlaku v každé konkrétní pnu jsou sice fajn, ale ten měřící ventilek s přenosem se musí myslím jednou za 5 let (výdr nevyměnitelné baterie) vyměnit za nový a stojí nekřesťanské prachy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S uvedenou výbavou byla před dvěma lety cena 305 900Kč. Ambition Fresh některé prvky ztratil, ale zase na druhou stranu dostal jiné prvky výbavy (záruka na 5let/100 tis. km za symbolickou tisícovku, maxidot, kontrola poklesu tlaku v pneu, LED denní svícení, třetí hlavová opěrka, druhý klíč s dálkovým ovládáním). No a celou řadu vylepšení, která nejdou úplně vyčíslit (nová palubní deska, nové potahy a volanty, nová radia s dotykovým displejem a USB rozhraním bez příplatku, zakrytí kolejnic, otevírání víčka nádrže bez klíčku....). Celkově ceny narostly asi o 40 tis. Kč.

 

Za uvedených cca 380 tis. dnes 1.2TSI/66kW ve výbavě Style a paketem Plus s neporovnatelně širší výbavou.

 

Placebo v podobě snížení vstupní ceny o 30 000Kč a její zaplacení na navýšení úvěru je možné i teď.

 

 

V konfigurátoru je aktuálně spousta nesmyslů a teprve se ladí i samotné prodejní programy, kde jsou taky chyby.

No mně hlavně vadí, že místo automatické klimatizace dávají v ceně MaxiDot. Kdo měl někdy mechanickou a přešel na automatickou, tak by nikdy neměnil. Co tam nastavím, to tam mám. Ve Fábii, kde jsem měl mechanickou, byla buď zima, nebo teplo. Prostě hrůza.A celkově měl být Rapid do 300 tisíc, pak je ještě cenově zajímavý, jinak  už je to úlet. Tak byl i původně koncipován, jako výplň mezery na trhu mezi Fábii a Octavii.

Editováno: , autor: tony.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zdražení základního Rapida o dalších 40 tisíc je fakt mazec... Kdysi od 269, nyní od 313. Je jasné, že je to kvůli nové Fabii, lepším základním motorem atd..

 

Na druhou stranu Rapid v nejvyšší výbavě je o něco levnější. Nyní bych jej koupil za 420, předtím za 435. Jsem fakt rád, že jej už mám a příštích snad 8-9 let kupovat nebudu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Taky to tak vidím... zdražení o minimálně 30k je v téhle cenové relaci prostě dost. A když se podívám, kde byly ceny v roce 2013...Podle aktuálního ceníku už bych si jeho koupi pořádně rozmyslel a asi bych skončil u konkurence, ale mrzelo by mě to.

 

Každopádně auto by mi mělo za dva týdny dorazit, tak mě napadlo, že pořádně nafotím všechny novinky v MR2016 a dám to do svého vlákna. Třeba to bude někoho zajímat :)

Editováno: , autor: toldi
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, ledky budou. a u mě ta doba nakonec byla/bude něco málo přes dva měsíce, ale to bylo nejspíš způsobeno přechodem mezi modelovými řadami, protože údajně před koncem výroby MR2015 trochu zvolnili tempo.. 

 

PS: zpětně jsem přemýšlel nad tím, že pokud má člověk trochu zkušeností, tak by teoreticky neměl být problém to takto záměrně vychytat při každém přechodu na novou modelovou řadu - to, že MR2016 bude od 23. týdne, se vědělo už dlouhou dopředu. v té době byla čekací doba údajně 1,5 měsíce, ale MR2016 se nezačala prodávat s dostatečným předstihem, protože nebyl ceník. Člověk si tak vlastně ani ne měsíc před 23. týdnem objednat ještě starou 2015. Pak už by stačilo jenom navolit správnou konfiguraci tak, aby se co nejvíc ušetřilo :) Třeba já takhle vlastně nevědomky zbytečně utratil dva a půl tisíce za USB, které má nový Swing už základu... (zatím se teda neví kde :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes byl podívat na MR2016 na dni otevřených dveří. 

Bohužel už měli vybitou baterku :D tak jsem si jen mohl sednout a koukat.

Co jsem si všiml byly blinkry v zrcátkách, nové motory TSI, kryty pod sedadly, novy dizajn klimatroniku, denní svícení v mlhovkách (H15 stále osazeny), graficky maxidot.

Co mě nepříjemně překvapilo byl plastový kastlik pod loketkou místo toho semišového.

 

Jinak ovládání oken stále jen u řidiče dle mačkaní bylo přidáno nejspíš jen automaticky nahoru a dolu zbytek oken bez změny.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je hnus velebnosti. Co vymyslí dál aby se lépe Rapid prodával. 

Kdyby radši obnovili RS  :kol-31:

 

Jinak nevím proč MR2016 říkají že prodělal facelift když jediná změna jsou blinkry v zrcátkách a denní svícení v mlhovkách (ale to neberu jako facelift protože lidi bez mlhovek nebudou mít tuto vymoženost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...